abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59368311
Die extra gitarist is Warren Fitzgerrald (heet ie zo?) van The Vandals...
pi_59369377
Warren Fitzgerald heet ie, maar hoezo extra gitarist?
That's The Way Things Go
pi_59370350
Hij neemt tegenwoordig bij liveshows de stukken op gitaar en zang over van Higgins...
pi_59380886
Waarom eigenlijk? Weet iemand dat?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:46:56 #130
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_59381614
Wat een plaat
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_59385625
Wanneer komt RAFRAG nou uit in NL? Is dat vandaag?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:36:06 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59387524
Hey Ixnay,

Toch jou gevreeste kartonnen hoesje.
Eerste slachtoffer is al gemaakt. Ik probeer het boekje uit het hoesje te trekken *scheur*. Ja hoor, de eerste scheur in het hoesje

Lekkere plaat trouwesn toch wel. Hoewel er wel een paar matige nummers bij zitten...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59388490
Ja, heb hem ook eens beter geluisterd en hij zit lekker in elkaar, vooral die eerste paar nummers knallen er lekker in. Daarna zwakt het wat af maar dat kan ik ook wel waarderen, vind er geen irritant nummer bij zitten.
pi_59389834
Schandalig dat kartonnen hoesje..... Te cheap gewoon.
Daarentegen vind ik de artwork in het boekje geweldig mooi.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:15:58 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59390045
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:38 schreef Fiama het volgende:
Ja, heb hem ook eens beter geluisterd en hij zit lekker in elkaar, vooral die eerste paar nummers knallen er lekker in. Daarna zwakt het wat af maar dat kan ik ook wel waarderen, vind er geen irritant nummer bij zitten.
Ach ik vind A Lot Like Me en Kristy are you doing OK ? een beetje matig.
Niet slecht ofzo, maar in ieder geval niets iets wat je van Offspring verwacht.
Daarnaast lijkt het introotje v an Stuff is Messed Up erg op het introotje van Long View van Greenday als ze het live spelen. De drum en heel even dat gitaartje zeg maar.

Daarnaast is het gitaarloopje in Fix You bijna hetzelfde als dat van When September Ends van Greenday.

Wil niet zeggen dat ze heel slecht zijn maar ik vind ze wel wat minder dan de rest.

Sowieso raar dat het begin van de cd echt totaal anders is dan het 2de gedeelte....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_59390295
Pffff, dat eeuwige gejank van dit lijkt op dat...
En dan ken je misschien 0,0001% van alle muziek op de hele wereld.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:09:45 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_59391033
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:36 schreef Komakie het volgende:
Hey Ixnay,

Toch jou gevreeste kartonnen hoesje.
Eerste slachtoffer is al gemaakt. Ik probeer het boekje uit het hoesje te trekken *scheur*. Ja hoor, de eerste scheur in het hoesje

Lekkere plaat trouwesn toch wel. Hoewel er wel een paar matige nummers bij zitten...
Hey Komakie,

Leuk he, kartonnen hoesjes?
Ik kwam vandaag dus bij de platenboer en zocht bij de nieuwe releases naar een zwart met rood hoesje.
En daar stond ie dan mooi in het karton. Ik vroeg even of hij ook nog met jewelcase gemaakt werd, het antwoord was nee.
Dus na de "best of" cd weer een album van The Offspring dat ik niet ga kopen.

Want "best of" cd's en kartonnen hoesjes vind ik gewoon niks.

Ik had nog gevraagd of Strung Out - Blackhawks Over Los Angeles en Pennywise - Reason To Believe nog uitgebracht worden als lang-houdbaar cd, maar ook dit was niet het geval.

Jammer Offspring. Ik betaal geen 17,95 voor een cd die er na 5 jaar zonlicht en gebruik niet meer uitzien.

En de 2e single wordt waarschijnlijk "You're Gonna Go Far, Kid", op de sticker stond: "Including Hammerhead and You're Gonna Go Far, Kid"
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:56:14 #138
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_59395105
Wat een gezeik om het doosje zeg, huilies. Ik heb nog nooit last gehad met digipacks en vind ze zelfs relaxt. Ik weet niet wat je doet met jou hoesjes maar mijn kartonnen zien er nog allemaal perfect uit. Ook die van een paar jaar oud.

Wel bedankt voor de videos trouwens
pi_59395183
Prachtig zeg dat ze die oude nummers ook spelen, heel mooi! Ik hoorde laatst dat er geruchten waren dat ze misschien naar Lowlands zouden komen. Wat is daar nog van waar?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:21:27 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_59396260
Lijkt mij zeer sterk. Ze hebben in juli en augustus al optredens in de USA.
En op Lowlands spelen ze dan toch maar 45 minuten.

En over dat doosje zeik ik niet. Dan zou het al helemaal niet lang meegaan!
  zondag 15 juni 2008 @ 11:31:00 #142
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_59402549
kheb ze gezien of RAR, was erg leuk ook al leken ze niet erg geïnspireerd. ze deden hun set en weg waren ze. ze hadden geeneens een banner ofzo (weet niet of dat altijd zo is)
wel een goede setlist.

nieuwe album ga ik ook zeker checken.
  maandag 16 juni 2008 @ 10:50:41 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59426178
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hey Komakie,

Leuk he, kartonnen hoesjes?
Ik kwam vandaag dus bij de platenboer en zocht bij de nieuwe releases naar een zwart met rood hoesje.
En daar stond ie dan mooi in het karton. Ik vroeg even of hij ook nog met jewelcase gemaakt werd, het antwoord was nee.
Dus na de "best of" cd weer een album van The Offspring dat ik niet ga kopen.

Want "best of" cd's en kartonnen hoesjes vind ik gewoon niks.

Ik had nog gevraagd of Strung Out - Blackhawks Over Los Angeles en Pennywise - Reason To Believe nog uitgebracht worden als lang-houdbaar cd, maar ook dit was niet het geval.

Jammer Offspring. Ik betaal geen 17,95 voor een cd die er na 5 jaar zonlicht en gebruik niet meer uitzien.

En de 2e single wordt waarschijnlijk "You're Gonna Go Far, Kid", op de sticker stond: "Including Hammerhead and You're Gonna Go Far, Kid"
Dat viel me ook al op ja. ik denk dat het ook wel een beetje een hitpotentie heeft. Hoe erg dat ook klinkt

btw een cd niet kopen om een kartonnen hoesje vind ik wel wat ver gaan hoor
  maandag 16 juni 2008 @ 10:51:10 #144
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59426194
quote:
wtf!
Ineens allemaal vette nummers spelen die ze allemaal niet op RAR speelden
  maandag 16 juni 2008 @ 10:52:24 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59426229
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:31 schreef AgeEll het volgende:
kheb ze gezien of RAR, was erg leuk ook al leken ze niet erg geïnspireerd. ze deden hun set en weg waren ze. ze hadden geeneens een banner ofzo (weet niet of dat altijd zo is)
wel een goede setlist.

nieuwe album ga ik ook zeker checken.
ze hebben wel vaker geen banner.
Setlist vond ik niet zo boeiend. Alleen maar de gebruikelijke nummers met als toevoeging 2 nieuwe liedjes. Op zich niet slecht, maar als je ze al 6 of 7 keer gezien hebt wil je toch wel eens wat anders.
pi_59437359
damn waarom was ik niet in Parijs toen zeg, vette nummers!
That's The Way Things Go
  maandag 16 juni 2008 @ 18:07:58 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59437869
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:43 schreef Nitro_YE het volgende:
damn waarom was ik niet in Parijs toen zeg, vette nummers!
ik baal voornamelijk dat ze niet hetzelfde gespeeld hebben op rar
  maandag 16 juni 2008 @ 18:25:34 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59438323
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Pffff, dat eeuwige gejank van dit lijkt op dat...
En dan ken je misschien 0,0001% van alle muziek op de hele wereld.
ik vind het best een leuk album hoor. ik stoor me er verder niet aan dat het een beetje (naar mijn mening) soms ergens op lijkt.

ik vind het wel jammer dat het album echt sterk begint en daarna toch wel wat af zwakt...
pi_59438924
Komakie, alles lijkt ergens op. Ligt er gewoon aan hoeveel muziek je kent. Everything's been done before, dat kan bijna niet anders.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:18:18 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_59443379
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Komakie het volgende:
btw een cd niet kopen om een kartonnen hoesje vind ik wel wat ver gaan hoor
Ik koop cd's orgineel om de collectie fraaier te maken.
Ik vind een gekopieerde cd in doorzichtig kunststof er minder pauperig uitzien dan een cd in karton.
Maar dat is een mening. Ik heb RAFRAG als kopie van iemand die hem orgineel gekocht heeft en ik hoor geen verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')