Speciaal voor jou als trollover danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou die niet denk ik, verder is ze gewoon heel puur, zij verdient het echt om te winnen.
en ze gaat ook een goede carriere tegemoet als zangeres, die zien we nog terug op het north sea jazz festival
En ze heeft een prachtige weelderige haardos, van iemand anders!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter, ik vond je een poster met humor en een eigen kijk op de dingen. Maar nu ben ik echt het laatste restje respect voor je kwijt. Mijn opmerking was terecht want met deze OP kan niemand die het filmpje heeft gezien het eens zijn.
Klaar.
Ja, waarschijnlijk van iemand z'n konthaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:24 schreef Dark het volgende:
[..]
En ze heeft een prachtige weelderige haardos, van iemand anders!![]()
![]()
Kun je niet even lekker in het Hooligantopic gaan rondhangen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tante Bep, het filmpje kon niet gezien worden omdat de OP voor het filmpje staat, zo gaat dat in een COS. Snap je dat? Of vind je dat ik bij voortschrijdend inzicht iedere keer terug moet springen naar posting 1 om de OP aan te passen?
Niveau 0.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:25 schreef T-lex het volgende:
Nu moet Brian binnen komen en zo die stoel onder Dimi z'n reet vandaan schoppen. Dat zou dan weer top zijn.
Dan krijgt die stoel een boetequote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:25 schreef T-lex het volgende:
Nu moet Brian binnen komen en zo die stoel onder Dimi z'n reet vandaan schoppen. Dat zou dan weer top zijn.
nou, zeg nou zelf, een beauty toch, kan zo holland's next topmodel worden en in parijs modeshows lopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Speciaal voor jou als trollover dan
[ afbeelding ]
Top voor een primitieve boer met 0 zelfbeheersing, dus inderdaad geweldig Briangedrag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:25 schreef T-lex het volgende:
OMG...........Amanda heeft een scrotumtransplantatie!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk van iemand z'n konthaar.
Dimitri heeft heel veel bereikt in z'n leven. Ik ben onder de indruk.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:25 schreef T-lex het volgende:
Wat is dit voor een misselijke opmerking......kijk eesn naar jezelf. alleen omdat wij er een ander mening op na houden als die 10 man die alleen maar met oogkleppen op naar Huub kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is dinges' dagelijkse bezigheid om het bloed onder de nagels van gewone cossers te halen.
Dat zal dan wel weer in het geniep gebeuren..........Brian eigen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:25 schreef T-lex het volgende:
Zal mij aan m'n reet roesten...Dimi is een fokking butler en heeft een veel te grote bek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |