Ja niet helemaal, zijn ook een soort van dagkaarten. Maargoed voor 27.50quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
je hebt serieus kaarten alleen voor the offspring? nice! die ga ik maar eens scoren, maar nu eerst naar voetbal
Omdat ze op die datum al in Duitsland staan. Ze staan wel op Pukkelpop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:12 schreef Apfelsaft het volgende:
Waarom wel op een festival waar ik nog nooit van gehoord heb, en niet op Lowlands?
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:45 schreef crrrN het volgende:
[..]
Omdat ze op die datum al in Duitsland staan. Ze staan wel op Pukkelpop.
Oh alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelen
Klopt inderdaad, had k niet gezienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
De 23e hebben ze nog vrij, dan zouden ze nog op lowlands kunnen spelen
Gaat niet gebeuren. Op Huntenpop staat al dat het exclusief voor Nederland is.quote:
En dat het zo slecht is dat ze alleen maar bekende liedjes spelen enzo...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef Ixnay het volgende:
Gelukkig maar dat ze niet op Lowlands komen.
Ik zie die recencies al weer voor me. Over hoe technisch zwak The Offspring is met hun "puberale rock" en hoe groot het contrast is met een tijdelijke hoofdpodiumband die iedereen over 2 jaar alweer vergeten is.
28 augustus.
En natuurlijk zit ik de 28e in de USA....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:50 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Offspring op Huntenpop!
ik zeg geweldig! en daar ben ik bij!
Terwijl Americana al geen verrassing was.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik zie dat The Offspring ook echt het enige is dat op 28 augustus daar speelt. Voor de rest alleen cover bandjes en lowbudget.
27,50 is wel duur maar ik heb het er zeker voor over. Dit is misschien wel de laatste keer dat ze in Nederland komen want de band lijkt sinds Americana niet echt meer iets verassends te kunnen maken.
Dat hebben ze net gedaan (tenminste... jaar geleden)quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Terwijl Americana al geen verrassing was.
Offspring is gewoon cool.Hoop dat ze snel een nieuwe CD uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |