abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58570996
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Desii het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolang

1. amanda tetterde, as usual, overal doorheen
2. brian ging weer op de side track toer
3. brian gaf geen antwoord en wilde volgende week verder praten; maar zoals Tommy terecht opmerkte, dan is het halve finale spel en komt er nix van

Als Brian nu eens normaal gereageerd had..... want Tommy was heel rustig en redelijk.... had dit niet gebeurd
Daarbij is Tommy, gewoon een lekker ding (kweetut, dit argument, snijd geen hout)
en wat je laatste opmerking betreft ..........................echt wel
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:01 #152
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58571025
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens het er niet opzetten is heel erg laf daar Huub die hele sport niet meester is dus gewoon weg het een laffe streek is en nog laffer om je gaan te verstoppen achter de febo sta eens voor wat je zegt ipv blablabla
Eensch!
Vind het superlaf van Brian om de datum te vezwijgen om zodoende zijn "tegenstander" nog minder kans te geven dan hij al heeft.
Brian WEET dat hij fysiek de veel sterkere, goed getrainde is en bij Huub met 1 klap het licht uit doet, dus wat heeft Brian hiermee te winnen?
Helemaal niets, hij laat zichzelf van een heel slechte kant zien, als lafaard en sneak.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:24 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_58571031
Die rat gaat ook weer golven. Gaat ie natuurlijk alvast weer z'n handschoentje aantrekken. Voelt ie zich helemaal de pimp.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:32 #154
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58571035
B gaat brinta maken. J leest de krant.

Puntje van mijn stoel, echt waar.
pi_58571040
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.
Ja ik heb het idee dat Tommy compleet in zijn recht staat en dat achter het zo gedeald heeft jij geen verdere stappen en brajen alleen een boete .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58571069
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Ik zie zijn winst ook niet. Als die er al was, is die nu volledig in rook opgegaan. Huub had nooit kunnen verliezen, dom van Brian dus.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:45:25 #157
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58571095
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef Smash-it het volgende:
B gaat brinta maken. J leest de krant.

Puntje van mijn stoel, echt waar.

Haha en er staat alweer een stream op een eend.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:46:20 #158
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58571109
De Brian en Amanda fans vinden het heel logisch dat Brian zo agressief werd, tommy duwde namelijk het kaasje naar Brians shirt!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:46:39 #159
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58571116
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies, ik op mijn 17e.

Wat een idioot ook met z'n bijzonder dit en dat .
ho ho ho ,HBO,kan alles zelfs de was.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:48:00 #160
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_58571143
wat is er aan de hand met de voet van huub?
pi_58571157
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het is de kracht van Huub, die gespeelde verontwaardiging. Brian was hier door voor de rest van avond gelijk overklast en uit balans. Wat in z'n voordeel had moeten werken (speltechnisch) was door Huub heel slim in z'n nadeel uitgespeeld door die misplaatste verontwaardiging. Brian hierdoor natuurlijk enorm pissed en dan komt Tommy nog eens een uur mekkeren

Je kunt het daar zo af en toe ook gewoon invullen
broertje, ik heb het helemaal nergens over Huub....... alleen over Tommy en Brian
pi_58571159
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Darklight het volgende:
wat is er aan de hand met de voet van huub?
Blessure door het trainen.
pi_58571172
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zie zijn winst ook niet. Als die er al was, is die nu volledig in rook opgegaan. Huub had nooit kunnen verliezen, dom van Brian dus.
Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......

Resumerend: Het is een teringzooi daar..... en dat is precies wat we allemaal willen, anders noemen we het saai.....
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:50:43 #164
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_58571210
dat shirtje van Brain heb ik ook, alleen in het blauw
Dik nep
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:50:56 #165
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58571214
grappig eigenlijk, als er gevochten wordt roept iedereen verontwaardigd dat het weer eens uit de hand is gelopen en dat de FEBO kut is.
Maar gebeurd er niks op de streams, is het saai. Men is bij het begin van ruzies altijd lyrisch, achteraf was het toch weer kut.

DGK bestaat het laatste jaar eigenlijk alleen nog maar bij de gratie van de ruzies.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:52:19 #166
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571237
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:52:32 #167
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_58571243
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Blessure door het trainen.
huub heeft een loopgraaf voet door brain,en door de kopkaas van fries!!!!!!!!!!!!!!!!
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
pi_58571248
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......

Resumerend: Het is een teringzooi daar..... en dat is precies wat we allemaal willen, anders noemen we het saai.....
klopt... vond het gisteravond een topavond

Tommy zei bij het weglopen nog tegen H&C tot zaterdag.... dus zal dat feestje, om Huub met een ander te laten zoenen wel doorgaan
pi_58571293
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Desii het volgende:

[..]

broertje, ik heb het helemaal nergens over Huub....... alleen over Tommy en Brian
Ja zusje, behalve dat Tommy mij wel een aardige gast lijkt, vond ik dat hij het gisteren ook zelf op zat te zoeken door door te blijven zeuren om een antwoord dat Brian niet wilde geven en dat hij niet verplicht is om te geven.

Tommy was gisteravond een verlengstuk van Huub, liet zich daarvoor lenen. En dan keur ik het fysiek worden van Brian helemaal niet goed, integendeel, maar het ligt wel in de lijn der verwachting dat het zal gaan gebeuren, Brian een beetje kennende.....

Je ander liefje, de pianoleraar, zal zoiets nooit overkomen, omdat hij zich niet met het spel bemoeid.......
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:57:52 #170
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58571349
jammer,... gisteravond weer een hoop gemist!

ach,.. wellicht zie ik het wel in de uitzending,......................keep dreaming
pi_58571361
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:52 schreef Desii het volgende:

[..]

klopt... vond het gisteravond een topavond

Tommy zei bij het weglopen nog tegen H&C tot zaterdag.... dus zal dat feestje, om Huub met een ander te laten zoenen wel doorgaan
Toen Tommy net binnen was gisteren vroeg Ricardo naar een gebrande cd. Tommy zei dat hij hem zaterdag mee zou nemen. Maar Wicardo is er zaterdag avond helemaal niet volgens mij, die had toch een boeking?? Tommy zie nog iets van zaterdag "vroeg", dat Ricardo er dan wel was.
Snapte toen niks van die opmerking, maar is er geen kans dat er overdag iets gaat gebeuren?...dropping?

Of bedoelde die gewoon vroeg op de avond...
pi_58571498
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zie dat net een beetje anders. (Natuurlijk ) Brian had deze uitdaging niet moeten doen. Ik zie zijn winst niet. Gisteren sprak hij uit dat hij Huub wou leren eens nee te zegen. Ik vraag me af waar hij die arrogantie vandaan haalt. Hij is niet de aangewezen persoon dit soort levenslessen aan Huub op te dringen. Daarnaast vindik dat Brian dit veel te groot heeft opgezet (al dan niet met behulp van de Febo. Met het aanstellen van een scheidsrechter en een half dozijn aan vechters uitnodigen voor een les? Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Het is voor Brian ook een wedstrijd, misschien nog wel belangrijker dan het kickboksgala. Die vent zoekt waarschijnlijk al maanden na een manier om Huub fysiek aan te kunnen pakken. Geen wonder dat ie zo gefrustreerd raakt. Maar het gros van de Brian aanhang op bijv. headliner lijkt me sowieso niet in staat om verbaal iets op te lossen dus die zullen het wel waarderen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:04:23 #173
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571520
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja zusje, behalve dat Tommy mij wel een aardige gast lijkt, vond ik dat hij het gisteren ook zelf op zat te zoeken door door te blijven zeuren om een antwoord dat Brian niet wilde geven en dat hij niet verplicht is om te geven.

Tommy was gisteravond een verlengstuk van Huub, liet zich daarvoor lenen. En dan keur ik het fysiek worden van Brian helemaal niet goed, integendeel, maar het ligt wel in de lijn der verwachting dat het zal gaan gebeuren, Brian een beetje kennende.....

Je ander liefje, de pianoleraar, zal zoiets nooit overkomen, omdat hij zich niet met het spel bemoeid.......
Brian kan ook gewoon antwoord geven op de vragen. Doe je dat niet dan heb je in mijn ogen wat te verbergen. Daarnaast zijn het voornamelijk de mensen van kamp B en A die constant maar weer menen Huub ter verantwoording te moeten roepen. Huub gaat daar zo goed als altijd op in.
Omgekeerd gebeurt dat erg weinig. Ze blijven weglopen voor de discussie en lopen er in mijn ogen teveel voor weg.
Wat is Brians doel in de vila? Dat ie na afloop kan zeggen dat hij Huub op het rechte pad heeft gekregen?
Het lijkt er steeds meer op dat Brian een Huubwanabee is.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:07:53 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58571603
quote:
10:43 - Handen wapperen

Nu Amanda weg is, zoekt Brian het gezelschap van Ferhat en Thijs op. De Antilliaan vertelt over zijn verleden. “Ik was negentien, had drie baantjes en een eigen bedrijf!”, laat Brian de jongens weten. “Zo!”, reageren Ferhat en Thijs in koor. Het drietal keuvelt gezellig verder maar dan is het toch echt tijd om weer schoon te maken. “Jij ging toch de douches doen?”, plaagt Ferhat de Miljonair. De Antilliaan kan er wel om lachen maar met zijn handen wapperen, doet hij liever niet, daar is hij immers toch Miljonair voor?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58571617
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Brian kan ook gewoon antwoord geven op de vragen. Doe je dat niet dan heb je in mijn ogen wat te verbergen. Daarnaast zijn het voornamelijk de mensen van kamp B en A die constant maar weer menen Huub ter verantwoording te moeten roepen. Huub gaat daar zo goed als altijd op in.
Omgekeerd gebeurt dat erg weinig. Ze blijven weglopen voor de discussie en lopen er in mijn ogen teveel voor weg.
Wat is Brians doel in de vila? Dat ie na afloop kan zeggen dat hij Huub op het rechte pad heeft gekregen?
Het lijkt er steeds meer op dat Brian een Huubwanabee is.
Ik ken Brian's doelen niet, maar vermoedelijk is doel één het winnen van geld. Als je gisteren de discussie hebt gevolgd, dan heb je gehoord dat Amanda en Brian na ongeveer twee minuten al tegen Tommy vertelden "Hey, laat het maar gaan, jij weet niet precies hoe dingen hier werken, wij vinden jou wel ok, maar praten er liever niet met je over". Dat hebben ze meerdere malen gezegd, maar Tommy bleef desondanks toch gewoon een uur lang doorgaan. Tja......als je iets niet wil vertellen, dan wil je het gewoon niet. Dat recht hebben mensen nu eenmaal....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')