Kan ze het gelijk afstaan aan Blijdorp. Die zijn gek op bavianenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zag je dat jurkje? Vogens mij is Amanda zwanger hoor...
Ik heb de indruk dat dat vaak tot vervelens aan toe zo is. En nu is het al helemaal belachelijk: wat moeten wij met twee niet-miljonairs.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom de streams op haar en het staan is me onduidelijk.
In het verleden gebeurde dat ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef Kloot-viool het volgende:
Omdat DGK binnen 2 weken is afgelopen lijkt het mij wel een goed idee om de bewoners meer aansluiting op de realiteit te geven.
Zo zouden ze kunnen beginnen met het zelfstandig opruimen van de Villa, zeg maar corvee.
Krijg je gelijk mooie tv en als er ééntje zijn snor drukt, kan die in de groep erop aangesproken worden.
En dat is ook goede TV (discussies).
Maar dat is zomaar een off-topic gedachte.
LOLquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef MargrietV het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=285700&EMB=TaF Indringer in villa
Ik zie Amanda en Nadia nog in tranen staan, balend dat ze geen vuurwapen hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Die Claire is echt niet bang. Ze gaat gewoon mee om te kijken wat er aan de hand is
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:26 schreef RSie het volgende:
In het verleden gebeurde dat ook.
Kan me nog een leuke ruzie herinneren tussen Nena en ZDNGMW
Tuurlijk...viel alleen steeds samen met rijlessen. Daarom heeft ze een paar keer verstek moeten laten gaan.quote:
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
LOL
Die Claire is echt niet bang. Ze gaat gewoon mee om te kijken wat er aan de hand is
En gisteravond, toen Huub weggeleid werd, sprong zij ook op Brian af.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.
Veel te witquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef agter het volgende:
IK vind die nagels van Ricardo zo eng eruit zien.
quote:
Claire is een toppertje... ik heb dan ook nooit echt de beledigingen aan haar adres ook nooit zo goed begrepen. Ze is rustig en vind haar erg lief. Ze blaast niet hoog van de toren en blijft bij zichzelf. Huub heeft een goudmijntje getroffen die mooi bij hem past. Ik zou er van balen als ie haar te kort zou doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.
Het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Amanda en Nadia nog in tranen staan, balend dat ze geen vuurwapen hebben.
Ik ben benieuwd. Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
ik hoop een brief!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
Dacht meer over dat gedoe van het sparren wie er gelogen had.Maar Huub zal wel weer effe gepaaid zijn met aardige woordjes en Huubje geloofd dan alles.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |