welk respect heeft brian dan?(zn grote respect voor vrouwen?)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het er volkomen mee eens en waarom is het walgelijk als het Huub aangaat?
Waarom kan het wel door de beugel als het Brian aangaat?
Brian heb tenminste nog respect en gevoel wat Huub mist.
Ik vind het vaak te walgelijk voor woorden hoe Brian hier wordt afgekraakt.
Hoe denk je dat Bwian en Drama het gedaan zouden hebben, als bij Huub zo uit de wind was gehouden, en allemaal freebees had gehad... en zelden CP's hoefde te betalen..... ???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ben niet extreem, vind ik, spreek de waarheid vind ik., het spel is al te vaak te ver gegaan en huub is een manipulerende brainwashende klootzak. Punt. Daarbij is het mijn mening
Ik zou er absoluut geen geld op inzetten... !!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij Brian denk ik dat hij zich wel beheerst in DGK.
als veel vrouwen het doen ,schijnt het toch een *trent* te zijn of iets te hebben denk ik?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef PumaStreamer het volgende:
maar verder vind ik het nog steeds jammer dat de show stopt hoor...
toch wel jammer dat amanda zo sletterig danst, heel veel vrouwen dansen zo,....is niks aantrekkelijks aan.
En nou die van Huub.....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Helemaal met je eens:
Dat Nena Brian schopte? Huubs fout!
Dat Natasia Jaap schopte? Huubs fout!
Dat trouwe Brian de Dame in de dop neukte? Huubs fout
Dat Brian Amanda in haar gezicht spuugde? Huubs fout!
Dat Brian Amanda in haar gezicht sloeg? Huubs fout!
Dat Brian compleet doordraaide bij de aanranding van Lieke? Huubs fout!
Dat Brian Tommy sloeg? Huubs fout?
Bedankt voor je verhelderende bijdrage!
totaal mee eens....nogmaals wat ik eerder zei: brian is niet zo gek...huub is een pathalogische leugenaar met een gigantisch alchohol probleem, geen respect voor vrouwen, geen respect voor zijn eigen vrouw. Huub denkt maar aan 1 ding zijn miljoenen die die niet zal winnen,quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het er volkomen mee eens en waarom is het walgelijk als het Huub aangaat?
Waarom kan het wel door de beugel als het Brian aangaat?
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef noucky het volgende:
Gemakkelijk die lijstjes over een heel jaar, of nog langer.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
<knip>
Bedankt voor je verhelderende bijdrage!
Na DGK zou ik er ook geen geld opzetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:24 schreef FSR het volgende:
Ik zou er absoluut geen geld op inzetten... !!!
Bwian is die neukpop meer dan zat...
Waarom? We hadden het nu toch over Brian? Of mogen we geen kritiek op Brian uiten zonder Huub erbij te betrekken, het lijkt de VN wel waar het Israël aangaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
En nou die van Huub.....![]()
Daar is geen beginnen aan.....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je de hele private room in puin slaat.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je vriendin in haar schmoel spuugt.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je vriendin in haar schmoel slaat.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je vriendin in haar schmoel dreigt te slaan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je tijdens een kickbokswedstrijd je tegenstander nog even een flinke trap geeft als deze al op de grond ligt, dan had hij maar moeten blijven staan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je wil gaan kickboksen tegen iemand die daar geen hol van kan zodat je hem volledig binnen de regels compleet het ziekenhuis in kunt slaan.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een paardenpenis zo graag op volle oorlogssterkte wil zien dat je het paard even subtiel helpt.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je met een aangesloten föhn boven een bad gaat zwaaien als je wil dat degene die zit te badderen zijn rotzooi opruimt.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je een butler het servies uit zijn handen slaat als hij het in zijn botte hoofd haalt geen partij te kiezen voor jou en je vriendin.
Wat wordt verziekt? Anti Huperts die zich laten horen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer dat net de laatste weken de sfeer express verziekt gaat worden.
I wanna fuck u in the ass....huub's nummertje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |