ben ik dus niet met je eens..maar lekker B ...toch...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Klopt niet, Huub drinkt niet vanwege een alcoholverbod.
Brian is degene die geen respect voor vrouwen heeft, zoals we meerdere malen hebben kunnen vaststellen.
En Bria is de gedoodverfde winnaar van DGK, dus waar maak je je druk om?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een Jaapfan tegen een Huubfan
Dat maakt ook het verschil tussen Huub en de rest. De rest is nog "normaal" onder de omstandigheden, Huub draait helemaal door door 1 gedachtengang >>> de miljoen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totaal mee eens....nogmaals wat ik eerder zei: brian is niet zo gek...huub is een pathalogische leugenaar met een gigantisch alchohol probleem, geen respect voor vrouwen, geen respect voor zijn eigen vrouw. Huub denkt maar aan 1 ding zijn miljoenen die die niet zal winnen,
Ach, Ricardo is een misselijkmakend ventje die alleen maar over piemels zit te leuteren en steeds maar "komische" sexgerelateerde opmerkingen maakt, dus vandaar dat ik 'm een olijvenboom in z'n reet aanbiedt. Niets meer en niet minder.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
kan ik me wel iets bij voorstellen hoor daar niet van...klonk alleen wat anti gay...maar even goede vrienden hoor..wil niemand hier aanvallen of de les lezen...zou ik niet durven.
Behalve als ze straalbezopen is, en in coma ligt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind je het gek,,....amanda heeft een grot tussen haar benen zitten daar kan een beer nog zijn winterlaap inhouden whahha...
lijkt hier fokking wel DGKquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is hiet toch geen Held Huub Fan Forum
dus jaap word bedreigd....wat een stumpertje die dreigende sukkel....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:33 schreef Dementor het volgende:
http://kingjaap.nl/ schijnt gehacked te zijn.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:27 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Waarom? We hadden het nu toch over Brian? Of mogen we geen kritiek op Brian uiten zonder Huub erbij te betrekken, het lijkt de VN wel waar het Israël aangaat.
Ga er verder weinig woorden aan vuil maken..... maar hier ben ik het zo mee eensquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk om iemand dood te wensen. En al helemaal in dit geval, het is maar een spelletje. Wat ik ook walgelijk vind is dat als er een rel in de kooi aan de gang is de COS volstroomt met ramptoeristen, die Huub af komen zeiken en Brian op komen hemelen![]()
O ja, ik ben zeer zeker geen Huubsopper
denk dat een schip er aardig in kan keren,dus tja...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind je het gek,,....amanda heeft een grot tussen haar benen zitten daar kan een beer nog zijn winterlaap inhouden whahha...
Lijkt mij ook bijzonder vermakelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:34 schreef noucky het volgende:
Wat zal ik volgende week donderdag genieten als Huub eruit moet, dat worden pas leuke streams hahhahahaha.
Dat youtube audio fragment is niet voor de poes...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dus jaap word bedreigd....wat een stumpertje die dreigende sukkel....
Niet iedereen is PRO Huub en heb daar respect voor, ieder zijn/haar mening.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:30 schreef miesy het volgende:
HEBBEN DE B&A FANS EN DE HUUB HATERS NIETS BETERS TEDOEN DAN HIER SFEER TE VERZIEKEN???
wat een triest zootje zeg.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is hiet toch geen Held Huub Fan Forum
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:36 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Brian dit niet zo kan waarderen van Amanda
nee gewoon effe aangeven bij de wouten...aangezien het zeer makkelijk is te achterhalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat youtube audio fragment is niet voor de poes...
Die gaat zo weer tokkelen op z'n gitaar, let maar op.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:36 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Brian dit niet zo kan waarderen van Amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |