Ik zit echt met stomme verbazing naar het achterlijke gelul van Brian, Amanda en die pisnicht te luisteren, heb er geen woorden voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:55 schreef Disana het volgende:
Huub: Ricardo is dronken.
Is dat zo? Hij doet wel raar, maar dat is niets bijzonders.
De doelgroep zit haar helemaal zitten toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:58 schreef akveor het volgende:
Het is toch ongelooflijk ik zit naar Huub en Claire te kijken en je hoort die Amanda op de achtergrond maar kirren. Ik kan gewoon niet begrijpen dat zij als het prinsesje van DGK gezien. Zelden zo'n plat wijf meegemaakt.
Eeen grote bek maar inhoudelijk stelt ze zoooo niets voor.
Een ventilator helpt ook goed tegen muggenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:57 schreef Dementor het volgende:
Ik ga morgen een huge ass ventilator kopen, ik zag een leuke bij de mediamarkt
Dat ding was nog groter dan Jaap
OT: ik denk dat er vanavond niets meer gaat gebeuren
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Noekje is nog even op vakantie.
Maar goed: het is weer "mooi" geweest. Geen gezeik meer op elkaar. Negeer users die je niet kan lijen.
Maakt iemand het te bont volgens jou: stuur een TR, maar ga niet zelf verhaal halen hier. Dat verpest de sfeer.
Stelletje vrijdagavond-drankorgels.
ja. ik vind het niet normaal als je zo met je personeel omgaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit echt met stomme verbazing naar het achterlijke gelul van Brian, Amanda en die pisnicht te luisteren, heb er geen woorden voor.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:56 schreef MargrietV het volgende:
Kankerhoer zeggen is erger dan je voor de trein moeten werpen..... moraal van Amanda
Natuurlijk niet...Huub een rat...nee dat is een foutje. Het is zo'n mooi TV maken, lekker schijten op een ander mans naam. Dat is het enige wat Huub kan, zeuren zeiken en de onschuld uithangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:53 schreef noucky het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat hij zich daar zelf ook bij toevoegd.
Ze kan niets anders dat iq-loze strontkind.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo loopt daar rond en praat alsof hij Mr. Houden Kooi himself is.
En waarom zit die irritante kutheks constant zo te gillen?
wie zegt daT?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:52 schreef Dementor het volgende:
Het DGK personeel gaat morgen ergens vergaderen.
Dat zei Dimi.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt daT?
komt er nou nog een brief voor dat stink stuk stront
Dissen??.... Demi houd zich vrij rustig, en die drama van 24 jaar oud, dat gilt als een 12 jarige, hald haar zelf naar beneden.... net als haar uiterlijk...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:59 schreef T-lex het volgende:
En die wijven dissen Dimi nog ff...Dimi durft niks terug te zeggen.
Brian kan z'n lach niet meer inhouden.
Ik ben ook gek op de zomer en ik blij ben dat ik verlost ben van deze hele DGK (muggen) zooi.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op de zomer. Maar die ellendige muggen, daar irriteer ik me altijd dood aan
Dimitri zei dat, maar er mocht verder niet over gesproken worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt daT?
komt er nou nog een brief voor dat stink stuk stront
Psies, nu een stukje sociaal wenselijk gebrabbel als boodschapper van de regie....Werkelijk te bizar....Huub de heilige, de saint....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...Huub een rat...nee dat is een foutje. Het is zo'n mooi TV maken, lekker schijten op een ander mans naam. Dat is het enige wat Huub kan, zeuren zeiken en de onschuld uithangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |