quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Men maakt zich gereed voor de grote dropping......Jaap al in het pak, z'n rugzak vol met spareribs....en één kompas
kan je ook rood wit en blauw (heb altijd anders dan andere willen zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Orakel Yvonne is in het huis. Vraag haar!
Vraag hier een oranje kleurtje aan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:31 schreef STAP01 het volgende:
Hoe komen jullie trouwens aan die oranje letters? Hoe stel je dat in?
Wat aardig, hij belt de spareribbezorgservice voor Jaap!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dt dacht ik ook ,maar het had een telefoon ...
Soms zou het zo fijn zijn als je wat terug zou kunnen zeggenquote:
ow ik dacht dat het fries was die op een kabeltje was gaan staanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
Breien weeft de verkeerde deur kapot gelopen en daardoor een meterkast geraakt en dat brengt een hoop gedoe met zich mee
roflquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms zou het zo fijn zijn als je wat terug zou kunnen zeggen
[ afbeelding ]
Orakel Yvonne, hoe stel je die oranje letters in? Ik ben nl een groot NL elftalfan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Orakel Yvonne is in het huis. Vraag haar!
In dik anderhalf uur bijna weer een cos volgeluldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak daar maar rustig een uur en drie kwartier van. Deze COS begon om 22.58 en toen was hij al een tijdje bezig.
Dat zou dan ook DGK 2.0 moeten zijn dat wij realtime thumbs up of down kunnen geven aan de hand van de streams, dan krijg je de beste beelden ooit.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan je ook rood wit en blauw (heb altijd anders dan andere willen zijn)
"loop door mensen, er is hier niets te zien"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat kan niet want ze hebben een technische storing. Er is dus niks te zien daar.
Eng hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik vind het verschrikkelijk want ik denk steeds dat de cos vol zit met moderators.
Die staat er nog: je bent net als ik (hoop ik althans) zo subtiel dat ze het niet snappenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben in een pestbui.... maar ff een berichtje achtergelaten
Ja, heb ik ook last van. Maar voor jou moet het wel een echte nachtmerrie zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik vind het verschrikkelijk want ik denk steeds dat de cos vol zit met moderators.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |