Ixnay On The Hombre!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:07 schreef Orbeatle het volgende:
Wat is het beste album van The Offspring?!
Wat "snap" jij er nu pas aan? care to share?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben "A Lot Like Me" steeds beter gaan vinden. Bij het begin vond ik er niks aan, maar nu "snap" ik het pas.
Is trouwens het eerste nummer dat geheel door Greg geschreven is.
Moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat "snap" jij er nu pas aan? care to share?
Hmm op de 1 of andere manier vind ik Fix You ook nog wel ok...quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Laten we het erop houden dat ik er eerst helemaal niks aan vond en het nu ineens best goed vind.
Echter "Fix You" vind ik nog steeds niks. Voor de rest is het een geslaagde cd. Beter dan Splinter zelfs!
Ze komen niet altijd alleen maar voor festivals naar Europa. Alleen dit album is dat wel zo. Kijk naar de Splinter tour en de Greatest Hits tour. Toen hadden ze ook gewone concerten. Alleen de greatest hits tour niet in Nederland... Dat was wel jammer. Gelukkig kon ik toen naar Duitsland.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het kut dat The Offspring altijd alleen voor festivals naar Europa komt.
Dat optreden van ze in 2004 in Amsterdam was gewoon goed. Niet spectaculair, maar als ze nu weer zo'n optreden geven zou ik er zeker naartoe gaan. Alleen al omdat het The Offspring is.
Pics!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze komen niet altijd alleen maar voor festivals naar Europa. Alleen dit album is dat wel zo. Kijk naar de Splinter tour en de Greatest Hits tour. Toen hadden ze ook gewone concerten. Alleen de greatest hits tour niet in Nederland... Dat was wel jammer. Gelukkig kon ik toen naar Duitsland.
Btw, me vriendin heeft een verrassing voor me gemaakt. Een WCdeksel met het teken van Offspring erop
We hebben een paar jaar geleden gezegd dat we dat zouden doen als we samen zouden gaan wonen. Nu zit dat er aan te komen en heeft ze het echt gemaakt
komen nog. hij is nog niet helemaal af.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ook
Wat zullen de kaartjes voor huntenpop eigenlijk gaan kosten en wanneer start de voorverkoop, kon er op hun site niks over vinden
Vanaf morgen te koop dusquote:KAARTVERKOOP
Kaartverkoop online
De verkoop via ticketservice start zaterdag 9 mei. Hieronder staan de verschillende kaarten die beschikbaar komen.
Toegangskaart The Offspring vrijdag ¤ 27,50
Passe-partout vrijdag en zaterdag ¤ 55,00
Passe-partout inclusief camping ¤ 70,00
Toegangskaart vrijdag + camping ¤ 47,50
Toegangskaart zaterdag ¤ 40,00
Toegangskaart zaterdag + camping ¤ 60,00
Ja niet helemaal, zijn ook een soort van dagkaarten. Maargoed voor 27.50quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
je hebt serieus kaarten alleen voor the offspring? nice! die ga ik maar eens scoren, maar nu eerst naar voetbal
Omdat ze op die datum al in Duitsland staan. Ze staan wel op Pukkelpop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:12 schreef Apfelsaft het volgende:
Waarom wel op een festival waar ik nog nooit van gehoord heb, en niet op Lowlands?
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:45 schreef crrrN het volgende:
[..]
Omdat ze op die datum al in Duitsland staan. Ze staan wel op Pukkelpop.
Oh alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelen
Klopt inderdaad, had k niet gezienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelen
Gaat niet gebeuren. Op Huntenpop staat al dat het exclusief voor Nederland is.quote:
En dat het zo slecht is dat ze alleen maar bekende liedjes spelen enzo...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef Ixnay het volgende:
Gelukkig maar dat ze niet op Lowlands komen.
Ik zie die recencies al weer voor me. Over hoe technisch zwak The Offspring is met hun "puberale rock" en hoe groot het contrast is met een tijdelijke hoofdpodiumband die iedereen over 2 jaar alweer vergeten is.
28 augustus.
En natuurlijk zit ik de 28e in de USA....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:50 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Offspring op Huntenpop!
ik zeg geweldig! en daar ben ik bij!
Terwijl Americana al geen verrassing was.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik zie dat The Offspring ook echt het enige is dat op 28 augustus daar speelt. Voor de rest alleen cover bandjes en lowbudget.
27,50 is wel duur maar ik heb het er zeker voor over. Dit is misschien wel de laatste keer dat ze in Nederland komen want de band lijkt sinds Americana niet echt meer iets verassends te kunnen maken.
Dat hebben ze net gedaan (tenminste... jaar geleden)quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Terwijl Americana al geen verrassing was.
Offspring is gewoon cool.Hoop dat ze snel een nieuwe CD uitbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |