Nou daar gaat ie hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Py het volgende:
Die gazonsproeier kan ook wel eens verplaatst worden
Ik zie niet zo heel veel onrecht. Het is geven en nemen voor iedereen daar. Het "geven en nemen" is een beetje gebaseerd op wat iemand daar kan verdragen. De één kreunt bij een sneetje van 1 centimeter, de ander geeft nog geen kick met een gebroken been. Naar draagkracht is het beoordeelt en dat begrijp ik wel, want het spel stond op twee, de TV op één. Ze konden dus niemand missen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volkswoede? Hahahah. Overdrijven is ook een vak.
Als er al woede is, dan is het woede vanwege het feit dat mensen zien dat er onrecht gebeurt, elke dag opnieuw in de gouden kooi, maar deze mensen uiten hun woede niet dmv bedreigingen, alleen maar door erover te berichten hier of op andere forums. That's it.
Het geven van lezingen op scholen over zelfbeheersing heeft niets te maken met het privéleven van Brian, maar alles met het zo goed mogelijk neerzetten van Brian in het spel en dus het winnen van zieltjes. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan het wijzen van de school op voorbeelden waarin te zien is dat de zelfbeheersing van Brian niet helemaal overeenkomt met het beeld dat hij hierzelf van schetst en met de Brian die RTL ons wil tonen. Ook vanuit educatief oogpunt lijkt het me niet best om Brian als voorbeeld van iemand met goede zelfbeheersing te kiezen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry zusje, wij hebben geen ene moer te maken met het privé leven van die bewoners na DGK. Ook niet met het beleid van derden die hen inhuren in een discotheek of laten opdraven op een school. Dat is zo privé als privé maar kan zijn.......Het is een verantwoordelijkheid van derden en ex-bewoners om daar samen uit te komen en om daar samen afspraken over te maken. Het gaat simpelweg veel en veel te ver, het is ziek, het is laag, het is.......ik heb er gewoon geen woorden voor.
Nou nee, thanks.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lees en luister alleen maar eens naar de aan hang van NL.
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat iemand die openlijk zijn bewondering voor Joseph Mengele uitspreekt en vindt dat er voor bepaalde mensen opnieuw concentratiekampen moeten worden opgericht met Hitler vergeleken wordt.
In principe is deze lock vooral in het voordeel van Brian en Amanda. Zij praten structureel zo over Huub en in iets mindere mate over z'n 'sekte'. Het is lelijk, laat het nou maar eens in een televisieuitzending zien.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
Goh eindelijk word het zwart maken van Huub aan banden gelegd.
Wat een onzin, het is een spel dus gelijke regels voor iedereen en trek je het niet gedwongen exit of naar huis.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie niet zo heel veel onrecht. Het is geven en nemen voor iedereen daar. Het "geven en nemen" is een beetje gebaseerd op wat iemand daar kan verdragen. De één kreunt bij een sneetje van 1 centimeter, de ander geeft nog geen kick met een gebroken been. Naar draagkracht is het beoordeelt en dat begrijp ik wel, want het spel stond op twee, de TV op één. Ze konden dus niemand missen.
*stil*quote:Op maandag 12 mei 2008 23:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Check die dude de gazonsproeiert verplaatsen
Met linkje dan maar?? Nieuws & Achtergrondenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou nee, thanks.
Feit blijft dat er gestoorde mensen zijn. In Nederland, in de wereld etc. maar dat dit hier nu weer uitgemolken moet gaan worden. Kijk eens op NWS als je het over gestoordheid wil hebben.
Mwoah, ik ben pro zelfstandigheid.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met linkje dan maar?? Nieuws & Achtergronden
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al vaker gehad...wel of geen Hitler. Omdat niet iedereen het leuk vond dat Huub al eens eerder zo genoemd is, is er al eens Napoleon van gemaakt.
Kijk eens wat Huub zelf allemaal al niet gezegd heeft..... daar is Hitler nog helemaal niets bij. Dus maak van een mug geen olifant.
De regels van het spel..........er zijn geen regels!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is een spel dus gelijke regels voor iedereen en trek je het niet gedwongen exit of naar huis.
Dat achterlijke schijn sociale gedoe van geven en nemen werkt niet indien je het spel op een correcte manier wilt spelen en begeleiden.
Ze liepen de kapsalon in, he?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian buiten ?
Los van of het nu wel of niet zinvol is voor kids om hen kennis te laten maken met de zwakheden van Brian (ik denk dat het wel heel goed mogelijk is); als je het onderscheid tussen DGK en privé echt niet ziet, dan kan ik het ook gewoon niet uitleggen.....quote:Op maandag 12 mei 2008 23:27 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het geven van lezingen op scholen over zelfbeheersing heeft niets te maken met het privéleven van Brian, maar alles met het zo goed mogelijk neerzetten van Brian in het spel en dus het winnen van zieltjes. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan het wijzen van de school op voorbeelden waarin te zien is dat de zelfbeheersing van Brian niet helemaal overeenkomt met het beeld dat hij hierzelf van schetst en met de Brian die RTL ons wil tonen. Ook vanuit educatief oogpunt lijkt het me niet best om Brian als voorbeeld van iemand met goede zelfbeheersing te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |