abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58635295
Ik weet het niet
het water roept
pi_58635313
tnxxx varen
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Aanhoudingen na massale vechtpartij Bloemendaal

Bron: NU.nl

Was Kenniet gisteren niet in Bloemendaal? Dacht zoiets te verstaan.
yep zou naar de boulevard gaan pooieren zoals hij zelf zei.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58635319
misschien heeft papa Theo de Febo gebeld en hen gewaarschuwd dat dit dus echt niet kan
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:59:56 #4
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58635323
Niemand weet het. Of zijn het toch de uitspraken van Amanda?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:00:33 #5
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_58635338
savonds tezaam!
Eindeliijk helemaal bijgelezen...dank weer voor al jullie commentaren!

Maar onder het lezen luisterde ik en ik mis de scene waarin Jaap (na het vertrek van kenneth) neerstreek bij Huub en Claire en zei dat hij niet kon wachten tot hij zeker weet dat er geen telefoontjes en bezoek meer binnen mogen komen voor de 15e (halve finale) .

Want als dat moment er is gaat Jaap iets zeggen..hij zei ook nog dat hij net een mooi toneelstuk neergezet heeft bij Kenneth en Brian en dat alles loopt zoals verwacht..
Jaap had er veel zin in...
Het klonk (ik durf het bijna niet te zeggen) alsof hij dan zijn masker zal laten vallen en definitief voor Huub zal kiezen.. Jaap klonk heel normaal. Heeft iemand dit ook meegekregen?

Vlak daarna kwam dat stukje waarin Jaap Huub vroeg in de gaten te houden hoelang Brian 'bij de buren' zou blijven..Hij was heel benieuwd of dat 10 min. een half uur of 2 uur zou duren.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_58635342
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
Dat jij de moeite daar nog voor neemt, alles terug te lezen.....dat doe ik al niet eens meer. Zo langzamerhand weet ik wel dat Amanda een Pruik op heeft, Brain een rat is en Jaap een vetzak. Claire begint sinds dat ze getrouwt met huub is, steeds leuker, liever en mooier te worden....

En Huubje, ons aller knappe, eerlijke, lieve,leuke, enz, enz.....die heeft het maar zwaar met die Del, Rat en die vetzak....
pi_58635344
nou ik vind brajen en amanda nu echt te ver doordraven .
pi_58635345
er kwam iemand uit de zijdeur
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:06 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58635356
Thx Varen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:14 #10
168813 Marieke_B
pi_58635361
Vlak voor de SL leek het net of er iemand (van de buren) door de poort naast de stal binnenkwam en 'huuppie' zei/riep..
pi_58635364
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
misschien heeft papa Theo de Febo gebeld en hen gewaarschuwd dat dit dus echt niet kan
Of oom Twan staat weer met zijn Hummer voor de poort
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:21 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_58635366
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
Nah, ik zie genoeg afkeuring bij bepaald gedrag van Huub. Het is tegenwoordig alles wat Brian doet goed praten, te bagetalliseren, door naar Huub te wijzen. Brian fans en Huub haters zie je vrijwel helemaal niet als hij doorflipt op de streams. Ze zijn er alleen als de kippen bij als Huub flipt. Door een roze bril kijken zie je niet enkel bij Huub fans .

Maar goed, dit soort posters dragen niet bij aan de sfeer van de COS. Het lokt persoonlijk geneuzel uit. Het is commentaar op de streams en niet op de users en hun postgedrag.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:26 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58635367
knip
Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dat jij de moeite daar nog voor neemt, alles terug te lezen.....dat doe ik al niet eens meer. Zo langzamerhand weet ik wel dat Amanda een Pruik op heeft, Brain een rat is en Jaap een vetzak. Claire begint sinds dat ze getrouwt met huub is, steeds leuker, liever en mooier te worden....

En Huubje, ons aller knappe, eerlijke, lieve,leuke, enz, enz.....die heeft het maar zwaar met die Del, Rat en die vetzak....
goh zijn we het eindelijk eens eens
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:38 #15
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58635371
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:59 schreef Smash-it het volgende:
Niemand weet het. Of zijn het toch de uitspraken van Amanda?
Geen idee...
NL denkt van wel
http://i195.photobucket.c(...)a12-4-2008225827.jpg
Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:

[..]

ja ik vind dit dus ook veel te ver gaan!
dit is gewoon oproepen tot haat
en vervolgens huub de schuld geven van alles

alsof huub mensen oproept om dreigementen uit te voeren, komop zeg
Zo ervaar ik dat dus ook. Huub heeft in het verleden zelfs een aantal keer opgeroepen om dit soort dingen vooral NIET te doen. Waarschijnlijk uit eigen beweging, hopelijk gestuurd door Talpa.
Wat Brian en Amanda nu doen vind ik heel erg lelijk.
pi_58635375
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:

[..]

Proef ik daar enige ironie?
pi_58635387
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef Marieke_B het volgende:
savonds tezaam!

Maar onder het lezen luisterde ik en ik mis de scene waarin Jaap (na het vertrek van kenneth) neerstreek bij Huub en Claire en zei dat hij niet kon wachten tot hij zeker weet dat er geen telefoontjes en bezoek meer binnen mogen komen voor de 15e (halve finale) .

Want als dat moment er is gaat Jaap iets zeggen..hij zei ook nog dat hij net een mooi toneelstuk neergezet heeft bij Kenneth en Brian en dat alles loopt zoals verwacht..
Het klonk (ik durf het bijna niet te zeggen) alsof hij dan zijn masker zal laten vallen en definitief voor Huub zal kiezen.. Jaap klonk heel normaal. Heeft iemand dit ook meegekregen?

Vlak daarna kwam dat stukje waarin Jaap Huub vroeg in de gaten te houden hoelang Brian 'bij de buren' zou blijven..Hij was heel benieuwd of dat 10 min. een half uur of 2 uur zou duren.
yep hij sprak ook uit dat hij daarom bijna niet met Huub spreekt erover omda beide weten wat te willen doen en hij het wel heel erg leuk vind dat b & a de hele dag zoveel werk van hem maken nou dat zou ik ook heel grappig vinden en dan zou ik ze ook ff laten bungelen
  maandag 12 mei 2008 @ 23:03:31 #19
188345 Py
op zich
pi_58635389
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:

[..]

ja ik vind dit dus ook veel te ver gaan!
dit is gewoon oproepen tot haat
en vervolgens huub de schuld geven van alles

alsof huub mensen oproept om dreigementen uit te voeren, komop zeg
Nou...
Huub bedreigt en roept op tot haat tegen Chantal!-W
  maandag 12 mei 2008 @ 23:03:54 #20
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58635398
Ik blijf het ook belachelijk vinden dat Bridget zich uitgesproken heeft over Amanda. Ja, leuk een winnaar die andere spelers met Hitler vergelijken. Amanda heeft in elk geval wel alvast 1 BN-vriendin als ze straks naar buiten komt.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:04:04 #21
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58635402
quote:
savonds tezaam!

Ja heb het ook gehoord...kwam idd wel standvastig over
Hangplek voor vrije gedachten
  maandag 12 mei 2008 @ 23:04:14 #22
16715 Mylene
*schatje*
pi_58635405
Amanda en Brian die mensen hebben bedreigd mag natuurlijk niet gehoord worden.
pi_58635424
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef tipsch het volgende:

[..]

Zo ervaar ik dat dus ook. Huub heeft in het verleden zelfs een aantal keer opgeroepen om dit soort dingen vooral NIET te doen. Waarschijnlijk uit eigen beweging, hopelijk gestuurd door Talpa.
Wat Brian en Amanda nu doen vind ik heel erg lelijk.
Zeker wat Amanda zei over die sekte, dat kán gewoon niet, schandalig!
  maandag 12 mei 2008 @ 23:05:14 #24
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58635425
Musica Español
Come On
pi_58635437
quote:

volgens mij werd er gesuggereerd dat brian en kenneth ene toneel stukje opvoerde terwijl ze dus even buiten beeld waren hadden ze dat ingestudeerd
pi_58635442
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik die echte die-hard fans volledig gestoord vindt. Het zal bij fans van iedere bewoner voorkomen, maar er zijn nu eenmaal meer Huub fans dan anderen, dus daar springt het meer in het oog.

De realiteitszin volledig kwijt, van God los, een IQ zo laag dat bij dat getal de rayonhoofden bij elkaar komen om te beslissen of de Elfstedentocht door moet gaan.....
pi_58635447
quote:
savonds tezaam!

Ja dat heb ik ook gehoord, voor 99% ben ik er zeker van dat Jaap wel degenlijk voor Huub is.
Die gesprekken houd hij puur om het spannend te houden voor de tv uitzendingen.
pi_58635451
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef petraa het volgende:

[..]

Off de rattenvanger van Eemnes is in de kooi.

Zat Huub trouwens bij die uitspraken?
nee, die was piano aan het spelen
Brian, Amanda en Jaap zaten achterin de tuin
pi_58635455
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:03 schreef Smash-it het volgende:
Ik blijf het ook belachelijk vinden dat Bridget zich uitgesproken heeft over Amanda. Ja, leuk een winnaar die andere spelers met Hitler vergelijken. Amanda heeft in elk geval wel alvast 1 BN-vriendin als ze straks naar buiten komt.
ja een beetje netwerk kan nooit kwaad. Amanda vertelde vanavond weer tegen haar zus dat ze gaat presenteren. (alsof er maar een sterveling is die dat gesnater langer dat een minuut kan aanhoren)
  maandag 12 mei 2008 @ 23:06:14 #30
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58635457
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:05 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Zeker wat Amanda zei over die sekte, dat kán gewoon niet, schandalig!
En waar haalt ze die info vandaan ?
Musica Español
Come On
pi_58635458
quote:
savonds tezaam!

ik heb het half gehoord.
maar als dit echt zo is, dan ben ik blij.

alles is goed, behalve stemmen op mensen die zo de realiteit kwijt zijn als amanda en brian!
gatverdamme zeg
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  maandag 12 mei 2008 @ 23:06:18 #32
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58635459
  maandag 12 mei 2008 @ 23:06:35 #33
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58635464
Goedenavond allen!

Net weer helemaal bijgelezen............al meer dan een half uur SL........en niemand weet waarom?

Vaag...........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2008 @ 23:07:07 #34
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58635478
Varen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58635497
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Nah, ik zie genoeg afkeuring bij bepaald gedrag van Huub. Het is tegenwoordig alles wat Brian doet goed praten, te bagetalliseren, door naar Huub te wijzen. Brian fans en Huub haters zie je vrijwel helemaal niet als hij doorflipt op de streams. Ze zijn er alleen als de kippen bij als Huub flipt. Door een roze bril kijken zie je niet enkel bij Huub fans .

Maar goed, dit soort posters dragen niet bij aan de sfeer van de COS. Het lokt persoonlijk geneuzel uit. Het is commentaar op de streams en niet op de users en hun postgedrag.
Helemaal met je eens.Zo als nu geven ze ook geen commentaar op wat Amanda allemaal zegt,maar zeggen meteen Huub Huub Huub.Terwijl als Huub iets ergs doet,dan krijgt hij er wel van langs van de fans.
pi_58635499
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:06 schreef Desii het volgende:

[..]

nee, die was piano aan het spelen
Brian, Amanda en Jaap zaten achterin de tuin
ok thx desii
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_58635503
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Proef ik daar enige ironie?
Goed geproeft......
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2008 @ 23:08:22 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_58635505
quote:

Precies, dat viel mij dus ook op. Ik weet niet wat ik wat ik moet denken maar inmiddels is duidelijk dat de opening van de beerput gaande is. Wordt tijd hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 12 mei 2008 @ 23:08:48 #39
168813 Marieke_B
pi_58635515
dank JEEtjuuh en Lady-night, had ik het toch goed gehoord..

Even wat anders: eindigen de streams nou a.s. donderdag?
Want er ging een poosje terug een verhaal dat ze de laatste week niet meer on stream zouden zijn...
pi_58635520
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik die echte die-hard fans volledig gestoord vindt. Het zal bij fans van iedere bewoner voorkomen, maar er zijn nu eenmaal meer Huub fans dan anderen, dus daar springt het meer in het oog.

De realiteitszin volledig kwijt, van God los, een IQ zo laag dat bij dat getal de rayonhoofden bij elkaar komen om te beslissen of de Elfstedentocht door moet gaan.....
Heb jij die site van Amanda&Brian weleens gelezen? Zoniet, dan zou ik dat eerst eens doen en dan even komen vertellen wat je daarvan vond. Ik ben benieuwd!
  maandag 12 mei 2008 @ 23:09:29 #41
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58635527
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:06 schreef Dark het volgende:
Goedenavond allen!

Net weer helemaal bijgelezen............al meer dan een half uur SL........en niemand weet waarom?

Vaag...........
Waarschijnlijk wordt het puntensysteem in stripvorm uitgelegd aan die del
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58635534
gewoon een leuk filmpje, als tijdvulling
pi_58635538
Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden.

Brian en Amanda

Kwam die streamlock vlak nadat Brian huilend op de streams te zien was? Misschien heeft hij de private ietsjes verbouwd?

Of misschien willen ze ons alvast laten wennen aan een leven zonder streams..

Zeer irritant dit. Ik wilde alleen maar ff kijken hoe het met de bewonertjes ging zo tegen bedtijd..en nu wil ik dus niet gaan slapen omdat ik wil weten wat er aan de hand is...

Grote kans dat als de streams terug komen ze ontspannen film zitten te kijken..

What to do, what to do!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58635548
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:06 schreef chufi het volgende:

[..]

nou ja, iedereen weet het, en kan ook zien dat het af en toe bedenkelijke vormen aan zit te nemen. Als je brieven naar scholen stuurt om vooral Brian niet te laten komen, dan ben je echt wel de weg kwijt en flink ziek bezig.

Ook mensen die familieleden van welke bewoner dan ook, of medewerkers benaderen/bedreigen, zijn het spoor volledig bijster en het heeft dan wel iets sektarisch.
pi_58635554
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ga dan maar eens lezen op de twee Briansites.
pi_58635557
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:06 schreef chufi het volgende:

[..]

Geen idee, maar ze zegt het gewoon, waarmee weer een nieuw gerucht geboren is.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:10:49 #47
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58635560
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:08 schreef Marieke_B het volgende:
Want er ging een poosje terug een verhaal dat ze de laatste week niet meer on stream zouden zijn...
Oeh, dit wil ik ook wel weten!
pi_58635563
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:09 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Heb jij die site van Amanda&Brian weleens gelezen? Zoniet, dan zou ik dat eerst eens doen en dan even komen vertellen wat je daarvan vond. Ik ben benieuwd!
Waarom moet ik dat lezen, ik schrijf toch "fans van iedere bewoner?"
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2008 @ 23:11:13 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_58635565
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:

Waarschijnlijk wordt het puntensysteem in stripvorm uitgelegd aan die del

Spiekbriefje ook toegestaan, wat denk je?
― Mark Twain
  maandag 12 mei 2008 @ 23:12:20 #50
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58635582
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:09 schreef Katewalker het volgende:

Zeer irritant dit. Ik wilde alleen maar ff kijken hoe het met de bewonertjes ging zo tegen bedtijd..en nu wil ik dus niet gaan slapen omdat ik wil weten wat er aan de hand is...

Grote kans dat als de streams terug komen ze ontspannen film zitten te kijken..

What to do, what to do!
Heb exact hetzelfde dilemma. Wekker gaat over weinig uurtjes slaap, maar nu ben ik weer nieuwsgierig enzo.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:12:56 #51
38396 mazaru
pi_58635598
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zouden spiekbriefjes mogen?
is niet nodig, ze hebben tegenwoordig hele kleine apparaatjes die je ongemerkt in je oor kunt stoppen. Dan kan het zelf gespeld worden voor haar
pi_58635600
Huub heeft in het verleden een aantal keer zijn fans opgeroepen om dit en dat te doen. Daarna goed gemaakt door iets anders te roepen, maar het is al gedaan!
pi_58635602
dan kunnen de die-hard fans misschien achterlijk zijn
maar dat geeft je nog niet het recht om iemand tot hitler te bestempelen...
wat denken ze wel niet

en maar zeiken over het woord kanker, dat er mensen zijn in hun familie die gestorven zijn aan kanker...
moet je zien wie ze hier mee beledigen!
  maandag 12 mei 2008 @ 23:13:52 #54
188345 Py
op zich
pi_58635608
Ik zie continu mensen in de fitness lopen
pi_58635614
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom moet ik dat lezen, ik schrijf toch "fans van iedere bewoner?"
Om een idee te krijgen hoever dit soort mensen gaan.
pi_58635616
quote:
En dit kon ook niet. Ook niet grappenderwijs om z'n 'superioriteit' uit te drukken. Kutactie, klaar.
pi_58635623
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:13 schreef feit het volgende:
Huub heeft in het verleden een aantal keer zijn fans opgeroepen om dit en dat te doen. Daarna goed gemaakt door iets anders te roepen, maar het is al gedaan!
Twee weken geleden nog bij Chantal.....dat is waar.
pi_58635625
Ik vond het gesprek van Brain en Amanda nogal mee vallen. Ik denk ook helemaal niet dat dit daar wat mee te maken heeft. Of een of andere gestoorde fan van Huub moet weer naar RTL gebeld hebben en die mensen van de redactie weer bedreigd hebben. Voor zover ik begrepen heb, is dat ook niet de eerste keer.
pi_58635656
quote:

en dat maakt huub tot hitler?
daaaag
hitler was die man die al het volk blond met blauwe ogen wilde hebben, weet je nog?
pi_58635658
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

nou ja, iedereen weet het, en kan ook zien dat het af en toe bedenkelijke vormen aan zit te nemen. Als je brieven naar scholen stuurt om vooral Brian niet te laten komen, dan ben je echt wel de weg kwijt en flink ziek bezig.
Ook mensen die familieleden van welke bewoner dan ook, of medewerkers benaderen/bedreigen, zijn het spoor volledig bijster en het heeft dan wel iets sektarisch.
ben ik op zich met je eens........ maar als Brian naar die school ging, om jongeren uit te leggen hoeveel zelfbeheersing hij heeft, kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Daarbij vind ik, dat de Febo, die jongen met beide benen op de grond moet zetten..... Geef ze een goeie psyg. en begeleiding...... maar laat hem geen onzin verkopen aan jongeren, die hem als held zien.
check filmpje met Tommy afgelopen vrijdag
pi_58635670
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:14 schreef coldstar het volgende:
Ik vond het gesprek van Brain en Amanda nogal mee vallen. Ik denk ook helemaal niet dat dit daar wat mee te maken heeft. Of een of andere gestoorde fan van Huub moet weer naar RTL gebeld hebben en die mensen van de redactie weer bedreigd hebben. Voor zover ik begrepen heb, is dat ook niet de eerste keer.
ja dat viel inderdaad nogal mee je medespeler voor Hitler uitmaken is heel normaal ik snap ook niet waar iedereen zich zo druk over maakt. en die domme huubfans moeten zich gewoon gedragen en niet achter die dictator/sekteleider aanlopen
pi_58635674
quote:
Het begint er op te lijken dat er een soort van volkswoede aan de gang is en dat "Barbertje moet hangen".
pi_58635675
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, dat viel mij dus ook op. Ik weet niet wat ik wat ik moet denken maar inmiddels is duidelijk dat de opening van de beerput gaande is. Wordt tijd hè?
en daar zal de febo niet blij mee zijn,maar je maakt mij niet wijs dat die beerput na de kooi alsnog open gaat mocht het nu niet lukken!!
pi_58635682
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:09 schreef Katewalker het volgende:
Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden.
Ik mis het woord 'stuctureel' in deze omschrijving.
pi_58635687
quote:
klopt.... en ik zal de eerste zijn; om het volledig af te keuren
Dus zowel als Huub het doet, vind ik het een minne streek......... maar ook bij Brian en Amanda en Jaap
pi_58635691
Goh dit nemen ze wel erg hoog op met nog steeds een SL.
pi_58635699
..ik geef het op...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 12 mei 2008 @ 23:19:17 #68
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58635702
Ik geef het toch maar op en ga naar bed. Lees morgen graag bij hoe het post-SL ging! Trusten all.
pi_58635711
wat staat daat een lamp heen en weer te schijnen op het huis...?
pi_58635724
Kuhut, m'n abonnement is verlopen. Mis ik iets?
pi_58635729
ik zag wel mensen door het huis lopen maar de sl nog steeds niet opgeheven. Ik geef het op
  maandag 12 mei 2008 @ 23:21:05 #72
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_58635733
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:16 schreef Ziet het volgende:

[..]

en dat maakt huub tot hitler?
daaaag
hitler was die man die al het volk blond met blauwe ogen wilde hebben, weet je nog?
Ik vind het niet zo vreemd dat iemand die openlijk zijn bewondering voor Joseph Mengele uitspreekt en vindt dat er voor bepaalde mensen opnieuw concentratiekampen moeten worden opgericht met Hitler vergeleken wordt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_58635735
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:16 schreef Desii het volgende:

[..]

ben ik op zich met je eens........ maar als Brian naar die school ging, om jongeren uit te leggen hoeveel zelfbeheersing hij heeft, kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Daarbij vind ik, dat de Febo, die jongen met beide benen op de grond moet zetten..... Geef ze een goeie psyg. en begeleiding...... maar laat hem geen onzin verkopen aan jongeren, die hem als held zien.
check filmpje met Tommy afgelopen vrijdag
Sorry zusje, wij hebben geen ene moer te maken met het privé leven van die bewoners na DGK. Ook niet met het beleid van derden die hen inhuren in een discotheek of laten opdraven op een school. Dat is zo privé als privé maar kan zijn.......Het is een verantwoordelijkheid van derden en ex-bewoners om daar samen uit te komen en om daar samen afspraken over te maken. Het gaat simpelweg veel en veel te ver, het is ziek, het is laag, het is.......ik heb er gewoon geen woorden voor.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:21:15 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58635739
quote:
Persoonlijk vind ik dit een nare insinuatie.
Juist in het kader van wat er eerder in de COS geschreven wordt. Aan beide kanten zitten rotte appeks. Om nu weer 1 kant extra te benadrukken vind ik in deze dan ook erg vreemd.
Op maandag 12 mei 2008 23:08 schreef Marieke_B het volgende:
dank JEEtjuuh en Lady-night, had ik het toch goed gehoord..

Dat is nooit bevestigd.
Trouwens dellie is te dom om ook maar iets van Hitler en wo2 te snappen, helaas krijgt ze dan weer zoiets als dit ingefluisterd, trekt Brian aan een touwtje en voila SL.
pi_58635746
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het begint er op te lijken dat er een soort van volkswoede aan de gang is en dat "Barbertje moet hangen".
Volkswoede? Hahahah. Overdrijven is ook een vak.
Als er al woede is, dan is het woede vanwege het feit dat mensen zien dat er onrecht gebeurt, elke dag opnieuw in de gouden kooi, maar deze mensen uiten hun woede niet dmv bedreigingen, alleen maar door erover te berichten hier of op andere forums. That's it.
pi_58635749
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:20 schreef tipsch het volgende:
Kuhut, m'n abonnement is verlopen. Mis ik iets?
neuh
pi_58635752
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:13 schreef Py het volgende:
Ik zie continu mensen in de fitness lopen
heb je goeie ogen,zijn volgens mij de bladeren van de bomen die bewegen
pi_58635754
Amanda noemde de naam Hitler omdat ze het daarover tig keer over gehad hebben in de kooi omdat Huub zo overkomt, niet de eerste keer dus!
pi_58635772
ik denk toch dat er iets meer is dan de uitspraken van amanda dat zou met een berisping ,oke misschien een langere uitleg naar amanda zo opgelost moeten zijn
  maandag 12 mei 2008 @ 23:23:03 #81
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_58635775
Op Nowlive is er een soort volksopstand uitgebroken door de uitspraken van Amanda..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_58635782
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo vreemd dat iemand die openlijk zijn bewondering voor Joseph Mengele uitspreekt en vindt dat er voor bepaalde mensen opnieuw concentratiekampen moeten worden opgericht met Hitler vergeleken wordt.
oke maar zet je dan ook niet boven die ander als je zelf van die onzin uitkraamt (brian en amanda bedoel ik voor de goede orde )
pi_58635783
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef feit het volgende:
Amanda noemde de naam Hitler omdat ze het daarover tig keer over gehad hebben in de kooi omdat Huub zo overkomt, niet de eerste keer dus!
Jij denkt dat Amanda weet wie Hitler was en waar hij voor stond?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:23:41 #84
188345 Py
op zich
pi_58635785
Die gazonsproeier kan ook wel eens verplaatst worden
  maandag 12 mei 2008 @ 23:23:44 #85
38396 mazaru
pi_58635787
pi_58635788
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef feit het volgende:
Pardon?
Make my day!
pi_58635789
Volgens mij krijgen ze gewoon script finale door en komt John ze woordje toespreken..
iemand hoorde toch ook een auto aankomen net voor de lock..?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:24:26 #88
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_58635804
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:22 schreef Coraatje het volgende:
ik denk toch dat er iets meer is dan de uitspraken van amanda dat zou met een berisping ,oke misschien een langere uitleg naar amanda zo opgelost moeten zijn
Hoezo zou Amanda berispt moeten worden? Dit is nog geen fractie van wat Huub allemaal al heeft uitgekraamd.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_58635808
quote:

[..]

Dan vind je het vast ook niet vreemd als een pathologisch leugenaar die voortdurend anderen wil manipuleren met Joran van der Sloot vergeleken wordt en toch lijkt het me niet gepast om Brian hiermee te vergelijken.
pi_58635810
quote:
Mooi zo dit is handig om even terug te kijken.
pi_58635821
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij denkt dat Amanda weet wie Hitler was en waar hij voor stond?
pi_58635832
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ga dan maar eens lezen op de twee Briansites.
Zit toch niet alltijd kwaad met kwaad te vergelden. Natuurlijk wordt er in dit geval over alle fans gesproken. Het gaat hier om mensen die zo gek zijn dat ze naar alles en nog wat mailen, bellen, en of schrijven.
Dat kunnen zowel Brain of huub fans zijn......dat maakt niet uit. Mensen die zulke gekke dingen doen, sporen niet.
In dit geval zal je moeten erkennen dat er onder de Huub fans meer van dit soort rondloopt als bij die van Brain en amanda. Lees en luister alleen maar eens naar de aan hang van NL.
pi_58635842
Goh eindelijk word het zwart maken van Huub aan banden gelegd.
pi_58635846
kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, waarheid is zo zuur.......
pi_58635851
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hoezo zou Amanda berispt moeten worden? Dit is nog geen fractie van wat Huub allemaal al heeft uitgekraamd.
ik zeg niet dat ze berispt MOET worden ,maar dat zou ene reden kunnen zijn van de sl
pi_58635854
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:

[..]

Tipsch
pi_58635856
Die sreamlock heeft volgens mij niets te maken met wat Amandel zei.
pi_58635866
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Py het volgende:
ze hebben je gehoord/lezen mee
  maandag 12 mei 2008 @ 23:27:15 #99
168813 Marieke_B
pi_58635870
quote:
pi_58635871
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk al opgepakt of gearresteerd ivm bedreigingen nav DGK?
Ik neem aan dat als je bedreigd wordt, je gewoon aangifte doet...
Make my day!
  maandag 12 mei 2008 @ 23:27:34 #101
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58635874
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Py het volgende:
Nou daar gaat ie hoor
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:27:40 #102
188345 Py
op zich
pi_58635877
ik zag iemand lopen!!!!
pi_58635879
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Volkswoede? Hahahah. Overdrijven is ook een vak.
Als er al woede is, dan is het woede vanwege het feit dat mensen zien dat er onrecht gebeurt, elke dag opnieuw in de gouden kooi, maar deze mensen uiten hun woede niet dmv bedreigingen, alleen maar door erover te berichten hier of op andere forums. That's it.
Ik zie niet zo heel veel onrecht. Het is geven en nemen voor iedereen daar. Het "geven en nemen" is een beetje gebaseerd op wat iemand daar kan verdragen. De één kreunt bij een sneetje van 1 centimeter, de ander geeft nog geen kick met een gebroken been. Naar draagkracht is het beoordeelt en dat begrijp ik wel, want het spel stond op twee, de TV op één. Ze konden dus niemand missen.
pi_58635881
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sorry zusje, wij hebben geen ene moer te maken met het privé leven van die bewoners na DGK. Ook niet met het beleid van derden die hen inhuren in een discotheek of laten opdraven op een school. Dat is zo privé als privé maar kan zijn.......Het is een verantwoordelijkheid van derden en ex-bewoners om daar samen uit te komen en om daar samen afspraken over te maken. Het gaat simpelweg veel en veel te ver, het is ziek, het is laag, het is.......ik heb er gewoon geen woorden voor.
Het geven van lezingen op scholen over zelfbeheersing heeft niets te maken met het privéleven van Brian, maar alles met het zo goed mogelijk neerzetten van Brian in het spel en dus het winnen van zieltjes. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan het wijzen van de school op voorbeelden waarin te zien is dat de zelfbeheersing van Brian niet helemaal overeenkomt met het beeld dat hij hierzelf van schetst en met de Brian die RTL ons wil tonen. Ook vanuit educatief oogpunt lijkt het me niet best om Brian als voorbeeld van iemand met goede zelfbeheersing te kiezen.
pi_58635889
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:

[..]

Lees en luister alleen maar eens naar de aan hang van NL.
Nou nee, thanks.

Feit blijft dat er gestoorde mensen zijn. In Nederland, in de wereld etc. maar dat dit hier nu weer uitgemolken moet gaan worden. Kijk eens op NWS als je het over gestoordheid wil hebben.
Go hard or go home
  maandag 12 mei 2008 @ 23:28:29 #106
188345 Py
op zich
pi_58635891
Wehehehe jullie hebben de gazonsproeier verplaatst
pi_58635896
quote:

[..]

tja... het is maar net of je vindt dat hitler schuldige of onschuldige mensen in razzia's afvoerde naar die kampen.

als we het over politiek gaan hebben: voor mijn part wordt er ook harder gestraft in nederland.
en misschien mag je tegenwoordig het woord concentratiekamp niet meer noemen,
maar over bepaalde groepen mensen (serieverkrachters, structurele kindermishandelaars enz.) denk ik ook: die moeten ze op een eiland gooien met zijn allen.

maar om dit dan te gaan vergelijken met hitler...
pi_58635904
Tis in ieder geval al weer lekker druk in de woonkamer zo te zien.
Make my day!
pi_58635908
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
Goh eindelijk word het zwart maken van Huub aan banden gelegd.
In principe is deze lock vooral in het voordeel van Brian en Amanda. Zij praten structureel zo over Huub en in iets mindere mate over z'n 'sekte'. Het is lelijk, laat het nou maar eens in een televisieuitzending zien.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:30:13 #110
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58635916
GODWIN
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_58635918
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zie niet zo heel veel onrecht. Het is geven en nemen voor iedereen daar. Het "geven en nemen" is een beetje gebaseerd op wat iemand daar kan verdragen. De één kreunt bij een sneetje van 1 centimeter, de ander geeft nog geen kick met een gebroken been. Naar draagkracht is het beoordeelt en dat begrijp ik wel, want het spel stond op twee, de TV op één. Ze konden dus niemand missen.
Wat een onzin, het is een spel dus gelijke regels voor iedereen en trek je het niet gedwongen exit of naar huis.
Dat achterlijke schijn sociale gedoe van geven en nemen werkt niet indien je het spel op een correcte manier wilt spelen en begeleiden.
pi_58635930
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef Eg_Wel het volgende:
GODWIN
Yup.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:31:56 #113
188345 Py
op zich
pi_58635944

Check die dude de gazonsproeiert verplaatsen
pi_58635951
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]

Check die dude de gazonsproeiert verplaatsen
*stil*

mooi
Go hard or go home
pi_58635952
Amanda en Brian buiten ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 12 mei 2008 @ 23:32:51 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58635957
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou nee, thanks.

Feit blijft dat er gestoorde mensen zijn. In Nederland, in de wereld etc. maar dat dit hier nu weer uitgemolken moet gaan worden. Kijk eens op NWS als je het over gestoordheid wil hebben.
Met linkje dan maar?? Nieuws & Achtergronden
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58635974
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met linkje dan maar?? Nieuws & Achtergronden
Mwoah, ik ben pro zelfstandigheid.
Ga maar zoeken!!
Go hard or go home
pi_58635975
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:

[..]

Die discussie hebben we al vaker gehad...wel of geen Hitler. Omdat niet iedereen het leuk vond dat Huub al eens eerder zo genoemd is, is er al eens Napoleon van gemaakt.

Kijk eens wat Huub zelf allemaal al niet gezegd heeft..... daar is Hitler nog helemaal niets bij. Dus maak van een mug geen olifant.

maandag 12 mei 2008 @ 23:34:04 #119
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58635980
Ik denk dat Amanda de klepel weer eens heeft horen luiden maar niet weet waar de klok hangt. De Febo heeft misschien eindelijk door dat ze haar wat realiteitszin bij moeten brengen. Maar de schade is alweer geleden.
Beide partijen zouden het er simpel over eens moeten zijn dat de grens is bereikt.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:34:28 #121
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58635989
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat een onzin, het is een spel dus gelijke regels voor iedereen en trek je het niet gedwongen exit of naar huis.
Dat achterlijke schijn sociale gedoe van geven en nemen werkt niet indien je het spel op een correcte manier wilt spelen en begeleiden.
De regels van het spel..........er zijn geen regels!

Sommige mensen mogen een nachtje rust pakken in een hotel..........niks gedwongen exit of naar huis!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2008 @ 23:34:56 #122
137949 Disana
pi_58636000
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian buiten ?
Ze liepen de kapsalon in, he?

Het lijkt wel of de redactie ons is vergeten.
pi_58636008
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:27 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Het geven van lezingen op scholen over zelfbeheersing heeft niets te maken met het privéleven van Brian, maar alles met het zo goed mogelijk neerzetten van Brian in het spel en dus het winnen van zieltjes. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan het wijzen van de school op voorbeelden waarin te zien is dat de zelfbeheersing van Brian niet helemaal overeenkomt met het beeld dat hij hierzelf van schetst en met de Brian die RTL ons wil tonen. Ook vanuit educatief oogpunt lijkt het me niet best om Brian als voorbeeld van iemand met goede zelfbeheersing te kiezen.
Los van of het nu wel of niet zinvol is voor kids om hen kennis te laten maken met de zwakheden van Brian (ik denk dat het wel heel goed mogelijk is); als je het onderscheid tussen DGK en privé echt niet ziet, dan kan ik het ook gewoon niet uitleggen.....
  maandag 12 mei 2008 @ 23:35:26 #124
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58636011
Iemand had een filmpje geplaatst met wat oude fragment ... kan het niet meer vinden maar hier wat caps

Esc altijd handy

Musica Español
Come On
pi_58636012
er loop iemand met een fel roze iets in huis ,moeten ze niet gewoon scenes overspelen ?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:36:32 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58636029
Maar is het drama nou omdat zoveel mensen zich aangesproken voelen omdat Amanda de Huubfans een sekte noemt, of omdat ze Huub en passant ook nog even Hitler noemde??
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 mei 2008 @ 23:36:34 #127
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58636030
quote:
damned, werkt bij mij niet!
pi_58636052
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Los van of het nu wel of niet zinvol is voor kids om hen kennis te laten maken met de zwakheden van Brian (ik denk dat het wel heel goed mogelijk is); als je het onderscheid tussen DGK en privé echt niet ziet, dan kan ik het ook gewoon niet uitleggen.....
Als je echt denkt dat Brian buiten een heel ander karakter heeft dan heb je het mis ben ik bang.
Brian veranderd buiten echt niet in een kalme Dementor
  maandag 12 mei 2008 @ 23:37:42 #129
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58636056
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
In dit geval zal je moeten erkennen dat er onder de Huub fans meer van dit soort rondloopt als bij die van Brain en amanda. Lees en luister alleen maar eens naar de aan hang van NL.
Dat heeft meer te maken met het aantal fans dat ze hebben.
pi_58636065
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef Coraatje het volgende:
er loop iemand met een fel roze iets in huis ,moeten ze niet gewoon scenes overspelen ?

straks kijken ze de film van gisteravond nog een keer over
  maandag 12 mei 2008 @ 23:38:21 #131
168813 Marieke_B
pi_58636074
ik zie heen en weer geloop in de keuken/gang. Alsof er iemand afscheid aan het nemen is?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:38:41 #132
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58636081
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef Coraatje het volgende:
Je bedoelt Rico ?
Musica Español
Come On
  maandag 12 mei 2008 @ 23:39:00 #133
38396 mazaru
pi_58636086
Janken voor SMS'jes

Bekijk deze YouTube-video

pi_58636092
Voor hetzelfde geld zijn ze even een promootje aan het opnemen of een scene die overmoest.
pi_58636110
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:38 schreef Ziet het volgende:

[..]

straks kijken ze de film van gisteravond nog een keer over
amanda in iets felrose en jaap in pak? was dat gistren?teminste roze en amanda weetik bijna zeker maar pak het is ene groot stevig iets wat in pak loopt
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2008 @ 23:39:58 #136
128220 Peter6000
pi_58636112
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Die zijn voorbereidingen aan het treffen om een aanklacht in te dienen..
  maandag 12 mei 2008 @ 23:40:19 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58636122
quote:
[..]
Damn... omdat Amanda Huub Hitler noemde?? Dat heeft ze toch eerder gedaan, en toen was het niet aangifte-waardig?? Of willen ze zich collectief beklagen dat ze wel Huub-fans maar geen sekte zijn??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58636123
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Geven en nemen?
Wat heeft Brian moeten geven? Tv maken doet hij toch bijzonder weinig.
Wat heeft Brian gekregen?
-Brian heeft bijna altijd op tijden mogen slapen waarop de anderen wakker moesten zijn (want anders kon hij niet leveren)
-De andere miljonairs mogen Brian niet aanpakken, als je het hier niet mee eens bent, noem dan maar voorbeelden waarbij de acties niet werden afgebeld door de Febo, de voorbeelden waar de acties wel werden afgebeld zijn talloos
-Overnachting in de witte bergen toen hij het niet meer trok
-50.000 euro
-Logeerpartijtje mama Netty
-Zijn broer mocht terugkomen nadat hij eerder zijn handjes niet thuis kon houden
-Vlieglessen
-Kickbokstraining (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi)
-Gitaarlessen (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi)
-DJ-lessen (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi, vergelijk dat eens met de lessen die de andere "miljonairs" gekregen hebben)
-Wekelijks een uurtje golfen (meestal met Amanda, wel zo prettig even samen off-stream bijpraten)

Van iemand die kickbokst verwacht je dat hij niet alleen kan uitdelen maar ook kan incasseren. Het totale gebrek aan incasseringsvermogen van Brian is het best gedemonstreerd bij het trapje van Nena, bij de ketchup in het bed door Bram en bij de opmerking hierover door Bart.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:40:39 #139
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58636126

Het gras wordt gesproeid!! Is Ruud misschien binnen gevallen ?
Musica Español
Come On
pi_58636128
quote:

[..]

Plaats dit gerust op NowLive. Ik zie niet wat dit met de cos te maken heeft.

Sproeien in een roze thema, daar gaat het om.
Go hard or go home
pi_58636148
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Geven en nemen?
Wat heeft Brian moeten geven? Tv maken doet hij toch bijzonder weinig.
Wat heeft Brian gekregen?
-Brian heeft bijna altijd op tijden mogen slapen waarop de anderen wakker moesten zijn (want anders kon hij niet leveren)
-De andere miljonairs mogen Brian niet aanpakken, als je het hier niet mee eens bent, noem dan maar voorbeelden waarbij de acties niet werden afgebeld door de Febo, de voorbeelden waar de acties wel werden afgebeld zijn talloos
-Overnachting in de witte bergen toen hij het niet meer trok
-50.000 euro
-Logeerpartijtje mama Netty
-Zijn broer mocht terugkomen nadat hij eerder zijn handjes niet thuis kon houden
-Vlieglessen
-Kickbokstraining (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi)
-Gitaarlessen (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi)
-DJ-lessen (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi, vergelijk dat eens met de lessen die de andere "miljonairs" gekregen hebben)
-Wekelijks een uurtje golfen (meestal met Amanda, wel zo prettig even samen off-stream bijpraten)

Van iemand die kickbokst verwacht je dat hij niet alleen kan uitdelen maar ook kan incasseren. Het totale gebrek aan incasseringsvermogen van Brian is het best gedemonstreerd bij het trapje van Nena, bij de ketchup in het bed door Bram en bij de opmerking hierover door Bart.
Ik ben blij dat je nog de moeite neemt de hopeloze gevallen te overtuigen van de waarheid.
Ik heb er echt geen energie meer voor over.
pi_58636157
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef noekje het volgende:

[..]

Sproeien in een roze thema, daar gaat het om.
Een wat?
Hoe dan?
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2008 @ 23:42:31 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_58636166
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:34 schreef Disana het volgende:

Ze liepen de kapsalon in, he?

Het lijkt wel of de redactie ons is vergeten.
Als het niet te zien is in de reguliere, is het niet gebeurd. Dat weet je toch?
― Mark Twain
  maandag 12 mei 2008 @ 23:43:33 #144
188345 Py
op zich
pi_58636191
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef chufi het volgende:
Iemand had een filmpje geplaatst met wat oude fragment ... kan het niet meer vinden maar hier wat caps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Esc altijd handy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja was een mooi filmpje van Desii
  maandag 12 mei 2008 @ 23:44:05 #145
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58636198
iemand nog filmpjes van voor de streamlock?

de eerder door mazaru geplaatste werkt bij mij helaas niet en ben toch wel behoorlijk nieuwsgierig!
pi_58636208
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef Dementor het volgende:

[..]

Een wat?
Hoe dan?
Gewoon, jeweets!
Mèn, ik heb het liever over creatief met tampons dan dit geneuzel wat al zo oud is dat je er een stille tocht voor wil organiseren.
Go hard or go home
pi_58636213
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:42 schreef Disana het volgende:
Bah, wat is het hier vervelend.
Een zegen als op 23 mei alles op zwart gaat...
  maandag 12 mei 2008 @ 23:44:50 #148
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58636215
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:

[..]

Die discussie hebben we al vaker gehad...wel of geen Hitler. Omdat niet iedereen het leuk vond dat Huub al eens eerder zo genoemd is, is er al eens Napoleon van gemaakt.

Kijk eens wat Huub zelf allemaal al niet gezegd heeft.....daar is Hitler nog helemaal niets bij. Dus maak van een mug geen olifant.
Ik heb gewoon problemen met in wat voor context iets gezegd word. Daarnaast vind ik dat wanneer het iemand schade aanbrengt na en buiten de kooi het niet kan.
Je kan iemand de kanker wensen, iemand willen afvoeren naar concentratiekampen, hopen dat iemand een dwarsleasie krijgt... na de Kooi heeft ie erg geen last van en waren het slechts (te?) grove scheldwoorden... als je iemand constant aan het stigmatiseren bent geweest als racist, verkrachter en wat al niet meer en je begeeft je nu op het vlak van vergelijken en uitschelden met Hitler....dan speel je op onderbuikgevoelens van waaruit mensen daden menen moeten te verrichten... tja dat lijkt me toch een degelijk groot verschil.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:46:22 #149
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_58636249
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Damn... omdat Amanda Huub Hitler noemde?? Dat heeft ze toch eerder gedaan, en toen was het niet aangifte-waardig?? Of willen ze zich collectief beklagen dat ze wel Huub-fans maar geen sekte zijn??
Dat laatste ja..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_58636251
Ja, klaar of ik zet hier een streamlock op totdat er weer echt nieuws te melden is.
Bah!
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')