Nee, kans dat ze wordt gespot, en ze wil niet in de belangstelling toch.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:08 schreef agter het volgende:
[..]
Huh? Zit haar moeder in de gevangenis dan?
Ik ben het met je eens schatje, maar soms draven je emoties een beetje doorquote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, de Brian die de Lieke van moeder en Cora bedreigde.
Dat trekt Ricardo niet hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 22:15 schreef blomst het volgende:
Ricardo zijn vrienden gaan een rondje door de tuin maken, en Ricardo moet wachten op aandacht.
Dat Lesley was vreemdgegaan. Wat een leugen van de Febo was.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Ik weet ook nog die avond dat Bart in shock bij de voordeur stond, omdat hij iets te weten was gekomen.....
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:05 schreef lunareclipse het volgende:![]()
poppekast tussen huub en claire:
H: huubje zat in de gouden kooi, want huub houdt heel erg veel van:..
C: clairtje
H: centjes
C: oh...
en ook bellenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, dat zou wel het een en ander verklaren. Ze kan al weken haar moeder niet bereiken, CC lukken ook niet en ondertussen begrijpt Amanda precies waar het over gaat.
BTW: Vanuit de bak kun je wrs ook streamen.
Het was een posting van 22.01 uur sorry, deze dus.quote:
quote:Bij mij hangt er al heel de dag een zinnetje in me hoofd...
Nena zei tegen Bwian : Jullie zijn echt gevaarlijk (Bwian en zdnmgmw) Kort daarop vertrok ze...
Stukje bij beetje ga iki snappen wat ze daarmee bedoelde....
Ik vermoed dat er veel meer achter zit danwij mogen weten....
nee, ik zou het nooit doen tenminstequote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt nu dus dat het zeker is dat huubfans massaal op hem gestemd heben....maar echt hoor dat ga je toch niet doen....? Denken jullie echt dat dat gebeurd is??
Ik geloof het dus niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt nu dus dat het zeker is dat huubfans massaal op hem gestemd heben....maar echt hoor dat ga je toch niet doen....? Denken jullie echt dat dat gebeurd is??
geloof er geen bal van de huubfans hebben neit gesmst vonden de popipoll niet meer belangrijk en bewaren het voor de finalequote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Als je op Huub hebt gestemd en je krijgt via je SMS een bedankje van Brian, wat klopt er dan niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |