yep, bij elkaar wel 4 mannetjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:48 schreef Dementor het volgende:
Er staat opeens een cameraploeg in de tuin en Huub liep heen en terug.
Technische storing my ass.
Het staat er volgens mij niet meer op of nog wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:18 schreef agter het volgende:
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?
Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "
![]()
Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is dus helemaal geen storing geweest. Ze hebben gewoon FEBO-overleg gehad met Huub-Brian-Japio en de meiden (alle 3) zijn geparkeerd in de chill.
word het misschien toch nog een finale met alleen de mannen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is dus helemaal geen storing geweest. Ze hebben gewoon FEBO-overleg gehad met Huub-Brian-Japio en de meiden (alle 3) zijn geparkeerd in de chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |