Ik wilde hem aanvragen maar kan niet in dat topic reageren!quote:
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wilde hem aanvragen maar kan niet in dat topic reageren!
Je bent weer eens top Mazaru!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms zou het zo fijn zijn als je wat terug zou kunnen zeggen
[ afbeelding ]
D'r is al een deel 2:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Probeer het eens in deel 2.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
klopt ik zag ze ook lopen, volgens mij waren het idd Huub en Japiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap loopt weer buiten.
Samen met iemand in pak ik gok Huub als ik het zie, ze gaan buiten op een bank zitten (rechts).
De bestequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt ik zag ze ook lopen, volgens mij waren het idd Huub en Japie
grappig hé...... die users zijn te dom.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:36 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Die staat er nog: je bent net als ik (hoop ik althans) zo subtiel dat ze het niet snappen![]()
![]()
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ok is, maar heb een nieuw topic geopend: Vraag hier een oranje kleurtje aan 2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:45 schreef chufi het volgende:
mogelijk zijn dit de laatste beelden voor de streamers, als ze morgen gewoon ge synchroniseerd willen zijn
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:46 schreef elzhhw het volgende:
langste SL ooit was??????????
Maar wat was er toen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)
Geen. De miljonairs kijken een filmpje, helaas zijn de streams kapot, zodat wij niet kunnen zien hoe gemoedelijk ze naast elkaar op de bank zitten. Amanda is zojuist even naar de keuken gelopen om voor Huub een glas spa rood in te schenken. Huub klopte Brian amicaal op zijn schouder en wenste hem het beste voor de halve finale. Brian stelde voor om een stukje op zijn gitaar te spelen nu de kampvuursfeer alom aanwezig was, maar Jaap heeft hem ervan overtuigd dat het soms beter is in stilte samen te genieten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht het maar af ik ben benieuwd welke spin ze hieraan gaan geven.
Gelukkig geef je indirect toch antwoord op mijn vraag .... dank je ;-)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)
De ironie is killing me...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Geen. De miljonairs kijken een filmpje, helaas zijn de streams kapot, zodat wij niet kunnen zien hoe gemoedelijk ze naast elkaar op de bank zitten. Amanda is zojuist even naar de keuken gelopen om voor Huub een glas spa rood in te schenken. Huub klopte Brian amicaal op zijn schouder en wenste hem het beste voor de halve finale. Brian stelde voor om een stukje op zijn gitaar te spelen nu de kampvuursfeer alom aanwezig was, maar Jaap heeft hem ervan overtuigd dat het soms beter is in stilte samen te genieten.
Erg jammer dat we de beelden hiervan moeten missen, maar morgen kunnen we het allemaal nalezen op villa vandaag.
Dat weet je maar nooit tijdens een streamlock...quote:
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft dus duidelijk zijn pak aan en zijn hoed op.
Doe eens lief en leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.
Ik ga het toch proberen, hoor. Nou, wish me luck!
De wél vrijgegeven beelden zijn ook best goed, voor een technische storing...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Ziet het volgende:
ze lopen allemaal in pak
jaap, huub
en dat voor een technische storing...
Luckquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.
Ik ga het toch proberen, hoor. Nou, wish me luck!
Dat hoor je dan toch achteraf..jonguh!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit tijdens een streamlock...![]()
Volgens mij was het toen Brian Amanda in haar gezicht spuugde nadat Huub haar had liggen beffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |