Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:18 schreef agter het volgende:
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?
Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "
![]()
Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
Ik niet, maar hij is wel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
OY! Welke snodaard heeft dit op z'n geweten?
from (van) Brian's Poetry <contact@briankubatz.com>
Antwoorden op contact@briankubatz.com,
aan yvonne@fok.nl,
datum 12 mei 2008 16:41
subject (onderwerp) Thank you for joining our mailing list
Op vol denken ze dat ze naar een filmpje aan het kijken zijn, wat zich om de zoveel minuten herhaald...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
Haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
aan yvonne@fok.nl,
Pas maar op, die mailing list is waar alle huubfans op uit zijn...ik weet waar je huis woont...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
aan yvonne@fok.nl,
zo zie je maar weer dat deze mensen dus direct geloven wat Amanda en Brian allemaal zeiden over Huubfans voor de SL. Beetje eng welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
Het valt mij soms op, en ik weet niet of ik het goed interpreteer, dat Jaap zich al aan het wapenen tegen de febo is. Tussen de regels door hoor ik dreigementen van Jaap naar de febo toe.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:
<knip>
Maar ik ben vooral benieuwd wat Jaap gaat doen. Tot nu toe is hij steeds het braafste jongetje van de klas die alleen dingen doet waarvoor hij schriftelijk in drievoud toestemming heeft gekregen, maar hij ziet, zeker na zijn bezoek van afgelopen dagen, ook wel in dat zijn kansen om te winnen nihil zijn. Als hij donderdag eens compleet los gaat zou dat goed kunnen zijn voor zijn populariteit. Dan zal hij alleen wel met meer voor de dag moeten komen dan met zijn standaardtoneelstukjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |