Die cover van Splinter vond ik nog wel wat professionaliteit uitstralen. Dit is gewoon paintquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Ixnay het volgende:
Niks mis met die cover, alleen niet echt Offspring.
Maar die cover van Splinter vond ook iedereen vaag. Ik vind dat nog steeds.
Misschien is het wel een voorbode.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:55 schreef crrrN het volgende:
[..]
Die cover van Splinter vond ik nog wel wat professionaliteit uitstralen. Dit is gewoon paint
quote:I am the one
Camouflage and guns
Risk my life
To keep my people from harm
Authority
Vested in me
I sacrifice
With my brothers in arms
Through this doorway
what's on the other side
Never knowing
Exactly what I'll find
Locked and loaded
Voices screaming
Let's go!
Come on do it!!!
Here we go
Take a life
That others may live
Oh that's just the way it goes
Shut my eyes
It hammers in my head
Where it'll ends nobody knows
Take a life
That ten others may live
It's playing over and over in my head
Where it'll ends
Nobody knows
Stay the course
Reasonable force
I believe I serve a greater good
Smoke and dust
Enemies are crushed
Nothing left
Where a man once stood
Through this doorway
what's on the other side
Never knowing
Exactly what I'll find
Locked and loaded
Voices screaming
Let's go!
But I'm just doing what I'm told
Take a life
That others may live
Shut my eyes
It hammers in my head
Where it'll ends
Nobody knows
Take a life
That ten others may live
It's playing over and over in my head
Where it begins
And where it'll ends
Nobody knows
Bang band it hammers in my head
In my head
In my head
Yeah though I walk throught the valley
of shadows and death, I will fear no evil:
For Thou art with me
Locked and loaded
Gonna find my truth
Now I'm busting through
And hell breaks loose
And you can all hide behind your desks now
And you can cry "teacher come help me"
Through you all
My aim is true
Weet ik, maar voor me gevoel is dit toch anders....quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:07 schreef Lightning_NL het volgende:
Offspring heeft wel vaker over oorlog gezongen hoor. En Hammerhead schijnt inderdaad over schoolshootings te gaan.
Je moet ergens naar luisteren tijdens het boardenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Fiama het volgende:
wow, komakie jij ook hier, valt me nu pas op.
Ja, ik vind alle nummers eigenlijk van goed tot heerlijk gaan want Hammerhead blijf ik een enorm heerlijk nummer vinden. Ben benieuwd wat de rest is
Ik ga niet via internet kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef Ixnay het volgende:
En op zaterdag 7 juni kun je 3 nieuwe nrs van The Offspring zien + horen op Rock am Ring / Rock Im Park.
Dat kun je op internet meekijken zegt men.
Dat moet dan wel heel erg vals geweest zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:13 schreef Fiama het volgende:
Daarnet weer eens Trust in You opgezet en begon spontaan "head over heels I've fit in before" te zingen, wat natuurlijk Smash is. Beide begin stukjes lijken erg op elkaar maar tempo van trust in you ligt hoger.
Het kan ook mijn interpretatie zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat moet dan wel heel erg vals geweest zijnDe melodie lijkt er verder totaal niet op.
Ik heb trust in you 1 keer op youtube gehoord en die werd ineens verwijderd. Dit was dezelfde versie als die van die link een paar post hierboven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Ixnay, hoe kom je aan die studio rips, en hoe oud zijn ze? Ik heb Trust in you een paar keer op Youtube gehoord (live-versies), en deze klonken redelijk anders. Veel beter dan die studio rip.
Ja, dat hoor ik er ook in. En bij het refrein van YGGFK verwacht ik steeds dat ze het refrein van Can't Repeat gaan zingen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:13 schreef Fiama het volgende:
Daarnet weer eens Trust in You opgezet en begon spontaan "head over heels I've fit in before" te zingen, wat natuurlijk Smash is. Beide begin stukjes lijken erg op elkaar maar tempo van trust in you ligt hoger.
Hmm... ik hoor Linkin Park (A Lot Like Me), Snow Patrol (Fix You) en een paar andere dingen die ik zo snel niet kan thuisbrengen. Waar is The Offspring gebleven?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:05 schreef BuddyHolly het volgende:
Hier kan je samples horen van alle nieuwe nummers:
http://www.amazon.com/Rise-Fall-Rage-Grace-Explicit/dp/B001AMVN3U/ref=sr_1_4?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1212457962&sr=8-4
Na de eerste paar nummers die we eerder te horen kregen had ik hoop op een leuke cd. Maar na het horen van de samples ben ik toch teleurgesteld. 'T is allemaal wel heel erg poppy. Alleen Takes Me Nowhere klinkt wel tof.
Ach ja, 't zijn maar samples, eerst het hele album maar eens afwachten
quote:The meangreen torrent is fake! Don't delete this little miss 1565, people should know. I don't even know why you deleted my last post, i didn't even say anything for you to delete it.
Op play drukken ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Komakie het volgende:
Hoe kun je de liedjes horen
Ik kom er niet helemaal uit...
gelukkig... ik dacht ff dat ik voor lul stondquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh krijg nou watze hebben de play functie weggehaald
Waar kun je dat live meekijken dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef Ixnay het volgende:
En op zaterdag 7 juni kun je 3 nieuwe nrs van The Offspring zien + horen op Rock am Ring / Rock Im Park.
Dat kun je op internet meekijken zegt men.
Ik vind 'm nog steeds wel leukquote:Op zondag 8 juni 2008 13:43 schreef Lightning_NL het volgende:
Pffff... Dexter is wel oud geworden zeg
het viel me een beetje tegen eigenlijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:57 schreef Ixnay het volgende:
Offspring op Rock Am Ring:
http://www.swr3.de/specials/rockamring2008/__inc/gallery/contentpage.php?path=/specials/rockamring2008/__galleries/__user/offspring&picnr=0&biggal=1
Hoe was het trouwens Komakie?
Higgins is er toch al jaren bij? Volgens mij was die het namelijk niet...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:37 schreef Ixnay het volgende:
Noodles heeft het altijd zichtbaar naar zijn zin live.
En Greg hoort er natuurlijk bij. En die gast die jij bedoelt is denk ik Higgins.
Weet iemand trouwens of het nieuwe album verschijnt in een gewone cd zoals het hoort? Of krijgen we zo'n kartonnen prul erom heen. Ik hoop het niet, want dan koop ik hem namelijk niet.
Ik heb er zelfs een topic over geopend, zo groot is mijn afkeer ervan.
Digipak's en kartonnen hoesjes om cd's (N)
En ik dacht dat je daar Higgins mee bedoelde.quote:Die ene gast was iig niet mee (die een beetje hetzelfde haar als Dexter heeft)
Ik bedoelde juist dat het niet Higgins isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Ook valt het me op dat Dexter maar op 1 foto een gitaar om heeft hangen en meestal alleen zingt.
Volgens mij is die gast met dat rode petje een rythm gitarist die de nummers speelt die Dexter normaal speelt als hij zanger/rythm gitarist is.
En dat is niet Higgins nee maar jij had het over:
[..]
En ik dacht dat je daar Higgins mee bedoelde.
De CD is nog niet uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
Moet de cd maar eens gaan luisteren. Wist nog niet dat ie uit was. Dexter is idd wel wat... veranderd. Wat staat ie er trouwens suf bij in z'n zomerjasje...
Als je nou die paar posts boven je ook leest zie je dat je het hele album al kan luisterenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
De CD is nog niet uit.
Er zijn voorproefjes te beluisteren op youtube...
Tot nu toe ben ik ook wel een beetje teleurgesteld, maar ik heb goede hoop dat het nog wel goed komt...
ohja die post was ik ff vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nou die paar posts boven je ook leest zie je dat je het hele album al kan luisteren
Gratis
Nog eens na gedacht over dat gitaar en zing verhaal maar Dexter speelt alle nummers die hij normaal ook speelt. De meeste foto's zijn denk ik tijdens de eerste 3 nummers genomenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Ook valt het me op dat Dexter maar op 1 foto een gitaar om heeft hangen en meestal alleen zingt.
Volgens mij is die gast met dat rode petje een rythm gitarist die de nummers speelt die Dexter normaal speelt als hij zanger/rythm gitarist is.
En dat is niet Higgins nee maar jij had het over:
[..]
En ik dacht dat je daar Higgins mee bedoelde.
Pretty Fly For A White Guy is ook super strak. Kan hem nooit afzetten als hij nog eens voorbij komt op MTV/TMFquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Ixnay het volgende:
The Offspring heeft maar 1 goeie video, en dat is die van The Kids Aren't Alright.
In ieder geval hebben ze niet veel goede clips nee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Ixnay het volgende:
The Offspring heeft maar 1 goeie video, en dat is die van The Kids Aren't Alright.
Ach ik vind A Lot Like Me en Kristy are you doing OK ? een beetje matig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:38 schreef Fiama het volgende:
Ja, heb hem ook eens beter geluisterd en hij zit lekker in elkaar, vooral die eerste paar nummers knallen er lekker in. Daarna zwakt het wat af maar dat kan ik ook wel waarderen, vind er geen irritant nummer bij zitten.
Hey Komakie,quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:36 schreef Komakie het volgende:
Hey Ixnay,
Toch jou gevreeste kartonnen hoesje.
Eerste slachtoffer is al gemaakt. Ik probeer het boekje uit het hoesje te trekken *scheur*. Ja hoor, de eerste scheur in het hoesje
Lekkere plaat trouwesn toch wel. Hoewel er wel een paar matige nummers bij zitten...
Dat viel me ook al op ja. ik denk dat het ook wel een beetje een hitpotentie heeft. Hoe erg dat ook klinktquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hey Komakie,
Leuk he, kartonnen hoesjes?
Ik kwam vandaag dus bij de platenboer en zocht bij de nieuwe releases naar een zwart met rood hoesje.
En daar stond ie dan mooi in het karton. Ik vroeg even of hij ook nog met jewelcase gemaakt werd, het antwoord was nee.
Dus na de "best of" cd weer een album van The Offspring dat ik niet ga kopen.
Want "best of" cd's en kartonnen hoesjes vind ik gewoon niks.
Ik had nog gevraagd of Strung Out - Blackhawks Over Los Angeles en Pennywise - Reason To Believe nog uitgebracht worden als lang-houdbaar cd, maar ook dit was niet het geval.
Jammer Offspring. Ik betaal geen 17,95 voor een cd die er na 5 jaar zonlicht en gebruik niet meer uitzien.
En de 2e single wordt waarschijnlijk "You're Gonna Go Far, Kid", op de sticker stond: "Including Hammerhead and You're Gonna Go Far, Kid"
wtf!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:56 schreef Ixnay het volgende:
10 juni 2008, Session in Parijs
En ook nog eens BEHEADED:
En Trust In You live:
ze hebben wel vaker geen banner.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:31 schreef AgeEll het volgende:
kheb ze gezien of RAR, was erg leuk ook al leken ze niet erg geïnspireerd. ze deden hun set en weg waren ze. ze hadden geeneens een banner ofzo (weet niet of dat altijd zo is)
wel een goede setlist.
nieuwe album ga ik ook zeker checken.
ik baal voornamelijk dat ze niet hetzelfde gespeeld hebben op rarquote:Op maandag 16 juni 2008 17:43 schreef Nitro_YE het volgende:
damn waarom was ik niet in Parijs toen zeg, vette nummers!
ik vind het best een leuk album hoor. ik stoor me er verder niet aan dat het een beetje (naar mijn mening) soms ergens op lijkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Pffff, dat eeuwige gejank van dit lijkt op dat...
En dan ken je misschien 0,0001% van alle muziek op de hele wereld.
Ik koop cd's orgineel om de collectie fraaier te maken.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Komakie het volgende:
btw een cd niet kopen om een kartonnen hoesje vind ik wel wat ver gaan hoor
Maar soms lijkt het heel erg op iets.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Komakie, alles lijkt ergens op. Ligt er gewoon aan hoeveel muziek je kent. Everything's been done before, dat kan bijna niet anders.
Imiteren vind ik wel wat ver gaan maar je kunt er wel duidelijke overeenkomsten horen. (of is dat al imiterenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar soms lijkt het heel erg op iets.
In dit geval is het gewoon Bob Rock geweest die heeft gegeken naar wat het goed doet bij het grote publiek. Iets als MCR of Simple Plan zou niet kunnen want dat past niet bij The Offspring, daarom heeft hij gekozen om Green Day te imiteren.
Helenaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Imiteren vind ik wel wat ver gaan maar je kunt er wel duidelijke overeenkomsten horen. (of is dat al imiteren![]()
)
Ik vind trouwens een paar liedjes in de lijn liggen van wat nummers die ze voor soundtracks hebben gemaakt enzo. Op het 2de gedeelte van de CD. Volgens mij Nothingtown ofzo. Maar weet niet zeker of het die is. Heb ff geen mogelijkheid om te luisteren.
Daarnaast vind ik Half Truism wel een beetje iets weg hebben van My Chemical Romance.
Wel lekker nummertje verder
Ik ben het er wel redelijk mee eens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Nitro_YE het volgende:
1. Half-Truism wel leuk nummer, refrein is wel minder, beetje te sloom. 7,5/10
2. Trust In You synsthesiasers op de achtergrond zijn lame, voor de rest vet nummer 9/10
3. You're Gonna Go Far, Kid beetje Panic at the Disco intro, maargoed daarna is het vetter. De drums gaan er wel te lang in door, jammer. Doe maar 8/10
4. Hammerhead ja de single, ach goed nummertje hoor. 8,5/10
5. A Lot Like Me piano, gay. rest van het intro, ook gay. Daarna is het ff wennen, maar is het nog best een redelijk goed nummer. Soms een beetje Gone Away achtig. 8/10
6. Takes Me Nowhere best relaxt nummer, 8,5/10
7. Kristy, Are You Doing Okay? ik weet niet met welk Offspring nummer ik dit moet vergelijken, maar dit klinkt niet echt al te best. Ook geen beste keus als 2de single overigens. 6/10
8. Nothingtown grappig nummertje. 7.5/10
9. Stuff Is Messed Up goed nummer, 9/10
10. Fix You beetje Denial, Revisited. maar dan nog slomer en zachter. niet zo best. 6/10
11. Let's Hear It For Rock Bottom best aardig nummer. 7,5/10
12. Rise And Fall inderdaad een beetje green day achtig, maar ach best grappig. 7/10
13. O.C. Life (Japanse Bonus Track) Adolescents cover. Ik ken het origineel niet, de cover is goed iig. Hopelijk komt er nog een DVD editie uit met dit nummer, anders moet ik de Japanse versie kopen. 8/10
Al met al vind ik het een goeie cd, jammer van Fix You en Kristy, dat zijn toch wel de mindere nummers. Maargoed ik zal hem toch nog wel grijs draaien en kopen. En dan liefst met 13 tracks. (A)
Met de Co1 tour en de Greatest Hits tour wel....quote:
2001 --> pinkpopquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met de Co1 tour en de Greatest Hits tour wel....
hmm dat is dan wel weer zo jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef crrrN het volgende:
[..]
2001 --> pinkpop
Greatest tits telt niet
Hij staat op amazon.com vermeld ja. Geremasterde versies van Smash zag ik laatst ook al ergens liggen overigens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef Orbeatle het volgende:
Er is schijnbaar een geremasterde versie van Ignition uitgebracht laatst?
Die nieuwe versies klinken alleen wat harder, ze zijn niet superveel beter ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:55 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Hij staat op amazon.com vermeld ja. Geremasterde versies van Smash zag ik laatst ook al ergens liggen overigens.
Wel redelijk vette setlist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Voor wat foto's van het 'geheime' myspace concert:
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=34123
Dex is weer wat dikker geworden en heeft nu ook weer wat langer haar:P
Setlist is trouwens best ok: genocide en burn it up...
ze gaan wat meer oude nummers spelen, best leuk!:)
Setlist is niets mis mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Voor wat foto's van het 'geheime' myspace concert:
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=34123
Dex is weer wat dikker geworden en heeft nu ook weer wat langer haar:P
Setlist is trouwens best ok: genocide en burn it up...
ze gaan wat meer oude nummers spelen, best leuk!:)
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:33 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Setlist is niets mis mee.
Beginnen met All I Want.![]()
En ja hoor, ik ben om. Na het vaker geluisterd te hebben is het toch wel een goed album.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef m1155 het volgende:
Misschien denk ik er volgende week anders over... Ga nu The Epoxies opzetten
Volgens mij wordt er ook nog even een toon of twee op de gitaar aangeslagen voordat hij "OK" zegt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iedereen loopt het podium op....
Dexter: OK!........ YAYAYAYAYA!!!!!!!
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ik The Meaning of life het beste nr van The Offspring vindquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:11 schreef Ixnay het volgende:
Laat ze nog maar 1 keer naar Nederland komen, en dan mogen ze stoppen van mij.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef Ixnay het volgende:
Dan ben je niet de enige.
ehm.... hoeft niet... maar dat doen ze wel bij veel nummers ja.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:44 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook nog even een toon of twee op de gitaar aangeslagen voordat hij "OK" zegt...
Er zijn onlangs twee concerten in Rusland aangekondigd naast het optreden in Duitsland, dus misschien kunnen we binnenkort ook meer dingen in de buurt verwachten...
Zag hem net op tv, kende 'm nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef .Pas het volgende:
Best aparte clip voor You're Gonna Go Far, Kid
Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 07:41 schreef Ixnay het volgende:
Toen ik dit topic mijn mijn AT zag staan dacht ik "The Offspring komt naar Nederland!!"
Jammer.
Maar weet iemand of ze ooit nog eens komen?
Sorry.quote:Op woensdag 31 december 2008 07:41 schreef Ixnay het volgende:
Toen ik dit topic mijn mijn AT zag staan dacht ik "The Offspring komt naar Nederland!!"
Jammer.
Maar weet iemand of ze ooit nog eens komen?
Volgens mij heeft iedereen dat bij topics als deze die af en toe een (korte) opleving hebben...quote:Op woensdag 31 december 2008 07:41 schreef Ixnay het volgende:
Jammer.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat bij topics als deze die af en toe een (korte) opleving hebben...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef Ixnay het volgende:
En ze hebben een videoclipje opgenomen van Kristy.
www.offspring.com
Beetje hetzelfde idee als bij Greenday - Good Riddance (Time Of Your Life)
Ixnay On The Hombre!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:07 schreef Orbeatle het volgende:
Wat is het beste album van The Offspring?!
Wat "snap" jij er nu pas aan? care to share?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben "A Lot Like Me" steeds beter gaan vinden. Bij het begin vond ik er niks aan, maar nu "snap" ik het pas.
Is trouwens het eerste nummer dat geheel door Greg geschreven is.
Moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat "snap" jij er nu pas aan? care to share?
Hmm op de 1 of andere manier vind ik Fix You ook nog wel ok...quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Laten we het erop houden dat ik er eerst helemaal niks aan vond en het nu ineens best goed vind.
Echter "Fix You" vind ik nog steeds niks. Voor de rest is het een geslaagde cd. Beter dan Splinter zelfs!
Ze komen niet altijd alleen maar voor festivals naar Europa. Alleen dit album is dat wel zo. Kijk naar de Splinter tour en de Greatest Hits tour. Toen hadden ze ook gewone concerten. Alleen de greatest hits tour niet in Nederland... Dat was wel jammer. Gelukkig kon ik toen naar Duitsland.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het kut dat The Offspring altijd alleen voor festivals naar Europa komt.
Dat optreden van ze in 2004 in Amsterdam was gewoon goed. Niet spectaculair, maar als ze nu weer zo'n optreden geven zou ik er zeker naartoe gaan. Alleen al omdat het The Offspring is.
Pics!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze komen niet altijd alleen maar voor festivals naar Europa. Alleen dit album is dat wel zo. Kijk naar de Splinter tour en de Greatest Hits tour. Toen hadden ze ook gewone concerten. Alleen de greatest hits tour niet in Nederland... Dat was wel jammer. Gelukkig kon ik toen naar Duitsland.
Btw, me vriendin heeft een verrassing voor me gemaakt. Een WCdeksel met het teken van Offspring erop
We hebben een paar jaar geleden gezegd dat we dat zouden doen als we samen zouden gaan wonen. Nu zit dat er aan te komen en heeft ze het echt gemaakt
komen nog. hij is nog niet helemaal af.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ook
Wat zullen de kaartjes voor huntenpop eigenlijk gaan kosten en wanneer start de voorverkoop, kon er op hun site niks over vinden
Vanaf morgen te koop dusquote:KAARTVERKOOP
Kaartverkoop online
De verkoop via ticketservice start zaterdag 9 mei. Hieronder staan de verschillende kaarten die beschikbaar komen.
Toegangskaart The Offspring vrijdag ¤ 27,50
Passe-partout vrijdag en zaterdag ¤ 55,00
Passe-partout inclusief camping ¤ 70,00
Toegangskaart vrijdag + camping ¤ 47,50
Toegangskaart zaterdag ¤ 40,00
Toegangskaart zaterdag + camping ¤ 60,00
Ja niet helemaal, zijn ook een soort van dagkaarten. Maargoed voor 27.50quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
je hebt serieus kaarten alleen voor the offspring? nice! die ga ik maar eens scoren, maar nu eerst naar voetbal
Omdat ze op die datum al in Duitsland staan. Ze staan wel op Pukkelpop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:12 schreef Apfelsaft het volgende:
Waarom wel op een festival waar ik nog nooit van gehoord heb, en niet op Lowlands?
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:45 schreef crrrN het volgende:
[..]
Omdat ze op die datum al in Duitsland staan. Ze staan wel op Pukkelpop.
Oh alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelen
Klopt inderdaad, had k niet gezienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelen
Gaat niet gebeuren. Op Huntenpop staat al dat het exclusief voor Nederland is.quote:
En dat het zo slecht is dat ze alleen maar bekende liedjes spelen enzo...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef Ixnay het volgende:
Gelukkig maar dat ze niet op Lowlands komen.
Ik zie die recencies al weer voor me. Over hoe technisch zwak The Offspring is met hun "puberale rock" en hoe groot het contrast is met een tijdelijke hoofdpodiumband die iedereen over 2 jaar alweer vergeten is.
28 augustus.
En natuurlijk zit ik de 28e in de USA....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:50 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Offspring op Huntenpop!
ik zeg geweldig! en daar ben ik bij!
Terwijl Americana al geen verrassing was.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik zie dat The Offspring ook echt het enige is dat op 28 augustus daar speelt. Voor de rest alleen cover bandjes en lowbudget.
27,50 is wel duur maar ik heb het er zeker voor over. Dit is misschien wel de laatste keer dat ze in Nederland komen want de band lijkt sinds Americana niet echt meer iets verassends te kunnen maken.
Dat hebben ze net gedaan (tenminste... jaar geleden)quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Terwijl Americana al geen verrassing was.
Offspring is gewoon cool.Hoop dat ze snel een nieuwe CD uitbrengen.
quote:Help Pick The Offspring's Set List
(06/24/09) The band want fans to help pick a song for their set list each night for the remainder of the upcoming US tour dates. So look out for special signs near the merch booth and elsewhere in the venue with details on how you can text in your song selection for the night.
Vetquote:
Ladies and Gentleman: The Backstreet Boysquote:Op maandag 22 juni 2009 01:38 schreef Komakie het volgende:
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant snap ik het idee van Ixnay wel.
Een paar jaar geleden. Zo rond 2000 deden ze allerlei dingen op het podium enzo. Ook tijdens de Co1 tour. Dat vond ik dan wel weer tof
Die was mooi jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:35 schreef m1155 het volgende:
[..]
Ladies and Gentleman: The Backstreet Boysauw, wau, oe.
Ja die is ook wel vetquote:Op zondag 28 juni 2009 14:50 schreef Ixnay het volgende:
Intermision doen ze niet meer omdat die Intermission dude dood is helaas.
Het hoorde wel bij een Offspring optreden.
De Total Immortal cover van AFI wordt bij deze tour regelmatig live gespeeld. Ik vind hem nog beter dan het orgineel. Van mij mogen ze em ook wel in Ulft spelen.
Op 10 juni nogquote:Op zondag 28 juni 2009 14:50 schreef Ixnay het volgende:
Intermision doen ze niet meer omdat die Intermission dude dood is helaas.
Het hoorde wel bij een Offspring optreden.
De Total Immortal cover van AFI wordt bij deze tour regelmatig live gespeeld. Ik vind hem nog beter dan het orgineel. Van mij mogen ze em ook wel in Ulft spelen.
16 juni:quote:Stuff Is Messed Up
Bad Habit
You're Gonna Go Far, Kid
Come Out and Play
Mota
Have You Ever
Staring at the Sun
Gone Away
Kristy are you doing okay
Genocide
Half-Truism
Why Don't You Get A Job
Intermission
Americana
All I Want
Pretty Fly (for a White Guy)
(Can't Get My) Head Around You
The Kids Aren't Alright
Encore:
Hammerhead
Want You Bad
Self Esteem
15 juni:quote:01. Stuff Is Messed Up
02. Bad Habit
03. You're Gonna Go Far Kid
04. Come Out And Play
05. The Meaning of Life
06. Have You Ever
07. Staring At The Sun
08. Gone Away (Piano Version)
09. Kristy, Are You Doing Okay?
10. Half-Truism
11. Why Don't You Get A Job
12. Intermission
13. Americana
14. All I Want
15. Pretty Fly (For A White Guy)
16. Genocide
17. (Can't Get My Head) Around You
18. The Kids Aren't Alright
Encore:
19. Hammerhead
20. Want You Bad
21. Self Esteem
13 juni:quote:01. Stuff Is Messed Up
02. Bad Habit
03. Come Out And Play
04. You're Gonna Go Far Kid
05. Walla Walla
06. Have You Ever
07. Staring At The Sun
08. Gone Away (Piano version)
09. Kristy
10. Half-Truism
11. Intermission
12. Americana
13. Genocide
14. Pretty Fly
15. Get A Job
16. All I Want
17. The Kids Aren't Alright
Encore:
18. Want You Bad
19. Self Esteem
10 juni:quote:01. Stuff Is Messed Up
02. Bad Habit
03. You're Gonna Go Far, Kid
04. Come Out and Play
05. Walla Walla
06. Have You Ever
07. Staring at the Sun
08. Gone Away
09. Kristy, Are You Doing Okay?
10. Gotta Get Away
11. Half-Truism Play
12. Why Don't You Get a Job?
13. All I Want
14. Intermission
15. Americana
16. Pretty Fly (for a White Guy)
17. (Can't Get My) Head Around You
18. The Kids Aren't Alright
Encore:
19. Hammerhead
20. Want You Bad
21. Self Esteem
Genocide en Mota zouden er goed tussen passen.quote:01. Stuff is Messed Up
02. Bad Habit
03. You're Gonna Go Far, Kid
04. Come Out and Play
05. Walla Walla
06. Have You Ever
07. Staring at the Sun
08. Gone Away
09. Kristy Are You Doing, Okay?
10. Half Truism
11. Why Don't You Get a Job?
12. All I Want
Intermission
13. Americana
14. Pretty Fly (For a White Guy)
15. (Can't Get My) Head Around You
16. The Kids Aren't Alright
Encore
17. Hammerhead
18. Want You Bad
19. Self-Esteem
Moh waarom niet? Ik vind alleen Gone Away een erg matig nummer live. Die rest is wel ok. Het publiek gaat er ook aardig los op. Sterker nog, ik vind Self Esteem live het beste tot zijn recht komen. Makkelijke tekst (quote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Want You Bad vind ik van Conspiracy wel een van de betere nrs, is niet mijn favo cd van hun.
Meaning Of Life hebben ze ook 1 keer gespeeld deze tour, mogen ze in Ulft ook wel spelen.
Come Out And Play is ook niet echt een live nr, maar iedereen kent het dus je moet em eigenlijk gewoon spelen als grote band zijnde, net als Pretty Fly, Selfesteem en Why Don't.
Ik zou absoluut naar een uithoek van Nederland willen reizen voor The Offspring, maar dat gaat dit keer niet lukken aangezien ik in USA zit...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Hoe veel fans zijn er nog die naar de andere kant van het land gaan reizen om The Offspring nog een keertje te zien, wat veel mensen bijv. wel nog voor Green Day zouden doen.
Mja dat is natuurlijk maar de vraag.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Dat podium is wel vet met die effecten, maar gaan ze dat ook in Ulft doen vraag ik me af voor zo'n klein low-budget festival?
Nou nou een beetje positief blijven.quote:Ik denk ook niet dat we daar wel het beste optreden van de tour te zien krijgen.
De band is al lang niet meer zo populair als dat ze geweest zijn. Dit topic zegt al genoeg.
Hoe veel fans zijn er nog die naar de andere kant van het land gaan reizen om The Offspring nog een keertje te zien, wat veel mensen bijv. wel nog voor Green Day zouden doen.
Ja die is inderdaad echt gaaf.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:50 schreef Ixnay het volgende:
Ja, coolquote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef FrankRicard het volgende:
De Heideroosjes staan ook in het voorprogramma:
http://www.heideroosjes.com/nederlands/tour_detail.asp?ID=1415
Dat had ook leuk geweest inderdaad. Maar dan kan ik nog wel meer dingen bedenken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:12 schreef Ixnay het volgende:
HR, wel grappig altijd, maar als opwarmertje voor The Offspring had ik liever Bouncing Souls ofzo gezien.
OK ik heb ze dit jaar ook al gezien dus dat is wel zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef Ixnay het volgende:
Heideroosjes kun je het hele jaar door zien. Geen verkeerde band ofzo, maar had liever iets nieuws gezien.
Bron: www.offspring.comquote:Monday, Monday
(07/09/09) ...we‘ll have something new to share. Check back here Monday, July 13.
Optredens in Nederland (of in de buurt) buiten mijn vakantie om?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Bron: www.offspring.com
Wat zal het zijn? Nieuw album?
3 july:quote:Stuff is Messed Up
Bad Habit
You're Gonna Go Far, Kid
Come Out And Play (Keep 'Em Separated)
The Meaning Of Life
Have You Ever
Staring At The Sun
Gone Away Piano Version
Kristy, Are You Doing Okay?
Gotta Get Away
Half-Truism
Intermission
Americana
All I Want
Why Don't You Get A Job
Pretty Fly For A White Guy
The Kids Aren't Alright
Encore:
Hammerhead
Want You Bad
Self Esteem
5 juli:quote:01-You're Gonna Go Far Kid
02-Bad Habit
03-Come out and Play
04-Hammerhead
05-Staring at the Sun
06-Gone Away (piano)
07-Kristy, Are You Doing Okay?
08-Gotta Get Away
09-Why Don't You Get a Job
10-Intermission
11-Americana
12-All I Want
13-Pretty Fly (For a white guy)
14-Can't Get my Head Around You
15-The Kids Aren't Alright
16-Genocide
17-Want you Bad
18-Self Esteem
6 july:quote:Stuff Is Messed Up
Bad Habit
You're Gonna Go Far, Kid
Come Out and Play (Keep 'Em Separated)
Walla Walla
Have You Ever
Staring at the Sun
Gone Away
Gotta Get Away
Half-Truism
Why Don't You Get a Job?
Intermission
Americana
All I Want
The Kids Aren't Alright
Hammerhead
Want You Bad
Self Esteem
8 july:quote:Stuff Is Messed Up
Bad Habit
You’re Gonna Go Far, Kid
Come Out and Play (Keep ’Em Separated)
Walla Walla
Have You Ever
Staring at the Sun
Gone Away
Gotta Get Away
Half-Truism
Why Don’t You Get a Job?
Intermission
Americana
All I Want
Pretty Fly (For a White Guy)
(Can’t Get My) Head Around You
The Kids Aren’t Alright
Encore:
Hammerhead
Want You Bad
Self Esteem
quote:Stuff Is Messed Up
Bad Habit
You're Gonna Go Far, Kid
Come Out And Play
Walla Walla
Have You Ever
Staring at the Sun
Gone Away
Genocide
Half-Truism
Why Don't You Get a Job?
Intermission
Americana
All I Want
Pretty Fly
Head Around You
The Kids Aren't Alright
Encore:
Hammerhead
Want You Bad
Self Esteem
Die spelen ze zo goed als altijd live...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:42 schreef m1155 het volgende:
Americana spelen ze dus ook veel live nu. Goed nummer!
Special Delivery heb ik toen ook live op die tour gezien. Op de CD is het niet een super nummer maar live vond ik hem erg cool.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:42 schreef Ixnay het volgende:
Acoustic! Vrij recente video's. Als het goed is zijn er van deze reeks nog veel meer nrs.
Special Delivery. Best zeldzaam dat ze dit gespeeld hebben.
Religion uit 1987. Een nooit uitgebracht nr. Eigenlijk van toen ze nog Manic Subsidal waren.
Goeie shitquote:
Op zich natuurlijk voorspelbaar, maar niet heel erg. Hoewel ik bijvoorbeeld Walla Walla niet zo boeiend vind, maar op zich wel tevreden. Hoewel nog 1 of 2 van het nieuwe album erbij had ook wel gemogen.quote:Stuff Is Messed Up
Bad Habit
You're Gonna Go Far, Kid
Come Out and Play (Keep 'Em Separated)
Walla Walla
Have You Ever
Staring at the Sun
Americana
Gone Away Piano Version
Intermission
Hit That
Half-Truism
Why Don't You Get a Job?
All I Want
The Kids Aren't Alright
Encore:
Hammerhead
Want You Bad
Self Esteem
Live vind ik de gewone versie ook niet echt mooi uitkomen. Typisch een nummer dat ik heel goed vind op de CD maar live niet echt uit de verf komt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:07 schreef Orbeatle het volgende:
What is up met die 'piano version' van Gone Away. Dat vind ik echt zo'n flauwekul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |