quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolang
1. amanda tetterde, as usual, overal doorheen
2. brian ging weer op de side track toer
3. brian gaf geen antwoord en wilde volgende week verder praten; maar zoals Tommy terecht opmerkte, dan is het halve finale spel en komt er nix van
Als Brian nu eens normaal gereageerd had..... want Tommy was heel rustig en redelijk.... had dit niet gebeurd
Daarbij is Tommy, gewoon een lekker ding(kweetut, dit argument, snijd geen hout)
Eensch!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens het er niet opzetten is heel erg laf daar Huub die hele sport niet meester is dus gewoon weg het een laffe streek is en nog laffer om je gaan te verstoppen achter de febo sta eens voor wat je zegt ipv blablabla
Ja ik heb het idee dat Tommy compleet in zijn recht staat en dat achter het zo gedeald heeft jij geen verdere stappen en brajen alleen een boete .quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.
Ik zie zijn winst ook niet. Als die er al was, is die nu volledig in rook opgegaan. Huub had nooit kunnen verliezen, dom van Brian dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef Smash-it het volgende:
B gaat brinta maken. J leest de krant.
Puntje van mijn stoel, echt waar.
ho ho ho ,HBO,kan alles zelfs de was.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, ik op mijn 17e.
Wat een idioot ook met z'n bijzonder dit en dat![]()
![]()
.
broertje, ik heb het helemaal nergens over Huub....... alleen over Tommy en Brianquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is de kracht van Huub, die gespeelde verontwaardiging. Brian was hier door voor de rest van avond gelijk overklast en uit balans. Wat in z'n voordeel had moeten werken (speltechnisch) was door Huub heel slim in z'n nadeel uitgespeeld door die misplaatste verontwaardiging. Brian hierdoor natuurlijk enorm pissed en dan komt Tommy nog eens een uur mekkeren
Je kunt het daar zo af en toe ook gewoon invullen
Blessure door het trainen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Darklight het volgende:
wat is er aan de hand met de voet van huub?
Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie zijn winst ook niet. Als die er al was, is die nu volledig in rook opgegaan. Huub had nooit kunnen verliezen, dom van Brian dus.
huub heeft een loopgraaf voet door brain,en door de kopkaas van fries!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
klopt... vond het gisteravond een topavondquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......
Resumerend: Het is een teringzooi daar..... en dat is precies wat we allemaal willen, anders noemen we het saai.....
Ja zusje, behalve dat Tommy mij wel een aardige gast lijkt, vond ik dat hij het gisteren ook zelf op zat te zoeken door door te blijven zeuren om een antwoord dat Brian niet wilde geven en dat hij niet verplicht is om te geven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Desii het volgende:
[..]
broertje, ik heb het helemaal nergens over Huub....... alleen over Tommy en Brian
Toen Tommy net binnen was gisteren vroeg Ricardo naar een gebrande cd. Tommy zei dat hij hem zaterdag mee zou nemen. Maar Wicardo is er zaterdag avond helemaal niet volgens mij, die had toch een boeking?? Tommy zie nog iets van zaterdag "vroeg", dat Ricardo er dan wel was.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:52 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt... vond het gisteravond een topavond
Tommy zei bij het weglopen nog tegen H&C tot zaterdag.... dus zal dat feestje, om Huub met een ander te laten zoenen wel doorgaan
Het is voor Brian ook een wedstrijd, misschien nog wel belangrijker dan het kickboksgala. Die vent zoekt waarschijnlijk al maanden na een manier om Huub fysiek aan te kunnen pakken. Geen wonder dat ie zo gefrustreerd raakt. Maar het gros van de Brian aanhang op bijv. headliner lijkt me sowieso niet in staat om verbaal iets op te lossen dus die zullen het wel waarderen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie dat net een beetje anders. (Natuurlijk) Brian had deze uitdaging niet moeten doen. Ik zie zijn winst niet. Gisteren sprak hij uit dat hij Huub wou leren eens nee te zegen. Ik vraag me af waar hij die arrogantie vandaan haalt. Hij is niet de aangewezen persoon dit soort levenslessen aan Huub op te dringen. Daarnaast vindik dat Brian dit veel te groot heeft opgezet (al dan niet met behulp van de Febo. Met het aanstellen van een scheidsrechter en een half dozijn aan vechters uitnodigen voor een les? Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Brian kan ook gewoon antwoord geven op de vragen. Doe je dat niet dan heb je in mijn ogen wat te verbergen. Daarnaast zijn het voornamelijk de mensen van kamp B en A die constant maar weer menen Huub ter verantwoording te moeten roepen. Huub gaat daar zo goed als altijd op in.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zusje, behalve dat Tommy mij wel een aardige gast lijkt, vond ik dat hij het gisteren ook zelf op zat te zoeken door door te blijven zeuren om een antwoord dat Brian niet wilde geven en dat hij niet verplicht is om te geven.
Tommy was gisteravond een verlengstuk van Huub, liet zich daarvoor lenen. En dan keur ik het fysiek worden van Brian helemaal niet goed, integendeel, maar het ligt wel in de lijn der verwachting dat het zal gaan gebeuren, Brian een beetje kennende.....
Je ander liefje, de pianoleraar, zal zoiets nooit overkomen, omdat hij zich niet met het spel bemoeid.......
quote:10:43 - Handen wapperen
Nu Amanda weg is, zoekt Brian het gezelschap van Ferhat en Thijs op. De Antilliaan vertelt over zijn verleden. “Ik was negentien, had drie baantjes en een eigen bedrijf!”, laat Brian de jongens weten. “Zo!”, reageren Ferhat en Thijs in koor. Het drietal keuvelt gezellig verder maar dan is het toch echt tijd om weer schoon te maken. “Jij ging toch de douches doen?”, plaagt Ferhat de Miljonair. De Antilliaan kan er wel om lachen maar met zijn handen wapperen, doet hij liever niet, daar is hij immers toch Miljonair voor?
Ik ken Brian's doelen niet, maar vermoedelijk is doel één het winnen van geld. Als je gisteren de discussie hebt gevolgd, dan heb je gehoord dat Amanda en Brian na ongeveer twee minuten al tegen Tommy vertelden "Hey, laat het maar gaan, jij weet niet precies hoe dingen hier werken, wij vinden jou wel ok, maar praten er liever niet met je over". Dat hebben ze meerdere malen gezegd, maar Tommy bleef desondanks toch gewoon een uur lang doorgaan. Tja......als je iets niet wil vertellen, dan wil je het gewoon niet. Dat recht hebben mensen nu eenmaal....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian kan ook gewoon antwoord geven op de vragen. Doe je dat niet dan heb je in mijn ogen wat te verbergen. Daarnaast zijn het voornamelijk de mensen van kamp B en A die constant maar weer menen Huub ter verantwoording te moeten roepen. Huub gaat daar zo goed als altijd op in.
Omgekeerd gebeurt dat erg weinig. Ze blijven weglopen voor de discussie en lopen er in mijn ogen teveel voor weg.
Wat is Brians doel in de vila? Dat ie na afloop kan zeggen dat hij Huub op het rechte pad heeft gekregen?
Het lijkt er steeds meer op dat Brian een Huubwanabee is.
Ik geef je hier in gelijk, al bewonder ik het van Huub dat hij alles wil aangaan in deze was hij toch echt de realtiteit kwijt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......
Resumerend: Het is een teringzooi daar..... en dat is precies wat we allemaal willen, anders noemen we het saai.....
Oeh, die Brian tochquote:
Conclusie: er staat dus een boete op??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef mootie het volgende:
Huub biedt Claire 1000 euro om de pruik van Amanda's hoofd te trekken
Weet je waar je gefrustereerd van raakt...dat je je keer op keer moet laten slaan door die kutkabouter.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is voor Brian ook een wedstrijd, misschien nog wel belangrijker dan het kickboksgala. Die vent zoekt waarschijnlijk al maanden na een manier om Huub fysiek aan te kunnen pakken. Geen wonder dat ie zo gefrustreerd raakt. Maar het gros van de Brian aanhang op bijv. headliner lijkt me sowieso niet in staat om verbaal iets op te lossen dus die zullen het wel waarderen.
Die dooie cavia valt wrs onder Persoonlijk Bezit, vandaar die boete denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef Leandra het volgende:
Conclusie: er staat dus een boete op??
Wellicht zelfs meer dan alleen een boete van ¤ 1.000,=?? Exit??
TOP idee........ik zeg, DOEN!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef mootie het volgende:
Huub biedt Claire 1000 euro om de pruik van Amanda's hoofd te trekken
Wat mij betreft..........WEGBLIJVEN! tot nooit meer ziens!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die dooie cavia valt wrs onder Persoonlijk Bezit, vandaar die boete denk ik.
Toch hoop ik dat Claire het doet en wel heel snel.
Ricardo blijft wel heel lang weg, zou hij nog terugkomen?
Hij moet Jaap's advies volgen en per ongeluk wat op z'n voet laten vallenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Weet je waar je gefrustereerd van raakt...dat je je keer op keer moet laten slaan door die kutkabouter.![]()
Kan me er wel wat bij voorstellen dat Brian Huub wel is wat tikjes zou willen geven. Doordat Brian keer op keer de klappen moet vangen en eigenlijk geen reet terug kan en mag doen loopt de frusteratie alleen maar hoger op...zeker nu de laatste keren gebleken is dat Huub ook geen boetes meer krijgt.![]()
Ik zag het sparren niet alleen als vermaak (Ja geef ik toe) maar ook als een gecontroleerde vorm voor Brian en Huub om een deel van hun frusteratie te kunnen botvieren.
Eigenlijk is dit zelfs nog de beste oplossing ook. Hoeven ze mekaar buiten niet te lijf te gaan.![]()
Laat die gasten maar is de handschoenen aan doen en mekaar op een nette manier te lijf gaan.
Vannacht heb ik gezegd, Brian wil de intelligente zijn, de dichter, de denker, de muzikant... in mijn ogen is ie de sporter, de tenniser en de kickbokser en daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is voor Brian ook een wedstrijd, misschien nog wel belangrijker dan het kickboksgala. Die vent zoekt waarschijnlijk al maanden na een manier om Huub fysiek aan te kunnen pakken. Geen wonder dat ie zo gefrustreerd raakt. Maar het gros van de Brian aanhang op bijv. headliner lijkt me sowieso niet in staat om verbaal iets op te lossen dus die zullen het wel waarderen.
Mwah, ik denk niet dat het nog erg zinvol is, inmiddels is haar eigen haar waarschijnlijk aardig aangegroeid en het zou me niets verbazen als het nog leuk staat ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die dooie cavia valt wrs onder Persoonlijk Bezit, vandaar die boete denk ik.
Toch hoop ik dat Claire het doet en wel heel snel.
Ricardo blijft wel heel lang weg, zou hij nog terugkomen?
In het begin mocht er niet eens over die pruik gesproken worden, laat staan dat iemand dat ding van haar domme hoofd mocht rukken. En je weet, Amanda en haar pruik.......ze wordt helemaal gek als iemand er maar naar wijst. Dat werd gisteravond wel duidelijk, toen Claire over dat ding begon.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik denk niet dat het nog erg zinvol is, inmiddels is haar eigen haar waarschijnlijk aardig aangegroeid en het zou me niets verbazen als het nog leuk staat ook.
Het zal alleen ff plat zitten door die pruik, maar meer dan beroerd zitten doet het waarschijnlijk niet.
Als ze hadden willen klieren met die pruik dan hadden ze dat in het begin moeten doen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:19 schreef akveor het volgende:
Vannacht heb ik gezegd, Brian wil de intelligente zijn, de dichter, de denker, de muzikant... in mijn ogen is ie de sporter, de tenniser en de kickbokser en daar is niets mis mee.
Het lukt hem niet Huub op diens terrein te verslaan. Hij nodigt Huub uit te komen sparren op zijn terrein waar zijn skills liggen. Door Huub te laten inzien dat deze strijd niet te winnen is hoopte hij dat Huub zijn gezonde verstand zou gebruiken daarmee dacht Brian dat ie Huub had verslagen. Dat is een misrekening omdat Huub's ego daar te groot voor is. Brian had zijn sportieve winst kunnen behalen door na afloop van de training te zeggen: Sorry Huub, jij bent echt geen partij voor mij ik blaas het af. Dan was de druk weggeweest en hadden ze misschien zelfs nog wel een robbertje kunnen stoeien. Nu heeft ie Huub de tijd te geven om zich er met z'n intellect uit te redden. Met als gevolg een gefrustreerde Brian. Brian heeft zijn plan zelf laten backfireën door niet de verstandigste te zijn.
boelshit hij was achter ivm zijn broer robin zie maar mijn post iets eerder dat hij zijn broertje heeft gebeld end ie niet opneemt en dan maar op hyves heeft gepost jaja op de pc bij de dokter zeker ricardo je liegt al net zo erg als a & bquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
Ricardo is zgn naar de dokter geweest, hij heeft last van zijn knie.
Hij heeft duidelijk iets goed te maken en roept dat hij van José houdt.
ja als je ff terug leest zie je mijn printjes staanquote:
Is Robin homo of heterobroertje?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heeft JEEthuh gepost eerder.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef schatje het volgende:
Slijmspoor komt er zeker aan? Of stinkwijf?
Wanneer je constant de discussie uit de wegloopt met je zg vijanden dan blijft er op een gegeven moment ook weinig anders meer over dan fysiek geweld. Dan hadden ze beter een hek in het midden van de villa kunnen zetten met ieder kamp een eigen helft. Daarbij vind ik dat ze dat recht helemaal niet hebben daar het spel is en zij op die manier constant de voortgang van het spel blokkeren. Al met al Huub is gefrustreerd om dat ie intellectueel niet bevredigd wordt. Brian omdat het hem niet lukt Huub intellectueel te verslaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken Brian's doelen niet, maar vermoedelijk is doel één het winnen van geld. Als je gisteren de discussie hebt gevolgd, dan heb je gehoord dat Amanda en Brian na ongeveer twee minuten al tegen Tommy vertelden "Hey, laat het maar gaan, jij weet niet precies hoe dingen hier werken, wij vinden jou wel ok, maar praten er liever niet met je over". Dat hebben ze meerdere malen gezegd, maar Tommy bleef desondanks toch gewoon een uur lang doorgaan. Tja......als je iets niet wil vertellen, dan wil je het gewoon niet. Dat recht hebben mensen nu eenmaal....
Altijd handig een arts met internet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ricardo's berichtje op de Hyves van zijn broer.
Nu nog een tandarts met spellingscontrole en Ricardo is er klaar voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef Dementor het volgende:
Altijd handig een arts met internet.
ik dacht de hetro maar weet het niet 100%quote:
Dat staat buiten kijf. Jammer alleen dat het weer onder het mom van 'arts' de villa in wordt gebracht. Het zou denk ik juist een perfecte aanleiding kunnen zijn voor een zinnige discussie over spel en realiteit scheiden, zowel in als buiten de kooi. Maar we weten inmiddels dat aan het merendeel van de bewoners zinnige discussies niet besteed zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef kahaarin het volgende:
@CC: Toch klasse dat hij zijn broertje terecht wijst, dit kan imho echt niet.
Precies, zeg gewoon hoe het is en probeer eens eerlijk te zijn, dit kan gewoon niet door de beugel en dat mag ook heus wel gezegd worden, ze zouden hier iets positiefs uit kunnen halen door het op de manier te doen die jij voorstelt, nu is het weer zo halfbakken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Jammer alleen dat het weer onder het mom van 'arts' de villa in wordt gebracht. Het zou denk ik juist een perfecte aanleiding kunnen zijn voor een zinnige discussie over spel en realiteit scheiden, zowel in als buiten de kooi. Maar we weten inmiddels dat aan het merendeel van de bewoners zinnige discussies niet besteed zijn.
Dat vroeg ik me een paar posts hierboven ook al af. Ik denk achter...quote:
Charlottequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef akveor het volgende:
Ingrid (?) en Huub smoezen wat.... ik hoor: echt niet hè....Om wat er buiten gebeurt... ik gun het jullie allemaal
Ah thanks voor de aanvulling.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Charlotte![]()
Het ging over iets dat Huub had gezegd op de streams over iets negatiefs dat zij gezegd zou hebben. Zij ontkent iets negatiefs (over Huub?) gezegd te hebben want ze gunt ze de winst allemaal.
Zag je dat ze hem wilde omhelzen en dat hij met zijn handen op haar heupen de omhelzing discreet wegduwde?
Jullie hebben het toch over slijmspoor?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks voor de aanvulling.
Nee dat wegduwen heb ik net gemist.
Vind haar wel spontaan naar Huub teo. Maar verder hou ik haar nooit zo in de gaten en heb er dus verder geen oordeel over.
Ja. Vannacht hoorde ik het, Huub en Claire gingen kijken. Zie nachtverslag, daar heb ik erover geschreven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda en die pisnicht hebben een brief gevonden in de tuin. Volgens Amanda is er iemand de villa ingesluipt.
Huub weet ervan, ze mogen het er niet over hebben. Dat was dus vannacht.
Zou kunnen maar dan hebben ze dat naar voren geschoven...quote:
Ik heb het gelezen. Onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren met zoveel bewaking.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja. Vannacht hoorde ik het, Huub en Claire gingen kijken. Zie nachtverslag, daar heb ik geschreven.
Aan Charlotte kun je heel goed zien wanneer ze oprecht 'warm en belangstellend' is en wanneer ze het veinst. Bij Brian loopt ze over van bewondering en liefde, terwijl ze bij Jaap doodleuk gaat lopen opruimen en daarbij de deur open laat staan zodat halfblote Jaap in de kou ligt. Maar aan haar woorden zal het niet liggen, ze wil je het gevoel geven dat ze je heel bijzonder vindt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks voor de aanvulling.
Nee dat wegduwen heb ik net gemist.
Vind haar wel spontaan naar Huub teo. Maar verder hou ik haar nooit zo in de gaten en heb er dus verder geen oordeel over.
Heb je het over Huub gehad in negatieve zin?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:10 schreef agter het volgende:
Huh, ik heb een ban op nowlive van 14 dagen? Ik weet alleen niet waarom...
Jullie kennen me...schrijf ik zulke extreme dingen???
Nee, nooit. Is er geen reden gegeven? Nou ja, gelukkig kun je hier nog leuk meeschrijvenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:10 schreef agter het volgende:
Huh, ik heb een ban op nowlive van 14 dagen? Ik weet alleen niet waarom...
Jullie kennen me...schrijf ik zulke extreme dingen???
Waarom denk je dat ze hier de bijnaam slijmspoor heeft......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
Aan Charlotte kun je heel goed zien wanneer ze oprecht 'warm en belangstellend' is en wanneer ze het veinst. Bij Brian loopt ze over van bewondering en liefde, terwijl ze bij Jaap doodleuk gaat lopen opruimen en daarbij de deur open laat staan zodat halfblote Jaap in de kou ligt. Maar aan haar woorden zal het niet liggen, ze wil je het gevoel geven dat ze je heel bijzonder vindt.
Ik weet het niet meer precies, wat ik geschreven heb. Dus kan het nooit zo erg zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb je het over Huub gehad in negatieve zin?
Ik was net 1 weekje lid van nowlive, en had al iets van 4 berichten gepost...nou ja, Fok! is leuker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nooit. Is er geen reden gegeven? Nou ja, gelukkig kun je hier nog leuk meeschrijven
Ja, dat heb ik gezien. Palma vond het niet kunnen en zei dat ze het zelf niet deed. Maar ik denk dat die Charlotte het van zichzelf niet eens in de gaten heeft, het veinzen en slijmen zit in haar aard.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze hier de bijnaam slijmspoor heeft......![]()
José had haar goed te pakken 2 weken geleden. Ze wees haar op het feit dat ze zich zo duidelijk uitspreekt voor Amanda. Natuurlijk ontkende ze dit.
Zag je dat jurkje? Vogens mij is Amanda zwanger hoor...quote:
Waarom de streams op haar en het staan is me onduidelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef Disana het volgende:
Gaat ze weer hoor. Ze vindt Ricardo heel erg mooi als vrouw, echt práchtig.
Ik hoop van een vijfling die er niet meer uit kunnenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zag je dat jurkje? Vogens mij is Amanda zwanger hoor...
Kan ze het gelijk afstaan aan Blijdorp. Die zijn gek op bavianenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zag je dat jurkje? Vogens mij is Amanda zwanger hoor...
Ik heb de indruk dat dat vaak tot vervelens aan toe zo is. En nu is het al helemaal belachelijk: wat moeten wij met twee niet-miljonairs.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom de streams op haar en het staan is me onduidelijk.
In het verleden gebeurde dat ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef Kloot-viool het volgende:
Omdat DGK binnen 2 weken is afgelopen lijkt het mij wel een goed idee om de bewoners meer aansluiting op de realiteit te geven.
Zo zouden ze kunnen beginnen met het zelfstandig opruimen van de Villa, zeg maar corvee.
Krijg je gelijk mooie tv en als er ééntje zijn snor drukt, kan die in de groep erop aangesproken worden.
En dat is ook goede TV (discussies).
Maar dat is zomaar een off-topic gedachte.
LOLquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef MargrietV het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=285700&EMB=TaF Indringer in villa
Ik zie Amanda en Nadia nog in tranen staan, balend dat ze geen vuurwapen hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Die Claire is echt niet bang. Ze gaat gewoon mee om te kijken wat er aan de hand is
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:26 schreef RSie het volgende:
In het verleden gebeurde dat ook.
Kan me nog een leuke ruzie herinneren tussen Nena en ZDNGMW
Tuurlijk...viel alleen steeds samen met rijlessen. Daarom heeft ze een paar keer verstek moeten laten gaan.quote:
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
LOL
Die Claire is echt niet bang. Ze gaat gewoon mee om te kijken wat er aan de hand is
En gisteravond, toen Huub weggeleid werd, sprong zij ook op Brian af.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.
Veel te witquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef agter het volgende:
IK vind die nagels van Ricardo zo eng eruit zien.
quote:
Claire is een toppertje... ik heb dan ook nooit echt de beledigingen aan haar adres ook nooit zo goed begrepen. Ze is rustig en vind haar erg lief. Ze blaast niet hoog van de toren en blijft bij zichzelf. Huub heeft een goudmijntje getroffen die mooi bij hem past. Ik zou er van balen als ie haar te kort zou doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.
Het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Amanda en Nadia nog in tranen staan, balend dat ze geen vuurwapen hebben.
Ik ben benieuwd. Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
ik hoop een brief!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
Dacht meer over dat gedoe van het sparren wie er gelogen had.Maar Huub zal wel weer effe gepaaid zijn met aardige woordjes en Huubje geloofd dan alles.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Nee, ben je gek, als hij gaat stampvoeten dan verbrandt hij caloriën....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Jaap zie je niet stampvoeten dat ie z'n maagband wil...
[ afbeelding ]
Ja, een bombriefquote:
ik zit met verbazing te kijken dat idd die pisnicht , die holridder en kontreetkever weer op die stoel ligt daar flikker er maar zoutzuurover heen ipv fruitzuur .quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef T-lex het volgende:
Ik zie dat "miljonair Ricardo" zich weer in de watten laat leggen. Gisteren z'n nageltjes gedaan bij Tilly...nu ff een behandeling van Charlotte....en dan straks weer in de Spido bruinen bij het zwembad.
Life sucks...maar niet voor die pisnicht.![]()
p.s.: Als het broertje van Ricardo me na deze post wil bedreigen....Bring it! M'n pm box staat wagenwijd open.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ben je gek, als hij gaat stampvoeten dan verbrandt hij caloriën....![]()
Ik heb het idee dat Jaap z'n postuur na DGK wil gebruiken als gimmick, dus afvallen heeft geen prioriteit
hij hijgt anders al een gek in me oor elke keer als hij zich heeft voortbewogenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap z'n postuur na DGK wil gebruiken als gimmick, dus afvallen heeft geen prioriteit
Huub heeft gewoon gelijk, Brian is ook een NSB'er, zelfs liegen tegen de FEBO en de FEBO doet hier niks tegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:08 schreef akveor het volgende:
Huub fokt zich weer op over Brian... dir laffe NSB teringhond. Huub baalt ervan dat ie liegt en niet voor de waarheid uitkomt. Huub haalt het verhaal van het adres van Cora over de streams loopt. Dat Brian weer om d ehete brij heen draaide.
Huub zegt een paar keer NSB-er... ik snap waar het vandaan komt maar wat mij betreft mag ie daar wel mee ophouden.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
echt waar??????????? wanneer dan ooooook ik ben erg blij en dan op zijn gezicht lettenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
och doe is normaal man ..................als er 1 dag in dag uit slecht praat over Huub zijn het die 2 wel en Huub is pissed en terecht vanwege dat sparren . huub spreekt vaak tegen bezoekers nog met respect over brian heb ik andersom nog nooit gehoord. neemt niet weg dat Huub vaak te ver gaat met schelden maar in deze heeft Huub gelijk brian is lafquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verweet Huub gisteren Brian niet dat die slecht over hem sprak? Nou, Huub kan het nog een tandje erger......
Brian is nu achter en Claire zag ook een belangrijk persoon.Dus zo goed opletten als Brian terugkomt.Maar er zal wel niks mee gebeuren,want op hun site staat er helemaal niks over.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
echt waar??????????? wanneer dan ooooook ik ben erg blij en dan op zijn gezicht letten
Hoe laat ongeveer
Huub spreekt geen slechts over Brian..slechts de waarheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verweet Huub gisteren Brian niet dat die slecht over hem sprak? Nou, Huub kan het nog een tandje erger......
Nee disana dat jurkje hoort recht te hangenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Amanda vertelt binnen tien minuten twee keer het verhaal van de auto achter de bomen.
Is het trouwens de bedoeling dat dat jurkje van voren een kilometer hoger hangt dat van achteren.
Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub spreekt geen slechts over Brian..slechts de waarheid.
Het is een vodje van Ricardo/Rachel, die heeft geen siliconentieten hè?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Amanda vertelt binnen tien minuten twee keer het verhaal van de auto achter de bomen.
Is het trouwens de bedoeling dat dat jurkje van voren een kilometer hoger hangt dat van achteren.
Laat ik het dan politiek correct zeggen: Huub vertelt precies zoals het gisteren gegaan is.....geen woord gelogenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.
God bestaat niet, de waarheid wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:21 schreef MargrietV het volgende:
3x jurkje deze week gedragen door Amanda en 1x door Rachel.... en zou het wel gewassen zijn?
Ja hoor... ze is vast de pil vergeten... Het wachten is op Claire dat die even gaat controleren of ze niet toevallig één dag heeft gemist...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |