abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58570996
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Desii het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolang

1. amanda tetterde, as usual, overal doorheen
2. brian ging weer op de side track toer
3. brian gaf geen antwoord en wilde volgende week verder praten; maar zoals Tommy terecht opmerkte, dan is het halve finale spel en komt er nix van

Als Brian nu eens normaal gereageerd had..... want Tommy was heel rustig en redelijk.... had dit niet gebeurd
Daarbij is Tommy, gewoon een lekker ding (kweetut, dit argument, snijd geen hout)
en wat je laatste opmerking betreft ..........................echt wel
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:01 #152
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58571025
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens het er niet opzetten is heel erg laf daar Huub die hele sport niet meester is dus gewoon weg het een laffe streek is en nog laffer om je gaan te verstoppen achter de febo sta eens voor wat je zegt ipv blablabla
Eensch!
Vind het superlaf van Brian om de datum te vezwijgen om zodoende zijn "tegenstander" nog minder kans te geven dan hij al heeft.
Brian WEET dat hij fysiek de veel sterkere, goed getrainde is en bij Huub met 1 klap het licht uit doet, dus wat heeft Brian hiermee te winnen?
Helemaal niets, hij laat zichzelf van een heel slechte kant zien, als lafaard en sneak.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:24 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_58571031
Die rat gaat ook weer golven. Gaat ie natuurlijk alvast weer z'n handschoentje aantrekken. Voelt ie zich helemaal de pimp.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:32 #154
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58571035
B gaat brinta maken. J leest de krant.

Puntje van mijn stoel, echt waar.
pi_58571040
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.
Ja ik heb het idee dat Tommy compleet in zijn recht staat en dat achter het zo gedeald heeft jij geen verdere stappen en brajen alleen een boete .
pi_58571069
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Ik zie zijn winst ook niet. Als die er al was, is die nu volledig in rook opgegaan. Huub had nooit kunnen verliezen, dom van Brian dus.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:45:25 #157
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58571095
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef Smash-it het volgende:
B gaat brinta maken. J leest de krant.

Puntje van mijn stoel, echt waar.

Haha en er staat alweer een stream op een eend.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:46:20 #158
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58571109
De Brian en Amanda fans vinden het heel logisch dat Brian zo agressief werd, tommy duwde namelijk het kaasje naar Brians shirt!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:46:39 #159
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58571116
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies, ik op mijn 17e.

Wat een idioot ook met z'n bijzonder dit en dat .
ho ho ho ,HBO,kan alles zelfs de was.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:48:00 #160
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_58571143
wat is er aan de hand met de voet van huub?
pi_58571157
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het is de kracht van Huub, die gespeelde verontwaardiging. Brian was hier door voor de rest van avond gelijk overklast en uit balans. Wat in z'n voordeel had moeten werken (speltechnisch) was door Huub heel slim in z'n nadeel uitgespeeld door die misplaatste verontwaardiging. Brian hierdoor natuurlijk enorm pissed en dan komt Tommy nog eens een uur mekkeren

Je kunt het daar zo af en toe ook gewoon invullen
broertje, ik heb het helemaal nergens over Huub....... alleen over Tommy en Brian
pi_58571159
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Darklight het volgende:
wat is er aan de hand met de voet van huub?
Blessure door het trainen.
pi_58571172
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zie zijn winst ook niet. Als die er al was, is die nu volledig in rook opgegaan. Huub had nooit kunnen verliezen, dom van Brian dus.
Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......

Resumerend: Het is een teringzooi daar..... en dat is precies wat we allemaal willen, anders noemen we het saai.....
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:50:43 #164
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_58571210
dat shirtje van Brain heb ik ook, alleen in het blauw
Dik nep
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:50:56 #165
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58571214
grappig eigenlijk, als er gevochten wordt roept iedereen verontwaardigd dat het weer eens uit de hand is gelopen en dat de FEBO kut is.
Maar gebeurd er niks op de streams, is het saai. Men is bij het begin van ruzies altijd lyrisch, achteraf was het toch weer kut.

DGK bestaat het laatste jaar eigenlijk alleen nog maar bij de gratie van de ruzies.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:52:19 #166
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571237
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:52:32 #167
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_58571243
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Blessure door het trainen.
huub heeft een loopgraaf voet door brain,en door de kopkaas van fries!!!!!!!!!!!!!!!!
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
pi_58571248
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......

Resumerend: Het is een teringzooi daar..... en dat is precies wat we allemaal willen, anders noemen we het saai.....
klopt... vond het gisteravond een topavond

Tommy zei bij het weglopen nog tegen H&C tot zaterdag.... dus zal dat feestje, om Huub met een ander te laten zoenen wel doorgaan
pi_58571293
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Desii het volgende:

[..]

broertje, ik heb het helemaal nergens over Huub....... alleen over Tommy en Brian
Ja zusje, behalve dat Tommy mij wel een aardige gast lijkt, vond ik dat hij het gisteren ook zelf op zat te zoeken door door te blijven zeuren om een antwoord dat Brian niet wilde geven en dat hij niet verplicht is om te geven.

Tommy was gisteravond een verlengstuk van Huub, liet zich daarvoor lenen. En dan keur ik het fysiek worden van Brian helemaal niet goed, integendeel, maar het ligt wel in de lijn der verwachting dat het zal gaan gebeuren, Brian een beetje kennende.....

Je ander liefje, de pianoleraar, zal zoiets nooit overkomen, omdat hij zich niet met het spel bemoeid.......
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:57:52 #170
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58571349
jammer,... gisteravond weer een hoop gemist!

ach,.. wellicht zie ik het wel in de uitzending,......................keep dreaming
pi_58571361
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:52 schreef Desii het volgende:

[..]

klopt... vond het gisteravond een topavond

Tommy zei bij het weglopen nog tegen H&C tot zaterdag.... dus zal dat feestje, om Huub met een ander te laten zoenen wel doorgaan
Toen Tommy net binnen was gisteren vroeg Ricardo naar een gebrande cd. Tommy zei dat hij hem zaterdag mee zou nemen. Maar Wicardo is er zaterdag avond helemaal niet volgens mij, die had toch een boeking?? Tommy zie nog iets van zaterdag "vroeg", dat Ricardo er dan wel was.
Snapte toen niks van die opmerking, maar is er geen kans dat er overdag iets gaat gebeuren?...dropping?

Of bedoelde die gewoon vroeg op de avond...
pi_58571498
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zie dat net een beetje anders. (Natuurlijk ) Brian had deze uitdaging niet moeten doen. Ik zie zijn winst niet. Gisteren sprak hij uit dat hij Huub wou leren eens nee te zegen. Ik vraag me af waar hij die arrogantie vandaan haalt. Hij is niet de aangewezen persoon dit soort levenslessen aan Huub op te dringen. Daarnaast vindik dat Brian dit veel te groot heeft opgezet (al dan niet met behulp van de Febo. Met het aanstellen van een scheidsrechter en een half dozijn aan vechters uitnodigen voor een les? Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Het is voor Brian ook een wedstrijd, misschien nog wel belangrijker dan het kickboksgala. Die vent zoekt waarschijnlijk al maanden na een manier om Huub fysiek aan te kunnen pakken. Geen wonder dat ie zo gefrustreerd raakt. Maar het gros van de Brian aanhang op bijv. headliner lijkt me sowieso niet in staat om verbaal iets op te lossen dus die zullen het wel waarderen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:04:23 #173
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571520
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja zusje, behalve dat Tommy mij wel een aardige gast lijkt, vond ik dat hij het gisteren ook zelf op zat te zoeken door door te blijven zeuren om een antwoord dat Brian niet wilde geven en dat hij niet verplicht is om te geven.

Tommy was gisteravond een verlengstuk van Huub, liet zich daarvoor lenen. En dan keur ik het fysiek worden van Brian helemaal niet goed, integendeel, maar het ligt wel in de lijn der verwachting dat het zal gaan gebeuren, Brian een beetje kennende.....

Je ander liefje, de pianoleraar, zal zoiets nooit overkomen, omdat hij zich niet met het spel bemoeid.......
Brian kan ook gewoon antwoord geven op de vragen. Doe je dat niet dan heb je in mijn ogen wat te verbergen. Daarnaast zijn het voornamelijk de mensen van kamp B en A die constant maar weer menen Huub ter verantwoording te moeten roepen. Huub gaat daar zo goed als altijd op in.
Omgekeerd gebeurt dat erg weinig. Ze blijven weglopen voor de discussie en lopen er in mijn ogen teveel voor weg.
Wat is Brians doel in de vila? Dat ie na afloop kan zeggen dat hij Huub op het rechte pad heeft gekregen?
Het lijkt er steeds meer op dat Brian een Huubwanabee is.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:07:53 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58571603
quote:
10:43 - Handen wapperen

Nu Amanda weg is, zoekt Brian het gezelschap van Ferhat en Thijs op. De Antilliaan vertelt over zijn verleden. “Ik was negentien, had drie baantjes en een eigen bedrijf!”, laat Brian de jongens weten. “Zo!”, reageren Ferhat en Thijs in koor. Het drietal keuvelt gezellig verder maar dan is het toch echt tijd om weer schoon te maken. “Jij ging toch de douches doen?”, plaagt Ferhat de Miljonair. De Antilliaan kan er wel om lachen maar met zijn handen wapperen, doet hij liever niet, daar is hij immers toch Miljonair voor?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58571617
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Brian kan ook gewoon antwoord geven op de vragen. Doe je dat niet dan heb je in mijn ogen wat te verbergen. Daarnaast zijn het voornamelijk de mensen van kamp B en A die constant maar weer menen Huub ter verantwoording te moeten roepen. Huub gaat daar zo goed als altijd op in.
Omgekeerd gebeurt dat erg weinig. Ze blijven weglopen voor de discussie en lopen er in mijn ogen teveel voor weg.
Wat is Brians doel in de vila? Dat ie na afloop kan zeggen dat hij Huub op het rechte pad heeft gekregen?
Het lijkt er steeds meer op dat Brian een Huubwanabee is.
Ik ken Brian's doelen niet, maar vermoedelijk is doel één het winnen van geld. Als je gisteren de discussie hebt gevolgd, dan heb je gehoord dat Amanda en Brian na ongeveer twee minuten al tegen Tommy vertelden "Hey, laat het maar gaan, jij weet niet precies hoe dingen hier werken, wij vinden jou wel ok, maar praten er liever niet met je over". Dat hebben ze meerdere malen gezegd, maar Tommy bleef desondanks toch gewoon een uur lang doorgaan. Tja......als je iets niet wil vertellen, dan wil je het gewoon niet. Dat recht hebben mensen nu eenmaal....
pi_58571638
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik geef je hier in gelijk, al bewonder ik het van Huub dat hij alles wil aangaan in deze was hij toch echt de realtiteit kwijt.
Hij had beter Brian keihard kunnen uitlachen met de woorden: held op sokken wil sparren tegen iemand van (gokje) 20 kg lichter en vele malen minder ervaring?
Beiden hebben een fout gemaakt in deze.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:10:57 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58571668
Prospera, m'n complimenten voor je prachtige OP
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oeh, die Brian toch
Met zijn handen wapperen?? Is ie homo geworden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58571670
Huub biedt Claire 1000 euro om de pruik van Amanda's hoofd te trekken
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:12:06 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58571688
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef mootie het volgende:
Conclusie: er staat dus een boete op??
Wellicht zelfs meer dan alleen een boete van ¤ 1.000,=?? Exit??
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:13:44 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_58571728
Er is dus vannacht wel degelijk iets gebeurd in dat hok. Huub en Claire konden "daarna" maar moeilijk in slaap komen.
Claire vond het ook vreemd dat "achter" niets meer heeft laten horen.

Weer een insluiper?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58571771
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Het is voor Brian ook een wedstrijd, misschien nog wel belangrijker dan het kickboksgala. Die vent zoekt waarschijnlijk al maanden na een manier om Huub fysiek aan te kunnen pakken. Geen wonder dat ie zo gefrustreerd raakt. Maar het gros van de Brian aanhang op bijv. headliner lijkt me sowieso niet in staat om verbaal iets op te lossen dus die zullen het wel waarderen.
Weet je waar je gefrustereerd van raakt...dat je je keer op keer moet laten slaan door die kutkabouter.
Kan me er wel wat bij voorstellen dat Brian Huub wel is wat tikjes zou willen geven. Doordat Brian keer op keer de klappen moet vangen en eigenlijk geen reet terug kan en mag doen loopt de frusteratie alleen maar hoger op...zeker nu de laatste keren gebleken is dat Huub ook geen boetes meer krijgt.

Ik zag het sparren niet alleen als vermaak (Ja geef ik toe) maar ook als een gecontroleerde vorm voor Brian en Huub om een deel van hun frusteratie te kunnen botvieren.
Eigenlijk is dit zelfs nog de beste oplossing ook. Hoeven ze mekaar buiten niet te lijf te gaan.
Laat die gasten maar is de handschoenen aan doen en mekaar op een nette manier te lijf gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:16:05 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_58571783
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef Leandra het volgende:

Conclusie: er staat dus een boete op??
Wellicht zelfs meer dan alleen een boete van ¤ 1.000,=?? Exit??
Die dooie cavia valt wrs onder Persoonlijk Bezit, vandaar die boete denk ik.
Toch hoop ik dat Claire het doet en wel heel snel.

Ricardo blijft wel heel lang weg, zou hij nog terugkomen?
― Mark Twain
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:16:19 #183
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58571790
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef mootie het volgende:
TOP idee........ik zeg, DOEN!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:18:01 #184
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58571831
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat mij betreft..........WEGBLIJVEN! tot nooit meer ziens!
pi_58571864
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef T-lex het volgende:

[..]

Weet je waar je gefrustereerd van raakt...dat je je keer op keer moet laten slaan door die kutkabouter.
Kan me er wel wat bij voorstellen dat Brian Huub wel is wat tikjes zou willen geven. Doordat Brian keer op keer de klappen moet vangen en eigenlijk geen reet terug kan en mag doen loopt de frusteratie alleen maar hoger op...zeker nu de laatste keren gebleken is dat Huub ook geen boetes meer krijgt.

Ik zag het sparren niet alleen als vermaak (Ja geef ik toe) maar ook als een gecontroleerde vorm voor Brian en Huub om een deel van hun frusteratie te kunnen botvieren.
Eigenlijk is dit zelfs nog de beste oplossing ook. Hoeven ze mekaar buiten niet te lijf te gaan.
Laat die gasten maar is de handschoenen aan doen en mekaar op een nette manier te lijf gaan.
Hij moet Jaap's advies volgen en per ongeluk wat op z'n voet laten vallen Verder vind ik jouw invalshoek ook wel wat hebben.....
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:19:53 #186
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571872
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Vannacht heb ik gezegd, Brian wil de intelligente zijn, de dichter, de denker, de muzikant... in mijn ogen is ie de sporter, de tenniser en de kickbokser en daar is niets mis mee.
Het lukt hem niet Huub op diens terrein te verslaan. Hij nodigt Huub uit te komen sparren op zijn terrein waar zijn skills liggen. Door Huub te laten inzien dat deze strijd niet te winnen is hoopte hij dat Huub zijn gezonde verstand zou gebruiken daarmee dacht Brian dat ie Huub had verslagen. Dat is een misrekening omdat Huub's ego daar te groot voor is. Brian had zijn sportieve winst kunnen behalen door na afloop van de training te zeggen: Sorry Huub, jij bent echt geen partij voor mij ik blaas het af. Dan was de druk weggeweest en hadden ze misschien zelfs nog wel een robbertje kunnen stoeien. Nu heeft ie Huub de tijd te geven om zich er met z'n intellect uit te redden. Met als gevolg een gefrustreerde Brian. Brian heeft zijn plan zelf laten backfireën door niet de verstandigste te zijn.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:20:32 #187
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571882
Claire wil Huub een massage geven. Huub lijkt er niet echt zin in te hebben.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:22:27 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58571931
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]

Mwah, ik denk niet dat het nog erg zinvol is, inmiddels is haar eigen haar waarschijnlijk aardig aangegroeid en het zou me niets verbazen als het nog leuk staat ook.
Het zal alleen ff plat zitten door die pruik, maar meer dan beroerd zitten doet het waarschijnlijk niet.

Als ze hadden willen klieren met die pruik dan hadden ze dat in het begin moeten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:25:24 #189
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58572000
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:27:29 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_58572040
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef Leandra het volgende:

Mwah, ik denk niet dat het nog erg zinvol is, inmiddels is haar eigen haar waarschijnlijk aardig aangegroeid en het zou me niets verbazen als het nog leuk staat ook.
Het zal alleen ff plat zitten door die pruik, maar meer dan beroerd zitten doet het waarschijnlijk niet.

Als ze hadden willen klieren met die pruik dan hadden ze dat in het begin moeten doen.
In het begin mocht er niet eens over die pruik gesproken worden, laat staan dat iemand dat ding van haar domme hoofd mocht rukken. En je weet, Amanda en haar pruik.......ze wordt helemaal gek als iemand er maar naar wijst. Dat werd gisteravond wel duidelijk, toen Claire over dat ding begon.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:27:52 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_58572044
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:19 schreef akveor het volgende:

Vannacht heb ik gezegd, Brian wil de intelligente zijn, de dichter, de denker, de muzikant... in mijn ogen is ie de sporter, de tenniser en de kickbokser en daar is niets mis mee.
Het lukt hem niet Huub op diens terrein te verslaan. Hij nodigt Huub uit te komen sparren op zijn terrein waar zijn skills liggen. Door Huub te laten inzien dat deze strijd niet te winnen is hoopte hij dat Huub zijn gezonde verstand zou gebruiken daarmee dacht Brian dat ie Huub had verslagen. Dat is een misrekening omdat Huub's ego daar te groot voor is. Brian had zijn sportieve winst kunnen behalen door na afloop van de training te zeggen: Sorry Huub, jij bent echt geen partij voor mij ik blaas het af. Dan was de druk weggeweest en hadden ze misschien zelfs nog wel een robbertje kunnen stoeien. Nu heeft ie Huub de tijd te geven om zich er met z'n intellect uit te redden. Met als gevolg een gefrustreerde Brian. Brian heeft zijn plan zelf laten backfireën door niet de verstandigste te zijn.
Helemaal mee eens.

Gatver, daar is die pisnicht weer.
― Mark Twain
pi_58572115
ricardo heeft een brichtje op zijn broers hyves achtergelaten hahahahahahahah wat een sukkel

http://dutchboi23.hyves.nl/?&pageid=AKYZ6VBGDPKOGSK4S

dit is de link er naar toe
pi_58572130
uh uh uh, ik heb toevallig zeer voetje.
Uh uh uh.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:32:40 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_58572147
Ricardo is zgn naar de dokter geweest, hij heeft last van zijn knie.

Hij heeft duidelijk iets goed te maken en roept dat hij van José houdt.
― Mark Twain
pi_58572242
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
Ricardo is zgn naar de dokter geweest, hij heeft last van zijn knie.

Hij heeft duidelijk iets goed te maken en roept dat hij van José houdt.
boelshit hij was achter ivm zijn broer robin zie maar mijn post iets eerder dat hij zijn broertje heeft gebeld end ie niet opneemt en dan maar op hyves heeft gepost jaja op de pc bij de dokter zeker ricardo je liegt al net zo erg als a & b
pi_58572260
Heeft de broer van Ricardo echt gedreigd?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:38:30 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_58572266
Slijmspoor komt er zeker aan? Of stinkwijf?
pi_58572272
de del is weer terug
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:39:48 #199
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58572294
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:

Dit heeft JEEthuh gepost eerder.
be nice or go away
pi_58572321
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
ja als je ff terug leest zie je mijn printjes staan
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:41:25 #201
16715 Mylene
*schatje*
pi_58572331
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit heeft JEEthuh gepost eerder.
Is Robin homo of heterobroertje?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:41:30 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58572334

Ricardo's berichtje op de Hyves van zijn broer.
pi_58572345
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef schatje het volgende:
Slijmspoor komt er zeker aan? Of stinkwijf?

o neeeeeeeeeeee he als dat echt waar is zet ik de streams af das zo een pokkewijf
pi_58572349
Tja ik had niets anders verwacht van dat stel kampers.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:42:26 #205
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58572353
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ken Brian's doelen niet, maar vermoedelijk is doel één het winnen van geld. Als je gisteren de discussie hebt gevolgd, dan heb je gehoord dat Amanda en Brian na ongeveer twee minuten al tegen Tommy vertelden "Hey, laat het maar gaan, jij weet niet precies hoe dingen hier werken, wij vinden jou wel ok, maar praten er liever niet met je over". Dat hebben ze meerdere malen gezegd, maar Tommy bleef desondanks toch gewoon een uur lang doorgaan. Tja......als je iets niet wil vertellen, dan wil je het gewoon niet. Dat recht hebben mensen nu eenmaal....
Wanneer je constant de discussie uit de wegloopt met je zg vijanden dan blijft er op een gegeven moment ook weinig anders meer over dan fysiek geweld. Dan hadden ze beter een hek in het midden van de villa kunnen zetten met ieder kamp een eigen helft. Daarbij vind ik dat ze dat recht helemaal niet hebben daar het spel is en zij op die manier constant de voortgang van het spel blokkeren. Al met al Huub is gefrustreerd om dat ie intellectueel niet bevredigd wordt. Brian omdat het hem niet lukt Huub intellectueel te verslaan.
De frustratie is denk ik: Keer op keer daagt Huub Brian uit op diens terrein... (het fysieke) wat hij niet kan aangaan omdat het verschil te groot is. Terwijl Brian keer op keer het onderspit delft op Huubs terrein (het intellect). Het was aan de Febo geweest daar een gemeenschappelijk deler in te vinden. Maar zo te zien is het niveau van de Febo van dien aard dat zij dat niet zien/kunnen.
Op vrijdag 9 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]

Ricardo's berichtje op de Hyves van zijn broer.
Altijd handig een arts met internet.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:44:01 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58572395
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef Dementor het volgende:
Altijd handig een arts met internet.
Nu nog een tandarts met spellingscontrole en Ricardo is er klaar voor.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:44:10 #208
145755 kahaarin
pi_58572397
@Schatje: dat weet ik niet, sorry.

@CC: Toch klasse dat hij zijn broertje terecht wijst, dit kan imho echt niet.
be nice or go away
pi_58572412
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Is Robin homo of heterobroertje?
ik dacht de hetro maar weet het niet 100%
pi_58572452
Ricardo: ik heb zoveel pijn aan mijn knie
Dellie: wat dan?

En wij trappen hier in natuuuuuurlijk.
pi_58572475
...slijmspoor!
pi_58572477
slijm slijm komr er aan ,getverdemme
pi_58572478
archhhhhhhhh slijmspoorrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:48:20 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_58572490
Daar is slijmspoor.........later.
― Mark Twain
pi_58572503
boem streams uit
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:48:47 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58572507
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef kahaarin het volgende:
@CC: Toch klasse dat hij zijn broertje terecht wijst, dit kan imho echt niet.
Dat staat buiten kijf. Jammer alleen dat het weer onder het mom van 'arts' de villa in wordt gebracht. Het zou denk ik juist een perfecte aanleiding kunnen zijn voor een zinnige discussie over spel en realiteit scheiden, zowel in als buiten de kooi. Maar we weten inmiddels dat aan het merendeel van de bewoners zinnige discussies niet besteed zijn.
pi_58572511
Waar is Brian...achter?
Amanda kwam terug van autorijden en het eerste wat ze dan normaal doet is Brian zoeken..dit keer niet.
Vrijdag gaan ze ook altijd naar de golfbaan...maar dat is altijd wat later dus kan me niet voorstellen dat hij daar al naar toe is.
pi_58572525
Daar is dat achterlijke mens weer die duidelijk connecties heeft met B en A.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:50:15 #219
16715 Mylene
*schatje*
pi_58572543
Slijmspoor

Laters .
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:51:20 #220
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58572569
Charlotte en Huub smoezen wat.... ik hoor: echt niet hè....Om wat er buiten gebeurt... ik gun het jullie allemaal

[ Bericht 2% gewijzigd door akveor op 09-05-2008 11:58:21 ]
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:56:29 #222
145755 kahaarin
pi_58572680
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat staat buiten kijf. Jammer alleen dat het weer onder het mom van 'arts' de villa in wordt gebracht. Het zou denk ik juist een perfecte aanleiding kunnen zijn voor een zinnige discussie over spel en realiteit scheiden, zowel in als buiten de kooi. Maar we weten inmiddels dat aan het merendeel van de bewoners zinnige discussies niet besteed zijn.
Precies, zeg gewoon hoe het is en probeer eens eerlijk te zijn, dit kan gewoon niet door de beugel en dat mag ook heus wel gezegd worden, ze zouden hier iets positiefs uit kunnen halen door het op de manier te doen die jij voorstelt, nu is het weer zo halfbakken.

@All: we vertrekken zo naar de camping, ben na de Pinksteren weer terug, tot ziens!
be nice or go away
pi_58572702
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:53 schreef fredfik het volgende:
waar is de rat ?
Dat vroeg ik me een paar posts hierboven ook al af. Ik denk achter...
Amanda weet volgens mij wel waar hij is want ze kwam terug van autorijles en ze ging hem niet zoeken. Wat ze normaal dus wel altijd doet.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:57:41 #224
137949 Disana
pi_58572714
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef akveor het volgende:
Ingrid (?) en Huub smoezen wat.... ik hoor: echt niet hè....Om wat er buiten gebeurt... ik gun het jullie allemaal
Charlotte

Het ging over iets dat Huub had gezegd op de streams over iets negatiefs dat zij gezegd zou hebben. Zij ontkent iets negatiefs (over Huub?) gezegd te hebben want ze gunt ze de winst allemaal.

Zag je dat ze hem wilde omhelzen en dat hij met zijn handen op haar heupen de omhelzing discreet wegduwde?
pi_58572766
Dus die toko van Charlotte ligt min of meer stil op elke warme dag? Want ze wil nu al niks doen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:01:05 #226
214078 Kloot-viool
Oeps, zei ik dat nou?
pi_58572792
Omdat DGK binnen 2 weken is afgelopen lijkt het mij wel een goed idee om de bewoners meer aansluiting op de realiteit te geven.

Zo zouden ze kunnen beginnen met het zelfstandig opruimen van de Villa, zeg maar corvee.
Krijg je gelijk mooie tv en als er ééntje zijn snor drukt, kan die in de groep erop aangesproken worden.
En dat is ook goede TV (discussies).

Maar dat is zomaar een off-topic gedachte.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:01:17 #227
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58572797
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Charlotte

Het ging over iets dat Huub had gezegd op de streams over iets negatiefs dat zij gezegd zou hebben. Zij ontkent iets negatiefs (over Huub?) gezegd te hebben want ze gunt ze de winst allemaal.

Zag je dat ze hem wilde omhelzen en dat hij met zijn handen op haar heupen de omhelzing discreet wegduwde?
Ah thanks voor de aanvulling.
Nee dat wegduwen heb ik net gemist.
Vind haar wel spontaan naar Huub teo. Maar verder hou ik haar nooit zo in de gaten en heb er dus verder geen oordeel over.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:05:28 #229
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58572888
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef akveor het volgende:

[..]

Vind haar wel spontaan naar Huub teo. Maar verder hou ik haar nooit zo in de gaten en heb er dus verder geen oordeel over.
Jullie hebben het toch over slijmspoor?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:06:47 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_58572923
Amanda en die pisnicht hebben een brief gevonden in de tuin. Volgens Amanda is er iemand de villa ingesluipt.

Huub weet ervan, ze mogen het er niet over hebben. Dat was dus vannacht.
― Mark Twain
pi_58572924
Amanda: Is er iemand onze villa ingesluipt????

Ze vinden dingen in de tuin.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:09:10 #232
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_58572970
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda en die pisnicht hebben een brief gevonden in de tuin. Volgens Amanda is er iemand de villa ingesluipt.

Huub weet ervan, ze mogen het er niet over hebben. Dat was dus vannacht.
Ja. Vannacht hoorde ik het, Huub en Claire gingen kijken. Zie nachtverslag, daar heb ik erover geschreven.
Keep the Sunny Side Up
pi_58572971
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:04 schreef mootie het volgende:
Is Brian niet gewoon golfen?
Zou kunnen maar dan hebben ze dat naar voren geschoven...
Amanda had juist d'r rijles vroeger gepland zodat ze ook mee kon...normaal gaan ze om 12:00 uur weg.
OW wacht ff daar is Brian...
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:10:24 #234
135305 beequeen
Lost.
pi_58572988
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Ja. Vannacht hoorde ik het, Huub en Claire gingen kijken. Zie nachtverslag, daar heb ik geschreven.
Ik heb het gelezen. Onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren met zoveel bewaking.
― Mark Twain
pi_58572997
Huh, ik heb een ban op nowlive van 14 dagen? Ik weet alleen niet waarom...
Jullie kennen me...schrijf ik zulke extreme dingen???
Make my day!
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:11:09 #236
137949 Disana
pi_58573002
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef akveor het volgende:

[..]

Aan Charlotte kun je heel goed zien wanneer ze oprecht 'warm en belangstellend' is en wanneer ze het veinst. Bij Brian loopt ze over van bewondering en liefde, terwijl ze bij Jaap doodleuk gaat lopen opruimen en daarbij de deur open laat staan zodat halfblote Jaap in de kou ligt. Maar aan haar woorden zal het niet liggen, ze wil je het gevoel geven dat ze je heel bijzonder vindt.
pi_58573011
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:10 schreef agter het volgende:
Heb je het over Huub gehad in negatieve zin?
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:12:31 #238
137949 Disana
pi_58573025
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:10 schreef agter het volgende:
Nee, nooit. Is er geen reden gegeven? Nou ja, gelukkig kun je hier nog leuk meeschrijven
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:13:55 #239
38396 mazaru
pi_58573054
En hop daar gaat die slet de poort weer uit
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:14:44 #240
38396 mazaru
pi_58573075
Jammer dat er daar in de buurt geen ravijnen zijn, anders kon ik nog hopen dat ze met karretje en al daar in vielen
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:14:55 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_58573082
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Disana het volgende:

Aan Charlotte kun je heel goed zien wanneer ze oprecht 'warm en belangstellend' is en wanneer ze het veinst. Bij Brian loopt ze over van bewondering en liefde, terwijl ze bij Jaap doodleuk gaat lopen opruimen en daarbij de deur open laat staan zodat halfblote Jaap in de kou ligt. Maar aan haar woorden zal het niet liggen, ze wil je het gevoel geven dat ze je heel bijzonder vindt.
Waarom denk je dat ze hier de bijnaam slijmspoor heeft......

José had haar goed te pakken 2 weken geleden. Ze wees haar op het feit dat ze zich zo duidelijk uitspreekt voor Amanda. Natuurlijk ontkende ze dit.
― Mark Twain
pi_58573088
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef T-lex het volgende:

[..]

Heb je het over Huub gehad in negatieve zin?
Ik weet het niet meer precies, wat ik geschreven heb. Dus kan het nooit zo erg zijn.
Make my day!
pi_58573105
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, nooit. Is er geen reden gegeven? Nou ja, gelukkig kun je hier nog leuk meeschrijven
Ik was net 1 weekje lid van nowlive, en had al iets van 4 berichten gepost...nou ja, Fok! is leuker.
Leve Fok!
Make my day!
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:16:45 #244
137949 Disana
pi_58573109
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze hier de bijnaam slijmspoor heeft......

José had haar goed te pakken 2 weken geleden. Ze wees haar op het feit dat ze zich zo duidelijk uitspreekt voor Amanda. Natuurlijk ontkende ze dit.
Ja, dat heb ik gezien. Palma vond het niet kunnen en zei dat ze het zelf niet deed. Maar ik denk dat die Charlotte het van zichzelf niet eens in de gaten heeft, het veinzen en slijmen zit in haar aard.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:17:19 #245
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58573118
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef mazaru het volgende:
En hop daar gaat die slet de poort weer uit
Zag je dat jurkje? Vogens mij is Amanda zwanger hoor...
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:17:40 #246
137949 Disana
pi_58573122
Gaat ze weer hoor. Ze vindt Ricardo heel erg mooi als vrouw, echt práchtig.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:19:09 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58573160
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef Disana het volgende:
Gaat ze weer hoor. Ze vindt Ricardo heel erg mooi als vrouw, echt práchtig.
Waarom de streams op haar en het staan is me onduidelijk.
pi_58573191
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik hoop van een vijfling die er niet meer uit kunnen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:23:03 #251
38396 mazaru
pi_58573240
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Kan ze het gelijk afstaan aan Blijdorp. Die zijn gek op bavianen
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:23:33 #252
137949 Disana
pi_58573250
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Waarom de streams op haar en het staan is me onduidelijk.
Ik heb de indruk dat dat vaak tot vervelens aan toe zo is. En nu is het al helemaal belachelijk: wat moeten wij met twee niet-miljonairs.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:26:30 #253
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58573324
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef Kloot-viool het volgende:
Omdat DGK binnen 2 weken is afgelopen lijkt het mij wel een goed idee om de bewoners meer aansluiting op de realiteit te geven.

Zo zouden ze kunnen beginnen met het zelfstandig opruimen van de Villa, zeg maar corvee.
Krijg je gelijk mooie tv en als er ééntje zijn snor drukt, kan die in de groep erop aangesproken worden.
En dat is ook goede TV (discussies).

Maar dat is zomaar een off-topic gedachte.
In het verleden gebeurde dat ook.
Kan me nog een leuke ruzie herinneren tussen Nena en ZDNGMW
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:27:38 #254
38396 mazaru
pi_58573347
quote:
LOL
Die Claire is echt niet bang. Ze gaat gewoon mee om te kijken wat er aan de hand is
pi_58573367
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:

[..]

LOL
Die Claire is echt niet bang. Ze gaat gewoon mee om te kijken wat er aan de hand is
Ik zie Amanda en Nadia nog in tranen staan, balend dat ze geen vuurwapen hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:31:47 #256
135305 beequeen
Lost.
pi_58573427
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:26 schreef RSie het volgende:

In het verleden gebeurde dat ook.
Kan me nog een leuke ruzie herinneren tussen Nena en ZDNGMW
Bedoel je deze?

― Mark Twain
pi_58573445
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
mag amanda weer mee golfen??
Tuurlijk...viel alleen steeds samen met rijlessen. Daarom heeft ze een paar keer verstek moeten laten gaan.
Of geloofde je de verhalen dat ze van de golfbaan was gestuurd en niet meer terug mocht komen?
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:33:01 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_58573448
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:

LOL
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.
― Mark Twain
pi_58573522
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.
En gisteravond, toen Huub weggeleid werd, sprong zij ook op Brian af.
pi_58573541
Ik zie dat "miljonair Ricardo" zich weer in de watten laat leggen. Gisteren z'n nageltjes gedaan bij Tilly...nu ff een behandeling van Charlotte....en dan straks weer in de Spido bruinen bij het zwembad.
Life sucks...maar niet voor die pisnicht.

p.s.: Als het broertje van Ricardo me na deze post wil bedreigen....Bring it! M'n pm box staat wagenwijd open.
pi_58573542
IK vind die nagels van Ricardo zo eng eruit zien.
Make my day!
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 12:41:04 #262
137949 Disana
pi_58573617
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef agter het volgende:
IK vind die nagels van Ricardo zo eng eruit zien.
Veel te wit
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:41:26 #263
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58573624
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

och, och, och,.. wat was die tijd en Nena toch mooi!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:45:09 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58573693
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Claire is een toppertje... ik heb dan ook nooit echt de beledigingen aan haar adres ook nooit zo goed begrepen. Ze is rustig en vind haar erg lief. Ze blaast niet hoog van de toren en blijft bij zichzelf. Huub heeft een goudmijntje getroffen die mooi bij hem past. Ik zou er van balen als ie haar te kort zou doen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:48:16 #265
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58573762
Jaap zie je niet stampvoeten dat ie z'n maagband wil...
Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zie Amanda en Nadia nog in tranen staan, balend dat ze geen vuurwapen hebben.
Het is nog waar ook.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 13:00:50 #267
137949 Disana
pi_58573961
Charlotte had dus tegen Huub gezegd dat ze Amanda helemaal niet helpt. Hij heeft het er nu over met Claire. Hij heeft helemaal niet gezegd dat ie boos op haar was ofzo, maar ze moet zich niet met het spel bemoeien.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 13:02:44 #268
137949 Disana
pi_58573996
Huub vindt Charlotte een lieve vrouw.

Hmm.
pi_58574001
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:03:54 #270
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58574018
Discussie over Charlote. Huub vin dhaar een lieve vrouw. Hij zegt dat ze geen kwaad woord over hen heeft gesproken en hij dus geen reden omiets tegen haar te doen. Claire begrijpt dat Charlotte een band met haar heeft omdat ze er zo lang inzit en haar heeft zien groeien van meisje naar jonge vrouw.

vrijdag 9 mei 2008 @ 13:04:46 #271
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58574032
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
Ik ben benieuwd. Hoe weet je dat?
Nog even over Ricardo, die zei gisteravond voor hij naar bed ging, tegen Huub: Ik ga er vroeg in, want ik moet morgenvroeg even weg. Dus ik vraag mij af of hij toen al wist van die bedreiging van zijn broertje richting Palma. Hij wist al wel dus, dat hij even weg zou gaan, maar niets ernstigs, zei hij erbij.
pi_58574046
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Hoe weet je dat?
Dat moet je me niet vragen
pi_58574054
quote:
ik hoop een brief!!!
Make my day!
pi_58574057
quote:
Dacht meer over dat gedoe van het sparren wie er gelogen had.Maar Huub zal wel weer effe gepaaid zijn met aardige woordjes en Huubje geloofd dan alles.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:06:13 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58574061
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Jaap zie je niet stampvoeten dat ie z'n maagband wil...
[ afbeelding ]
Nee, ben je gek, als hij gaat stampvoeten dan verbrandt hij caloriën....
Ik heb het idee dat Jaap z'n postuur na DGK wil gebruiken als gimmick, dus afvallen heeft geen prioriteit
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58574112
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef agter het volgende:

[..]

ik hoop een brief!!!

Ja, een bombrief
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:08:37 #278
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58574113
Huub fokt zich weer op over Brian... dir laffe NSB teringhond. Huub baalt ervan dat ie liegt en niet voor de waarheid uitkomt. Huub haalt het verhaal van het adres van Cora over de streams loopt. Dat Brian weer om d ehete brij heen draaide.

Huub zegt een paar keer NSB-er... ik snap waar het vandaan komt maar wat mij betreft mag ie daar wel mee ophouden.
Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef T-lex het volgende:
Ik zie dat "miljonair Ricardo" zich weer in de watten laat leggen. Gisteren z'n nageltjes gedaan bij Tilly...nu ff een behandeling van Charlotte....en dan straks weer in de Spido bruinen bij het zwembad.
Life sucks...maar niet voor die pisnicht.

p.s.: Als het broertje van Ricardo me na deze post wil bedreigen....Bring it! M'n pm box staat wagenwijd open.
ik zit met verbazing te kijken dat idd die pisnicht , die holridder en kontreetkever weer op die stoel ligt daar flikker er maar zoutzuurover heen ipv fruitzuur .
pi_58574130
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:08 schreef Borga het volgende:

[..]

Ja, een bombrief
Jeukpoeder!
Make my day!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:10:44 #281
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58574156
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Jaap z'n postuur na DGK wil gebruiken als gimmick, dus afvallen heeft geen prioriteit

Beetje dom als ie zijn postuur wil gebruiken ten koste van zijn gezondheid.

[..]

hij hijgt anders al een gek in me oor elke keer als hij zich heeft voortbewogen
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 13:11:36 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_58574168
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:08 schreef akveor het volgende:
Huub fokt zich weer op over Brian... dir laffe NSB teringhond. Huub baalt ervan dat ie liegt en niet voor de waarheid uitkomt. Huub haalt het verhaal van het adres van Cora over de streams loopt. Dat Brian weer om d ehete brij heen draaide.

Huub zegt een paar keer NSB-er... ik snap waar het vandaan komt maar wat mij betreft mag ie daar wel mee ophouden.
Huub heeft gewoon gelijk, Brian is ook een NSB'er, zelfs liegen tegen de FEBO en de FEBO doet hier niks tegen.
Ik heb het al eerder gezegd, de FEBO is bang voor Brian anders zouden ze hem toch wel aanpakken op zijn gedrag?

Huub vraagt zich af wat er met Amanda gaat gebeuren als er geen camera's meer op haar gericht staan, hij doelt op het slaan en de agressie van Brian.
― Mark Twain
pi_58574172
quote:

[..]

Klopt helemaal
pi_58574199
Verweet Huub gisteren Brian niet dat die slecht over hem sprak? Nou, Huub kan het nog een tandje erger......
pi_58574213
quote:
echt waar??????????? wanneer dan ooooook ik ben erg blij en dan op zijn gezicht letten
Hoe laat ongeveer
pi_58574247
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verweet Huub gisteren Brian niet dat die slecht over hem sprak? Nou, Huub kan het nog een tandje erger......
och doe is normaal man ..................als er 1 dag in dag uit slecht praat over Huub zijn het die 2 wel en Huub is pissed en terecht vanwege dat sparren . huub spreekt vaak tegen bezoekers nog met respect over brian heb ik andersom nog nooit gehoord. neemt niet weg dat Huub vaak te ver gaat met schelden maar in deze heeft Huub gelijk brian is laf
pi_58574259
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

echt waar??????????? wanneer dan ooooook ik ben erg blij en dan op zijn gezicht letten
Hoe laat ongeveer
Brian is nu achter en Claire zag ook een belangrijk persoon.Dus zo goed opletten als Brian terugkomt.Maar er zal wel niks mee gebeuren,want op hun site staat er helemaal niks over.
pi_58574276
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub spreekt geen slechts over Brian..slechts de waarheid.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 13:19:16 #290
137949 Disana
pi_58574278
Amanda vertelt binnen tien minuten twee keer het verhaal van de auto achter de bomen.

Is het trouwens de bedoeling dat dat jurkje van voren een kilometer hoger hangt dat van achteren.
pi_58574305
3x jurkje deze week gedragen door Amanda en 1x door Rachel.... en zou het wel gewassen zijn?
pi_58574306
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Amanda vertelt binnen tien minuten twee keer het verhaal van de auto achter de bomen.

Is het trouwens de bedoeling dat dat jurkje van voren een kilometer hoger hangt dat van achteren.
Nee disana dat jurkje hoort recht te hangen
pi_58574319
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Huub spreekt geen slechts over Brian..slechts de waarheid.
Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 13:22:29 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_58574329
quote:

Het is een vodje van Ricardo/Rachel, die heeft geen siliconentieten hè?
― Mark Twain
pi_58574352
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.
Laat ik het dan politiek correct zeggen: Huub vertelt precies zoals het gisteren gegaan is.....geen woord gelogen
pi_58574355

voor disana
pi_58574357
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

God bestaat niet, de waarheid wel.
pi_58574374
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:21 schreef MargrietV het volgende:
3x jurkje deze week gedragen door Amanda en 1x door Rachel.... en zou het wel gewassen zijn?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:26:15 #299
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58574389
quote:

Ja hoor... ze is vast de pil vergeten... Het wachten is op Claire dat die even gaat controleren of ze niet toevallig één dag heeft gemist...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')