Ja, Traudl is zelf een hoax. Maar Melanie Philips en Philip Stott hebben die cijfers vast wel paraat...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:58 schreef du_ke het volgende:
Je hebt vast wel de cijfers van die wereldwijde metingen voor ons paraat toch?
Of is de praat van die Traudl zelf de hoax?
Ja, Adi's bimbo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:30 schreef sneakypete het volgende:
Traudl is toch die babe uit 'der untergang'???
Terwijl ze eerst blond waren?quote:Ik heb zo'n hekel aan huisvrouwen met spontaan kort rood haar
Was het maar lelijkheid,quote:Moslima's proberen hun lelijkheid tenminste nog te verbergen.
Wat dacht je van zwangere vrouwen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:16 schreef Picchia het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan huisvrouwen met spontaan kort rood haar en lelijke of vormloze mannenkleding. Moslima's proberen hun lelijkheid tenminste nog te verbergen. Maar die huisvrouwen.. aargh.
Pedofiel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:43 schreef Picchia het volgende:
Maar dat laatste is onvermijdelijk. Daar kan ik nog overheen komen.
Jezus, doen mensen dat nog?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:51 schreef Aoristus het volgende:
zijn jullie wel eens 'gerickrolled' ?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Picchia het volgende:
En soms pakken ze nog een schaartje erbij om even in de vagina te knippen als de baby er niet uit komt. Huppa. Er is toch niemand die kijkt. Knip knip knip.
Maar dat wordt weer gehecht.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Picchia het volgende:
En soms pakken ze nog een schaartje erbij om even in de vagina te knippen als de baby er niet uit komt. Huppa. Er is toch niemand die kijkt. Knip knip knip.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:27 schreef Nautilus het volgende:
Ik heb iets moois voor sigme: vanuit het slaapkamerraam van m'n ouderlijk huis zie ik schapen lopen. Ik zal wel even een foto maken.
Een keizersnede is simpeler.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Picchia het volgende:
Verantwoord hoor. Zelfs inclusief de onvermijdelijke overhemd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:02 schreef Nautilus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kamer. Met raam, dus.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had geen zin om m'n bureau op te ruimen, al wist ik dat je die opmerking zou maken. Trouwens, het mooiste van die foto komt niet eens goed in beeld: achter het beeldscherm staat een foto van een tamme kauw.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je die boeken expres zo neergelegd?
Ik denk dat hij de overhemdbloes bedoelde.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
De overhemd?
Ik dacht dat jij wel naar het postbankafschriftje zou vragen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:21 schreef Apropos het volgende:
Ik wilde er net naar vragen.
Samen zwanger aan het zijn in een nieuwbouwwijk vermoedelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:08 schreef Apropos het volgende:
Waar is Silmarwen?
Ze hebben in mijn woonplaats een kudde schapen gebruikt om een stuk wandelbos en een woonwijk te begrazen vorige week. Maar daarvoor moesten ze midden door de stad door tunnels en over smalle bruggen was wel grappig om te zienquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:27 schreef Nautilus het volgende:
Ik heb iets moois voor sigme: vanuit het slaapkamerraam van m'n ouderlijk huis zie ik schapen lopen. Ik zal wel even een foto maken.
Die zit aardig onder de Knut.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Samen zwanger aan het zijn in een nieuwbouwwijk vermoedelijk.
ze zit al met jong, een dochter geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Samen zwanger aan het zijn in een nieuwbouwwijk vermoedelijk.
Martijn_77?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zie twee Elsevier's liggen.
Ergens hier op fok kwam ik een enge foto tegen van een hele grote buik.quote:
SCH sexy en gewaagd?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ergens hier op fok kwam ik een enge foto tegen van een hele grote buik.
Het is een verschrikkelijk boek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |