Is Robin homo of heterobroertje?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heeft JEEthuh gepost eerder.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef schatje het volgende:
Slijmspoor komt er zeker aan? Of stinkwijf?
Wanneer je constant de discussie uit de wegloopt met je zg vijanden dan blijft er op een gegeven moment ook weinig anders meer over dan fysiek geweld. Dan hadden ze beter een hek in het midden van de villa kunnen zetten met ieder kamp een eigen helft. Daarbij vind ik dat ze dat recht helemaal niet hebben daar het spel is en zij op die manier constant de voortgang van het spel blokkeren. Al met al Huub is gefrustreerd om dat ie intellectueel niet bevredigd wordt. Brian omdat het hem niet lukt Huub intellectueel te verslaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken Brian's doelen niet, maar vermoedelijk is doel één het winnen van geld. Als je gisteren de discussie hebt gevolgd, dan heb je gehoord dat Amanda en Brian na ongeveer twee minuten al tegen Tommy vertelden "Hey, laat het maar gaan, jij weet niet precies hoe dingen hier werken, wij vinden jou wel ok, maar praten er liever niet met je over". Dat hebben ze meerdere malen gezegd, maar Tommy bleef desondanks toch gewoon een uur lang doorgaan. Tja......als je iets niet wil vertellen, dan wil je het gewoon niet. Dat recht hebben mensen nu eenmaal....
Altijd handig een arts met internet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ricardo's berichtje op de Hyves van zijn broer.
Nu nog een tandarts met spellingscontrole en Ricardo is er klaar voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef Dementor het volgende:
Altijd handig een arts met internet.
ik dacht de hetro maar weet het niet 100%quote:
Dat staat buiten kijf. Jammer alleen dat het weer onder het mom van 'arts' de villa in wordt gebracht. Het zou denk ik juist een perfecte aanleiding kunnen zijn voor een zinnige discussie over spel en realiteit scheiden, zowel in als buiten de kooi. Maar we weten inmiddels dat aan het merendeel van de bewoners zinnige discussies niet besteed zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef kahaarin het volgende:
@CC: Toch klasse dat hij zijn broertje terecht wijst, dit kan imho echt niet.
Precies, zeg gewoon hoe het is en probeer eens eerlijk te zijn, dit kan gewoon niet door de beugel en dat mag ook heus wel gezegd worden, ze zouden hier iets positiefs uit kunnen halen door het op de manier te doen die jij voorstelt, nu is het weer zo halfbakken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Jammer alleen dat het weer onder het mom van 'arts' de villa in wordt gebracht. Het zou denk ik juist een perfecte aanleiding kunnen zijn voor een zinnige discussie over spel en realiteit scheiden, zowel in als buiten de kooi. Maar we weten inmiddels dat aan het merendeel van de bewoners zinnige discussies niet besteed zijn.
Dat vroeg ik me een paar posts hierboven ook al af. Ik denk achter...quote:
Charlottequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef akveor het volgende:
Ingrid (?) en Huub smoezen wat.... ik hoor: echt niet hè....Om wat er buiten gebeurt... ik gun het jullie allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |