quote:
het viel me een beetje tegen eigenlijk.

Dexter zag er niet echt uit alsof hij er erg veel zin in had. Alleen Noodless had het zichtbaar naar zijn zin.
Ze hebben een andere drummer maar vooral Gerg miste ik toch wel. De bass klonkt toch wat anders dan bij Greg.
Ze begonnen voor de verandering met Bad Habit en toen kon ik gelijk horen dat de bass anders was dan normaal. Gerg moet dus maar snel terug komen
Hoewel die andere gast verder wel cool is

Verder was het geluid niet bijster goed. Nou stond ik wel van redelijk ver af dus dat heeft er ook wel mee te maken en meer bands hadden er problemen mee, maar het viel toch wat tegen.
Dexter gaat trouwens wel steeds beter zingen, maar hij krijgt een oude kop en een redelijke buik. Hij moet ff naar de fitness

setlist was niets bijzonders.
Bad Habit, All I Want, Come Out And Play om mee te beginnen en eindigen met Kid's, Pretty Fly, Head Around You en Self Esteem.
Verder Have You Ever, Staring at The Sun, Gone Away, Gotta Get Away, Americana en Want You Bad nog gespeeld. Kunnen misschien nog 1 of 2 bij zitten.
Uiteraard Hammerhead gespeeld en nog een nieuw nummer. Ik dacht Trust In You maar ik weet niet precies hoe die klinkt. Maar verder dus niets spannends.
Het was niet slecht, maar ik heb ze ook wel eens beter gehoord.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"