viel voor de wedstrijd in slaap, werd na de wedstrijd wakkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, dat was dus de reden van het in slaap vallen
Denemarken stelde in 1996 ook teleur net als de Duitsers in 2000quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Dit moet toch wel de slechtste Europese Kampioen ooit zijn.
* DarkShine mompelt iets over het afdruipen van de Wereld en Europees kampioen in 2002quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Dit moet toch wel de slechtste Europese Kampioen ooit zijn.
Maar de titels van '98 en 2000 waren niet zomaar een eenmalige opleving, wat het bij Griekenland wel lijkt te zijn geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
* DarkShine mompelt iets over het afdruipen van de Wereld en Europees kampioen in 2002
Toch pakken ze die titel niet meer af.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
Maar de titels van '98 en 2000 waren niet zomaar een eenmalige opleving, wat het bij Griekenland wel lijkt te zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Waar was de opleving van Oranje in 2004 dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
Maar de titels van '98 en 2000 waren niet zomaar een eenmalige opleving, wat het bij Griekenland wel lijkt te zijn geweest.
Krijgt Rehhagel eigenlijk de schuld ergens van, of hebben de spelers het gedaan bij de pers?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het was erg slecht idd.
De sportkranten waren wel vermakelijk vandaag, dit in tegenstelling tot de wedstrijd.
Spelers wordt vooral faalangst verweten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:00 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Krijgt Rehhagel eigenlijk de schuld ergens van, of hebben de spelers het gedaan bij de pers?
Ah, wel terecht ook lijkt me dat spelers en trainer kritiek krijgen. Antzas opstellen snapte ik ook niet. Of Lymperopoulos zo goed is weet ik niet, maar ik heb het idee dat jij het Griekse voetbal een beetje kent dus dat geloof ik dan wel. En het is al snel beter dan Harry natuurlijk, zeker samen met Gekas leek me dat niet slim.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spelers wordt vooral faalangst verweten.
Maar ook Otto komt er niet ongeschonden van af. Veel te verdedigend met Antzas. Waarom Charisteas? Waarom Ninis niet meenemen en vooral waarom geen Lymperopoulos.
En dat laatste zei ik gistere ook al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |