Het vorige topic was ook 4 jaar terugquote:Op maandag 12 mei 2008 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Topic vorig jaar gemist, maar dit is nu al het topic van het jaar
Had ik al gewijzigdquote:
Boeiend ze zijn wel kampioen (geweest)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Slechtste kampioen in de geschiedenis van het EK
Beter ben je slechtste kampioen dan beste verliezerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Duitsland 1996quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
En toen zat ik ook nog in Griekenland, dat was wel het ergste. Wel gratis eten gehad die avond
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht het best, zal Dr.Daggla wel denken
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:
Geniet er nog maar van, Daggla. Griekenland.
[ afbeelding ]
Dan is er in ieder geval een vergelijking te trekken tussen Nederland en Griekenland.quote:
Als je in een poule met Portugal , Spanje en Rusland doorkomt, zou ik niet weten waarom het niet kan in een poule met Zweden, Spanje en Rusland.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval een vergelijking te trekken tussen Nederland en Griekenland.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:01 schreef Pritt het volgende:
Ja als Griekenland het dit jaar weer wordt ga ik te voet richting de Acropolis.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:38 schreef Hamilcar het volgende:
Laat ze maar lullen gast, ik zie die Grieken wel de halve finale halen met no-nonsense voetbal =p
.. dat het niet om aan te zien is een ander verhaal.
De laatste titel van Ajax. Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar heb jij het eigenlijk gevierd 4 jaar geleden, Ray.
Waar, niet wat!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
De laatste titel van Ajax. Wat denk jij dan?
Groot gelijk heb je. Ze hadden gewoon een hoop sterke teams tegen, die ze allemaal versloegen, dus er is niets aan gestolen. En het was niet het meest attractieve team aller tijden, maargoed, zo erg als Duitsland 1996 of dit jaar Rangers in de UEFA Cup was het bij lange na niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iemand die het snapt... (al zie ik ze niet weer zover komen)
Kijk, ik weet ook wel dat we niet de spelers hebben om oogstrelend voetbal te spelen.
Maar de slechtste kampioen ooit is bullshit. Wij wonnen 2x van Portugal (1 goal tegen) en van Tsjechie. Nederland verloor van beide.
Dan vraag ik mij af hoe slecht NL dan wel niet was geweest als ze wel kampioen waren geworden. 0 goals tegen in de KO fase. 0 goals.
Zoals ik al zei, Nederland lukt dat niet.
En lelijk voetbal? Mag je vinden.. Ik vind het wel mooi om te zien dat een hecht team met matige spelers tot zulke dingen in staat is. De beste spelers zijn verdedigers (Seitaridis en Dellas) en een DMV (Katsouranis). Niet zo gek dat daar de nadruk dan ook op ligt..
Effectief is het wel iig. En uiteindelijk doe je mee om te winnen, niet om mooi te voetballen.
Poulefase overleven is voor mij (en heel Griekenland) niet snel hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:52 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Ze hadden gewoon een hoop sterke teams tegen, die ze allemaal versloegen, dus er is niets aan gestolen. En het was niet het meest attractieve team aller tijden, maargoed, zo erg als Duitsland 1996 of dit jaar Rangers in de UEFA Cup was het bij lange na niet.
Toch denk ik dat ze er deze keer snel uitliggen, eerste ronde of hooguit kwartfinale.
Nog zo'n nitwit. Een Belg heeft per definitie geen recht van spreken. En zeker niet een die ook nog eens voor psv is... Over anti-voetbal gesprokenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:01 schreef djnospinzone het volgende:
Waardeloze kampioen.
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Poulefase overleven is voor mij (en heel Griekenland) niet snel hoor..
Dat zou al een beste prestatie zijn. Ze zijn daar een stuk zelfbewuster dan hier in NL, ook al zijn ze titelverdedigers.
Hier spreekt men er schande van als Oranje wordt uitgeschakeld in de kwartfinale, dat terwijl die ook al een eeuwigheid niets hebben gewonnen en een verdediging hebben die net Europese subtop is.
Maar wel eurpoees kampioenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:03 schreef xminator het volgende:
1 - 4.
Haha een Belg. Ik ben helemaal geen Belg. Ik ben surinamer. En wel voor PSV, en dat PSV anti-voetbal speelt (waar ik ook regelmatig over klaag, zie het Sef Vergoossen-topicquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog zo'n nitwit. Een Belg heeft per definitie geen recht van spreken. En zeker niet een die ook nog eens voor psv is... Over anti-voetbal gesproken.
Hoe weinig begrijp je van voetbal dat je zoiets zegt. Echt.
De sterkste landen werden verslagen. Dan ben je de beste. Klaar. Niets geen geluk, gewoon op klasse. Titelverdediger, topfavoriet en 2x het sterke gastland. Alle 3 gingen ze er aan.
De hele wereldpers, spelers en coaches waren het erover eens dat dit als team het beste land in jaren was. Bijna geen talent, geen individuele klasse, maar puur op dicipline en een ongekende winnaarsmentaliteit de beker opeisen. Ja, nee. Dan maken jouw woorden indruk..
O TOLMON NIKA!!!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar wel eurpoees kampioen.
Ach, wij wonnen en plaatsten ons in turkije ten kosten van de turken. Dat voelde minstens net zo goed.
Hmm, wsl ben ik nu in de war met iemand anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:16 schreef djnospinzone het volgende:
Haha, hoe kom je erbij dat ik Belg ben
Nee, omdat ze zo aantrekkelijk voetbal spelen. Nou goed?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Daggla is geboren Griek?
Hij kan ook getrouwd zijn met een Griekse, in Griekenland hebben gewoond of depressief zijn... dus zo;n gekke vraag is dat niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, omdat ze zo aantrekkelijk voetbal spelen. Nou goed?
Ik heb me nu ook de ballen uit m'n broek gelachen. M'n (Zweedse) vriendin ging uit d'r dak terwijl ik me kostelijk vermaakte. Volgens mij was ik de enige in Nederland die het naar z'n zin hadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ach 4 jaar geleden lachte ik de ballen uit mn broek.
Dit was op zich niet eens heel onverwachts.
Zlatan had ze daarvoor al gepwnd hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef Kriegel het volgende:
Griekenland gepwnd door de flipperkast
En terecht, zelden een ploeg zo tergend kut zien spelen. Ze proberen het niet eens!
Een baggerwedstrijd...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:46 schreef AchJa het volgende:
Ik ben in slaap gevallen... wat is het geworden?
viel voor de wedstrijd in slaap, werd na de wedstrijd wakkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, dat was dus de reden van het in slaap vallen
Denemarken stelde in 1996 ook teleur net als de Duitsers in 2000quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Dit moet toch wel de slechtste Europese Kampioen ooit zijn.
* DarkShine mompelt iets over het afdruipen van de Wereld en Europees kampioen in 2002quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Dit moet toch wel de slechtste Europese Kampioen ooit zijn.
Maar de titels van '98 en 2000 waren niet zomaar een eenmalige opleving, wat het bij Griekenland wel lijkt te zijn geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
* DarkShine mompelt iets over het afdruipen van de Wereld en Europees kampioen in 2002
Toch pakken ze die titel niet meer af.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
Maar de titels van '98 en 2000 waren niet zomaar een eenmalige opleving, wat het bij Griekenland wel lijkt te zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Waar was de opleving van Oranje in 2004 dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
Maar de titels van '98 en 2000 waren niet zomaar een eenmalige opleving, wat het bij Griekenland wel lijkt te zijn geweest.
Krijgt Rehhagel eigenlijk de schuld ergens van, of hebben de spelers het gedaan bij de pers?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het was erg slecht idd.
De sportkranten waren wel vermakelijk vandaag, dit in tegenstelling tot de wedstrijd.
Spelers wordt vooral faalangst verweten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:00 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Krijgt Rehhagel eigenlijk de schuld ergens van, of hebben de spelers het gedaan bij de pers?
Ah, wel terecht ook lijkt me dat spelers en trainer kritiek krijgen. Antzas opstellen snapte ik ook niet. Of Lymperopoulos zo goed is weet ik niet, maar ik heb het idee dat jij het Griekse voetbal een beetje kent dus dat geloof ik dan wel. En het is al snel beter dan Harry natuurlijk, zeker samen met Gekas leek me dat niet slim.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spelers wordt vooral faalangst verweten.
Maar ook Otto komt er niet ongeschonden van af. Veel te verdedigend met Antzas. Waarom Charisteas? Waarom Ninis niet meenemen en vooral waarom geen Lymperopoulos.
En dat laatste zei ik gistere ook al.
Lymperopoulos is een soort Van der Vaart maar dan in het groot.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:13 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ah, wel terecht ook lijkt me dat spelers en trainer kritiek krijgen. Antzas opstellen snapte ik ook niet. Of Lymperopoulos zo goed is weet ik niet, maar ik heb het idee dat jij het Griekse voetbal een beetje kent dus dat geloof ik dan wel. En het is al snel beter dan Harry natuurlijk, zeker samen met Gekas leek me dat niet slim.
Klinkt goed ja. Benieuwd of hij de volgende wedstrijd wel speelt. EK is nog niet helemaal verloren voor de Grieken denk ik, Rusland maakte ook geen goeie indruk en Spanje zal al door zijn als ze die tegen krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lymperopoulos is een soort Van der Vaart maar dan in het groot.
Zeer aanvallende middenvelder of een inzakkende spits.
Iemand die iig perfect tussen aanval en middenveld kan hangen. Precies wat gister ontbrak.
quote:
De andere spelers reageren ook amper op zijn uitkomen...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met zo'n keeper vraag je er ook gewoon om, Daggla.
Hij heeft daar echt gewoon helemaal niets te zoeken hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De andere spelers reageren ook amper op zijn uitkomen...
Als je als keeper uitkomt moet je gaan, teruglopen is altijd verloren.
Joh....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met zo'n keeper vraag je er ook gewoon om, Daggla.
Feit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft daar echt gewoon helemaal niets te zoeken hoor
Minder kwaliteit is echt dikke nonsens.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:12 schreef RayMania het volgende:
Leeftijd maakt in principe niet uit natuurlijk, Van der Sar is ook 37 en keept echt formidabel. Deze Griekse selectie heeft gewoon veel minder kwaliteit dan in 2004 en het nodige geluk mist ook.
Doe ik ook zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
Daggla je mag wel voor ons juichen in de kwartfinale hoor.
Hij had het over een 5-5-1 formatie, ja, die heeft niemand nog gebruikt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Een tactiek die de Flinstones nog niet zouden gebruiken"
Diequote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Een tactiek die de Flinstones nog niet zouden gebruiken"
Zelfs dan zou Griekenland niet eens kunnen winnenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dieis voor de commentator die het over een 5-5-1 formatie had? Zou mooi zijn als een land met 12 spelers mocht aantreden!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs dan zou Griekenland niet eens kunnen winnen
Als je maar niet blauw-wit gestreept staat straks nog.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe ik ook zeker..
Alleen zal je mij dood nog niet met iets Oranjes zien..
Dat zeg je heel goed Dushiquote:Op zondag 15 juni 2008 00:03 schreef Susi het volgende:
Op zich wel jammer dat ze eruit liggen. Maargoed, dat zeg ik van vrijwel elk team straks
De instelling in de eerste wedstrijd had héél anders gemoeten. Nu gaan ze helemaal roemloos ten onder
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:36 schreef zarGon het volgende:
Jammer Dr.Daggla, ik had gehoopt dat Griekenland de poule zou overleven.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik hoop dat jullie het halen. In ieder geval 1 ploeg die stunt dan.
Ik sprong zelfs uit m'n stoel bij die 3-2.quote:
Half.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef Saeramir het volgende:
ik kom dr Daggla niet pesten, maar complimenteren! je bent realistisch en complimenteert anderen terwijl je zelf teleurgesteld bent.dus.
mag ik vragen of je een 'volle' Griek bent of een halfbloedje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |