Ik wilde hem aanvragen maar kan niet in dat topic reageren!quote:
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wilde hem aanvragen maar kan niet in dat topic reageren!
Je bent weer eens top Mazaru!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms zou het zo fijn zijn als je wat terug zou kunnen zeggen
[ afbeelding ]
D'r is al een deel 2:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Probeer het eens in deel 2.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
klopt ik zag ze ook lopen, volgens mij waren het idd Huub en Japiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap loopt weer buiten.
Samen met iemand in pak ik gok Huub als ik het zie, ze gaan buiten op een bank zitten (rechts).
De bestequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt ik zag ze ook lopen, volgens mij waren het idd Huub en Japie
grappig hé...... die users zijn te dom.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:36 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Die staat er nog: je bent net als ik (hoop ik althans) zo subtiel dat ze het niet snappen![]()
![]()
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ok is, maar heb een nieuw topic geopend: Vraag hier een oranje kleurtje aan 2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:45 schreef chufi het volgende:
mogelijk zijn dit de laatste beelden voor de streamers, als ze morgen gewoon ge synchroniseerd willen zijn
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:46 schreef elzhhw het volgende:
langste SL ooit was??????????
Maar wat was er toen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)
Geen. De miljonairs kijken een filmpje, helaas zijn de streams kapot, zodat wij niet kunnen zien hoe gemoedelijk ze naast elkaar op de bank zitten. Amanda is zojuist even naar de keuken gelopen om voor Huub een glas spa rood in te schenken. Huub klopte Brian amicaal op zijn schouder en wenste hem het beste voor de halve finale. Brian stelde voor om een stukje op zijn gitaar te spelen nu de kampvuursfeer alom aanwezig was, maar Jaap heeft hem ervan overtuigd dat het soms beter is in stilte samen te genieten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht het maar af ik ben benieuwd welke spin ze hieraan gaan geven.
Gelukkig geef je indirect toch antwoord op mijn vraag .... dank je ;-)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)
De ironie is killing me...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Geen. De miljonairs kijken een filmpje, helaas zijn de streams kapot, zodat wij niet kunnen zien hoe gemoedelijk ze naast elkaar op de bank zitten. Amanda is zojuist even naar de keuken gelopen om voor Huub een glas spa rood in te schenken. Huub klopte Brian amicaal op zijn schouder en wenste hem het beste voor de halve finale. Brian stelde voor om een stukje op zijn gitaar te spelen nu de kampvuursfeer alom aanwezig was, maar Jaap heeft hem ervan overtuigd dat het soms beter is in stilte samen te genieten.
Erg jammer dat we de beelden hiervan moeten missen, maar morgen kunnen we het allemaal nalezen op villa vandaag.
Dat weet je maar nooit tijdens een streamlock...quote:
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft dus duidelijk zijn pak aan en zijn hoed op.
Doe eens lief en leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.
Ik ga het toch proberen, hoor. Nou, wish me luck!
De wél vrijgegeven beelden zijn ook best goed, voor een technische storing...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Ziet het volgende:
ze lopen allemaal in pak
jaap, huub
en dat voor een technische storing...
Luckquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.
Ik ga het toch proberen, hoor. Nou, wish me luck!
Dat hoor je dan toch achteraf..jonguh!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit tijdens een streamlock...![]()
Volgens mij was het toen Brian Amanda in haar gezicht spuugde nadat Huub haar had liggen beffen
Die redaktie denkt dat wij van lotje getikt zijn! hahaha! Wij weten beter na anderhalf jaar!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Ziet het volgende:
ze lopen allemaal in pak
jaap, huub
en dat voor een technische storing...
Als we VV niet hadden...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Geen. De miljonairs kijken een filmpje, helaas zijn de streams kapot, zodat wij niet kunnen zien hoe gemoedelijk ze naast elkaar op de bank zitten. Amanda is zojuist even naar de keuken gelopen om voor Huub een glas spa rood in te schenken. Huub klopte Brian amicaal op zijn schouder en wenste hem het beste voor de halve finale. Brian stelde voor om een stukje op zijn gitaar te spelen nu de kampvuursfeer alom aanwezig was, maar Jaap heeft hem ervan overtuigd dat het soms beter is in stilte samen te genieten.
Erg jammer dat we de beelden hiervan moeten missen, maar morgen kunnen we het allemaal nalezen op villa vandaag.
Stel je voor dat wij de leukste dingen meekrijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:52 schreef patjuh001 het volgende:
Echt hoor sommige mensen draven echt door in complottheorieen. Ik denk nogsteeds dat ze promotie shit aan het opnemen zijn voor tussen 15 mei en 22 mei. Aangezien dat allemaal heel professioneel moet zullen er ook wat hoge mensen aanwezig zijn en daar kunnen geen streamers bij zijn natuurlijk;)
We hadden een keer een hele lange, en daarna was Jaap ineens 600 punten armer door een stemming voor 2 uur off cam.quote:
Briljant.....lig echt in een deuk...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Amanda haar script weer eens kwijt is........Ze zat zomaar opeens rond 1940......en zie haar maar weer eens "on track" te krijgen....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:51 schreef Desii het volgende:
*roept neemmijnietserieus & marc op het matje*
*kijkt bestraffend, met een twinkel in de ogen en zegt*
Foei
Ja! Weet je nog die stemming voor Jaap! Die 2 uur off cam!?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
We hadden een keer een hele lange, en daarna was Jaap ineens 600 punten armer door een stemming voor 2 uur off cam.
wij doordraven ...... heuuuullll nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:52 schreef patjuh001 het volgende:
Echt hoor sommige mensen draven echt door in complottheorieen. Ik denk nogsteeds dat ze promotie shit aan het opnemen zijn voor tussen 15 mei en 22 mei. Aangezien dat allemaal heel professioneel moet zullen er ook wat hoge mensen aanwezig zijn en daar kunnen geen streamers bij zijn natuurlijk;)
Nee! Hij had haar ZITTEN beffen en wel tussen haar benenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit tijdens een streamlock...![]()
Volgens mij was het toen Brian Amanda in haar gezicht spuugde nadat Huub haar had liggen beffen
Lol Desiiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:56 schreef Desii het volgende:
[..]
wij doordraven ...... heuuuullll niet![]()
Mazaru heeft net een alien gevangen in een cap.... dus wat complottheorieen..... echt waaaar hooor, voor we het weten zijn we allemaal een marsmannetjes en dat door de streams
kuthuub
Wat denk jij, zou ze een hakenkruis tussen d'r benen hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Briljant.....lig echt in een deuk...
Wil je terror?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:59 schreef Desii het volgende:
men, wat zijn de streams saai..... zullen we met z'n alleen een rollenspel gaan spelen a la DGK
Noekje is toch weg.... kunnen we keten
*houd wel heul veeul van Noekje*
Dat zou heel goed kunnen, alleen is het dan niet erg netjes om de mensen die geld betalen om de streams te mogen zien wijs te maken dat er een technische storing is. Een nettere oplossing zou bijvoorbeeld zijn:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:52 schreef patjuh001 het volgende:
Ik ben het spoor bijsterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:57 schreef Dementor het volgende:
we gaan nu naar 2 uur SL toe?
Jups, communicatie is een vak... plus één dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, alleen is het dan niet erg netjes om de mensen die geld betalen om de streams te mogen zien wijs te maken dat er een technische storing is. Een nettere oplossing zou bijvoorbeeld zijn:
"Een moment geduld a.u.b. De streams gaan even op zwart omdat we wat promotiemateriaal opnemen voor de live-uitzendingen. Binnenkort krijgen jullie als eerste toegang tot deze promo's en een aantal uitgebreide making of filmpjes hiervan."
De meeste mensen horen liever de waarheid dan dat ze moeten toezien hoe ze overduidelijk worden bedrogen. Dat wil alleen om de een of andere reden nog niet doordringen tot de gouden kooi.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:59 schreef Desii het volgende:
men, wat zijn de streams saai..... zullen we met z'n alleen een rollenspel gaan spelen a la DGK
Noekje is toch weg.... kunnen we keten
*houd wel heul veeul van Noekje*
Je slaat de spijker op zijn kop:)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, alleen is het dan niet erg netjes om de mensen die geld betalen om de streams te mogen zien wijs te maken dat er een technische storing is. Een nettere oplossing zou bijvoorbeeld zijn:
"Een moment geduld a.u.b. De streams gaan even op zwart omdat we wat promotiemateriaal opnemen voor de live-uitzendingen. Binnenkort krijgen jullie als eerste toegang tot deze promo's en een aantal uitgebreide making of filmpjes hiervan."
De meeste mensen horen liever de waarheid dan dat ze moeten toezien hoe ze overduidelijk worden bedrogen. Dat wil alleen om de een of andere reden nog niet doordringen tot de gouden kooi.
Om half elf gingen de streams al op de paarden.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:51 schreef Desii het volgende:
*roept neemmijnietserieus & marc op het matje*
*kijkt bestraffend, met een twinkel in de ogen en zegt*
Foei
Ach ja...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
tuurlijk Gert........... you're wish is my commandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Om half elf gingen de streams al op de paarden.
En Desii, wacht dan ff tot ik ook naar m'n nest ben, heb míjn portie geCOSkloootviool afgelopen vrijdag al wel gehad.
Ja, en allemaal in nette kleding...ze zijn gewoon aan het opnemen voor de halve finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
Wat een bullshit zeg, ik zie dellie en Jaap gewoon buiten rondlopen.
paardebak incident?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef patjuh001 het volgende:
1 avond en 1 nacht met het paardenbak incident geloof ik
[..]
Snap er ook geen reet van... de fora had een hele goed rol kunnen spelen als scheidsrechter.... lekker interactief en zo. Nu hebben ze ons afgedaan als kneusjes. Die blijkbaar niet serieus genomen hoeven te worden. Denk dat vele zich hier toch onderhand 'die hard DGK deskundige' mag noemen. Totaal respectloos van de Febo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
maar de halve finale was toch live....... of heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en allemaal in nette kleding...ze zijn gewoon aan het opnemen voor de halve finale.
Laat ze dat dan ook gewoon zeggen, en daarbij de verwachte tijd dat ze denken nodig te hebben.
Over tien minuten, dus ga je waterpistool maar vast vullen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:06 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk Gert........... you're wish is my command![]()
hoe laat ga je slapen????
Tuurlijk live, maar er mag niets mis gaan, dus spelen ze hem alvast een keer.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:09 schreef Desii het volgende:
[..]
maar de halve finale was toch live....... of heb ik dat verkeerd begrepen
lang geleden..... incident dat volledig uit de hand liepquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:07 schreef patjuh001 het volgende:
Mensen ik ben slapen aangezien in morgen om 7 uur op moet....Weltrusteennn
Thanksquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Om half elf gingen de streams al op de paarden.
Trustequote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:13 schreef kissa het volgende:
[..]
ThanksToen zat ik onschuldig te chatten
![]()
Tarusten
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:18 schreef agter het volgende:
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?
Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "
![]()
Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
Ik niet, maar hij is wel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
OY! Welke snodaard heeft dit op z'n geweten?
from (van) Brian's Poetry <contact@briankubatz.com>
Antwoorden op contact@briankubatz.com,
aan yvonne@fok.nl,
datum 12 mei 2008 16:41
subject (onderwerp) Thank you for joining our mailing list
Op vol denken ze dat ze naar een filmpje aan het kijken zijn, wat zich om de zoveel minuten herhaald...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
Haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
aan yvonne@fok.nl,
Pas maar op, die mailing list is waar alle huubfans op uit zijn...ik weet waar je huis woont...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
aan yvonne@fok.nl,
zo zie je maar weer dat deze mensen dus direct geloven wat Amanda en Brian allemaal zeiden over Huubfans voor de SL. Beetje eng welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
Het valt mij soms op, en ik weet niet of ik het goed interpreteer, dat Jaap zich al aan het wapenen tegen de febo is. Tussen de regels door hoor ik dreigementen van Jaap naar de febo toe.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:
<knip>
Maar ik ben vooral benieuwd wat Jaap gaat doen. Tot nu toe is hij steeds het braafste jongetje van de klas die alleen dingen doet waarvoor hij schriftelijk in drievoud toestemming heeft gekregen, maar hij ziet, zeker na zijn bezoek van afgelopen dagen, ook wel in dat zijn kansen om te winnen nihil zijn. Als hij donderdag eens compleet los gaat zou dat goed kunnen zijn voor zijn populariteit. Dan zal hij alleen wel met meer voor de dag moeten komen dan met zijn standaardtoneelstukjes.
Tja als de Febo van te voren gewoon aankondigd heeft iedereen er vrede mee en zat ik hier niet als een dombo te wachten om vooral nog maar zoveel mogelijk minutes mee te pikken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat deze mensen dus direct geloven wat Amanda en Brian allemaal zeiden over Huubfans voor de SL. Beetje eng wel
Dellie had een rood/roze jurkje aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Hebben mensen precies kunnen zien wat voor soort kleding ze nu dragen? Dat zou kunnen betekenen dat ze deze bij de (zogenaamde) 15 mei show ook dragen.
Heren in pak, witte blouse, zwart colbert (kan ook donkerblauw of zo zijn).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Hebben mensen precies kunnen zien wat voor soort kleding ze nu dragen? Dat zou kunnen betekenen dat ze deze bij de (zogenaamde) 15 mei show ook dragen.
Ik vond dat Nathanael verhaal ook vreemd. Maar meer in de zin van: Waarom wil Jaap Huub daarmee pakken als ie hem kan dumpen tijdens de halve finale. En waarom met B en A erbij? Ik denk dan dat Jaap opzoek is naar een manier om Huub te beschadigen op weg van de halve naar de hele finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:26 schreef agter het volgende:
[..]
Het valt mij soms op, en ik weet niet of ik het goed interpreteer, dat Jaap zich al aan het wapenen tegen de febo is. Tussen de regels door hoor ik dreigementen van Jaap naar de febo toe.
Bijv. dat Nathanael incident, dat Huub weer terug kwam het huis in. Jaap doet alsof hij info heeft dat Huub door de febo (of talpa, of wie dan ook) weer terug het huis in geloodst is. Tot nu toe heb ik hem geen volledige uitspraken horen doen, maar wel allerlei suggesties deze kant op.
Het kan heel goed zijn dat deze woorden meer naar de Febo gericht zijn dan naar ons streamers.
Ja allemaal leuk en aardig... maar ik heb wel een ban daarzo...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
Off-line dus??? Vreemd ....niet???
truste broertjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik dan wel weer heel benieuwd ben of mensen de keus van Jaap, wat die ook mag zijn, kunnen en willen respecteren....
Slapen nu....
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik dan wel weer heel benieuwd ben of mensen de keus van Jaap, wat die ook mag zijn, kunnen en willen respecteren....
Slapen nu....
in villa bij nacht .... zekersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:40 schreef Dementor het volgende:
Ik heb weer beeld, on stream.
yep, bij elkaar wel 4 mannetjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:48 schreef Dementor het volgende:
Er staat opeens een cameraploeg in de tuin en Huub liep heen en terug.
Technische storing my ass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |