die heeft dan misschien weer met zelfmoord gedreigd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog een enigszins verborgen aanwijjzing :
- Huub liep rond in smoking
- Brian liep rond als een verzopen rat in z'n badjas
Wat moeten we daar bij bedenken
trust!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:01 schreef Ziet het volgende:nah het zal allemaal wel
ik ga maar eens naar bed
(lig ik nog eerder dan desii, die een half uur geleden al ging)
truste allemaal!
idd.... maar het ligt nu weer in elkaars armenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:04 schreef feit het volgende:
onenigheid in bed!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:40 schreef Musje456 het volgende:
[..]zoal altijd. Ik hoop dat ze Huub dan wat kan opbeuren! Van de rest dus geen beelden begrijp ik
Dan zal het wel meevallen, denk ik (dit gaat toch om Huub en Clair?)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:08 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... maar het ligt nu weer in elkaars armen
ja.... als ik het een beetje begrijp heeft Huub iets gezegd/gedaan... wat Claire der eigen aantrokquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:10 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, denk ik (dit gaat toch om Huub en Clair?)
Ik ga in een deuk hahahquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:10 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Je hebt antwoord terug op de b&a site, maar je zult nu wel slapen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:15 schreef Shayndel het volgende:
Heeft Claire al eens die pruik van dellie's hoofd afgetrokken.
Heb een tijdje niet opgelet.
Duidelijk dus dat je al een tijdje niet hebt opgelet .......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:15 schreef Shayndel het volgende:
Heeft Claire al eens die pruik van dellie's hoofd afgetrokken.
Heb een tijdje niet opgelet.
Weet waarschijdelijk hoe het af gaat lopen,allemaal in het voordeel van die tering RATquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:32 schreef miesy het volgende:
huub is terug en lijkt een beetje ontdaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 04:28 schreef Shayndel het volgende:
Ik vraag me eigelijk al een hele tijd af. Is brian eigelijk wel para agressie brother of speelt hij dit alleen tegen amanda om haar bang en haar te onderdrukken. brian hoeft maar maar paar woorden te zeggen bv. hou je sjmoel, moet ik gaan slaan, wil je dat ik door draai en in het filmpje "dit gaat zeker fout"'.
Ik bedoel zijn het niet meer bedreigingen dan dat hij werkelijk iets doet.
filmpje:
Ok ik weet dat hij amanda wel eens echt afgetuigt, maar zal er ook niet veel bij bij zitten om haar te onderdrukken zoals: " Ga dit doen of ik sla je verrot" en bange amanda geeft gelijk toe en het is brian weer gelukt. Ik denk dat de veel sla dreigingen er eerder zijn om haar een kant op te duwen.
Ik vind hem veels te rustig... Het is net of ze al meer weten, dan ze laten zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:54 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Weet waarschijdelijk hoe het af gaat lopen,allemaal in het voordeel van die tering RAT(kut febo
)
RTL gaat van DGK een mega spektakel maken; voor dit programma is echt veel gelobbyed in het buitenland. Het einde wordt een wereldprimeur en natuurlijk moeten alle acteurs goed voorbereid worden om het ook een werelduitzending te doen maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:07 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vind hem veels te rustig... Het is net of ze al meer weten, dan ze laten zien.
Ach, RTL vergeet gemakshalve even dat Inet veel meer mensen weten, dat dat ze op tv laten zien...
maw, RTL zet zichzelf lekker te kijk bij de Nederlanders....Lekker famiiliegevoel geeft RTL mij...
Die Tanner was ff een opfrissing van het urenlange dode beeldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:34 schreef beequeen het volgende:
Mogguh,
Wat een vreemd gedoe allemaal vannacht. Ik las het SV het van VOL en kwam deze caps tegen.
Tijdens de SL:
Tanner in zijn uppie midden op het grasveld.![]()
[ afbeelding ]
Na de SL.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |