is niet nodig, ze hebben tegenwoordig hele kleine apparaatjes die je ongemerkt in je oor kunt stoppen. Dan kan het zelf gespeld worden voor haarquote:
Om een idee te krijgen hoever dit soort mensen gaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat lezen, ik schrijf toch "fans van iedere bewoner?"
En dit kon ook niet. Ook niet grappenderwijs om z'n 'superioriteit' uit te drukken. Kutactie, klaar.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:03 schreef Py het volgende:
[..]
Nou...
Huub bedreigt en roept op tot haat tegen Chantal!-W
Twee weken geleden nog bij Chantal.....dat is waar.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:13 schreef feit het volgende:
Huub heeft in het verleden een aantal keer zijn fans opgeroepen om dit en dat te doen. Daarna goed gemaakt door iets anders te roepen, maar het is al gedaan!
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:13 schreef feit het volgende:
Huub heeft in het verleden een aantal keer zijn fans opgeroepen om dit en dat te doen. Daarna goed gemaakt door iets anders te roepen, maar het is al gedaan!
ben ik op zich met je eens........ maar als Brian naar die school ging, om jongeren uit te leggen hoeveel zelfbeheersing hij heeft, kan ik me er wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nou ja, iedereen weet het, en kan ook zien dat het af en toe bedenkelijke vormen aan zit te nemen. Als je brieven naar scholen stuurt om vooral Brian niet te laten komen, dan ben je echt wel de weg kwijt en flink ziek bezig.
Ook mensen die familieleden van welke bewoner dan ook, of medewerkers benaderen/bedreigen, zijn het spoor volledig bijster en het heeft dan wel iets sektarisch.
ja dat viel inderdaad nogal mee je medespeler voor Hitler uitmaken is heel normaal ik snap ook niet waar iedereen zich zo druk over maakt. en die domme huubfans moeten zich gewoon gedragen en niet achter die dictator/sekteleider aanlopenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:14 schreef coldstar het volgende:
Ik vond het gesprek van Brain en Amanda nogal mee vallen. Ik denk ook helemaal niet dat dit daar wat mee te maken heeft. Of een of andere gestoorde fan van Huub moet weer naar RTL gebeld hebben en die mensen van de redactie weer bedreigd hebben. Voor zover ik begrepen heb, is dat ook niet de eerste keer.
Het begint er op te lijken dat er een soort van volkswoede aan de gang is en dat "Barbertje moet hangen".quote:Op maandag 12 mei 2008 23:14 schreef coldstar het volgende:
Ik vond het gesprek van Brain en Amanda nogal mee vallen. Ik denk ook helemaal niet dat dit daar wat mee te maken heeft. Of een of andere gestoorde fan van Huub moet weer naar RTL gebeld hebben en die mensen van de redactie weer bedreigd hebben. Voor zover ik begrepen heb, is dat ook niet de eerste keer.
en daar zal de febo niet blij mee zijn,maar je maakt mij niet wijs dat die beerput na de kooi alsnog open gaat mocht het nu niet lukken!!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, dat viel mij dus ook op. Ik weet niet wat ik wat ik moet denken maar inmiddels is duidelijk dat de opening van de beerput gaande is. Wordt tijd hè?
Ik mis het woord 'stuctureel' in deze omschrijving.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:09 schreef Katewalker het volgende:
Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden.
klopt.... en ik zal de eerste zijn; om het volledig af te keurenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:13 schreef feit het volgende:
Ik vind het niet zo vreemd dat iemand die openlijk zijn bewondering voor Joseph Mengele uitspreekt en vindt dat er voor bepaalde mensen opnieuw concentratiekampen moeten worden opgericht met Hitler vergeleken wordt.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
en dat maakt huub tot hitler?
daaaag
hitler was die man die al het volk blond met blauwe ogen wilde hebben, weet je nog?
Sorry zusje, wij hebben geen ene moer te maken met het privé leven van die bewoners na DGK. Ook niet met het beleid van derden die hen inhuren in een discotheek of laten opdraven op een school. Dat is zo privé als privé maar kan zijn.......Het is een verantwoordelijkheid van derden en ex-bewoners om daar samen uit te komen en om daar samen afspraken over te maken. Het gaat simpelweg veel en veel te ver, het is ziek, het is laag, het is.......ik heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik op zich met je eens........ maar als Brian naar die school ging, om jongeren uit te leggen hoeveel zelfbeheersing hij heeft, kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Daarbij vind ik, dat de Febo, die jongen met beide benen op de grond moet zetten..... Geef ze een goeie psyg. en begeleiding...... maar laat hem geen onzin verkopen aan jongeren, die hem als held zien.
check filmpje met Tommy afgelopen vrijdag
Persoonlijk vind ik dit een nare insinuatie.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:14 schreef coldstar het volgende:
Dat is nooit bevestigd.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:08 schreef Marieke_B het volgende:
dank JEEtjuuh en Lady-night, had ik het toch goed gehoord..
Even wat anders: eindigen de streams nou a.s. donderdag?
Want er ging een poosje terug een verhaal dat ze de laatste week niet meer on stream zouden zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |