Ja, Traudl is zelf een hoax. Maar Melanie Philips en Philip Stott hebben die cijfers vast wel paraat...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:58 schreef du_ke het volgende:
Je hebt vast wel de cijfers van die wereldwijde metingen voor ons paraat toch?
Of is de praat van die Traudl zelf de hoax?
Ja, Adi's bimbo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:30 schreef sneakypete het volgende:
Traudl is toch die babe uit 'der untergang'???
Terwijl ze eerst blond waren?quote:Ik heb zo'n hekel aan huisvrouwen met spontaan kort rood haar
Was het maar lelijkheid,quote:Moslima's proberen hun lelijkheid tenminste nog te verbergen.
Wat dacht je van zwangere vrouwen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:16 schreef Picchia het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan huisvrouwen met spontaan kort rood haar en lelijke of vormloze mannenkleding. Moslima's proberen hun lelijkheid tenminste nog te verbergen. Maar die huisvrouwen.. aargh.
Pedofiel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:43 schreef Picchia het volgende:
Maar dat laatste is onvermijdelijk. Daar kan ik nog overheen komen.
Jezus, doen mensen dat nog?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:51 schreef Aoristus het volgende:
zijn jullie wel eens 'gerickrolled' ?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Picchia het volgende:
En soms pakken ze nog een schaartje erbij om even in de vagina te knippen als de baby er niet uit komt. Huppa. Er is toch niemand die kijkt. Knip knip knip.
Maar dat wordt weer gehecht.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Picchia het volgende:
En soms pakken ze nog een schaartje erbij om even in de vagina te knippen als de baby er niet uit komt. Huppa. Er is toch niemand die kijkt. Knip knip knip.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:27 schreef Nautilus het volgende:
Ik heb iets moois voor sigme: vanuit het slaapkamerraam van m'n ouderlijk huis zie ik schapen lopen. Ik zal wel even een foto maken.
Een keizersnede is simpeler.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Picchia het volgende:
Verantwoord hoor. Zelfs inclusief de onvermijdelijke overhemd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:02 schreef Nautilus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kamer. Met raam, dus.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had geen zin om m'n bureau op te ruimen, al wist ik dat je die opmerking zou maken. Trouwens, het mooiste van die foto komt niet eens goed in beeld: achter het beeldscherm staat een foto van een tamme kauw.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je die boeken expres zo neergelegd?
Ik denk dat hij de overhemdbloes bedoelde.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
De overhemd?
Ik dacht dat jij wel naar het postbankafschriftje zou vragen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:21 schreef Apropos het volgende:
Ik wilde er net naar vragen.
Samen zwanger aan het zijn in een nieuwbouwwijk vermoedelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:08 schreef Apropos het volgende:
Waar is Silmarwen?
Ze hebben in mijn woonplaats een kudde schapen gebruikt om een stuk wandelbos en een woonwijk te begrazen vorige week. Maar daarvoor moesten ze midden door de stad door tunnels en over smalle bruggen was wel grappig om te zienquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:27 schreef Nautilus het volgende:
Ik heb iets moois voor sigme: vanuit het slaapkamerraam van m'n ouderlijk huis zie ik schapen lopen. Ik zal wel even een foto maken.
Die zit aardig onder de Knut.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Samen zwanger aan het zijn in een nieuwbouwwijk vermoedelijk.
ze zit al met jong, een dochter geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Samen zwanger aan het zijn in een nieuwbouwwijk vermoedelijk.
Martijn_77?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zie twee Elsevier's liggen.
Ergens hier op fok kwam ik een enge foto tegen van een hele grote buik.quote:
SCH sexy en gewaagd?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ergens hier op fok kwam ik een enge foto tegen van een hele grote buik.
Het is een verschrikkelijk boek.quote:
Gvd, kut alcohol.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
De overhemd?
Joh, ga dat lekker in OUD vragen.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:35 schreef Napalm het volgende:
hmmm, gisteren een vetvlek opgelopen op mijn zijden das. Debben met wat water en dreft helpt niet
kan ik die gewoon bij de wolwas in de wasmachine stoppen?
And the band played on...quote:Internetcafé's moeten de identiteit van hun bezoekers controleren, prepaidkaarten mogen niet meer anoniem worden gekocht en geldtransactiekantoren moeten klantprofielen gaan opstellen.
OUD, die liggen heel de dag te wippen en te zogen. Die dragen geen dassen.quote:
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/39306145/quote:De toekomst van de Lage Landen
zondag 11 mei 2008 12:05 Ned 1
maandag 12 mei 2008 10:20 Ned 2 (Herhaling)
In Buitenhof een discussie met de Vlaamse filosoof Etienne Vermeersch, CDA Tweede Kamerlid Jan Schinkelshoek, sp.a parlementslid Maya Detiège en politiek analist Derk Jan Eppink, over de positie van de Lage Landen in Europa: wat delen wij nog en hoe kunnen we gemeenschappelijke belangen voor de toekomst veilig stellen? En een gesprek met PVDA-staatssecretaris Sharon Dijksma van OCW over de uit de hand gelopen kosten voor Kinderopvang.
> De Lage Landen
In een steeds groter wordende Europese Unie hebben de kleinere landen minder te vertellen. Wat betekent een groter Europa voor de relatief kleine landen van het Nederlandse taalgebied en voor de Nederlandse cultuur? De Benelux was ooit een voorbeeld voor de EU, maar hoe vitaal is die zestigjarige band nog tussen Nederland, België en Luxemburg? En wat doe je als één van die drie landen uit elkaar dreigt te vallen: want welke gevolgen heeft de permanente politieke crisis in België eigenlijk? Betekent de groeiende kloof tussen de Vlamingen en de Walen dat Nederland misschien maar beter zaken kan doen met Vlaanderen alleen?
In Buitenhof een discussie over de positie van de Lage Landen in Europa: wat delen wij nog en hoe kunnen we gemeenschappelijke belangen voor de toekomst veilig stellen? Met de Vlaamse filosoof Etienne Vermeersch, CDA Tweede Kamerlid Jan Schinkelshoek, sp.a parlementslid Maya Detiège en politiek analist Derk Jan Eppink.
> Kosten voor kinderopvang
In Buitenhof een gesprek met PVDA-staatssecretaris Sharon Dijksma van OCW over de uit de hand gelopen kosten voor Kinderopvang. Die kosten zullen 1,2 miljard hoger uitvallen dan oorspronkelijk geraamd. Dat komt door een intensiever gebruik. Worden die kosten afgewenteld op de ouders? En hoe verhoudt zich dat tot verkiezingsbeloften van de PVDA om kinderopvang juist gratis te maken?
Presentatie: Rob Trip
Columnist: Jos de Beus
Eindredactie: Corinne Hegeman
Herhaling maandag a.s. op Nederland 2
Yeah, ik zag het. Maar Belgie is nu niet echt interessant.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
(Dit noteer ik alvast voor Monidique.)
Waarom heb je een prullenbak op je balkon?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Prullenbak op het balkon heeft vannacht blijkbaar vlamgevat. Hele muur roetzwart en stinken![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Prullenbak op het balkon heeft vannacht blijkbaar vlamgevat. Hele muur roetzwart en stinken![]()
![]()
![]()
.
Om als o.a. asbak te gebruikenquote:Op zondag 11 mei 2008 12:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom heb je een prullenbak op je bak?
Zullen je ouders blij mee zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om als o.a. asbak te gebruiken![]()
![]()
.
Hopelijk dat ik met een hoge drukspuit het roet van de muur krijg. Het ziet er nu niet uit.
Ik heb het nog niet verteld. Ik maak even wat foto'squote:Op zondag 11 mei 2008 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zullen je ouders blij mee zijn.
Wat ben je toch ook een eikel he, je gaat je vullisbak toch niet in de fik steken man !quote:
Het is heel stomquote:Op zondag 11 mei 2008 13:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een eikel he, je gaat je vullisbak toch niet in de fik steken man !
Dat wordt borstelen en schuren
Mooi weer en allemaal mensen op het strand. Wat vreemd!quote:Op zondag 11 mei 2008 17:26 schreef Monidique het volgende:
Mooi weer.
Ik fietste naar het strand. Leuk. En toen zag ik, minuten nadat ik het gedacht had, al die mensen. Godverdomme. Dus ook geen bier drinken op het paviljoen en een boek lezen. Kutmensen.
Ja, ik dacht, zoals ik zei, wat te laat na over de combinatie mensen, zondag en mooi weer...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooi weer en allemaal mensen op het strand. Wat vreemd!
Who cares. Alsof ik daar ooit kom.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zei wat. Blauwe stinksnol.
Megolio.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Who cares. Alsof ik daar ooit kom.
Achter de duinen!quote:
het idd. zeker niet anti-Hollywood zo te zienquote:Op zondag 11 mei 2008 19:03 schreef Monidique het volgende:
http://www.timesonline.co(...)e/article3909148.ece
Pfffrt... Gelukkig is er nog het pro-Westerse regime... je moet er toch niet aan denken als....
Het is bijna net zo erg als Rotterdam.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
Kolere wat is Den Haag een pauperstad.
Hier kwets je me diep mee! Ik denk dat ik m'n advocaat maar 'ns belquote:Op zondag 11 mei 2008 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is bijna net zo erg als Rotterdam.
Begin anders een belangengroep en verzamel handtekeningen zodat mensen die Rotterdam beledigen voor de nieuwe godslastering++ versie in aanmerking kunnen komen. Er zijn vastwel mensen te vinden die het met je eens zijn. Kan je lekker je mening opdringen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Hier kwets je me diep mee! Ik denk dat ik m'n advocaat maar 'ns bel
Goed idee, en het wordt trouwens ook hoog tijd kinderen 'ns te gaan onderwijzen welke heroische rol Rotterdammers gespeeld hebben tijdens de Hoekse en Kabeljauwse twisten.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Begin anders een belangengroep en verzamel handtekeningen zodat mensen die Rotterdam beledigen voor de nieuwe godslastering++ versie in aanmerking kunnen komen. Er zijn vastwel mensen te vinden die het met je eens zijn. Kan je lekker je mening opdringen.
Nope, ken ze niet en ff gekeken. Ze komen ook niet op Hellfest, maar zulke bandjes ben ik vrij snel zat.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:35 schreef Monolith het volgende:
Ben je toevallig bekend met deze band B_A? Vond ze wel aardig op Groezrock gisteren.
Ja, hebt het dan natuurlijk wel over echte Rotterdammers heh.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Goed idee, en het wordt trouwens ook hoog tijd kinderen 'ns te gaan onderwijzen welke heroische rol Rotterdammers gespeeld hebben tijdens de Hoekse en Kabeljauwse twisten.
Natuurlijk, van provinciaalse smetten vrij.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, hebt het dan natuurlijk wel over echte Rotterdammers heh.
Misschien kan je ook nog wat subsidie aanvragen voor een festival, een monument en een eigen museum voor de echte Rotterdammers. Bedoel, je betaald belasting, daar moet je toch wel wat van terugzien en teruggeven aan de goede Rotterdammers nietwaar.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Natuurlijk, van provinciaalse smetten vrij.
Kijk zo komen we ergens. Het demoniseren van Rotterdammers moet maar 'ns een krachtig halt worden toegeroepen. Steeds meer mensen getroosten zich geen enkele moeite om kennis te nemen van onze rijke cultuur. Bij het horen van namen als Gerard Cox of Annie de Reuver kijken ze je laf en ongeïnteresseerd in de ogen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:46 schreef Boze_Appel het volgende:
En natuurlijk moet iedereen in Nederland een GRATIS DVD krijgen over de rijke culturele historie van Rotterdam en pasgeborenen krijgen een CD met daarop echte Rotterdamse krakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |