Ik heb het gemeld achter de schermen. Het is nu verder aan Gert en Noekje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet er nu wat gaan gebeuren aangezien men hier gewoon doorgaat.
Denk eerder dat RTL het format de nek om heeft gedraaid. De redactie had wel anders gewild!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef humberto.tan het volgende:
Bedankt DGK_REDACTIE, voor het compleet naar de tyfus halen van een aanvankelijk toch behoorlijk interessant programmaconcept, gelukkig zijn de buitenlandse geïnteresseerden inmiddels afgehaakt.
Gaaf die gifquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:46 schreef akveor het volgende:
10 min cos
Vervolg van: [COS #3683] Duwen en trekken in DGK
[ afbeelding ]
Have Fun!!!
Wat is het ook een een, een, een,......pffffff....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel akveor
[ afbeelding ]
Zeg dan gloeiendegloeiende gewoon AFSTAND!!!!!!!!!!
Domme truffel!!
Ik hoor 'r al een uur vijlen. Hopelijk gaan 'r vingertoppen bloeden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:50 schreef miesy het volgende:
wat een neuroot die amanda met haar nagelvijltje..
Volgens mij was er al een hoop verpest toen het nog talpa heette, dus waar ik de naam dgk_redactie gebruik bedoel ik de algehele programmaleiding.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:50 schreef jassy het volgende:
[..]
Denk eerder dat RTL het format de nek om heeft gedraaid. De redactie had wel anders gewild!
Overigens kan RTL wel veel meer dingen goed om zeep helpen (Yorin FM, RTL FM, Radio538 zijn ze op dit moment mee bezig!)
Ik vind het ook een walgelijk figuur omdat hij steeds Huub beschermde. Had Jaap het maar niet gedaan, dan was Huub al lang exit geweest en eindelijk verlost van de parasiet Huub.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap is slechts een parasiet die profiteert van andermans emoties maar laat zelf niets zien. Ik vind het een walgelijk figuur.
Ja, echt het laatste beetje respect wat ik voor hem had, is nu helemaal weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:50 schreef ruby het volgende:
Ik moet nu echt enorm kotsen weer.....mag Riflardo over de heg worden geflikkerd?
Je kunt niet ontkennen dat hij zich daar zelf ook bij toevoegd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
Huub: Het is zo jammer dat deze dierentuin zo veel ratten heeft
En ik heb een fokkerij met cavia's. Ik vind het zo triest wat er met die diertjes gebeurt...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:51 schreef elcastel het volgende:
Amanda : Die Dimitri moet zichzelf echt voor een trein gooien hoor ...
Ik ken dus 10 mensen die voor een trein zijn gesprongen, uiteraard zet je dat te denken, maar ik vind het nogal kwetsend, ik ga een brief schrijven naar Amanda.
Weet Amanda niet hoe moeilijk dit is voor mensen die iemand kennen die zich voor de trein heeft gegooid of voor alle machinisten die iemand voor de trein hebben zien springen, zou nu ook het antwoord van Claire kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Akveor![]()
Amanda: Dimitri moet zich hel snel voor een trein gooien, want wat daar mis mee is.
Jaap is een lafaard die alleen maar dingen durft te doen waarvoor hij schriftelijk in drievoud toestemming heeft gekregen van de FEBO. Dat hebben we wel kunnen zien nada Sint Brian het adres van Cora op de streams gooide en Jaap totale terror op Brian los zou laten (en nog vroeg aan Huub of die dit wel aan zou kunnen). Zodra de FEBO liet weten dat Sint Brian vooral buiten schot gehouden moest worden kroop Jaap terug in zijn schulp, ging weer vreedzaam schaken op de computer in het kantoor en beperkte zich tot wat laffe geregisseerde terror richting Huub.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:52 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind het ook een walgelijk figuur omdat hij steeds Huub beschermde. Had Jaap het maar niet gedaan, dan was Huub al lang exit geweest en eindelijk verlost van de parasiet Huub.
Jaap is een goedzak maar helaas laat hij te weinig emoties/eigen meningen zien, dat vind ik wel jammer.
Dat maakt het tevens weer spannend wat uiteindelijk zijn keuze is.
Als Jaap wil overleven zal hij Huub de minste punten moeten geven en ik geef hem groot gelijk.
Ik ben gek op de zomer. Maar die ellendige muggen, daar irriteer ik me altijd dood aanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:53 schreef noucky het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat hij zich daar zelf ook bij toevoegd.
Inderdaad, en dan valt ze erover omdat Claire haar gisteren uitschold voor kankerhoer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Weet Amanda niet hoe moeilijk dit is voor mensen die iemand kennen die zich voor de trein heeft gegooid of voor alle machinisten die iemand voor de trein hebben zien springen, zou nu ook het antwoord van Claire kunnen zijn.
Ze moet gewoon haar rotkop houden die del, en al helemaal met dat vingertje naar anderen over het woord kanker of tyfus.
Noekje is nog even op vakantie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld achter de schermen. Het is nu verder aan Gert en Noekje.
Het is toch fucking niet normaal!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Noekje is nog even op vakantie.
Maar goed: het is weer "mooi" geweest. Geen gezeik meer op elkaar. Negeer users die je niet kan lijen.
Maakt iemand het te bont volgens jou: stuur een TR, maar ga niet zelf verhaal halen hier. Dat verpest de sfeer.
Stelletje vrijdagavond-drankorgels.
Ik zit echt met stomme verbazing naar het achterlijke gelul van Brian, Amanda en die pisnicht te luisteren, heb er geen woorden voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:55 schreef Disana het volgende:
Huub: Ricardo is dronken.
Is dat zo? Hij doet wel raar, maar dat is niets bijzonders.
De doelgroep zit haar helemaal zitten toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:58 schreef akveor het volgende:
Het is toch ongelooflijk ik zit naar Huub en Claire te kijken en je hoort die Amanda op de achtergrond maar kirren. Ik kan gewoon niet begrijpen dat zij als het prinsesje van DGK gezien. Zelden zo'n plat wijf meegemaakt.
Eeen grote bek maar inhoudelijk stelt ze zoooo niets voor.
Een ventilator helpt ook goed tegen muggenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:57 schreef Dementor het volgende:
Ik ga morgen een huge ass ventilator kopen, ik zag een leuke bij de mediamarkt
Dat ding was nog groter dan Jaap
OT: ik denk dat er vanavond niets meer gaat gebeuren
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Noekje is nog even op vakantie.
Maar goed: het is weer "mooi" geweest. Geen gezeik meer op elkaar. Negeer users die je niet kan lijen.
Maakt iemand het te bont volgens jou: stuur een TR, maar ga niet zelf verhaal halen hier. Dat verpest de sfeer.
Stelletje vrijdagavond-drankorgels.
ja. ik vind het niet normaal als je zo met je personeel omgaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit echt met stomme verbazing naar het achterlijke gelul van Brian, Amanda en die pisnicht te luisteren, heb er geen woorden voor.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:56 schreef MargrietV het volgende:
Kankerhoer zeggen is erger dan je voor de trein moeten werpen..... moraal van Amanda
Natuurlijk niet...Huub een rat...nee dat is een foutje. Het is zo'n mooi TV maken, lekker schijten op een ander mans naam. Dat is het enige wat Huub kan, zeuren zeiken en de onschuld uithangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:53 schreef noucky het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat hij zich daar zelf ook bij toevoegd.
Ze kan niets anders dat iq-loze strontkind.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo loopt daar rond en praat alsof hij Mr. Houden Kooi himself is.
En waarom zit die irritante kutheks constant zo te gillen?
wie zegt daT?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:52 schreef Dementor het volgende:
Het DGK personeel gaat morgen ergens vergaderen.
Dat zei Dimi.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt daT?
komt er nou nog een brief voor dat stink stuk stront
Dissen??.... Demi houd zich vrij rustig, en die drama van 24 jaar oud, dat gilt als een 12 jarige, hald haar zelf naar beneden.... net als haar uiterlijk...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:59 schreef T-lex het volgende:
En die wijven dissen Dimi nog ff...Dimi durft niks terug te zeggen.
Brian kan z'n lach niet meer inhouden.
Ik ben ook gek op de zomer en ik blij ben dat ik verlost ben van deze hele DGK (muggen) zooi.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op de zomer. Maar die ellendige muggen, daar irriteer ik me altijd dood aan
Dimitri zei dat, maar er mocht verder niet over gesproken worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt daT?
komt er nou nog een brief voor dat stink stuk stront
Psies, nu een stukje sociaal wenselijk gebrabbel als boodschapper van de regie....Werkelijk te bizar....Huub de heilige, de saint....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...Huub een rat...nee dat is een foutje. Het is zo'n mooi TV maken, lekker schijten op een ander mans naam. Dat is het enige wat Huub kan, zeuren zeiken en de onschuld uithangen.
Ik geloof dat ook, sterker nog, ik ben ervan overtuigd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub: "in mij zit niet zoveel agressie"![]()
![]()
Bizarre is dat hij vermoedelijk zelf ook nog geloofd....
Ze maken hem voor van alles uit...homo..dat hij nog in de kast zit en nog meer bullshit. Gaat nergens over, maar hij laat het allemaal gaan.quote:
Dat is gebeurt met zijn kickbokstraining. Hij schopte te hardquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Jah nog een keer: waarom zit huub zijn poot in het verband????????????
Ze hadden huub er nooit meer in moeten laten, dan had DGK volgens mij een heel ander aanzien gehad. Ik denk dat ze daar bij die redactie zichzelf nog wel voor hun kop kunnen slaan, dat ze dit NSBertje weer terug hebben laten komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Volgens mij was er al een hoop verpest toen het nog talpa heette, dus waar ik de naam dgk_redactie gebruik bedoel ik de algehele programmaleiding.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
"we leven hier tenslotte wel van ruzie", aldus Huub.
Hij stelt zich vast weer aan om Brian in diskrediet te brengen. Want hij had toch helemaal niets aan zijn voet, dat was toch alleen maar een excuus om onder het sparren met Brian te komen? Maar waarom mikte Brian dan wel op die voet? T-lex en NMNS hebben hier vast een goede verklaring voor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Omdat T-lex haar zoooooooo grappig vindt?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo loopt daar rond en praat alsof hij Mr. Houden Kooi himself is.
En waarom zit die irritante kutheks constant zo te gillen?
En dan zit ze altijd over Huub te zeiken dat ie een alcoholist is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
volgens mij is die del alweer lazerus
hahahah....das mooi....heeft het verwende kutjong ook is een keer pech. want och och och wat word dat vervelende mannetje in alles voorgetrokken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is gebeurt met zijn kickbokstraining. Hij schopte te hard
Gefeliciteerd Rubyquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
was het wel eerder afgelopen geweest denk ik, een stuk beter voor sommigen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze hadden huub er nooit meer in moeten laten, dan had DGK volgens mij een heel ander aanzien gehad. Ik denk dat ze daar bij die redactie zichzelf nog wel voor hun kop kunnen slaan, dat ze dit NSBertje weer terug hebben laten komen.
Ik heb vanavond nog een woordje gezegd in het bewoner Huub topic omdat ik er niet overuit kan hoezeer die jongen verrot in mekaar steekt. Ik kan totaal geen respect opbrengen voor die hufter en alles onder het noemer spel zoals hij zelf zegt ..... en wij moeten dat geloven ?????quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...Huub een rat...nee dat is een foutje. Het is zo'n mooi TV maken, lekker schijten op een ander mans naam. Dat is het enige wat Huub kan, zeuren zeiken en de onschuld uithangen.
Thanks.quote:
Dat noemen ze wijzer zijn....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:04 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze maken hem voor van alles uit...homo..dat hij nog in de kast zit en nog meer bullshit. Gaat nergens over, maar hij laat het allemaal gaan.
NSB-ertje? Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze hadden huub er nooit meer in moeten laten, dan had DGK volgens mij een heel ander aanzien gehad. Ik denk dat ze daar bij die redactie zichzelf nog wel voor hun kop kunnen slaan, dat ze dit NSBertje weer terug hebben laten komen.
Misschien horen we later nog eens hoe het ze vergaan is....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook, sterker nog, ik ben ervan overtuigd.
Daarentegen Brian, wow, dat is één en al agressie.
proficiatquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
gefeliciteerd rubyquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
En hij zal in zichzelf blijven geloven. Iedere keer begint hij de confrontatie en laat het uit de hand lopen, vervolgens gaat hij het weer goed praten. Die tactiek is meer als smerig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub: "in mij zit niet zoveel agressie"![]()
![]()
Bizarre is dat hij vermoedelijk zelf ook nog geloofd....
Is dat te zien op dat filmpje? Als het echt zo geweest zou zijn, dan Huub het wel 100 keer van de daken geschreeuwd hoe gemeen het wel niet was.....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hij stelt zich vast weer aan om Brian in diskrediet te brengen. Want hij had toch helemaal niets aan zijn voet, dat was toch alleen maar een excuus om onder het sparren met Brian te komen? Maar waarom mikte Brian dan wel op die voet? T-lex en NMNS hebben hier vast een goede verklaring voor.
Daar is in de tv uitzending anders nooit wat van te merken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hahahah....das mooi....heeft het verwende kutjong ook is een keer pech. want och och och wat word dat vervelende mannetje in alles voorgetrokken.
wel...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:08 schreef neehe het volgende:
Huub zit Claire een schuldgevoel aan te praten, terwijl ze niets gedaan heeft.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
In de politiek komt hij nooit, totaal niet bereid om water bij de wijn te doen, doordrammen is zijn motto. Verder ben ik het de hele avond al roerend met je eens eigenlijk...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:06 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een woordje gezegd in het bewoner Huub topic omdat ik er niet overuit kan hoezeer die jongen verrot in mekaar steekt. Ik kan totaal geen respect opbrengen voor die hufter en alles onder het noemer spel zoals hij zelf zegt ..... en wij moeten dat geloven ?????
Wordt wakker allemaal, Huub is de grootste manipulator die streamers zelfs bij de benen neemt.
Ik hoop dat hij nooit in de politiek komt.
We moeten maar eerst de beelden eens goed terug kijken.....want nou gaat het zoals gewoonlijk weer steeds gekker worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hij stelt zich vast weer aan om Brian in diskrediet te brengen. Want hij had toch helemaal niets aan zijn voet, dat was toch alleen maar een excuus om onder het sparren met Brian te komen? Maar waarom mikte Brian dan wel op die voet? T-lex en NMNS hebben hier vast een goede verklaring voor.
Nou huub is vele malen groffer en idioter dan Brian hoor, aggressie of gewoon domweg manipulerend en gek zijn is heel wat anders, Huub is gek Huub is gevaarlijk, en Huub gaat scheiden van claire daar zet ik 1000 euro op. Zonder moeite walst hij over iedereen heen en het word tijd dat hij is flink klappen krijgt, Als ik de vader van Claire was had ik hem de tering in geslagen na wat hij de moeder van claire toewenste, huub is alcholist van de hoogste orde. Huub is gewoon een zielig figuur die zich met dure woorden probeerd rond te verkondigen. Huub is een randpsychopaat ook wel bi-polar tot bordeliner genoemd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NSB-ertje? Waar heb jij het over?
Of bedoel je Brian? Dan kan ik het begrijpen.
Het lijkt wel of de rechtertepel van Amanda onder haar oksel gaat zitten, die dingen worden met de dag scheverquote:
Helemaal met je eens:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
ze vertelde ook dat toen ze erin kwam ze cup D had, en nu E.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de rechtertepel van Amanda onder haar oksel gaat zitten, die dingen worden met de dag schever
Ieder zijn mening, maar dit is walgelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou huub is vele malen groffer en idioter dan Brian hoor, aggressie of gewoon domweg manipulerend en gek zijn is heel wat anders, Huub is gek Huub is gevaarlijk, en Huub gaat scheiden van claire daar zet ik 1000 euro op. Zonder moeite walst hij over iedereen heen en het word tijd dat hij is flink klappen krijgt, Als ik de vader van Claire was had ik hem de tering in geslagen na wat hij de moeder van claire toewenste, huub is alcholist van de hoogste orde. Huub is gewoon een zielig figuur die zich met dure woorden probeerd rond te verkondigen. Huub is een randpsychopaat ook wel bi-polar tot bordeliner genoemd.
Huub was eerst mijn favorite speler, hij is niks meer...zelfs dennix is nog meer waard dan huub.
Ik kots huub uit, en nogmaals ik zou geen traan laten als hij onze aarde van een andere kant gaat bekijken....
op de streams ook nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Daar is in de tv uitzending anders nooit wat van te merken.
Je praat al weken alles van Brian goed, kom op nou NMNS, geef het nou maar toe. Het geeft niet hoor, iedereen heeft zijn of haar favoriet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat te zien op dat filmpje? Als het echt zo geweest zou zijn, dan Huub het wel 100 keer van de daken geschreeuwd hoe gemeen het wel niet was.....
Overigens, als je denkt dat ik Brian goed zit te praten, dan zit je er naast. Ik probeer het daarentegen wel in proportie te zien......
stel claire vertrekt donderdag ,huub blijft ze hebben toestemming om feestjes te geven,hoelang geef je huub dan *braaf* te blijven met claire niet in de buurtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou huub is vele malen groffer en idioter dan Brian hoor, aggressie of gewoon domweg manipulerend en gek zijn is heel wat anders, Huub is gek Huub is gevaarlijk, en Huub gaat scheiden van claire daar zet ik 1000 euro op. Zonder moeite walst hij over iedereen heen en het word tijd dat hij is flink klappen krijgt, Als ik de vader van Claire was had ik hem de tering in geslagen na wat hij de moeder van claire toewenste, huub is alcholist van de hoogste orde. Huub is gewoon een zielig figuur die zich met dure woorden probeerd rond te verkondigen. Huub is een randpsychopaat ook wel bi-polar tot bordeliner genoemd.
Huub was eerst mijn favorite speler, hij is niks meer...zelfs dennix is nog meer waard dan huub.
Ik kots huub uit, en nogmaals ik zou geen traan laten als hij onze aarde van een andere kant gaat bekijken....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef agter het volgende:
[..]
ze vertelde ook dat toen ze erin kwam ze cup D had, en nu E.
hoe kan dat?
en, kan je huid daar wel tegen?
Ik ga ook eerst voor Jaap en dan voor Brian, zo duidelijk heb ik het nu wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Van mij mag Jaap of brian winnen de rest is zielig dom en kneuzig, en ouders van claire...jullie zijn nog dommer dat jullie je dochter aan die huichelaar hebben weggegeven....wow..
Stel ze voor om een trio met ze te doen..... dan kan je ze gelijk wat spelinfo gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
We moeten maar eerst de beelden eens goed terug kijken.....want nou gaat het zoals gewoonlijk weer steeds gekker worden.
Huub heeft ineens heel erg pijn aan zijn voet en Claire kan ineens maanden nog aan amanda denken, door haar blauwen plekken. Claire krijgt inderdaad smerige Huub streken.
Ricardo wilt Grieks, dan krijgt hij Grieksquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:13 schreef ruby het volgende:
Ricardo zit nu zo weer op z'n Griekse tour, dat ie dolgraag weer naar Griekenland wil.
Laat ik die kwijll asjeblieft nooit tegenkomen daar want ik flikker een hele olijvenboom in z'n gore hol!!!
Als jij Amanda quote, moet je dat wel even vermeldenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
knip
eh als je dikker word zijn dat ook plekken die groeien ...,zelfde als je afvalt zijn het ook die plekken die minder/kleiner worden...quote:
Zonder drank denk ik dat hij het wel redt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
stel claire vertrekt donderdag ,huub blijft ze hebben toestemming om feestjes te geven,hoelang geef je huub dan *braaf* te blijven met claire niet in de buurt
Omdat hij weer dacht dat hij Hercules was en zich weer ging uitsloven heeft hij zij teen gestoten.....of hij heeft niets, omdat hij bang is om te sparren met Brain.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou nou, jij bent wel erg extreem hoor. Het is maar een spel, weet je nog?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee dat zie jij totaal verkeerd, maar dat geeft niet. De oorsprong van mensen opsluiten in een huis is al ver voor Big brother bedacht, het komt uit oorsprong uit een amerikaanse test. dat was een spel maar ging te ver, huub gaat ook te ver. Ik irriteer me elke dag aan die k.kneus.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Helemaal met je eens:
Dat Nena Brian schopte? Huubs fout!
Dat Natasia Jaap schopte? Huubs fout!
Dat trouwe Brian de Dame in de dop neukte? Huubs fout
Dat Brian Amanda in haar gezicht spuugde? Huubs fout!
Dat Brian Amanda in haar gezicht sloeg? Huubs fout!
Dat Brian compleet doordraaide bij de aanranding van Lieke? Huubs fout!
Dat Brian Tommy sloeg? Huubs fout?
Bedankt voor je verhelderende bijdrage!
De broer van Ricardo heeft Palma bedreigd. Daarom is Palma vandaag niet op haar werk gekomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:15 schreef BarryK het volgende:
Wat lult Ricardo nou iedere keer over een leuk feestje waar Dimitri heen gaat (klinkt ietwat sarcastisch)...
Maar als hij niets heeft, waarom haalt sportman Brian dan meteen uit naar de voet in het verband?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Omdat hij weer dacht dat hij Hercules was en zich weer ging uitsloven heeft hij zij teen gestoten.....of hij heeft niets, omdat hij bang is om te sparren met Brain.
Jawel, Claire heeft een patsje gegeven.....wel even de waarheid vertellen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:08 schreef neehe het volgende:
Huub zit Claire een schuldgevoel aan te praten, terwijl ze niets gedaan heeft.
Ik begrijp wat je bedoelt...quote:
Hetzelfde als Bwian.... als Adarma weg is, en hij drinkt, pakt hij ook een andere meid....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zonder drank denk ik dat hij het wel redt.
Met drank: nog geen uur.
Gaat het ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:16 schreef PumaStreamer het volgende:
iets tegen homo's / nichten??
niet zo gefrustreerd doen, mensen die homo's afzijken zijn vaak zelf verstopte nichten of wanna B flikkers...dus ssshhh....
ben niet extreem, vind ik, spreek de waarheid vind ik., het spel is al te vaak te ver gegaan en huub is een manipulerende brainwashende klootzak. Punt. Daarbij is het mijn meningquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent wel erg extreem hoor. Het is maar een spel, weet je nog?
Dat maakt de opstelling van Ricardo vanavond alleen maar misselijker.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De broer van Ricardo heeft Palma bedreigd. Daarom is Palma vandaag niet op haar werk gekomen.
Daar wordt morgen een vergadering over gehouden met al het personeel.
Rikwaldo is daar niet bij uitgenodigd.
Oh aha. Dank je voor de tip.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:16 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
iets tegen homo's / nichten??
niet zo gefrustreerd doen, mensen die homo's afzijken zijn vaak zelf verstopte nichten of wanna B flikkers...dus ssshhh....
brian is een held,die meteen glashelder het tere punt van zn tegenstander opzoekt? zoiets....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar als hij niets heeft, waarom haalt sportman Brian dan meteen uit naar de voet in het verband?
Ik ben het er volkomen mee eens en waarom is het walgelijk als het Huub aangaat?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar dit is walgelijk
volgens mij wel want net toen dimitri wegging zei ricardo tot morgenochtendquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De broer van Ricardo heeft Palma bedreigd. Daarom is Palma vandaag niet op haar werk gekomen.
Bij Brian denk ik dat hij zich wel beheerst in DGK.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:19 schreef FSR het volgende:
[..]
Hetzelfde als Bwian.... als Adarma weg is, en hij drinkt, pakt hij ook een andere meid....
gehackt?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Wat is dat op King Jaap.
heb je touw,scheermesjes,en een fohn en heet bad klaarstaan??quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef Verida het volgende:
Ik stel voor: vanaf morgen een drankverbod voor iedereen behalve Claire, kijken hoe delletje daarmee omgaat....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb je touw,scheermesjes,en een fohn en heet bad klaarstaan??
Wat moeten ze dan neerzetten. Of hij doet heel slecht of hij doet niks. Blijft weinig over voor de redactie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:10 schreef Kloot-viool het volgende:
Volgens mij hebben beide de villa een keer verlaten, dus dan hadden beide kemphanen niet meer niet meer in DGK moeten zitten.
Wel moet ik constateren dat Huub wel consequent in de reguliere uitzendingen wel het slechst wordt neergezet. Heeft misschien wat met zijn afgedwongen terugkeer te maken.
Wauw!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Wat is dat op King Jaap.
kan ik me wel iets bij voorstellen hoor daar niet van...klonk alleen wat anti gay...maar even goede vrienden hoor..wil niemand hier aanvallen of de les lezen...zou ik niet durven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Oh aha. Dank je voor de tip.
Nee, niets tegen nichten/homo's maar wel wat tegen die griezel van een Ricardo.
Ik lach me rot als Dimitry de plaats van Ricardo inneemt, wat een irritant ventje is die Ricardo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk om iemand dood te wensen. En al helemaal in dit geval, het is maar een spelletje. Wat ik ook walgelijk vind is dat als er een rel in de kooi aan de gang is de COS volstroomt met ramptoeristen, die Huub af komen zeiken en Brian op komen hemelenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het er volkomen mee eens en waarom is het walgelijk als het Huub aangaat?
Waarom kan het wel door de beugel als het Brian aangaat?
Brian heb tenminste nog respect en gevoel wat Huub mist.
Ik vind het vaak te walgelijk voor woorden hoe Brian hier wordt afgekraakt.
kunnen we daar niet wat aan doen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer dat net de laatste weken de sfeer express verziekt gaat worden.
welk respect heeft brian dan?(zn grote respect voor vrouwen?)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het er volkomen mee eens en waarom is het walgelijk als het Huub aangaat?
Hoe denk je dat Bwian en Drama het gedaan zouden hebben, als bij Huub zo uit de wind was gehouden, en allemaal freebees had gehad... en zelden CP's hoefde te betalen..... ???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ben niet extreem, vind ik, spreek de waarheid vind ik., het spel is al te vaak te ver gegaan en huub is een manipulerende brainwashende klootzak. Punt. Daarbij is het mijn mening
Ik zou er absoluut geen geld op inzetten... !!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij Brian denk ik dat hij zich wel beheerst in DGK.
als veel vrouwen het doen ,schijnt het toch een *trent* te zijn of iets te hebben denk ik?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef PumaStreamer het volgende:
maar verder vind ik het nog steeds jammer dat de show stopt hoor...
toch wel jammer dat amanda zo sletterig danst, heel veel vrouwen dansen zo,....is niks aantrekkelijks aan.
En nou die van Huub.....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Helemaal met je eens:
totaal mee eens....nogmaals wat ik eerder zei: brian is niet zo gek...huub is een pathalogische leugenaar met een gigantisch alchohol probleem, geen respect voor vrouwen, geen respect voor zijn eigen vrouw. Huub denkt maar aan 1 ding zijn miljoenen die die niet zal winnen,quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
Gemakkelijk die lijstjes over een heel jaar, of nog langer.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
<knip>
Na DGK zou ik er ook geen geld opzetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:24 schreef FSR het volgende:
Ik zou er absoluut geen geld op inzetten... !!!
Bwian is die neukpop meer dan zat...
Waarom? We hadden het nu toch over Brian? Of mogen we geen kritiek op Brian uiten zonder Huub erbij te betrekken, het lijkt de VN wel waar het Israël aangaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
En nou die van Huub.....![]()
Daar is geen beginnen aan.....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je de hele private room in puin slaat.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je vriendin in haar schmoel spuugt.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je vriendin in haar schmoel slaat.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je vriendin in haar schmoel dreigt te slaan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je tijdens een kickbokswedstrijd je tegenstander nog even een flinke trap geeft als deze al op de grond ligt, dan had hij maar moeten blijven staan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je wil gaan kickboksen tegen iemand die daar geen hol van kan zodat je hem volledig binnen de regels compleet het ziekenhuis in kunt slaan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een paardenpenis zo graag op volle oorlogssterkte wil zien dat je het paard even subtiel helpt.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je met een aangesloten föhn boven een bad gaat zwaaien als je wil dat degene die zit te badderen zijn rotzooi opruimt.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een butler het servies uit zijn handen slaat als hij het in zijn botte hoofd haalt geen partij te kiezen voor jou en je vriendin.
Wat wordt verziekt? Anti Huperts die zich laten horen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer dat net de laatste weken de sfeer express verziekt gaat worden.
I wanna fuck u in the ass....huub's nummertje...quote:
En daar ben ik het hartgrondig mee eens, vooral dat over die ramptoeristen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk om iemand dood te wensen. En al helemaal in dit geval, het is maar een spelletje. Wat ik ook walgelijk vind is dat als er een rel in de kooi aan de gang is de COS volstroomt met ramptoeristen, die Huub af komen zeiken en Brian op komen hemelen![]()
O ja, ik ben zeer zeker geen Huubsopper
Dapper, nix lol an....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:25 schreef FSR het volgende:
LOL... Kingjaap.nl is gehacked...
goh zou bijna met je trouwenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je vriendin in haar schmoel dreigt te slaan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je tijdens een kickbokswedstrijd je tegenstander nog even een flinke trap geeft als deze al op de grond ligt, dan had hij maar moeten blijven staan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je wil gaan kickboksen tegen iemand die daar geen hol van kan zodat je hem volledig binnen de regels compleet het ziekenhuis in kunt slaan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een paardenpenis zo graag op volle oorlogssterkte wil zien dat je het paard even subtiel helpt.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je met een aangesloten föhn boven een bad gaat zwaaien als je wil dat degene die zit te badderen zijn rotzooi opruimt.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een butler het servies uit zijn handen slaat als hij het in zijn botte hoofd haalt geen partij te kiezen voor jou en je vriendin.
Sly en???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:27 schreef STAP01 het volgende:
Wie is degene die loopt te bedreigen? En wie is die andere?
Bij deze... http://www.kingjaap.nlquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb je een linkje,hij staat niet in mn favorieten?
Misschien niet erg objectief, maar dat dacht ik ook gelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ene NIck met een wijf op de achtergrond.Is denk niet MR D ofwel.
Net David en Goliath en wie won toen het er op aankwam?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Omdat hij weer dacht dat hij Hercules was en zich weer ging uitsloven heeft hij zij teen gestoten.....of hij heeft niets, omdat hij bang is om te sparren met Brain.
ja, ja en amanda net tegen claire over het "K" woord, hoeveel mensen claire daar wel niet mee kwetstquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Helemaal met je eens:
weet je daar gaat het nou om....het is niet eens dat ik een Brain fan ben. Maar al die beeldvervuiling worden steeds voor waar aan genomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:19 schreef FSR het volgende:
[..]
Hetzelfde als Bwian.... als Adarma weg is, en hij drinkt, pakt hij ook een andere meid....
http://www.kingjaap.nl/quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb je een linkje,hij staat niet in mn favorieten?
geloof dat het met huub zn shorte dick wel meevalt?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
I wanna fuck u in the ass....huub's nummertje...
i want no short dick man........dat zou claire moeten zingen hahaha
Klopt niet, Huub drinkt niet vanwege een alcoholverbod.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totaal mee eens....nogmaals wat ik eerder zei: brian is niet zo gek...huub is een pathalogische leugenaar met een gigantisch alchohol probleem, geen respect voor vrouwen, geen respect voor zijn eigen vrouw. Huub denkt maar aan 1 ding zijn miljoenen die die niet zal winnen,
Het is in ieder geval een Jaapfan tegen een Huubfanquote:
+ 1, maar ik heb mijnquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En daar ben ik het hartgrondig mee eens, vooral dat over die ramptoeristen.
Het is hiet toch geen Held Huub Fan Forumquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:30 schreef miesy het volgende:
HEBBEN DE B&A FANS EN DE HUUB HATERS NIETS BETERS TEDOEN DAN HIER SFEER TE VERZIEKEN???
wat een triest zootje zeg.
vind je het gek,,....amanda heeft een grot tussen haar benen zitten daar kan een beer nog zijn winterlaap inhouden whahha...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
geloof dat het met huub zn shorte dick wel meevalt?
hij presteert nog goed bij de vrouwen,en geloof dat brian al moeite heeft amanda klaar te krijgen?
ben ik dus niet met je eens..maar lekker B ...toch...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Klopt niet, Huub drinkt niet vanwege een alcoholverbod.
Brian is degene die geen respect voor vrouwen heeft, zoals we meerdere malen hebben kunnen vaststellen.
En Bria is de gedoodverfde winnaar van DGK, dus waar maak je je druk om?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een Jaapfan tegen een Huubfan
Dat maakt ook het verschil tussen Huub en de rest. De rest is nog "normaal" onder de omstandigheden, Huub draait helemaal door door 1 gedachtengang >>> de miljoen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totaal mee eens....nogmaals wat ik eerder zei: brian is niet zo gek...huub is een pathalogische leugenaar met een gigantisch alchohol probleem, geen respect voor vrouwen, geen respect voor zijn eigen vrouw. Huub denkt maar aan 1 ding zijn miljoenen die die niet zal winnen,
Ach, Ricardo is een misselijkmakend ventje die alleen maar over piemels zit te leuteren en steeds maar "komische" sexgerelateerde opmerkingen maakt, dus vandaar dat ik 'm een olijvenboom in z'n reet aanbiedt. Niets meer en niet minder.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
kan ik me wel iets bij voorstellen hoor daar niet van...klonk alleen wat anti gay...maar even goede vrienden hoor..wil niemand hier aanvallen of de les lezen...zou ik niet durven.
Behalve als ze straalbezopen is, en in coma ligt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind je het gek,,....amanda heeft een grot tussen haar benen zitten daar kan een beer nog zijn winterlaap inhouden whahha...
lijkt hier fokking wel DGKquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is hiet toch geen Held Huub Fan Forum
dus jaap word bedreigd....wat een stumpertje die dreigende sukkel....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:33 schreef Dementor het volgende:
http://kingjaap.nl/ schijnt gehacked te zijn.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:27 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Waarom? We hadden het nu toch over Brian? Of mogen we geen kritiek op Brian uiten zonder Huub erbij te betrekken, het lijkt de VN wel waar het Israël aangaat.
Ga er verder weinig woorden aan vuil maken..... maar hier ben ik het zo mee eensquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk om iemand dood te wensen. En al helemaal in dit geval, het is maar een spelletje. Wat ik ook walgelijk vind is dat als er een rel in de kooi aan de gang is de COS volstroomt met ramptoeristen, die Huub af komen zeiken en Brian op komen hemelen![]()
O ja, ik ben zeer zeker geen Huubsopper
denk dat een schip er aardig in kan keren,dus tja...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind je het gek,,....amanda heeft een grot tussen haar benen zitten daar kan een beer nog zijn winterlaap inhouden whahha...
Lijkt mij ook bijzonder vermakelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:34 schreef noucky het volgende:
Wat zal ik volgende week donderdag genieten als Huub eruit moet, dat worden pas leuke streams hahhahahaha.
Dat youtube audio fragment is niet voor de poes...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dus jaap word bedreigd....wat een stumpertje die dreigende sukkel....
Niet iedereen is PRO Huub en heb daar respect voor, ieder zijn/haar mening.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:30 schreef miesy het volgende:
HEBBEN DE B&A FANS EN DE HUUB HATERS NIETS BETERS TEDOEN DAN HIER SFEER TE VERZIEKEN???
wat een triest zootje zeg.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is hiet toch geen Held Huub Fan Forum
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:36 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Brian dit niet zo kan waarderen van Amanda
nee gewoon effe aangeven bij de wouten...aangezien het zeer makkelijk is te achterhalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat youtube audio fragment is niet voor de poes...
Die gaat zo weer tokkelen op z'n gitaar, let maar op.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:36 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Brian dit niet zo kan waarderen van Amanda
Das de oprichter van Nowlife...ene Sly, geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef BarryK het volgende:
Wie is die toffe mafkees en tegen wie zegt hij dat?
Ik ken het hele verhaal niet, maar die gast met z'n bedreigingen mag van mij part.. voor wie die ook is.. in DGK worden vastgebonden als ze dat huis met de grond gelijk maken
jah viel mij ook al op dat hij sinds hij terug is stil is en zorgelijk kijkt (toch boete gekregen?)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.
volgens mij heeft hij achter hetzelfde als huub te horen gekregen,
dat ze elkaar wel het licht in de ogen moeten gunnen, omdat het anders slecht is voor het programma.
brian zit de hele tijd al stilletjes
en irriteert zich volgens mij dat amanda de hint niet begrijpt
Maar op Now live heeft niemand het over de stem van Sly.Ik word denk echt gek .quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat youtube audio fragment is niet voor de poes...
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en het aantal users dat niet pro-Huub is, is inmiddels flink aangezwollen.
Maar mensen, hou nou eens op met de sfeer verzieken door steeds te posten over de verziekte sfeer.![]()
We gaan niet állle Brian-fans bannen, of alle Huub-fans, dus er zijn altijd tegengestelde meningen.
En negeer mensen die je niet kunt lijen.
Als je iemand verdenkt van stoken of de sfeerverpesten, bedenk: de lol bij dergelijke mensen gaat er vanzelf wel af als er niet meer gehapt wordt. :
En nu echt ophouden hoor, met dat gezeik, anders haal ik de juf met de grote rode knop. En nee, ik bedoel niet haar klit.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Is Jaap naar achteren geroepen om zijn nieuwe site te bekijken?
nope die vroeg net of de film ook aan mocht in de master bedroom dus daar zal hij wel zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Is Jaap naar achteren geroepen om zijn nieuwe site te bekijken?
zullen echt alle beestjes dan dood gaan? en die cavia eindelijk uit zn lijden verlost worden?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:40 schreef Ziet het volgende:
ze is vreselijk irritant aan het doen
maar het positieve van alles is,
dat haar hoofd net koppie onder is gegaan
dus haar pruik wordt ook eindelijk eens tot aan haar hoofdhuid toe gewassen
Van mij part mag iedereen die een van de bewoners van DGK echt gaat lastigvallen en/of fysiek geweld gebruiken allemaal naar de gesloten inrichting...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook bijzonder vermakelijk.
Kan hij zijn lange monologen elders houden, al betwijfel ik of er veel mensen te vinden zijn die ernaar willen luisteren.
en dát is pure winst!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:40 schreef Ziet het volgende:
ze is vreselijk irritant aan het doen
maar het positieve van alles is,
dat haar hoofd net koppie onder is gegaan
dus haar pruik wordt ook eindelijk eens tot aan haar hoofdhuid toe gewassen
al diezelfde mensen het gewoon over de streams hebben inplaats van steeds op elkaar te reageren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:37 schreef noucky het volgende:
[..]
Niet iedereen is PRO Huub en heb daar respect voor, ieder zijn/haar mening.
Waarom ga jij die discussies niet lekker ergens anders voeren? In t Brian/Huub topic? Dit is de COS. Dit is echt kut nalezen brotherquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
[..]
arme siepiequote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zullen echt alle beestjes dan dood gaan? en die cavia eindelijk uit zn lijden verlost worden?
das een van de redenen dat ik maanden pleitos ben geweest...dat intense op elkaar gezeik....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:42 schreef miesy het volgende:
[..]
al diezelfde mensen het gewoon over de streams hebben inplaats van steeds op elkaar te reageren.
dat zou een heleboel schelen.
Hij heeft Claire dan toch nog? Oh nee vergissing >>> ze werd gebruikt voor de miljoen !!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook bijzonder vermakelijk.
Kan hij zijn lange monologen elders houden, al betwijfel ik of er veel mensen te vinden zijn die ernaar willen luisteren.
correctie..: MISBRUIKT voor het miljoen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Hij heeft Claire dan toch nog? Oh nee vergissing >>> ze werd gebruikt voor de miljoen !!!!
Ik hoop dat iedereen dat in z'n virtuele oortjes knooptquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en het aantal users dat niet pro-Huub is, is inmiddels flink aangezwollen.
Maar mensen, hou nou eens op met de sfeer verzieken door steeds te posten over de verziekte sfeer.![]()
We gaan niet állle Brian-fans bannen, of alle Huub-fans, dus er zijn altijd tegengestelde meningen.
En negeer mensen die je niet kunt lijen.
Als je iemand verdenkt van stoken of sfeerverpesten, bedenk: de lol bij dergelijke mensen gaat er vanzelf wel af als er niet meer gehapt wordt. :
En nu echt ophouden hoor, met dat gezeik, anders haal ik de juf met de grote rode knop. En nee, ik bedoel niet haar klit.
De plechtigheid is morgen om 15.00 uur. Koffie met gebak aanwezig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zullen echt alle beestjes dan dood gaan? en die cavia eindelijk uit zn lijden verlost worden?
Oh ik dacht dat ie Mikey heette, maar dat was blijkbaar een andere.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heeft die cavia ook een naam inmiddels??
en ja, gert, ik hou erover opquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:42 schreef miesy het volgende:
[..]
al diezelfde mensen het gewoon over de streams hebben inplaats van steeds op elkaar te reageren.
dat zou een heleboel schelen.
Het is wel degelijk Sly en het is te bizar voor woorden, wat een mafkees die vent.....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar op Now live heeft niemand het over de stem van Sly.Ik word denk echt gek .
ik ben aanwezig en gepast gekleed!(geen kort jurkje met tieten eruit!)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:45 schreef ruby het volgende:
[..]
De plechtigheid is morgen om 15.00 uur. Koffie met gebak aanwezig.
Idd HET miljoen!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
correctie..: MISBRUIKT voor het miljoen.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een aantal hoeren nodig hebt om je hongr te stillen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik ook.
haha schoot in me op ik moest aan dat nr denken van tjeetje engelse versie was van m&m .. jelle klopt datquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heeft die cavia ook een naam inmiddels??
je vergeet 1 ding. fok is voor de hele wereld en niet alleen de kijkers...maar ik voel me niet aangesproken ofzo...was wel even een tijdje weg dus voor sommige ben ik nieuw...maar ben van het eerste uur...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:44 schreef Obasca het volgende:
Gaarne bij deze de volgende oproep... Om de COS gezellig te houden, voor de laatste weken, reageer niet meer op lui die hier alleen maar posten voor de aandacht. Bijna 2 jaar met zijn allen je best doen, mogen we niet laten vergallen door een paar gekken die aandacht te kort komen, namen zijn niet nodig, mensen met gezond verstand weten waar het over gaat!
Dus..niet meer replyen, volledig links laten liggen die gasten die serieus genoemen willen worden! Fijne laatste 2 weken!
wie de fuck is SLy???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wel degelijk Sly en het is te bizar voor woorden, wat een mafkees die vent.....
Je hebt gelijk , en Gert ook!.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:44 schreef Obasca het volgende:
Gaarne bij deze de volgende oproep... Om de COS gezellig te houden, voor de laatste weken, reageer niet meer op lui die hier alleen maar posten voor de aandacht. Bijna 2 jaar met zijn allen je best doen, mogen we niet laten vergallen door een paar gekken die aandacht te kort komen, namen zijn niet nodig, mensen met gezond verstand weten waar het over gaat!
Dus..niet meer replyen, volledig links laten liggen die gasten die serieus genoemen willen worden! Fijne laatste 2 weken!
die fred oster cavia was altijd stoned en dus afgeschreven door doping misbruik!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie Mikey heette, maar dat was blijkbaar een andere.
COS graagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een aantal hoeren nodig hebt om je hongr te stillen.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je iedereen uit te maakt voor kankerlijer, teringlijer, tyfuslijer, enz, enz.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je vriendin bij haar keel grijpt.
ik vind het niet meer dan normaal dat je je aanstaande bruid een behoorlijke harde duw in haar rug geeft, de avond voor je huwelijk.
Ik vind het niet meer dan normaal da tje je ex vriendin voor NSBer hoer uit maakt.
Ik vind het niet meer als normaal dat je een wild vreemd jong meisje mee neemt en haar openlijk laat pijpen en je kwakje nog reikelijk haar mond in spuit, onder de camera's
Ik vind het niet meer dan normaal dat je a.s schoonmoeder een avond voor je bruiloft voor stinkhoer uit maakt.
Ik vind het niet meer als normaal dat je de moeder van je ex en de moeder van allle andere bewoners een ernstige ziekte toewenst, zodat jij alleen over blijft in de villa.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je altiijd eerst zelf alles uitlokt en dan de onschuld uit gaat hangen...
Heb je nog even????
DIegene die bedreigd wordt is Sly?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wel degelijk Sly en het is te bizar voor woorden, wat een mafkees die vent.....
Ik vond 'm altijd al zo traag door dat doolhof gaan. Dit verklaart het dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die fred oster cavia was altijd stoned en dus afgeschreven door doping misbruik!
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Waarom ga jij die discussies niet lekker ergens anders voeren? In t Brian/Huub topic? Dit is de COS. Dit is echt kut nalezen brother
Maar die stem herkennen ze toch op Now Live ,ik snap het echt niet meer.Weet geen eens of ik alles nog wel wil snappen.Wat een haat is er op de forums en in de buitenwereld.Ik word er gewoon bang van.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar waar gaat het dan over, is het iets met jaap?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar die stem herkennen ze toch op Now Live ,ik snap het echt niet meer.Weet geen eens of ik alles nog wel wil snappen.Wat een haat is er op de forums en in de buitenwereld.Ik word er gewoon bang van.
tja als je al ingehaald word door andre van duin en lee towers??quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vond 'm altijd al zo traag door dat doolhof gaan. Dit verklaart het dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |