abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2008 @ 23:12:56 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58635598
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zouden spiekbriefjes mogen?
is niet nodig, ze hebben tegenwoordig hele kleine apparaatjes die je ongemerkt in je oor kunt stoppen. Dan kan het zelf gespeld worden voor haar
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58635600
Huub heeft in het verleden een aantal keer zijn fans opgeroepen om dit en dat te doen. Daarna goed gemaakt door iets anders te roepen, maar het is al gedaan!
pi_58635602
dan kunnen de die-hard fans misschien achterlijk zijn
maar dat geeft je nog niet het recht om iemand tot hitler te bestempelen...
wat denken ze wel niet

en maar zeiken over het woord kanker, dat er mensen zijn in hun familie die gestorven zijn aan kanker...
moet je zien wie ze hier mee beledigen!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  maandag 12 mei 2008 @ 23:13:52 #54
188345 Py
op zich
pi_58635608
Ik zie continu mensen in de fitness lopen
pi_58635614
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom moet ik dat lezen, ik schrijf toch "fans van iedere bewoner?"
Om een idee te krijgen hoever dit soort mensen gaan.
pi_58635616
quote:
En dit kon ook niet. Ook niet grappenderwijs om z'n 'superioriteit' uit te drukken. Kutactie, klaar.
pi_58635623
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:13 schreef feit het volgende:
Huub heeft in het verleden een aantal keer zijn fans opgeroepen om dit en dat te doen. Daarna goed gemaakt door iets anders te roepen, maar het is al gedaan!
Twee weken geleden nog bij Chantal.....dat is waar.
pi_58635625
Ik vond het gesprek van Brain en Amanda nogal mee vallen. Ik denk ook helemaal niet dat dit daar wat mee te maken heeft. Of een of andere gestoorde fan van Huub moet weer naar RTL gebeld hebben en die mensen van de redactie weer bedreigd hebben. Voor zover ik begrepen heb, is dat ook niet de eerste keer.
pi_58635656
quote:

en dat maakt huub tot hitler?
daaaag
hitler was die man die al het volk blond met blauwe ogen wilde hebben, weet je nog?
pi_58635658
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

nou ja, iedereen weet het, en kan ook zien dat het af en toe bedenkelijke vormen aan zit te nemen. Als je brieven naar scholen stuurt om vooral Brian niet te laten komen, dan ben je echt wel de weg kwijt en flink ziek bezig.
Ook mensen die familieleden van welke bewoner dan ook, of medewerkers benaderen/bedreigen, zijn het spoor volledig bijster en het heeft dan wel iets sektarisch.
ben ik op zich met je eens........ maar als Brian naar die school ging, om jongeren uit te leggen hoeveel zelfbeheersing hij heeft, kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Daarbij vind ik, dat de Febo, die jongen met beide benen op de grond moet zetten..... Geef ze een goeie psyg. en begeleiding...... maar laat hem geen onzin verkopen aan jongeren, die hem als held zien.
check filmpje met Tommy afgelopen vrijdag
pi_58635670
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:14 schreef coldstar het volgende:
Ik vond het gesprek van Brain en Amanda nogal mee vallen. Ik denk ook helemaal niet dat dit daar wat mee te maken heeft. Of een of andere gestoorde fan van Huub moet weer naar RTL gebeld hebben en die mensen van de redactie weer bedreigd hebben. Voor zover ik begrepen heb, is dat ook niet de eerste keer.
ja dat viel inderdaad nogal mee je medespeler voor Hitler uitmaken is heel normaal ik snap ook niet waar iedereen zich zo druk over maakt. en die domme huubfans moeten zich gewoon gedragen en niet achter die dictator/sekteleider aanlopen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_58635674
quote:
Het begint er op te lijken dat er een soort van volkswoede aan de gang is en dat "Barbertje moet hangen".
pi_58635675
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, dat viel mij dus ook op. Ik weet niet wat ik wat ik moet denken maar inmiddels is duidelijk dat de opening van de beerput gaande is. Wordt tijd hè?
en daar zal de febo niet blij mee zijn,maar je maakt mij niet wijs dat die beerput na de kooi alsnog open gaat mocht het nu niet lukken!!
pi_58635682
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:09 schreef Katewalker het volgende:
Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden.
Ik mis het woord 'stuctureel' in deze omschrijving.
pi_58635687
quote:
klopt.... en ik zal de eerste zijn; om het volledig af te keuren
Dus zowel als Huub het doet, vind ik het een minne streek......... maar ook bij Brian en Amanda en Jaap
pi_58635691
Goh dit nemen ze wel erg hoog op met nog steeds een SL.
pi_58635699
..ik geef het op...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 12 mei 2008 @ 23:19:17 #68
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58635702
Ik geef het toch maar op en ga naar bed. Lees morgen graag bij hoe het post-SL ging! Trusten all.
pi_58635711
wat staat daat een lamp heen en weer te schijnen op het huis...?
pi_58635724
Kuhut, m'n abonnement is verlopen. Mis ik iets?
pi_58635729
ik zag wel mensen door het huis lopen maar de sl nog steeds niet opgeheven. Ik geef het op
  maandag 12 mei 2008 @ 23:21:05 #72
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_58635733
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:16 schreef Ziet het volgende:

[..]

en dat maakt huub tot hitler?
daaaag
hitler was die man die al het volk blond met blauwe ogen wilde hebben, weet je nog?
Ik vind het niet zo vreemd dat iemand die openlijk zijn bewondering voor Joseph Mengele uitspreekt en vindt dat er voor bepaalde mensen opnieuw concentratiekampen moeten worden opgericht met Hitler vergeleken wordt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_58635735
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:16 schreef Desii het volgende:

[..]

ben ik op zich met je eens........ maar als Brian naar die school ging, om jongeren uit te leggen hoeveel zelfbeheersing hij heeft, kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Daarbij vind ik, dat de Febo, die jongen met beide benen op de grond moet zetten..... Geef ze een goeie psyg. en begeleiding...... maar laat hem geen onzin verkopen aan jongeren, die hem als held zien.
check filmpje met Tommy afgelopen vrijdag
Sorry zusje, wij hebben geen ene moer te maken met het privé leven van die bewoners na DGK. Ook niet met het beleid van derden die hen inhuren in een discotheek of laten opdraven op een school. Dat is zo privé als privé maar kan zijn.......Het is een verantwoordelijkheid van derden en ex-bewoners om daar samen uit te komen en om daar samen afspraken over te maken. Het gaat simpelweg veel en veel te ver, het is ziek, het is laag, het is.......ik heb er gewoon geen woorden voor.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:21:15 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58635739
quote:
Persoonlijk vind ik dit een nare insinuatie.
Juist in het kader van wat er eerder in de COS geschreven wordt. Aan beide kanten zitten rotte appeks. Om nu weer 1 kant extra te benadrukken vind ik in deze dan ook erg vreemd.
Op maandag 12 mei 2008 23:08 schreef Marieke_B het volgende:
dank JEEtjuuh en Lady-night, had ik het toch goed gehoord..

Even wat anders: eindigen de streams nou a.s. donderdag?
Want er ging een poosje terug een verhaal dat ze de laatste week niet meer on stream zouden zijn...
Dat is nooit bevestigd.
Trouwens dellie is te dom om ook maar iets van Hitler en wo2 te snappen, helaas krijgt ze dan weer zoiets als dit ingefluisterd, trekt Brian aan een touwtje en voila SL.
pi_58635746
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het begint er op te lijken dat er een soort van volkswoede aan de gang is en dat "Barbertje moet hangen".
Volkswoede? Hahahah. Overdrijven is ook een vak.
Als er al woede is, dan is het woede vanwege het feit dat mensen zien dat er onrecht gebeurt, elke dag opnieuw in de gouden kooi, maar deze mensen uiten hun woede niet dmv bedreigingen, alleen maar door erover te berichten hier of op andere forums. That's it.
pi_58635749
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:20 schreef tipsch het volgende:
Kuhut, m'n abonnement is verlopen. Mis ik iets?
neuh
pi_58635752
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:13 schreef Py het volgende:
Ik zie continu mensen in de fitness lopen
heb je goeie ogen,zijn volgens mij de bladeren van de bomen die bewegen
pi_58635754
Amanda noemde de naam Hitler omdat ze het daarover tig keer over gehad hebben in de kooi omdat Huub zo overkomt, niet de eerste keer dus!
pi_58635772
ik denk toch dat er iets meer is dan de uitspraken van amanda dat zou met een berisping ,oke misschien een langere uitleg naar amanda zo opgelost moeten zijn
  maandag 12 mei 2008 @ 23:23:03 #81
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_58635775
Op Nowlive is er een soort volksopstand uitgebroken door de uitspraken van Amanda..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_58635782
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo vreemd dat iemand die openlijk zijn bewondering voor Joseph Mengele uitspreekt en vindt dat er voor bepaalde mensen opnieuw concentratiekampen moeten worden opgericht met Hitler vergeleken wordt.
oke maar zet je dan ook niet boven die ander als je zelf van die onzin uitkraamt (brian en amanda bedoel ik voor de goede orde )
pi_58635783
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef feit het volgende:
Amanda noemde de naam Hitler omdat ze het daarover tig keer over gehad hebben in de kooi omdat Huub zo overkomt, niet de eerste keer dus!
Jij denkt dat Amanda weet wie Hitler was en waar hij voor stond?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:23:41 #84
188345 Py
op zich
pi_58635785
Die gazonsproeier kan ook wel eens verplaatst worden
  maandag 12 mei 2008 @ 23:23:44 #85
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58635787
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58635788
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef feit het volgende:
Pardon?
Make my day!
pi_58635789
Volgens mij krijgen ze gewoon script finale door en komt John ze woordje toespreken..
iemand hoorde toch ook een auto aankomen net voor de lock..?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:24:26 #88
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_58635804
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:22 schreef Coraatje het volgende:
ik denk toch dat er iets meer is dan de uitspraken van amanda dat zou met een berisping ,oke misschien een langere uitleg naar amanda zo opgelost moeten zijn
Hoezo zou Amanda berispt moeten worden? Dit is nog geen fractie van wat Huub allemaal al heeft uitgekraamd.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_58635808
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dan vind je het vast ook niet vreemd als een pathologisch leugenaar die voortdurend anderen wil manipuleren met Joran van der Sloot vergeleken wordt en toch lijkt het me niet gepast om Brian hiermee te vergelijken.
pi_58635810
quote:
Mooi zo dit is handig om even terug te kijken.
pi_58635821
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij denkt dat Amanda weet wie Hitler was en waar hij voor stond?
pi_58635832
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ga dan maar eens lezen op de twee Briansites.
Zit toch niet alltijd kwaad met kwaad te vergelden. Natuurlijk wordt er in dit geval over alle fans gesproken. Het gaat hier om mensen die zo gek zijn dat ze naar alles en nog wat mailen, bellen, en of schrijven.
Dat kunnen zowel Brain of huub fans zijn......dat maakt niet uit. Mensen die zulke gekke dingen doen, sporen niet.
In dit geval zal je moeten erkennen dat er onder de Huub fans meer van dit soort rondloopt als bij die van Brain en amanda. Lees en luister alleen maar eens naar de aan hang van NL.
pi_58635842
Goh eindelijk word het zwart maken van Huub aan banden gelegd.
pi_58635846
kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, waarheid is zo zuur.......
pi_58635851
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hoezo zou Amanda berispt moeten worden? Dit is nog geen fractie van wat Huub allemaal al heeft uitgekraamd.
ik zeg niet dat ze berispt MOET worden ,maar dat zou ene reden kunnen zijn van de sl
pi_58635854
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:

[..]

Tipsch
pi_58635856
Die sreamlock heeft volgens mij niets te maken met wat Amandel zei.
pi_58635866
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Py het volgende:
Die gazonsproeier kan ook wel eens verplaatst worden
ze hebben je gehoord/lezen mee
  maandag 12 mei 2008 @ 23:27:15 #99
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_58635870
quote:
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_58635871
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk al opgepakt of gearresteerd ivm bedreigingen nav DGK?
Ik neem aan dat als je bedreigd wordt, je gewoon aangifte doet...
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')