damned, werkt bij mij niet!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef mazaru het volgende:
Vlak voor de SL
http://www.123video.nl/123video_share.swf?mediaSrc=288174
Als je echt denkt dat Brian buiten een heel ander karakter heeft dan heb je het mis ben ik bang.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Los van of het nu wel of niet zinvol is voor kids om hen kennis te laten maken met de zwakheden van Brian (ik denk dat het wel heel goed mogelijk is); als je het onderscheid tussen DGK en privé echt niet ziet, dan kan ik het ook gewoon niet uitleggen.....
Dat heeft meer te maken met het aantal fans dat ze hebben.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
In dit geval zal je moeten erkennen dat er onder de Huub fans meer van dit soort rondloopt als bij die van Brain en amanda. Lees en luister alleen maar eens naar de aan hang van NL.
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef Coraatje het volgende:
er loop iemand met een fel roze iets in huis ,moeten ze niet gewoon scenes overspelen ?
Je bedoelt Rico ?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef Coraatje het volgende:
er loop iemand met een fel roze iets in huis ,moeten ze niet gewoon scenes overspelen ?
amanda in iets felrose en jaap in pak? was dat gistren?teminste roze en amanda weetik bijna zeker maar pak het is ene groot stevig iets wat in pak looptquote:Op maandag 12 mei 2008 23:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
straks kijken ze de film van gisteravond nog een keer over
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zijn voorbereidingen aan het treffen om een aanklacht in te dienen..
Damn... omdat Amanda Huub Hitler noemde?? Dat heeft ze toch eerder gedaan, en toen was het niet aangifte-waardig?? Of willen ze zich collectief beklagen dat ze wel Huub-fans maar geen sekte zijn??quote:Op maandag 12 mei 2008 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geven en nemen?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie niet zo heel veel onrecht. Het is geven en nemen voor iedereen daar. Het "geven en nemen" is een beetje gebaseerd op wat iemand daar kan verdragen. De één kreunt bij een sneetje van 1 centimeter, de ander geeft nog geen kick met een gebroken been. Naar draagkracht is het beoordeelt en dat begrijp ik wel, want het spel stond op twee, de TV op één. Ze konden dus niemand missen.
Plaats dit gerust op NowLive. Ik zie niet wat dit met de cos te maken heeft.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nog de moeite neemt de hopeloze gevallen te overtuigen van de waarheid.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Geven en nemen?
Wat heeft Brian moeten geven? Tv maken doet hij toch bijzonder weinig.
Wat heeft Brian gekregen?
-Brian heeft bijna altijd op tijden mogen slapen waarop de anderen wakker moesten zijn (want anders kon hij niet leveren)
-De andere miljonairs mogen Brian niet aanpakken, als je het hier niet mee eens bent, noem dan maar voorbeelden waarbij de acties niet werden afgebeld door de Febo, de voorbeelden waar de acties wel werden afgebeld zijn talloos
-Overnachting in de witte bergen toen hij het niet meer trok
-50.000 euro
-Logeerpartijtje mama Netty
-Zijn broer mocht terugkomen nadat hij eerder zijn handjes niet thuis kon houden
-Vlieglessen
-Kickbokstraining (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi)
-Gitaarlessen (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi)
-DJ-lessen (al zo'n beetje de gehele looptijd van de gouden kooi, vergelijk dat eens met de lessen die de andere "miljonairs" gekregen hebben)
-Wekelijks een uurtje golfen (meestal met Amanda, wel zo prettig even samen off-stream bijpraten)
Van iemand die kickbokst verwacht je dat hij niet alleen kan uitdelen maar ook kan incasseren. Het totale gebrek aan incasseringsvermogen van Brian is het best gedemonstreerd bij het trapje van Nena, bij de ketchup in het bed door Bram en bij de opmerking hierover door Bart.
Een wat?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Sproeien in een roze thema, daar gaat het om.
Als het niet te zien is in de reguliere, is het niet gebeurd. Dat weet je toch?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:34 schreef Disana het volgende:
Ze liepen de kapsalon in, he?
Het lijkt wel of de redactie ons is vergeten.
Ja was een mooi filmpje van Desiiquote:Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef chufi het volgende:
Iemand had een filmpje geplaatst met wat oude fragment ... kan het niet meer vinden maar hier wat caps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Esc altijd handy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon, jeweets!quote:
Ik heb gewoon problemen met in wat voor context iets gezegd word. Daarnaast vind ik dat wanneer het iemand schade aanbrengt na en buiten de kooi het niet kan.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al vaker gehad...wel of geen Hitler. Omdat niet iedereen het leuk vond dat Huub al eens eerder zo genoemd is, is er al eens Napoleon van gemaakt.
Kijk eens wat Huub zelf allemaal al niet gezegd heeft.....daar is Hitler nog helemaal niets bij. Dus maak van een mug geen olifant.
Dat laatste ja..quote:Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... omdat Amanda Huub Hitler noemde?? Dat heeft ze toch eerder gedaan, en toen was het niet aangifte-waardig?? Of willen ze zich collectief beklagen dat ze wel Huub-fans maar geen sekte zijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |