Het vorige topic was ook 4 jaar terugquote:Op maandag 12 mei 2008 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Topic vorig jaar gemist, maar dit is nu al het topic van het jaar
Had ik al gewijzigdquote:
Boeiend ze zijn wel kampioen (geweest)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Slechtste kampioen in de geschiedenis van het EK
Beter ben je slechtste kampioen dan beste verliezerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Duitsland 1996quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
En toen zat ik ook nog in Griekenland, dat was wel het ergste. Wel gratis eten gehad die avond
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht het best, zal Dr.Daggla wel denken
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:
Geniet er nog maar van, Daggla. Griekenland.
[ afbeelding ]
Dan is er in ieder geval een vergelijking te trekken tussen Nederland en Griekenland.quote:
Als je in een poule met Portugal , Spanje en Rusland doorkomt, zou ik niet weten waarom het niet kan in een poule met Zweden, Spanje en Rusland.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval een vergelijking te trekken tussen Nederland en Griekenland.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:01 schreef Pritt het volgende:
Ja als Griekenland het dit jaar weer wordt ga ik te voet richting de Acropolis.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:38 schreef Hamilcar het volgende:
Laat ze maar lullen gast, ik zie die Grieken wel de halve finale halen met no-nonsense voetbal =p
.. dat het niet om aan te zien is een ander verhaal.
De laatste titel van Ajax. Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar heb jij het eigenlijk gevierd 4 jaar geleden, Ray.
Waar, niet wat!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
De laatste titel van Ajax. Wat denk jij dan?
Groot gelijk heb je. Ze hadden gewoon een hoop sterke teams tegen, die ze allemaal versloegen, dus er is niets aan gestolen. En het was niet het meest attractieve team aller tijden, maargoed, zo erg als Duitsland 1996 of dit jaar Rangers in de UEFA Cup was het bij lange na niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iemand die het snapt... (al zie ik ze niet weer zover komen)
Kijk, ik weet ook wel dat we niet de spelers hebben om oogstrelend voetbal te spelen.
Maar de slechtste kampioen ooit is bullshit. Wij wonnen 2x van Portugal (1 goal tegen) en van Tsjechie. Nederland verloor van beide.
Dan vraag ik mij af hoe slecht NL dan wel niet was geweest als ze wel kampioen waren geworden. 0 goals tegen in de KO fase. 0 goals.
Zoals ik al zei, Nederland lukt dat niet.
En lelijk voetbal? Mag je vinden.. Ik vind het wel mooi om te zien dat een hecht team met matige spelers tot zulke dingen in staat is. De beste spelers zijn verdedigers (Seitaridis en Dellas) en een DMV (Katsouranis). Niet zo gek dat daar de nadruk dan ook op ligt..
Effectief is het wel iig. En uiteindelijk doe je mee om te winnen, niet om mooi te voetballen.
Poulefase overleven is voor mij (en heel Griekenland) niet snel hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:52 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Ze hadden gewoon een hoop sterke teams tegen, die ze allemaal versloegen, dus er is niets aan gestolen. En het was niet het meest attractieve team aller tijden, maargoed, zo erg als Duitsland 1996 of dit jaar Rangers in de UEFA Cup was het bij lange na niet.
Toch denk ik dat ze er deze keer snel uitliggen, eerste ronde of hooguit kwartfinale.
Nog zo'n nitwit. Een Belg heeft per definitie geen recht van spreken. En zeker niet een die ook nog eens voor psv is... Over anti-voetbal gesprokenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:01 schreef djnospinzone het volgende:
Waardeloze kampioen.
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Poulefase overleven is voor mij (en heel Griekenland) niet snel hoor..
Dat zou al een beste prestatie zijn. Ze zijn daar een stuk zelfbewuster dan hier in NL, ook al zijn ze titelverdedigers.
Hier spreekt men er schande van als Oranje wordt uitgeschakeld in de kwartfinale, dat terwijl die ook al een eeuwigheid niets hebben gewonnen en een verdediging hebben die net Europese subtop is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |