Dat kenniet bedreigd wordt, snap ik wel, met al zijn louche handeltjes.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Brian vertelt dat Kenniet bedreigt is en Sandy ook.
Nee ze is gewend deze te uiten en te ontvangen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
amanda is niet bang voor dreigementen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt nu dus dat het zeker is dat huubfans massaal op hem gestemd heben....maar echt hoor dat ga je toch niet doen....? Denken jullie echt dat dat gebeurd is??
Alle dreigers zijn gestoord, ongeacht van welk "kamp".quote:Op maandag 12 mei 2008 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft het nu over de dreigementen van de gestoorde Huubfans.
We weten toch wie het zeggen? Flauwekul. Ik verwacht de bedreigingen juist uit het kamp van Brian & Amanda.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef Varen het volgende:
Er zijn uit het kamp van Huub dreigementen, waar zelfs Kenneth en Sandy last van hebben
Nou en of.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Nee ze is gewend deze te uiten en te ontvangen.
dan moet ze hier eens langs komenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ze is gewend deze te uiten en te ontvangen.
Tsja.. dat zou idd logischer zijn, maar vanuit die kant richting de familie van Huub heb ik nog niets gehoord over bedreigingen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We weten toch wie het zeggen? Flauwekul. Ik verwacht de bedreigingen juist uit het kamp van Brian & Amanda.
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. dat zou idd logischer zijn, maar vanuit die kant richting de familie van Huub heb ik nog niets gehoord over bedreigingen.
En eerlijk gezegd zie ik sommige mensen compleet de weg kwijt zijn, dus niets verbaast me meer.
Als ik sommige zichzelf tientallen keren herhalende gestoorde reakties hier lees, en naar NL-radio luister, verwacht ik eerder bedreigingen uit die hoek.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We weten toch wie het zeggen? Flauwekul. Ik verwacht de bedreigingen juist uit het kamp van Brian & Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |