Ze komen niet altijd alleen maar voor festivals naar Europa. Alleen dit album is dat wel zo. Kijk naar de Splinter tour en de Greatest Hits tour. Toen hadden ze ook gewone concerten. Alleen de greatest hits tour niet in Nederland... Dat was wel jammer. Gelukkig kon ik toen naar Duitsland.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het kut dat The Offspring altijd alleen voor festivals naar Europa komt.
Dat optreden van ze in 2004 in Amsterdam was gewoon goed. Niet spectaculair, maar als ze nu weer zo'n optreden geven zou ik er zeker naartoe gaan. Alleen al omdat het The Offspring is.
Pics!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze komen niet altijd alleen maar voor festivals naar Europa. Alleen dit album is dat wel zo. Kijk naar de Splinter tour en de Greatest Hits tour. Toen hadden ze ook gewone concerten. Alleen de greatest hits tour niet in Nederland... Dat was wel jammer. Gelukkig kon ik toen naar Duitsland.
Btw, me vriendin heeft een verrassing voor me gemaakt. Een WCdeksel met het teken van Offspring erop
We hebben een paar jaar geleden gezegd dat we dat zouden doen als we samen zouden gaan wonen. Nu zit dat er aan te komen en heeft ze het echt gemaakt
komen nog. hij is nog niet helemaal af.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ook
Wat zullen de kaartjes voor huntenpop eigenlijk gaan kosten en wanneer start de voorverkoop, kon er op hun site niks over vinden
Vanaf morgen te koop dusquote:KAARTVERKOOP
Kaartverkoop online
De verkoop via ticketservice start zaterdag 9 mei. Hieronder staan de verschillende kaarten die beschikbaar komen.
Toegangskaart The Offspring vrijdag ¤ 27,50
Passe-partout vrijdag en zaterdag ¤ 55,00
Passe-partout inclusief camping ¤ 70,00
Toegangskaart vrijdag + camping ¤ 47,50
Toegangskaart zaterdag ¤ 40,00
Toegangskaart zaterdag + camping ¤ 60,00
Ja niet helemaal, zijn ook een soort van dagkaarten. Maargoed voor 27.50quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
je hebt serieus kaarten alleen voor the offspring? nice! die ga ik maar eens scoren, maar nu eerst naar voetbal
Omdat ze op die datum al in Duitsland staan. Ze staan wel op Pukkelpop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:12 schreef Apfelsaft het volgende:
Waarom wel op een festival waar ik nog nooit van gehoord heb, en niet op Lowlands?
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:45 schreef crrrN het volgende:
[..]
Omdat ze op die datum al in Duitsland staan. Ze staan wel op Pukkelpop.
Oh alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelen
Klopt inderdaad, had k niet gezienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelen
Gaat niet gebeuren. Op Huntenpop staat al dat het exclusief voor Nederland is.quote:
En dat het zo slecht is dat ze alleen maar bekende liedjes spelen enzo...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef Ixnay het volgende:
Gelukkig maar dat ze niet op Lowlands komen.
Ik zie die recencies al weer voor me. Over hoe technisch zwak The Offspring is met hun "puberale rock" en hoe groot het contrast is met een tijdelijke hoofdpodiumband die iedereen over 2 jaar alweer vergeten is.
28 augustus.
En natuurlijk zit ik de 28e in de USA....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:50 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Offspring op Huntenpop!
ik zeg geweldig! en daar ben ik bij!
Terwijl Americana al geen verrassing was.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik zie dat The Offspring ook echt het enige is dat op 28 augustus daar speelt. Voor de rest alleen cover bandjes en lowbudget.
27,50 is wel duur maar ik heb het er zeker voor over. Dit is misschien wel de laatste keer dat ze in Nederland komen want de band lijkt sinds Americana niet echt meer iets verassends te kunnen maken.
Dat hebben ze net gedaan (tenminste... jaar geleden)quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Terwijl Americana al geen verrassing was.
Offspring is gewoon cool.Hoop dat ze snel een nieuwe CD uitbrengen.
quote:Help Pick The Offspring's Set List
(06/24/09) The band want fans to help pick a song for their set list each night for the remainder of the upcoming US tour dates. So look out for special signs near the merch booth and elsewhere in the venue with details on how you can text in your song selection for the night.
Vetquote:
Ladies and Gentleman: The Backstreet Boysquote:Op maandag 22 juni 2009 01:38 schreef Komakie het volgende:
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant snap ik het idee van Ixnay wel.
Een paar jaar geleden. Zo rond 2000 deden ze allerlei dingen op het podium enzo. Ook tijdens de Co1 tour. Dat vond ik dan wel weer tof
Die was mooi jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:35 schreef m1155 het volgende:
[..]
Ladies and Gentleman: The Backstreet Boysauw, wau, oe.
Ja die is ook wel vetquote:Op zondag 28 juni 2009 14:50 schreef Ixnay het volgende:
Intermision doen ze niet meer omdat die Intermission dude dood is helaas.
Het hoorde wel bij een Offspring optreden.
De Total Immortal cover van AFI wordt bij deze tour regelmatig live gespeeld. Ik vind hem nog beter dan het orgineel. Van mij mogen ze em ook wel in Ulft spelen.
Op 10 juni nogquote:Op zondag 28 juni 2009 14:50 schreef Ixnay het volgende:
Intermision doen ze niet meer omdat die Intermission dude dood is helaas.
Het hoorde wel bij een Offspring optreden.
De Total Immortal cover van AFI wordt bij deze tour regelmatig live gespeeld. Ik vind hem nog beter dan het orgineel. Van mij mogen ze em ook wel in Ulft spelen.
16 juni:quote:Stuff Is Messed Up
Bad Habit
You're Gonna Go Far, Kid
Come Out and Play
Mota
Have You Ever
Staring at the Sun
Gone Away
Kristy are you doing okay
Genocide
Half-Truism
Why Don't You Get A Job
Intermission
Americana
All I Want
Pretty Fly (for a White Guy)
(Can't Get My) Head Around You
The Kids Aren't Alright
Encore:
Hammerhead
Want You Bad
Self Esteem
15 juni:quote:01. Stuff Is Messed Up
02. Bad Habit
03. You're Gonna Go Far Kid
04. Come Out And Play
05. The Meaning of Life
06. Have You Ever
07. Staring At The Sun
08. Gone Away (Piano Version)
09. Kristy, Are You Doing Okay?
10. Half-Truism
11. Why Don't You Get A Job
12. Intermission
13. Americana
14. All I Want
15. Pretty Fly (For A White Guy)
16. Genocide
17. (Can't Get My Head) Around You
18. The Kids Aren't Alright
Encore:
19. Hammerhead
20. Want You Bad
21. Self Esteem
13 juni:quote:01. Stuff Is Messed Up
02. Bad Habit
03. Come Out And Play
04. You're Gonna Go Far Kid
05. Walla Walla
06. Have You Ever
07. Staring At The Sun
08. Gone Away (Piano version)
09. Kristy
10. Half-Truism
11. Intermission
12. Americana
13. Genocide
14. Pretty Fly
15. Get A Job
16. All I Want
17. The Kids Aren't Alright
Encore:
18. Want You Bad
19. Self Esteem
10 juni:quote:01. Stuff Is Messed Up
02. Bad Habit
03. You're Gonna Go Far, Kid
04. Come Out and Play
05. Walla Walla
06. Have You Ever
07. Staring at the Sun
08. Gone Away
09. Kristy, Are You Doing Okay?
10. Gotta Get Away
11. Half-Truism Play
12. Why Don't You Get a Job?
13. All I Want
14. Intermission
15. Americana
16. Pretty Fly (for a White Guy)
17. (Can't Get My) Head Around You
18. The Kids Aren't Alright
Encore:
19. Hammerhead
20. Want You Bad
21. Self Esteem
Genocide en Mota zouden er goed tussen passen.quote:01. Stuff is Messed Up
02. Bad Habit
03. You're Gonna Go Far, Kid
04. Come Out and Play
05. Walla Walla
06. Have You Ever
07. Staring at the Sun
08. Gone Away
09. Kristy Are You Doing, Okay?
10. Half Truism
11. Why Don't You Get a Job?
12. All I Want
Intermission
13. Americana
14. Pretty Fly (For a White Guy)
15. (Can't Get My) Head Around You
16. The Kids Aren't Alright
Encore
17. Hammerhead
18. Want You Bad
19. Self-Esteem
Moh waarom niet? Ik vind alleen Gone Away een erg matig nummer live. Die rest is wel ok. Het publiek gaat er ook aardig los op. Sterker nog, ik vind Self Esteem live het beste tot zijn recht komen. Makkelijke tekst (quote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Want You Bad vind ik van Conspiracy wel een van de betere nrs, is niet mijn favo cd van hun.
Meaning Of Life hebben ze ook 1 keer gespeeld deze tour, mogen ze in Ulft ook wel spelen.
Come Out And Play is ook niet echt een live nr, maar iedereen kent het dus je moet em eigenlijk gewoon spelen als grote band zijnde, net als Pretty Fly, Selfesteem en Why Don't.
Ik zou absoluut naar een uithoek van Nederland willen reizen voor The Offspring, maar dat gaat dit keer niet lukken aangezien ik in USA zit...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Hoe veel fans zijn er nog die naar de andere kant van het land gaan reizen om The Offspring nog een keertje te zien, wat veel mensen bijv. wel nog voor Green Day zouden doen.
Mja dat is natuurlijk maar de vraag.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Dat podium is wel vet met die effecten, maar gaan ze dat ook in Ulft doen vraag ik me af voor zo'n klein low-budget festival?
Nou nou een beetje positief blijven.quote:Ik denk ook niet dat we daar wel het beste optreden van de tour te zien krijgen.
De band is al lang niet meer zo populair als dat ze geweest zijn. Dit topic zegt al genoeg.
Hoe veel fans zijn er nog die naar de andere kant van het land gaan reizen om The Offspring nog een keertje te zien, wat veel mensen bijv. wel nog voor Green Day zouden doen.
Ja die is inderdaad echt gaaf.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:50 schreef Ixnay het volgende:
Ja, coolquote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef FrankRicard het volgende:
De Heideroosjes staan ook in het voorprogramma:
http://www.heideroosjes.com/nederlands/tour_detail.asp?ID=1415
Dat had ook leuk geweest inderdaad. Maar dan kan ik nog wel meer dingen bedenken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:12 schreef Ixnay het volgende:
HR, wel grappig altijd, maar als opwarmertje voor The Offspring had ik liever Bouncing Souls ofzo gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |