Mooi weer en allemaal mensen op het strand. Wat vreemd!quote:Op zondag 11 mei 2008 17:26 schreef Monidique het volgende:
Mooi weer.
Ik fietste naar het strand. Leuk. En toen zag ik, minuten nadat ik het gedacht had, al die mensen. Godverdomme. Dus ook geen bier drinken op het paviljoen en een boek lezen. Kutmensen.
Ja, ik dacht, zoals ik zei, wat te laat na over de combinatie mensen, zondag en mooi weer...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooi weer en allemaal mensen op het strand. Wat vreemd!
Who cares. Alsof ik daar ooit kom.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zei wat. Blauwe stinksnol.
Megolio.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Who cares. Alsof ik daar ooit kom.
Achter de duinen!quote:
het idd. zeker niet anti-Hollywood zo te zienquote:Op zondag 11 mei 2008 19:03 schreef Monidique het volgende:
http://www.timesonline.co(...)e/article3909148.ece
Pfffrt... Gelukkig is er nog het pro-Westerse regime... je moet er toch niet aan denken als....
Het is bijna net zo erg als Rotterdam.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
Kolere wat is Den Haag een pauperstad.
Hier kwets je me diep mee! Ik denk dat ik m'n advocaat maar 'ns belquote:Op zondag 11 mei 2008 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is bijna net zo erg als Rotterdam.
Begin anders een belangengroep en verzamel handtekeningen zodat mensen die Rotterdam beledigen voor de nieuwe godslastering++ versie in aanmerking kunnen komen. Er zijn vastwel mensen te vinden die het met je eens zijn. Kan je lekker je mening opdringen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Hier kwets je me diep mee! Ik denk dat ik m'n advocaat maar 'ns bel
Goed idee, en het wordt trouwens ook hoog tijd kinderen 'ns te gaan onderwijzen welke heroische rol Rotterdammers gespeeld hebben tijdens de Hoekse en Kabeljauwse twisten.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Begin anders een belangengroep en verzamel handtekeningen zodat mensen die Rotterdam beledigen voor de nieuwe godslastering++ versie in aanmerking kunnen komen. Er zijn vastwel mensen te vinden die het met je eens zijn. Kan je lekker je mening opdringen.
Nope, ken ze niet en ff gekeken. Ze komen ook niet op Hellfest, maar zulke bandjes ben ik vrij snel zat.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:35 schreef Monolith het volgende:
Ben je toevallig bekend met deze band B_A? Vond ze wel aardig op Groezrock gisteren.
Ja, hebt het dan natuurlijk wel over echte Rotterdammers heh.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Goed idee, en het wordt trouwens ook hoog tijd kinderen 'ns te gaan onderwijzen welke heroische rol Rotterdammers gespeeld hebben tijdens de Hoekse en Kabeljauwse twisten.
Natuurlijk, van provinciaalse smetten vrij.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, hebt het dan natuurlijk wel over echte Rotterdammers heh.
Misschien kan je ook nog wat subsidie aanvragen voor een festival, een monument en een eigen museum voor de echte Rotterdammers. Bedoel, je betaald belasting, daar moet je toch wel wat van terugzien en teruggeven aan de goede Rotterdammers nietwaar.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Natuurlijk, van provinciaalse smetten vrij.
Kijk zo komen we ergens. Het demoniseren van Rotterdammers moet maar 'ns een krachtig halt worden toegeroepen. Steeds meer mensen getroosten zich geen enkele moeite om kennis te nemen van onze rijke cultuur. Bij het horen van namen als Gerard Cox of Annie de Reuver kijken ze je laf en ongeïnteresseerd in de ogen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:46 schreef Boze_Appel het volgende:
En natuurlijk moet iedereen in Nederland een GRATIS DVD krijgen over de rijke culturele historie van Rotterdam en pasgeborenen krijgen een CD met daarop echte Rotterdamse krakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |