quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
waar is brian eigenlijk?
scrollen, scrollen, scrollen. Doe ik al maanden, heeerlijk rustigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je niet even lekker in het Hooligantopic gaan rondhangen?
Ik word hier een beetje doodstrontziek van
Niet zo minderwaardig over oudere mensen hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
Mensen die denken doordat ze ouder zijn meer bereikt te hebben in het leven
Flens aan het pijpen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
waar is brian eigenlijk?
+ 1quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:24 schreef schatje het volgende:
Mensen, echt kappen nu, laatste waarschuwing.
Inderdaad, als je personeel een te grote bek heeft dan timmer je ze gewoon de grond in, daar ben je immers Johnny Flodder voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zal mij aan m'n reet roesten...Dimi is een fokking butler en heeft een veel te grote bek. Beetje actie op z'n tijd is nooit weg.
Dan moet er nu wat gaan gebeuren aangezien men hier gewoon doorgaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:24 schreef schatje het volgende:
Mensen, echt kappen nu, laatste waarschuwing.
En met gevolg een definitieve verwijdering van de stembanden van Amanda..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:28 schreef ruby het volgende:
Dimitri mag van mij best de koppen van Riflardo en Amanda tegen elkaar slaan.
Is dit een steek naar Neemmijnietserieus, die al weken de COS loopt te vergallen, omdat hij z.g. ouder en wijzer is?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
Mensen die denken doordat ze ouder zijn meer bereikt te hebben in het leven
Amanda: "je kan niet eens aan me tippen joh"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Dimitri tegen Amanda: Jij denkt echt dat je superieur bent.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:30 schreef akveor het volgende:
Misschien een van de 'grappigste' momenten van DGK.... het zijn net the Lemmings
[ afbeelding ]
die "trol"wordt straks een wereldzangeres en kan straks in amerika grammies ophalenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
De stem van die trol!!!
Ik kan daar echt niet meer naar luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |