Huub's moeder is ook bedreigd!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. dat zou idd logischer zijn, maar vanuit die kant richting de familie van Huub heb ik nog niets gehoord over bedreigingen.
En eerlijk gezegd zie ik sommige mensen compleet de weg kwijt zijn, dus niets verbaast me meer.
Trusten Ruud en sproei ze.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd om mijn tuintje te gaan sproeien, en dan naar mijn nestje![]()
En vergeet niet: wij zitten niet in dat hok, wij zitten op FoK!![]()
![]()
Truste![]()
Trustequote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd om mijn tuintje te gaan sproeien, en dan naar mijn nestje![]()
En vergeet niet: wij zitten niet in dat hok, wij zitten op FoK!![]()
![]()
Truste![]()
Mij ook zo langzamerhand niet meer...quote:Op maandag 12 mei 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. dat zou idd logischer zijn, maar vanuit die kant richting de familie van Huub heb ik nog niets gehoord over bedreigingen.
En eerlijk gezegd zie ik sommige mensen compleet de weg kwijt zijn, dus niets verbaast me meer.
Zou kunnen, maar andersom natuurlijk ook. Komt er gewoon op neer dat er mensenmet zieke breinen rondlopen op deze aardbolquote:Op maandag 12 mei 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Kinderen bedreigen? Dat moet het kind van kapper Mandy zijn. Een gestoorde Huub fan heeft Mandy toen een stukje rottend vlees gestuurd, dat ze haar kind weten te vinden.
Als het een Huub fan was. Het kan ook een Brian fan geweest zijn die een Huub fan in een kwaad daglicht probeerde te stellen.
Wat doet Brian daar? Top cap Sherlock.quote:
is dat brian wel en niet die brillemans die ook op de foto net bij tanner stond ook witte blouse spijkerbroek namelijkquote:Op maandag 12 mei 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doet Brian daar? Top cap Sherlock.
omdat niemand het echt weet,laatste wat we hoorde was dat amanda het had over kinderen die bedreigd werden,daarna kregen we fries en tanner,met geluid ,en daarna ook geluid wegquote:Op maandag 12 mei 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Niemand die ff zegt waarom we een SL hebben?
Ik niet Peet, volgens mij zijn de mensen die Huub steunen uit heel ander hout gesneden, ik denk niet dat die zich zullen verlagen tot dat gedrag.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik sommige zichzelf tientallen keren herhalende gestoorde reakties hier lees, en naar NL-radio luister, verwacht ik eerder bedreigingen uit die hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |