abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:06:13 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58574061
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Jaap zie je niet stampvoeten dat ie z'n maagband wil...
[ afbeelding ]
Nee, ben je gek, als hij gaat stampvoeten dan verbrandt hij caloriën....
Ik heb het idee dat Jaap z'n postuur na DGK wil gebruiken als gimmick, dus afvallen heeft geen prioriteit
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58574112
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef agter het volgende:

[..]

ik hoop een brief!!!

Ja, een bombrief
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:08:37 #278
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58574113
Huub fokt zich weer op over Brian... dir laffe NSB teringhond. Huub baalt ervan dat ie liegt en niet voor de waarheid uitkomt. Huub haalt het verhaal van het adres van Cora over de streams loopt. Dat Brian weer om d ehete brij heen draaide.

Huub zegt een paar keer NSB-er... ik snap waar het vandaan komt maar wat mij betreft mag ie daar wel mee ophouden.
Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef T-lex het volgende:
Ik zie dat "miljonair Ricardo" zich weer in de watten laat leggen. Gisteren z'n nageltjes gedaan bij Tilly...nu ff een behandeling van Charlotte....en dan straks weer in de Spido bruinen bij het zwembad.
Life sucks...maar niet voor die pisnicht.

p.s.: Als het broertje van Ricardo me na deze post wil bedreigen....Bring it! M'n pm box staat wagenwijd open.
ik zit met verbazing te kijken dat idd die pisnicht , die holridder en kontreetkever weer op die stoel ligt daar flikker er maar zoutzuurover heen ipv fruitzuur .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58574130
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:08 schreef Borga het volgende:

[..]

Ja, een bombrief
Jeukpoeder!
Make my day!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:10:44 #281
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58574156
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Jaap z'n postuur na DGK wil gebruiken als gimmick, dus afvallen heeft geen prioriteit

Beetje dom als ie zijn postuur wil gebruiken ten koste van zijn gezondheid.

[..]

hij hijgt anders al een gek in me oor elke keer als hij zich heeft voortbewogen
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 13:11:36 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_58574168
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:08 schreef akveor het volgende:
Huub fokt zich weer op over Brian... dir laffe NSB teringhond. Huub baalt ervan dat ie liegt en niet voor de waarheid uitkomt. Huub haalt het verhaal van het adres van Cora over de streams loopt. Dat Brian weer om d ehete brij heen draaide.

Huub zegt een paar keer NSB-er... ik snap waar het vandaan komt maar wat mij betreft mag ie daar wel mee ophouden.
Huub heeft gewoon gelijk, Brian is ook een NSB'er, zelfs liegen tegen de FEBO en de FEBO doet hier niks tegen.
Ik heb het al eerder gezegd, de FEBO is bang voor Brian anders zouden ze hem toch wel aanpakken op zijn gedrag?

Huub vraagt zich af wat er met Amanda gaat gebeuren als er geen camera's meer op haar gericht staan, hij doelt op het slaan en de agressie van Brian.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58574172
quote:

[..]

Klopt helemaal
pi_58574199
Verweet Huub gisteren Brian niet dat die slecht over hem sprak? Nou, Huub kan het nog een tandje erger......
pi_58574213
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen iets voor Brian naar aanleiding van de woedeuitbarsting van gisteravond.
echt waar??????????? wanneer dan ooooook ik ben erg blij en dan op zijn gezicht letten
Hoe laat ongeveer
pi_58574247
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verweet Huub gisteren Brian niet dat die slecht over hem sprak? Nou, Huub kan het nog een tandje erger......
och doe is normaal man ..................als er 1 dag in dag uit slecht praat over Huub zijn het die 2 wel en Huub is pissed en terecht vanwege dat sparren . huub spreekt vaak tegen bezoekers nog met respect over brian heb ik andersom nog nooit gehoord. neemt niet weg dat Huub vaak te ver gaat met schelden maar in deze heeft Huub gelijk brian is laf
pi_58574259
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

echt waar??????????? wanneer dan ooooook ik ben erg blij en dan op zijn gezicht letten
Hoe laat ongeveer
Brian is nu achter en Claire zag ook een belangrijk persoon.Dus zo goed opletten als Brian terugkomt.Maar er zal wel niks mee gebeuren,want op hun site staat er helemaal niks over.
pi_58574276
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub spreekt geen slechts over Brian..slechts de waarheid.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 13:19:16 #290
137949 Disana
pi_58574278
Amanda vertelt binnen tien minuten twee keer het verhaal van de auto achter de bomen.

Is het trouwens de bedoeling dat dat jurkje van voren een kilometer hoger hangt dat van achteren.
pi_58574305
3x jurkje deze week gedragen door Amanda en 1x door Rachel.... en zou het wel gewassen zijn?
pi_58574306
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Amanda vertelt binnen tien minuten twee keer het verhaal van de auto achter de bomen.

Is het trouwens de bedoeling dat dat jurkje van voren een kilometer hoger hangt dat van achteren.
Nee disana dat jurkje hoort recht te hangen
pi_58574319
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:19 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Huub spreekt geen slechts over Brian..slechts de waarheid.
Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 13:22:29 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_58574329
quote:

Het is een vodje van Ricardo/Rachel, die heeft geen siliconentieten hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58574352
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mwah, diezelfde Huub heeft al meerdere malen verteld dat "de waarheid" niet bestaat. Gisteren nog.....en daar heeft hij gelijk in.
Laat ik het dan politiek correct zeggen: Huub vertelt precies zoals het gisteren gegaan is.....geen woord gelogen
pi_58574355

voor disana
pi_58574357
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

God bestaat niet, de waarheid wel.
pi_58574374
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:21 schreef MargrietV het volgende:
3x jurkje deze week gedragen door Amanda en 1x door Rachel.... en zou het wel gewassen zijn?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:26:15 #299
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58574389
quote:

Ja hoor... ze is vast de pil vergeten... Het wachten is op Claire dat die even gaat controleren of ze niet toevallig één dag heeft gemist...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')