Ach ik vind A Lot Like Me en Kristy are you doing OK ? een beetje matig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:38 schreef Fiama het volgende:
Ja, heb hem ook eens beter geluisterd en hij zit lekker in elkaar, vooral die eerste paar nummers knallen er lekker in. Daarna zwakt het wat af maar dat kan ik ook wel waarderen, vind er geen irritant nummer bij zitten.
Hey Komakie,quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:36 schreef Komakie het volgende:
Hey Ixnay,
Toch jou gevreeste kartonnen hoesje.
Eerste slachtoffer is al gemaakt. Ik probeer het boekje uit het hoesje te trekken *scheur*. Ja hoor, de eerste scheur in het hoesje
Lekkere plaat trouwesn toch wel. Hoewel er wel een paar matige nummers bij zitten...
Dat viel me ook al op ja. ik denk dat het ook wel een beetje een hitpotentie heeft. Hoe erg dat ook klinktquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hey Komakie,
Leuk he, kartonnen hoesjes?
Ik kwam vandaag dus bij de platenboer en zocht bij de nieuwe releases naar een zwart met rood hoesje.
En daar stond ie dan mooi in het karton. Ik vroeg even of hij ook nog met jewelcase gemaakt werd, het antwoord was nee.
Dus na de "best of" cd weer een album van The Offspring dat ik niet ga kopen.
Want "best of" cd's en kartonnen hoesjes vind ik gewoon niks.
Ik had nog gevraagd of Strung Out - Blackhawks Over Los Angeles en Pennywise - Reason To Believe nog uitgebracht worden als lang-houdbaar cd, maar ook dit was niet het geval.
Jammer Offspring. Ik betaal geen 17,95 voor een cd die er na 5 jaar zonlicht en gebruik niet meer uitzien.
En de 2e single wordt waarschijnlijk "You're Gonna Go Far, Kid", op de sticker stond: "Including Hammerhead and You're Gonna Go Far, Kid"
wtf!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:56 schreef Ixnay het volgende:
10 juni 2008, Session in Parijs
En ook nog eens BEHEADED:
En Trust In You live:
ze hebben wel vaker geen banner.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:31 schreef AgeEll het volgende:
kheb ze gezien of RAR, was erg leuk ook al leken ze niet erg geïnspireerd. ze deden hun set en weg waren ze. ze hadden geeneens een banner ofzo (weet niet of dat altijd zo is)
wel een goede setlist.
nieuwe album ga ik ook zeker checken.
ik baal voornamelijk dat ze niet hetzelfde gespeeld hebben op rarquote:Op maandag 16 juni 2008 17:43 schreef Nitro_YE het volgende:
damn waarom was ik niet in Parijs toen zeg, vette nummers!
ik vind het best een leuk album hoor. ik stoor me er verder niet aan dat het een beetje (naar mijn mening) soms ergens op lijkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Pffff, dat eeuwige gejank van dit lijkt op dat...
En dan ken je misschien 0,0001% van alle muziek op de hele wereld.
Ik koop cd's orgineel om de collectie fraaier te maken.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Komakie het volgende:
btw een cd niet kopen om een kartonnen hoesje vind ik wel wat ver gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |