quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:33 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Setlist is niets mis mee.
Beginnen met All I Want.![]()
En ja hoor, ik ben om. Na het vaker geluisterd te hebben is het toch wel een goed album.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef m1155 het volgende:
Misschien denk ik er volgende week anders over... Ga nu The Epoxies opzetten
Volgens mij wordt er ook nog even een toon of twee op de gitaar aangeslagen voordat hij "OK" zegt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iedereen loopt het podium op....
Dexter: OK!........ YAYAYAYAYA!!!!!!!
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ik The Meaning of life het beste nr van The Offspring vindquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:11 schreef Ixnay het volgende:
Laat ze nog maar 1 keer naar Nederland komen, en dan mogen ze stoppen van mij.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef Ixnay het volgende:
Dan ben je niet de enige.
ehm.... hoeft niet... maar dat doen ze wel bij veel nummers ja.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:44 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook nog even een toon of twee op de gitaar aangeslagen voordat hij "OK" zegt...
Er zijn onlangs twee concerten in Rusland aangekondigd naast het optreden in Duitsland, dus misschien kunnen we binnenkort ook meer dingen in de buurt verwachten...
Zag hem net op tv, kende 'm nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef .Pas het volgende:
Best aparte clip voor You're Gonna Go Far, Kid
Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 07:41 schreef Ixnay het volgende:
Toen ik dit topic mijn mijn AT zag staan dacht ik "The Offspring komt naar Nederland!!"
Jammer.
Maar weet iemand of ze ooit nog eens komen?
Sorry.quote:Op woensdag 31 december 2008 07:41 schreef Ixnay het volgende:
Toen ik dit topic mijn mijn AT zag staan dacht ik "The Offspring komt naar Nederland!!"
Jammer.
Maar weet iemand of ze ooit nog eens komen?
Volgens mij heeft iedereen dat bij topics als deze die af en toe een (korte) opleving hebben...quote:Op woensdag 31 december 2008 07:41 schreef Ixnay het volgende:
Jammer.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat bij topics als deze die af en toe een (korte) opleving hebben...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef Ixnay het volgende:
En ze hebben een videoclipje opgenomen van Kristy.
www.offspring.com
Beetje hetzelfde idee als bij Greenday - Good Riddance (Time Of Your Life)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |