Misschien horen we later nog eens hoe het ze vergaan is....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook, sterker nog, ik ben ervan overtuigd.
Daarentegen Brian, wow, dat is één en al agressie.
proficiatquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
"we leven hier tenslotte wel van ruzie", aldus Huub.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
gefeliciteerd rubyquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
En hij zal in zichzelf blijven geloven. Iedere keer begint hij de confrontatie en laat het uit de hand lopen, vervolgens gaat hij het weer goed praten. Die tactiek is meer als smerig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub: "in mij zit niet zoveel agressie"![]()
![]()
Bizarre is dat hij vermoedelijk zelf ook nog geloofd....
Is dat te zien op dat filmpje? Als het echt zo geweest zou zijn, dan Huub het wel 100 keer van de daken geschreeuwd hoe gemeen het wel niet was.....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hij stelt zich vast weer aan om Brian in diskrediet te brengen. Want hij had toch helemaal niets aan zijn voet, dat was toch alleen maar een excuus om onder het sparren met Brian te komen? Maar waarom mikte Brian dan wel op die voet? T-lex en NMNS hebben hier vast een goede verklaring voor.
Daar is in de tv uitzending anders nooit wat van te merken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hahahah....das mooi....heeft het verwende kutjong ook is een keer pech. want och och och wat word dat vervelende mannetje in alles voorgetrokken.
wel...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:08 schreef neehe het volgende:
Huub zit Claire een schuldgevoel aan te praten, terwijl ze niets gedaan heeft.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:03 schreef ruby het volgende:
Ik ben jarig.![]()
In de politiek komt hij nooit, totaal niet bereid om water bij de wijn te doen, doordrammen is zijn motto. Verder ben ik het de hele avond al roerend met je eens eigenlijk...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:06 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een woordje gezegd in het bewoner Huub topic omdat ik er niet overuit kan hoezeer die jongen verrot in mekaar steekt. Ik kan totaal geen respect opbrengen voor die hufter en alles onder het noemer spel zoals hij zelf zegt ..... en wij moeten dat geloven ?????
Wordt wakker allemaal, Huub is de grootste manipulator die streamers zelfs bij de benen neemt.
Ik hoop dat hij nooit in de politiek komt.
We moeten maar eerst de beelden eens goed terug kijken.....want nou gaat het zoals gewoonlijk weer steeds gekker worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hij stelt zich vast weer aan om Brian in diskrediet te brengen. Want hij had toch helemaal niets aan zijn voet, dat was toch alleen maar een excuus om onder het sparren met Brian te komen? Maar waarom mikte Brian dan wel op die voet? T-lex en NMNS hebben hier vast een goede verklaring voor.
Nou huub is vele malen groffer en idioter dan Brian hoor, aggressie of gewoon domweg manipulerend en gek zijn is heel wat anders, Huub is gek Huub is gevaarlijk, en Huub gaat scheiden van claire daar zet ik 1000 euro op. Zonder moeite walst hij over iedereen heen en het word tijd dat hij is flink klappen krijgt, Als ik de vader van Claire was had ik hem de tering in geslagen na wat hij de moeder van claire toewenste, huub is alcholist van de hoogste orde. Huub is gewoon een zielig figuur die zich met dure woorden probeerd rond te verkondigen. Huub is een randpsychopaat ook wel bi-polar tot bordeliner genoemd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NSB-ertje? Waar heb jij het over?
Of bedoel je Brian? Dan kan ik het begrijpen.
Het lijkt wel of de rechtertepel van Amanda onder haar oksel gaat zitten, die dingen worden met de dag scheverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |