Helemaal met je eens:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze hadden huub er nooit meer in moeten laten, dan had DGK volgens mij een heel ander aanzien gehad. Ik denk dat ze daar bij die redactie zichzelf nog wel voor hun kop kunnen slaan, dat ze dit NSBertje weer terug hebben laten komen.
ze vertelde ook dat toen ze erin kwam ze cup D had, en nu E.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de rechtertepel van Amanda onder haar oksel gaat zitten, die dingen worden met de dag schever
Ieder zijn mening, maar dit is walgelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou huub is vele malen groffer en idioter dan Brian hoor, aggressie of gewoon domweg manipulerend en gek zijn is heel wat anders, Huub is gek Huub is gevaarlijk, en Huub gaat scheiden van claire daar zet ik 1000 euro op. Zonder moeite walst hij over iedereen heen en het word tijd dat hij is flink klappen krijgt, Als ik de vader van Claire was had ik hem de tering in geslagen na wat hij de moeder van claire toewenste, huub is alcholist van de hoogste orde. Huub is gewoon een zielig figuur die zich met dure woorden probeerd rond te verkondigen. Huub is een randpsychopaat ook wel bi-polar tot bordeliner genoemd.
Huub was eerst mijn favorite speler, hij is niks meer...zelfs dennix is nog meer waard dan huub.
Ik kots huub uit, en nogmaals ik zou geen traan laten als hij onze aarde van een andere kant gaat bekijken....
op de streams ook nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Daar is in de tv uitzending anders nooit wat van te merken.
Je praat al weken alles van Brian goed, kom op nou NMNS, geef het nou maar toe. Het geeft niet hoor, iedereen heeft zijn of haar favoriet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat te zien op dat filmpje? Als het echt zo geweest zou zijn, dan Huub het wel 100 keer van de daken geschreeuwd hoe gemeen het wel niet was.....
Overigens, als je denkt dat ik Brian goed zit te praten, dan zit je er naast. Ik probeer het daarentegen wel in proportie te zien......
stel claire vertrekt donderdag ,huub blijft ze hebben toestemming om feestjes te geven,hoelang geef je huub dan *braaf* te blijven met claire niet in de buurtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou huub is vele malen groffer en idioter dan Brian hoor, aggressie of gewoon domweg manipulerend en gek zijn is heel wat anders, Huub is gek Huub is gevaarlijk, en Huub gaat scheiden van claire daar zet ik 1000 euro op. Zonder moeite walst hij over iedereen heen en het word tijd dat hij is flink klappen krijgt, Als ik de vader van Claire was had ik hem de tering in geslagen na wat hij de moeder van claire toewenste, huub is alcholist van de hoogste orde. Huub is gewoon een zielig figuur die zich met dure woorden probeerd rond te verkondigen. Huub is een randpsychopaat ook wel bi-polar tot bordeliner genoemd.
Huub was eerst mijn favorite speler, hij is niks meer...zelfs dennix is nog meer waard dan huub.
Ik kots huub uit, en nogmaals ik zou geen traan laten als hij onze aarde van een andere kant gaat bekijken....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef agter het volgende:
[..]
ze vertelde ook dat toen ze erin kwam ze cup D had, en nu E.
hoe kan dat?
en, kan je huid daar wel tegen?
Ik ga ook eerst voor Jaap en dan voor Brian, zo duidelijk heb ik het nu wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Van mij mag Jaap of brian winnen de rest is zielig dom en kneuzig, en ouders van claire...jullie zijn nog dommer dat jullie je dochter aan die huichelaar hebben weggegeven....wow..
Stel ze voor om een trio met ze te doen..... dan kan je ze gelijk wat spelinfo gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
We moeten maar eerst de beelden eens goed terug kijken.....want nou gaat het zoals gewoonlijk weer steeds gekker worden.
Huub heeft ineens heel erg pijn aan zijn voet en Claire kan ineens maanden nog aan amanda denken, door haar blauwen plekken. Claire krijgt inderdaad smerige Huub streken.
Ricardo wilt Grieks, dan krijgt hij Grieksquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:13 schreef ruby het volgende:
Ricardo zit nu zo weer op z'n Griekse tour, dat ie dolgraag weer naar Griekenland wil.
Laat ik die kwijll asjeblieft nooit tegenkomen daar want ik flikker een hele olijvenboom in z'n gore hol!!!
Als jij Amanda quote, moet je dat wel even vermeldenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
knip
eh als je dikker word zijn dat ook plekken die groeien ...,zelfde als je afvalt zijn het ook die plekken die minder/kleiner worden...quote:
Zonder drank denk ik dat hij het wel redt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
stel claire vertrekt donderdag ,huub blijft ze hebben toestemming om feestjes te geven,hoelang geef je huub dan *braaf* te blijven met claire niet in de buurt
Omdat hij weer dacht dat hij Hercules was en zich weer ging uitsloven heeft hij zij teen gestoten.....of hij heeft niets, omdat hij bang is om te sparren met Brain.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Jah nog een keer: waarom zit huub zijn poot in het verband????????????
Nou nou, jij bent wel erg extreem hoor. Het is maar een spel, weet je nog?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee dat zie jij totaal verkeerd, maar dat geeft niet. De oorsprong van mensen opsluiten in een huis is al ver voor Big brother bedacht, het komt uit oorsprong uit een amerikaanse test. dat was een spel maar ging te ver, huub gaat ook te ver. Ik irriteer me elke dag aan die k.kneus.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Helemaal met je eens:
Dat Nena Brian schopte? Huubs fout!
Dat Natasia Jaap schopte? Huubs fout!
Dat trouwe Brian de Dame in de dop neukte? Huubs fout
Dat Brian Amanda in haar gezicht spuugde? Huubs fout!
Dat Brian Amanda in haar gezicht sloeg? Huubs fout!
Dat Brian compleet doordraaide bij de aanranding van Lieke? Huubs fout!
Dat Brian Tommy sloeg? Huubs fout?
Bedankt voor je verhelderende bijdrage!
De broer van Ricardo heeft Palma bedreigd. Daarom is Palma vandaag niet op haar werk gekomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:15 schreef BarryK het volgende:
Wat lult Ricardo nou iedere keer over een leuk feestje waar Dimitri heen gaat (klinkt ietwat sarcastisch)...
Maar als hij niets heeft, waarom haalt sportman Brian dan meteen uit naar de voet in het verband?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Omdat hij weer dacht dat hij Hercules was en zich weer ging uitsloven heeft hij zij teen gestoten.....of hij heeft niets, omdat hij bang is om te sparren met Brain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |