Ah thanks voor de aanvulling.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Charlotte![]()
Het ging over iets dat Huub had gezegd op de streams over iets negatiefs dat zij gezegd zou hebben. Zij ontkent iets negatiefs (over Huub?) gezegd te hebben want ze gunt ze de winst allemaal.
Zag je dat ze hem wilde omhelzen en dat hij met zijn handen op haar heupen de omhelzing discreet wegduwde?
Jullie hebben het toch over slijmspoor?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks voor de aanvulling.
Nee dat wegduwen heb ik net gemist.
Vind haar wel spontaan naar Huub teo. Maar verder hou ik haar nooit zo in de gaten en heb er dus verder geen oordeel over.
Ja. Vannacht hoorde ik het, Huub en Claire gingen kijken. Zie nachtverslag, daar heb ik erover geschreven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda en die pisnicht hebben een brief gevonden in de tuin. Volgens Amanda is er iemand de villa ingesluipt.
Huub weet ervan, ze mogen het er niet over hebben. Dat was dus vannacht.
Zou kunnen maar dan hebben ze dat naar voren geschoven...quote:
Ik heb het gelezen. Onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren met zoveel bewaking.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja. Vannacht hoorde ik het, Huub en Claire gingen kijken. Zie nachtverslag, daar heb ik geschreven.
Aan Charlotte kun je heel goed zien wanneer ze oprecht 'warm en belangstellend' is en wanneer ze het veinst. Bij Brian loopt ze over van bewondering en liefde, terwijl ze bij Jaap doodleuk gaat lopen opruimen en daarbij de deur open laat staan zodat halfblote Jaap in de kou ligt. Maar aan haar woorden zal het niet liggen, ze wil je het gevoel geven dat ze je heel bijzonder vindt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks voor de aanvulling.
Nee dat wegduwen heb ik net gemist.
Vind haar wel spontaan naar Huub teo. Maar verder hou ik haar nooit zo in de gaten en heb er dus verder geen oordeel over.
Heb je het over Huub gehad in negatieve zin?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:10 schreef agter het volgende:
Huh, ik heb een ban op nowlive van 14 dagen? Ik weet alleen niet waarom...
Jullie kennen me...schrijf ik zulke extreme dingen???
Nee, nooit. Is er geen reden gegeven? Nou ja, gelukkig kun je hier nog leuk meeschrijvenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:10 schreef agter het volgende:
Huh, ik heb een ban op nowlive van 14 dagen? Ik weet alleen niet waarom...
Jullie kennen me...schrijf ik zulke extreme dingen???
Waarom denk je dat ze hier de bijnaam slijmspoor heeft......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
Aan Charlotte kun je heel goed zien wanneer ze oprecht 'warm en belangstellend' is en wanneer ze het veinst. Bij Brian loopt ze over van bewondering en liefde, terwijl ze bij Jaap doodleuk gaat lopen opruimen en daarbij de deur open laat staan zodat halfblote Jaap in de kou ligt. Maar aan haar woorden zal het niet liggen, ze wil je het gevoel geven dat ze je heel bijzonder vindt.
Ik weet het niet meer precies, wat ik geschreven heb. Dus kan het nooit zo erg zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb je het over Huub gehad in negatieve zin?
Ik was net 1 weekje lid van nowlive, en had al iets van 4 berichten gepost...nou ja, Fok! is leuker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nooit. Is er geen reden gegeven? Nou ja, gelukkig kun je hier nog leuk meeschrijven
Ja, dat heb ik gezien. Palma vond het niet kunnen en zei dat ze het zelf niet deed. Maar ik denk dat die Charlotte het van zichzelf niet eens in de gaten heeft, het veinzen en slijmen zit in haar aard.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze hier de bijnaam slijmspoor heeft......![]()
José had haar goed te pakken 2 weken geleden. Ze wees haar op het feit dat ze zich zo duidelijk uitspreekt voor Amanda. Natuurlijk ontkende ze dit.
Zag je dat jurkje? Vogens mij is Amanda zwanger hoor...quote:
Waarom de streams op haar en het staan is me onduidelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef Disana het volgende:
Gaat ze weer hoor. Ze vindt Ricardo heel erg mooi als vrouw, echt práchtig.
Ik hoop van een vijfling die er niet meer uit kunnenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zag je dat jurkje? Vogens mij is Amanda zwanger hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |