Geen troef, want als Amanda wint staat ze nog een tijdje in de belangstelling en dan wil haar moeder haar nog niet zien.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Haar moeder kon waarschijnlijk toevallig niet.
Toch ook ongelooflijk eigenlijk dat ze het meer dan een jaar zonder knuffel of wat voor fysiek contact dan ook. Terwijl A'dam zo dicht bij is. Hard hoor. De troef voor Amanda in finale lijkt me.
Die bh eronder, het ziet er niet uit!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:02 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het een strepless jurkje is met een witte bh eronder![]()
klaarblijkelijk zit er een giga-split in, waarmee we kunnen genieten van haar achterste als ze bukt
Brian is gewoon een huilie dat hij niet zulke lekkere medicatie als z'n broertje heeftquote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian denkt aan zijn lieve broertje Kenneth![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ilona is vrijdag op die radio.Ben benieuwd.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:03 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd vaak aan de woorden van Ilona denken, dat het zal eindigen op een manier die onvoorstelbaar is.....
Zo moet ik regelmatig denken aan Brian die ooit vertelde dat het zwart voor z'n ogen kon worden met als gevolg dat ie geboeid de villa moest verlaten.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:03 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd vaak aan de woorden van Ilona denken, dat het zal eindigen op een manier die onvoorstelbaar is.....
Wij "kennen" Brian toch.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:04 schreef agter het volgende:
[..]
En dat vind ik dus zo laag van Brian.
Hij is gewoon de betere, en sparren doe je voor de lol of juist om te trainen. Bij sparren ga je NOOIT helemaal los.
Tel daar de posting van FSR van 22.10 bij op. 1+1 blijft 2.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
goedenavond,
gaat die wedstrijd tussen Brian en Huub nog door?
Ik trek even een oude post van mij uit de kast (kan wel, he? Talpa trekt ook graag oude scripts uit de kast)
Huh? Zit haar moeder in de gevangenis dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Geen troef, want als Amanda wint staat ze nog een tijdje in de belangstelling en dan wil haar moeder haar nog niet zien.
Laatst zei ze tegen Brian nog zoveel dagen en dan zie ik mijn moeder weer.
Waarop Brian zei dat kan nog wel eens wat langer duren.
White Rabbit bedoel je ?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:10 schreef trettie het volgende:
Weet iemand hoe dfat nummer heet wat Huub net zong?
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tel daar de posting van FSR van 22.10 bij op. 1+1 blijft 2.
Het zijn die precious mensen die altijd klaar staan om die kleine dingen te doen, weet je wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Is T-lex in de buurt om mij uit te leggen waarom Brian huilt? Ik snap het namelijk niet na het gezellige bezoekje van Kenniet.
Oeps, dat zou wel het een en ander verklaren. Ze kan al weken haar moeder niet bereiken, CC lukken ook niet en ondertussen begrijpt Amanda precies waar het over gaat.quote:
Nee, kans dat ze wordt gespot, en ze wil niet in de belangstelling toch.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:08 schreef agter het volgende:
[..]
Huh? Zit haar moeder in de gevangenis dan?
Ik ben het met je eens schatje, maar soms draven je emoties een beetje doorquote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, de Brian die de Lieke van moeder en Cora bedreigde.
Dat trekt Ricardo niet hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 22:15 schreef blomst het volgende:
Ricardo zijn vrienden gaan een rondje door de tuin maken, en Ricardo moet wachten op aandacht.
Dat Lesley was vreemdgegaan. Wat een leugen van de Febo was.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Ik weet ook nog die avond dat Bart in shock bij de voordeur stond, omdat hij iets te weten was gekomen.....
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:05 schreef lunareclipse het volgende:![]()
poppekast tussen huub en claire:
H: huubje zat in de gouden kooi, want huub houdt heel erg veel van:..
C: clairtje
H: centjes
C: oh...
en ook bellenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, dat zou wel het een en ander verklaren. Ze kan al weken haar moeder niet bereiken, CC lukken ook niet en ondertussen begrijpt Amanda precies waar het over gaat.
BTW: Vanuit de bak kun je wrs ook streamen.
Het was een posting van 22.01 uur sorry, deze dus.quote:
quote:Bij mij hangt er al heel de dag een zinnetje in me hoofd...
Nena zei tegen Bwian : Jullie zijn echt gevaarlijk (Bwian en zdnmgmw) Kort daarop vertrok ze...
Stukje bij beetje ga iki snappen wat ze daarmee bedoelde....
Ik vermoed dat er veel meer achter zit danwij mogen weten....
nee, ik zou het nooit doen tenminstequote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt nu dus dat het zeker is dat huubfans massaal op hem gestemd heben....maar echt hoor dat ga je toch niet doen....? Denken jullie echt dat dat gebeurd is??
Ik geloof het dus niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt nu dus dat het zeker is dat huubfans massaal op hem gestemd heben....maar echt hoor dat ga je toch niet doen....? Denken jullie echt dat dat gebeurd is??
geloof er geen bal van de huubfans hebben neit gesmst vonden de popipoll niet meer belangrijk en bewaren het voor de finalequote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Als je op Huub hebt gestemd en je krijgt via je SMS een bedankje van Brian, wat klopt er dan niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Dat kenniet bedreigd wordt, snap ik wel, met al zijn louche handeltjes.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Brian vertelt dat Kenniet bedreigt is en Sandy ook.
Nee ze is gewend deze te uiten en te ontvangen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
amanda is niet bang voor dreigementen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Alle dreigers zijn gestoord, ongeacht van welk "kamp".quote:Op maandag 12 mei 2008 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft het nu over de dreigementen van de gestoorde Huubfans.
We weten toch wie het zeggen? Flauwekul. Ik verwacht de bedreigingen juist uit het kamp van Brian & Amanda.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef Varen het volgende:
Er zijn uit het kamp van Huub dreigementen, waar zelfs Kenneth en Sandy last van hebben
Nou en of.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Nee ze is gewend deze te uiten en te ontvangen.
dan moet ze hier eens langs komenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ze is gewend deze te uiten en te ontvangen.
Tsja.. dat zou idd logischer zijn, maar vanuit die kant richting de familie van Huub heb ik nog niets gehoord over bedreigingen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We weten toch wie het zeggen? Flauwekul. Ik verwacht de bedreigingen juist uit het kamp van Brian & Amanda.
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. dat zou idd logischer zijn, maar vanuit die kant richting de familie van Huub heb ik nog niets gehoord over bedreigingen.
En eerlijk gezegd zie ik sommige mensen compleet de weg kwijt zijn, dus niets verbaast me meer.
Als ik sommige zichzelf tientallen keren herhalende gestoorde reakties hier lees, en naar NL-radio luister, verwacht ik eerder bedreigingen uit die hoek.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We weten toch wie het zeggen? Flauwekul. Ik verwacht de bedreigingen juist uit het kamp van Brian & Amanda.
quote:
Tijd om mijn tuintje te gaan sproeien, en dan naar mijn nestjequote:
En terecht! Beetje Huub vergelijken met Hitler! Wat een idioten!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze onzin ging zelfs de febo te ver blijkbaar
Domme Fries en Tanner, normaal roddelen ze alleen als ze off-steram zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heb je die paarden niet horen roddelen dan ,ze kletste de oren van me kop af
Huub's moeder is ook bedreigd!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. dat zou idd logischer zijn, maar vanuit die kant richting de familie van Huub heb ik nog niets gehoord over bedreigingen.
En eerlijk gezegd zie ik sommige mensen compleet de weg kwijt zijn, dus niets verbaast me meer.
Trusten Ruud en sproei ze.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd om mijn tuintje te gaan sproeien, en dan naar mijn nestje![]()
En vergeet niet: wij zitten niet in dat hok, wij zitten op FoK!![]()
![]()
Truste![]()
Trustequote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd om mijn tuintje te gaan sproeien, en dan naar mijn nestje![]()
En vergeet niet: wij zitten niet in dat hok, wij zitten op FoK!![]()
![]()
Truste![]()
Mij ook zo langzamerhand niet meer...quote:Op maandag 12 mei 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar andersom natuurlijk ook. Komt er gewoon op neer dat er mensenmet zieke breinen rondlopen op deze aardbolquote:Op maandag 12 mei 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Kinderen bedreigen? Dat moet het kind van kapper Mandy zijn. Een gestoorde Huub fan heeft Mandy toen een stukje rottend vlees gestuurd, dat ze haar kind weten te vinden.
Als het een Huub fan was. Het kan ook een Brian fan geweest zijn die een Huub fan in een kwaad daglicht probeerde te stellen.
Wat doet Brian daar? Top cap Sherlock.quote:
is dat brian wel en niet die brillemans die ook op de foto net bij tanner stond ook witte blouse spijkerbroek namelijkquote:Op maandag 12 mei 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doet Brian daar? Top cap Sherlock.
omdat niemand het echt weet,laatste wat we hoorde was dat amanda het had over kinderen die bedreigd werden,daarna kregen we fries en tanner,met geluid ,en daarna ook geluid wegquote:Op maandag 12 mei 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Niemand die ff zegt waarom we een SL hebben?
Ik niet Peet, volgens mij zijn de mensen die Huub steunen uit heel ander hout gesneden, ik denk niet dat die zich zullen verlagen tot dat gedrag.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik sommige zichzelf tientallen keren herhalende gestoorde reakties hier lees, en naar NL-radio luister, verwacht ik eerder bedreigingen uit die hoek.
Je zou bijna denken dat die muts van een Flens in d'r eigen beerput is gevallen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je op Huub hebt gestemd en je krijgt via je SMS een bedankje van Brian, wat klopt er dan niet?
werd wel een keer tijd.............. De febo is er veel te lang mee doorgaan, zulke dingen te laten zeggen op streamquote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze onzin ging zelfs de febo te ver blijkbaar
Tja waar is de SL anders goed voor.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
Ach, wel als het in de uitzending komt.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen draafde vanmorgen met palma ook al erg door maar kreeg geen aansluiting bij jaap die rat is helemaal de kluts kwijt en met zulke zware uitspraken win je geen spel hoor
En dat is het smerige, je hoort of leest daar nooit over. We moeten het dan doen met dit.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:43 schreef schatje het volgende:
Wat te denken van de dreigementen richting Claire en haar familie?
Dus Huubfans hebben ook Bram bedreigd na dat ketchupincident.Hebben ook Huub zijn moeder haatmails gestuurt en hakenkruizen op Claire haar website gezet.Vind het hier nog knap netjes wat er gepost word.Weet zo drie sites op te noemen waar de Huubhaat echt de spuigaten uitloopt en daar word niet normaal neergezet Huub is stom.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik sommige zichzelf tientallen keren herhalende gestoorde reakties hier lees, en naar NL-radio luister, verwacht ik eerder bedreigingen uit die hoek.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
Van Nowlive:
Amanda doet harde uitspraken over fans, volgens haar zijn het alleen de Huub fans die niet kunnen relativeren en bedreigingen doen, volgens haar is het een sekte. Ook moest zij toch even Huub een soort van Hitler noemen. Maar wie doet uitspraken in de villa die ook niet echt normaal zijn zo als nu. Ook de andere bewoners hebben fans die de weg kwijt zijn en voor alles in staat zijn. Maar iedereen kan de uitspraken van Amanda zich nog wel herinneren en om nu alleen. Nu doet ze een uitspraak dat deze fans zelfs kinderen bedreigen en wederom een sekte hierachter zit. Waarschijnlijk hebben ze bij de buren nu ook door dat Amanda heeeeeel ver gaat met haar uitspraken want dan is er ineens een streamlock en zijn de paarden in beeld. Deze uitspraken zullen haar niet in dank afgenomen worden.
leugens vertellen die 2 pure leugens alleen om Huub zwart te maken zo smerig spelen die 2 het spel vanmorgen beschuldigde brajen palma ook al heel vies die 2 kunnne de druk en stress niet aan.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet Peet, volgens mij zijn de mensen die Huub steunen uit heel ander hout gesneden, ik denk niet dat die zich zullen verlagen tot dat gedrag.
Make my day, Flens gaat voor gaas dankzij de uitspraken van het koningskoppel.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef akveor het volgende:
Je zou bijna denken dat die muts van een Flens in d'r eigen beerput is gevallen.
Off de rattenvanger van Eemnes is in de kooi.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:47 schreef Py het volgende:
Straks is er gewoon die rondleiding die wij niet mogen zien
hun kunnen wel *horen* wat wij niet kunnen *horen*quote:Op maandag 12 mei 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
het lijkt trouwens wel of die beesten het voelen dat ze gefilmd worden
Ja, alleen Claire ben je vergeten, die deugt ook!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
ik mis het zwembadquote:Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit wel een van de leukere streamlocks vind
Beter dan een zwembad of een dood blaadje in ieder geval
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit wel een van de leukere streamlocks vind
Beter dan een zwembad of een dood blaadje in ieder geval
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat is het smerige, je hoort of leest daar nooit over. We moeten het dan doen met dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |