Gvd, kut alcohol.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
De overhemd?
Joh, ga dat lekker in OUD vragen.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:35 schreef Napalm het volgende:
hmmm, gisteren een vetvlek opgelopen op mijn zijden das. Debben met wat water en dreft helpt niet
kan ik die gewoon bij de wolwas in de wasmachine stoppen?
And the band played on...quote:Internetcafé's moeten de identiteit van hun bezoekers controleren, prepaidkaarten mogen niet meer anoniem worden gekocht en geldtransactiekantoren moeten klantprofielen gaan opstellen.
OUD, die liggen heel de dag te wippen en te zogen. Die dragen geen dassen.quote:
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/39306145/quote:De toekomst van de Lage Landen
zondag 11 mei 2008 12:05 Ned 1
maandag 12 mei 2008 10:20 Ned 2 (Herhaling)
In Buitenhof een discussie met de Vlaamse filosoof Etienne Vermeersch, CDA Tweede Kamerlid Jan Schinkelshoek, sp.a parlementslid Maya Detiège en politiek analist Derk Jan Eppink, over de positie van de Lage Landen in Europa: wat delen wij nog en hoe kunnen we gemeenschappelijke belangen voor de toekomst veilig stellen? En een gesprek met PVDA-staatssecretaris Sharon Dijksma van OCW over de uit de hand gelopen kosten voor Kinderopvang.
> De Lage Landen
In een steeds groter wordende Europese Unie hebben de kleinere landen minder te vertellen. Wat betekent een groter Europa voor de relatief kleine landen van het Nederlandse taalgebied en voor de Nederlandse cultuur? De Benelux was ooit een voorbeeld voor de EU, maar hoe vitaal is die zestigjarige band nog tussen Nederland, België en Luxemburg? En wat doe je als één van die drie landen uit elkaar dreigt te vallen: want welke gevolgen heeft de permanente politieke crisis in België eigenlijk? Betekent de groeiende kloof tussen de Vlamingen en de Walen dat Nederland misschien maar beter zaken kan doen met Vlaanderen alleen?
In Buitenhof een discussie over de positie van de Lage Landen in Europa: wat delen wij nog en hoe kunnen we gemeenschappelijke belangen voor de toekomst veilig stellen? Met de Vlaamse filosoof Etienne Vermeersch, CDA Tweede Kamerlid Jan Schinkelshoek, sp.a parlementslid Maya Detiège en politiek analist Derk Jan Eppink.
> Kosten voor kinderopvang
In Buitenhof een gesprek met PVDA-staatssecretaris Sharon Dijksma van OCW over de uit de hand gelopen kosten voor Kinderopvang. Die kosten zullen 1,2 miljard hoger uitvallen dan oorspronkelijk geraamd. Dat komt door een intensiever gebruik. Worden die kosten afgewenteld op de ouders? En hoe verhoudt zich dat tot verkiezingsbeloften van de PVDA om kinderopvang juist gratis te maken?
Presentatie: Rob Trip
Columnist: Jos de Beus
Eindredactie: Corinne Hegeman
Herhaling maandag a.s. op Nederland 2
Yeah, ik zag het. Maar Belgie is nu niet echt interessant.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
(Dit noteer ik alvast voor Monidique.)
Waarom heb je een prullenbak op je balkon?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Prullenbak op het balkon heeft vannacht blijkbaar vlamgevat. Hele muur roetzwart en stinken![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Prullenbak op het balkon heeft vannacht blijkbaar vlamgevat. Hele muur roetzwart en stinken![]()
![]()
![]()
.
Om als o.a. asbak te gebruikenquote:Op zondag 11 mei 2008 12:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom heb je een prullenbak op je bak?
Zullen je ouders blij mee zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om als o.a. asbak te gebruiken![]()
![]()
.
Hopelijk dat ik met een hoge drukspuit het roet van de muur krijg. Het ziet er nu niet uit.
Ik heb het nog niet verteld. Ik maak even wat foto'squote:Op zondag 11 mei 2008 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zullen je ouders blij mee zijn.
Wat ben je toch ook een eikel he, je gaat je vullisbak toch niet in de fik steken man !quote:
Het is heel stomquote:Op zondag 11 mei 2008 13:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een eikel he, je gaat je vullisbak toch niet in de fik steken man !
Dat wordt borstelen en schuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |