Je zou bijna denken dat die muts van een Flens in d'r eigen beerput is gevallen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je op Huub hebt gestemd en je krijgt via je SMS een bedankje van Brian, wat klopt er dan niet?
werd wel een keer tijd.............. De febo is er veel te lang mee doorgaan, zulke dingen te laten zeggen op streamquote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze onzin ging zelfs de febo te ver blijkbaar
Tja waar is de SL anders goed voor.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
Ach, wel als het in de uitzending komt.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen draafde vanmorgen met palma ook al erg door maar kreeg geen aansluiting bij jaap die rat is helemaal de kluts kwijt en met zulke zware uitspraken win je geen spel hoor
En dat is het smerige, je hoort of leest daar nooit over. We moeten het dan doen met dit.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:43 schreef schatje het volgende:
Wat te denken van de dreigementen richting Claire en haar familie?
Dus Huubfans hebben ook Bram bedreigd na dat ketchupincident.Hebben ook Huub zijn moeder haatmails gestuurt en hakenkruizen op Claire haar website gezet.Vind het hier nog knap netjes wat er gepost word.Weet zo drie sites op te noemen waar de Huubhaat echt de spuigaten uitloopt en daar word niet normaal neergezet Huub is stom.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik sommige zichzelf tientallen keren herhalende gestoorde reakties hier lees, en naar NL-radio luister, verwacht ik eerder bedreigingen uit die hoek.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
Van Nowlive:
Amanda doet harde uitspraken over fans, volgens haar zijn het alleen de Huub fans die niet kunnen relativeren en bedreigingen doen, volgens haar is het een sekte. Ook moest zij toch even Huub een soort van Hitler noemen. Maar wie doet uitspraken in de villa die ook niet echt normaal zijn zo als nu. Ook de andere bewoners hebben fans die de weg kwijt zijn en voor alles in staat zijn. Maar iedereen kan de uitspraken van Amanda zich nog wel herinneren en om nu alleen. Nu doet ze een uitspraak dat deze fans zelfs kinderen bedreigen en wederom een sekte hierachter zit. Waarschijnlijk hebben ze bij de buren nu ook door dat Amanda heeeeeel ver gaat met haar uitspraken want dan is er ineens een streamlock en zijn de paarden in beeld. Deze uitspraken zullen haar niet in dank afgenomen worden.
leugens vertellen die 2 pure leugens alleen om Huub zwart te maken zo smerig spelen die 2 het spel vanmorgen beschuldigde brajen palma ook al heel vies die 2 kunnne de druk en stress niet aan.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet Peet, volgens mij zijn de mensen die Huub steunen uit heel ander hout gesneden, ik denk niet dat die zich zullen verlagen tot dat gedrag.
Make my day, Flens gaat voor gaas dankzij de uitspraken van het koningskoppel.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef akveor het volgende:
Je zou bijna denken dat die muts van een Flens in d'r eigen beerput is gevallen.
Off de rattenvanger van Eemnes is in de kooi.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:47 schreef Py het volgende:
Straks is er gewoon die rondleiding die wij niet mogen zien
hun kunnen wel *horen* wat wij niet kunnen *horen*quote:Op maandag 12 mei 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
het lijkt trouwens wel of die beesten het voelen dat ze gefilmd worden
Ja, alleen Claire ben je vergeten, die deugt ook!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
ik mis het zwembadquote:Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit wel een van de leukere streamlocks vind
Beter dan een zwembad of een dood blaadje in ieder geval
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit wel een van de leukere streamlocks vind
Beter dan een zwembad of een dood blaadje in ieder geval
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat is het smerige, je hoort of leest daar nooit over. We moeten het dan doen met dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |