Kan ze het gelijk afstaan aan Blijdorp. Die zijn gek op bavianenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zag je dat jurkje? Vogens mij is Amanda zwanger hoor...
Ik heb de indruk dat dat vaak tot vervelens aan toe zo is. En nu is het al helemaal belachelijk: wat moeten wij met twee niet-miljonairs.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom de streams op haar en het staan is me onduidelijk.
In het verleden gebeurde dat ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef Kloot-viool het volgende:
Omdat DGK binnen 2 weken is afgelopen lijkt het mij wel een goed idee om de bewoners meer aansluiting op de realiteit te geven.
Zo zouden ze kunnen beginnen met het zelfstandig opruimen van de Villa, zeg maar corvee.
Krijg je gelijk mooie tv en als er ééntje zijn snor drukt, kan die in de groep erop aangesproken worden.
En dat is ook goede TV (discussies).
Maar dat is zomaar een off-topic gedachte.
LOLquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef MargrietV het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=285700&EMB=TaF Indringer in villa
Ik zie Amanda en Nadia nog in tranen staan, balend dat ze geen vuurwapen hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Die Claire is echt niet bang. Ze gaat gewoon mee om te kijken wat er aan de hand is
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:26 schreef RSie het volgende:
In het verleden gebeurde dat ook.
Kan me nog een leuke ruzie herinneren tussen Nena en ZDNGMW
Tuurlijk...viel alleen steeds samen met rijlessen. Daarom heeft ze een paar keer verstek moeten laten gaan.quote:
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
LOL
Die Claire is echt niet bang. Ze gaat gewoon mee om te kijken wat er aan de hand is
En gisteravond, toen Huub weggeleid werd, sprong zij ook op Brian af.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.
Veel te witquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef agter het volgende:
IK vind die nagels van Ricardo zo eng eruit zien.
quote:
Claire is een toppertje... ik heb dan ook nooit echt de beledigingen aan haar adres ook nooit zo goed begrepen. Ze is rustig en vind haar erg lief. Ze blaast niet hoog van de toren en blijft bij zichzelf. Huub heeft een goudmijntje getroffen die mooi bij hem past. Ik zou er van balen als ie haar te kort zou doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is echt een stoere tante. Ik zie haar nog Huub wegtillen tijdens de ruzie met Brian.
Het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Amanda en Nadia nog in tranen staan, balend dat ze geen vuurwapen hebben.
Ik ben benieuwd. Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
ik hoop een brief!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
Dacht meer over dat gedoe van het sparren wie er gelogen had.Maar Huub zal wel weer effe gepaaid zijn met aardige woordjes en Huubje geloofd dan alles.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Nee, ben je gek, als hij gaat stampvoeten dan verbrandt hij caloriën....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Jaap zie je niet stampvoeten dat ie z'n maagband wil...
[ afbeelding ]
Ja, een bombriefquote:
ik zit met verbazing te kijken dat idd die pisnicht , die holridder en kontreetkever weer op die stoel ligt daar flikker er maar zoutzuurover heen ipv fruitzuur .quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef T-lex het volgende:
Ik zie dat "miljonair Ricardo" zich weer in de watten laat leggen. Gisteren z'n nageltjes gedaan bij Tilly...nu ff een behandeling van Charlotte....en dan straks weer in de Spido bruinen bij het zwembad.
Life sucks...maar niet voor die pisnicht.![]()
p.s.: Als het broertje van Ricardo me na deze post wil bedreigen....Bring it! M'n pm box staat wagenwijd open.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ben je gek, als hij gaat stampvoeten dan verbrandt hij caloriën....![]()
Ik heb het idee dat Jaap z'n postuur na DGK wil gebruiken als gimmick, dus afvallen heeft geen prioriteit
hij hijgt anders al een gek in me oor elke keer als hij zich heeft voortbewogenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap z'n postuur na DGK wil gebruiken als gimmick, dus afvallen heeft geen prioriteit
Huub heeft gewoon gelijk, Brian is ook een NSB'er, zelfs liegen tegen de FEBO en de FEBO doet hier niks tegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:08 schreef akveor het volgende:
Huub fokt zich weer op over Brian... dir laffe NSB teringhond. Huub baalt ervan dat ie liegt en niet voor de waarheid uitkomt. Huub haalt het verhaal van het adres van Cora over de streams loopt. Dat Brian weer om d ehete brij heen draaide.
Huub zegt een paar keer NSB-er... ik snap waar het vandaan komt maar wat mij betreft mag ie daar wel mee ophouden.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
echt waar??????????? wanneer dan ooooook ik ben erg blij en dan op zijn gezicht lettenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
och doe is normaal man ..................als er 1 dag in dag uit slecht praat over Huub zijn het die 2 wel en Huub is pissed en terecht vanwege dat sparren . huub spreekt vaak tegen bezoekers nog met respect over brian heb ik andersom nog nooit gehoord. neemt niet weg dat Huub vaak te ver gaat met schelden maar in deze heeft Huub gelijk brian is lafquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verweet Huub gisteren Brian niet dat die slecht over hem sprak? Nou, Huub kan het nog een tandje erger......
Brian is nu achter en Claire zag ook een belangrijk persoon.Dus zo goed opletten als Brian terugkomt.Maar er zal wel niks mee gebeuren,want op hun site staat er helemaal niks over.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
echt waar??????????? wanneer dan ooooook ik ben erg blij en dan op zijn gezicht letten
Hoe laat ongeveer
Huub spreekt geen slechts over Brian..slechts de waarheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verweet Huub gisteren Brian niet dat die slecht over hem sprak? Nou, Huub kan het nog een tandje erger......
Nee disana dat jurkje hoort recht te hangenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Amanda vertelt binnen tien minuten twee keer het verhaal van de auto achter de bomen.
Is het trouwens de bedoeling dat dat jurkje van voren een kilometer hoger hangt dat van achteren.
Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub spreekt geen slechts over Brian..slechts de waarheid.
Het is een vodje van Ricardo/Rachel, die heeft geen siliconentieten hè?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Amanda vertelt binnen tien minuten twee keer het verhaal van de auto achter de bomen.
Is het trouwens de bedoeling dat dat jurkje van voren een kilometer hoger hangt dat van achteren.
Laat ik het dan politiek correct zeggen: Huub vertelt precies zoals het gisteren gegaan is.....geen woord gelogenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.
God bestaat niet, de waarheid wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:21 schreef MargrietV het volgende:
3x jurkje deze week gedragen door Amanda en 1x door Rachel.... en zou het wel gewassen zijn?
Ja hoor... ze is vast de pil vergeten... Het wachten is op Claire dat die even gaat controleren of ze niet toevallig één dag heeft gemist...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |