Maar soms lijkt het heel erg op iets.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Komakie, alles lijkt ergens op. Ligt er gewoon aan hoeveel muziek je kent. Everything's been done before, dat kan bijna niet anders.
Imiteren vind ik wel wat ver gaan maar je kunt er wel duidelijke overeenkomsten horen. (of is dat al imiterenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar soms lijkt het heel erg op iets.
In dit geval is het gewoon Bob Rock geweest die heeft gegeken naar wat het goed doet bij het grote publiek. Iets als MCR of Simple Plan zou niet kunnen want dat past niet bij The Offspring, daarom heeft hij gekozen om Green Day te imiteren.
Helenaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Imiteren vind ik wel wat ver gaan maar je kunt er wel duidelijke overeenkomsten horen. (of is dat al imiteren![]()
)
Ik vind trouwens een paar liedjes in de lijn liggen van wat nummers die ze voor soundtracks hebben gemaakt enzo. Op het 2de gedeelte van de CD. Volgens mij Nothingtown ofzo. Maar weet niet zeker of het die is. Heb ff geen mogelijkheid om te luisteren.
Daarnaast vind ik Half Truism wel een beetje iets weg hebben van My Chemical Romance.
Wel lekker nummertje verder
Ik ben het er wel redelijk mee eens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Nitro_YE het volgende:
1. Half-Truism wel leuk nummer, refrein is wel minder, beetje te sloom. 7,5/10
2. Trust In You synsthesiasers op de achtergrond zijn lame, voor de rest vet nummer 9/10
3. You're Gonna Go Far, Kid beetje Panic at the Disco intro, maargoed daarna is het vetter. De drums gaan er wel te lang in door, jammer. Doe maar 8/10
4. Hammerhead ja de single, ach goed nummertje hoor. 8,5/10
5. A Lot Like Me piano, gay. rest van het intro, ook gay. Daarna is het ff wennen, maar is het nog best een redelijk goed nummer. Soms een beetje Gone Away achtig. 8/10
6. Takes Me Nowhere best relaxt nummer, 8,5/10
7. Kristy, Are You Doing Okay? ik weet niet met welk Offspring nummer ik dit moet vergelijken, maar dit klinkt niet echt al te best. Ook geen beste keus als 2de single overigens. 6/10
8. Nothingtown grappig nummertje. 7.5/10
9. Stuff Is Messed Up goed nummer, 9/10
10. Fix You beetje Denial, Revisited. maar dan nog slomer en zachter. niet zo best. 6/10
11. Let's Hear It For Rock Bottom best aardig nummer. 7,5/10
12. Rise And Fall inderdaad een beetje green day achtig, maar ach best grappig. 7/10
13. O.C. Life (Japanse Bonus Track) Adolescents cover. Ik ken het origineel niet, de cover is goed iig. Hopelijk komt er nog een DVD editie uit met dit nummer, anders moet ik de Japanse versie kopen. 8/10
Al met al vind ik het een goeie cd, jammer van Fix You en Kristy, dat zijn toch wel de mindere nummers. Maargoed ik zal hem toch nog wel grijs draaien en kopen. En dan liefst met 13 tracks. (A)
Met de Co1 tour en de Greatest Hits tour wel....quote:
2001 --> pinkpopquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met de Co1 tour en de Greatest Hits tour wel....
hmm dat is dan wel weer zo jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef crrrN het volgende:
[..]
2001 --> pinkpop
Greatest tits telt niet
Hij staat op amazon.com vermeld ja. Geremasterde versies van Smash zag ik laatst ook al ergens liggen overigens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef Orbeatle het volgende:
Er is schijnbaar een geremasterde versie van Ignition uitgebracht laatst?
Die nieuwe versies klinken alleen wat harder, ze zijn niet superveel beter ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:55 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Hij staat op amazon.com vermeld ja. Geremasterde versies van Smash zag ik laatst ook al ergens liggen overigens.
Wel redelijk vette setlist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Voor wat foto's van het 'geheime' myspace concert:
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=34123
Dex is weer wat dikker geworden en heeft nu ook weer wat langer haar:P
Setlist is trouwens best ok: genocide en burn it up...
ze gaan wat meer oude nummers spelen, best leuk!:)
Setlist is niets mis mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Voor wat foto's van het 'geheime' myspace concert:
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=34123
Dex is weer wat dikker geworden en heeft nu ook weer wat langer haar:P
Setlist is trouwens best ok: genocide en burn it up...
ze gaan wat meer oude nummers spelen, best leuk!:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |