abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58637557
Jaap loopt net binnen bij de febo.
Zouden ze dan toch al aan het stemmen zijn?
Make my day!
pi_58637574
de sproeier is in ieder geval uit.
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  Admin dinsdag 13 mei 2008 @ 01:17:47 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58637587
OY! Welke snodaard heeft dit op z'n geweten?

from (van) Brian's Poetry
Antwoorden op contact@briankubatz.com,
aan yvonne@fok.nl,
datum 12 mei 2008 16:41
subject (onderwerp) Thank you for joining our mailing list
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_58637593
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?

Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "

Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
Make my day!
pi_58637597
Eff nog, ik denk (hoop) dat Jaap op het allerlaatste moment besluit om voor Huub en Claire te kiezen
pi_58637612
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:18 schreef agter het volgende:
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?

Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "

Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
  Admin dinsdag 13 mei 2008 @ 01:21:31 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58637615
Ik ga slapen, ze maken opnames ( midden in de nacht?!!!) en dat was dat
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:21:33 #108
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58637617
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:

from (van) Brian's Poetry <contact@briankubatz.com>
aan yvonne@fok.nl,
Ik niet, maar hij is wel leuk
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_58637619
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Op vol denken ze dat ze naar een filmpje aan het kijken zijn, wat zich om de zoveel minuten herhaald...
Make my day!
pi_58637621
Niet helemaal on topic, maar ja, wat is wel on topic tijdens een streamlock?
De live-uitzending is natuurlijk wel HET moment bij uitstek om schijt te hebben aan de febo. Die hebben dan als enige redmiddel terugschakelen naar de studio en buiten beeld de boel proberen te redden.
Wie zou zoiets kunnen doen?
Claire lijkt me te passief om op zo'n moment wel opeens in actie te komen.
Huub durft niet in opstand te komen tegen de Febo uit angst dat ze hem dan gaan tegenwerken (hij moest eens weten).
Brian is er gewiekst genoeg voor, maar zou daarmee wel riskeren dat hij de steun van de febo verliest en ik denk niet dat hij dat aandurft.

Amanda is toch al een ongeleid projectiel dus dikke kans dat die, onbewust, buiten haar rol gaat vallen (STERRUF JONGUH!)
Maar ik ben vooral benieuwd wat Jaap gaat doen. Tot nu toe is hij steeds het braafste jongetje van de klas die alleen dingen doet waarvoor hij schriftelijk in drievoud toestemming heeft gekregen, maar hij ziet, zeker na zijn bezoek van afgelopen dagen, ook wel in dat zijn kansen om te winnen nihil zijn. Als hij donderdag eens compleet los gaat zou dat goed kunnen zijn voor zijn populariteit. Dan zal hij alleen wel met meer voor de dag moeten komen dan met zijn standaardtoneelstukjes.

Amanda is toch al een ongeleid
pi_58637625
quote:

aan yvonne@fok.nl,
Haha.
pi_58637626
quote:

aan yvonne@fok.nl,
Pas maar op, die mailing list is waar alle huubfans op uit zijn...ik weet waar je huis woont...
Make my day!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:23:08 #113
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58637631
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

zo zie je maar weer dat deze mensen dus direct geloven wat Amanda en Brian allemaal zeiden over Huubfans voor de SL. Beetje eng wel
pi_58637637
Sterker nog daar ligt gewoon een plan voor klaar mochten de bewoners gevaar lopen.
pi_58637650
Volgens de weerberichten gaat het donderdag regenen in Eemnes, dus als dit opnames zijn kunnen we lachen donderdag.
pi_58637654
Ze hadden wel nette kleertjes aan! Brian en Amanda.
Ze zijn vast iets aan het opnemen daar!!!!
DE HALVE FINALE! En die mogen wij niet zien!!!!
Dus datte!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_58637657
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:

<knip>
Maar ik ben vooral benieuwd wat Jaap gaat doen. Tot nu toe is hij steeds het braafste jongetje van de klas die alleen dingen doet waarvoor hij schriftelijk in drievoud toestemming heeft gekregen, maar hij ziet, zeker na zijn bezoek van afgelopen dagen, ook wel in dat zijn kansen om te winnen nihil zijn. Als hij donderdag eens compleet los gaat zou dat goed kunnen zijn voor zijn populariteit. Dan zal hij alleen wel met meer voor de dag moeten komen dan met zijn standaardtoneelstukjes.

Het valt mij soms op, en ik weet niet of ik het goed interpreteer, dat Jaap zich al aan het wapenen tegen de febo is. Tussen de regels door hoor ik dreigementen van Jaap naar de febo toe.
Bijv. dat Nathanael incident, dat Huub weer terug kwam het huis in. Jaap doet alsof hij info heeft dat Huub door de febo (of talpa, of wie dan ook) weer terug het huis in geloodst is. Tot nu toe heb ik hem geen volledige uitspraken horen doen, maar wel allerlei suggesties deze kant op.
Het kan heel goed zijn dat deze woorden meer naar de Febo gericht zijn dan naar ons streamers.
Make my day!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:28:05 #118
208786 elzhhw
READY or NOT!!!!
pi_58637665
ben benieuwd hoe lang dit gaat duren .... maar ik ga er niet op wachten ... goodnight.
Canon 450D | 50mm 1.4 | 17-55mm 2.8 is | 55-250mm 3,5-5,6 is
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://picasaweb.google.com/Photo.Elz
pi_58637667
Ze zitten binnen op de bank.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:29:47 #120
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58637673
Vanavond een stukje van de uitzending gezien en daarin is Claire best grappig....vondt het niet echt negatief voor Huub eerder voor Brian die zich voor lul zette met de vermeende zwangerschap
Hangplek voor vrije gedachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')