Jawel, Claire heeft een patsje gegeven.....wel even de waarheid vertellen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:08 schreef neehe het volgende:
Huub zit Claire een schuldgevoel aan te praten, terwijl ze niets gedaan heeft.
Ik begrijp wat je bedoelt...quote:
Hetzelfde als Bwian.... als Adarma weg is, en hij drinkt, pakt hij ook een andere meid....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zonder drank denk ik dat hij het wel redt.
Met drank: nog geen uur.
Gaat het ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:16 schreef PumaStreamer het volgende:
iets tegen homo's / nichten??
niet zo gefrustreerd doen, mensen die homo's afzijken zijn vaak zelf verstopte nichten of wanna B flikkers...dus ssshhh....
ben niet extreem, vind ik, spreek de waarheid vind ik., het spel is al te vaak te ver gegaan en huub is een manipulerende brainwashende klootzak. Punt. Daarbij is het mijn meningquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent wel erg extreem hoor. Het is maar een spel, weet je nog?
Dat maakt de opstelling van Ricardo vanavond alleen maar misselijker.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De broer van Ricardo heeft Palma bedreigd. Daarom is Palma vandaag niet op haar werk gekomen.
Daar wordt morgen een vergadering over gehouden met al het personeel.
Rikwaldo is daar niet bij uitgenodigd.
Oh aha. Dank je voor de tip.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:16 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
iets tegen homo's / nichten??
niet zo gefrustreerd doen, mensen die homo's afzijken zijn vaak zelf verstopte nichten of wanna B flikkers...dus ssshhh....
brian is een held,die meteen glashelder het tere punt van zn tegenstander opzoekt? zoiets....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar als hij niets heeft, waarom haalt sportman Brian dan meteen uit naar de voet in het verband?
Ik ben het er volkomen mee eens en waarom is het walgelijk als het Huub aangaat?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar dit is walgelijk
volgens mij wel want net toen dimitri wegging zei ricardo tot morgenochtendquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De broer van Ricardo heeft Palma bedreigd. Daarom is Palma vandaag niet op haar werk gekomen.
Bij Brian denk ik dat hij zich wel beheerst in DGK.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:19 schreef FSR het volgende:
[..]
Hetzelfde als Bwian.... als Adarma weg is, en hij drinkt, pakt hij ook een andere meid....
gehackt?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Wat is dat op King Jaap.
heb je touw,scheermesjes,en een fohn en heet bad klaarstaan??quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef Verida het volgende:
Ik stel voor: vanaf morgen een drankverbod voor iedereen behalve Claire, kijken hoe delletje daarmee omgaat....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb je touw,scheermesjes,en een fohn en heet bad klaarstaan??
Wat moeten ze dan neerzetten. Of hij doet heel slecht of hij doet niks. Blijft weinig over voor de redactie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:10 schreef Kloot-viool het volgende:
Volgens mij hebben beide de villa een keer verlaten, dus dan hadden beide kemphanen niet meer niet meer in DGK moeten zitten.
Wel moet ik constateren dat Huub wel consequent in de reguliere uitzendingen wel het slechst wordt neergezet. Heeft misschien wat met zijn afgedwongen terugkeer te maken.
Wauw!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Wat is dat op King Jaap.
kan ik me wel iets bij voorstellen hoor daar niet van...klonk alleen wat anti gay...maar even goede vrienden hoor..wil niemand hier aanvallen of de les lezen...zou ik niet durven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Oh aha. Dank je voor de tip.
Nee, niets tegen nichten/homo's maar wel wat tegen die griezel van een Ricardo.
Ik lach me rot als Dimitry de plaats van Ricardo inneemt, wat een irritant ventje is die Ricardo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk om iemand dood te wensen. En al helemaal in dit geval, het is maar een spelletje. Wat ik ook walgelijk vind is dat als er een rel in de kooi aan de gang is de COS volstroomt met ramptoeristen, die Huub af komen zeiken en Brian op komen hemelenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het er volkomen mee eens en waarom is het walgelijk als het Huub aangaat?
Waarom kan het wel door de beugel als het Brian aangaat?
Brian heb tenminste nog respect en gevoel wat Huub mist.
Ik vind het vaak te walgelijk voor woorden hoe Brian hier wordt afgekraakt.
kunnen we daar niet wat aan doen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer dat net de laatste weken de sfeer express verziekt gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |