Oef, ik zit al een tijd op NL en hier, wissel het af maar ik kan mij geen onterechte ban herinneren of het moet mij zijn ontgaan, ik denk dat dit dus zwaar overtrokken is. Ik ervaar NL als een heerlijk forum, kan zeggen wat ik wil enz.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je daar een ban krijgt zullen zal NL je aan de schandpaal nagelen als ze bemerken dat je buiten hun site ook misstappen hebt begaan. Ik heb al een paar keer gezien dat daar een artikel aan gewijd wordt. Het mag... maar ik heb het idee dat ze een beetje politie agentje aan het spelen zijn. Dat users dat doen okay... maar een site zelf zou daar toch terughoudend in behoren te zijn. Soms is het net alsof ze bevestiging zoeken dat zij correct gegeband hebben. Ook al is het een particulier intiatief en doen ze fatastische dingen met een enorme inzet ik denk dat je dat beter niet kan doen.
Ik denk dat het bij een waarschuwing blijft en dat hij tijdens de kuur niet meer mag drinken. Volgens mij doen ze niet meer aan boetes.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik krijg het gevoel dat brajen vandaag wel een boete krijgt maar geen exit
Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik krijg het gevoel dat brajen vandaag wel een boete krijgt maar geen exit
dat vloerkleed moet echt de grootte hebben van een voetbalveld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.
'Vroeger' was het zo dat wanneer een wannabee een plan had zij de instrumenten aangaven maar zich in feite niet met het echte spel bemoeien. Het niet op de agenda zetten lijkt me dan ook wel logisch. Niet logisch vind ik dat Brian die bekend was met de dag dit niet (in het kader van sportiviteit) door heeft gegeven aan Huub. Ik begrijp dan ook niet precies waarom Huub een brief wil en wat zijn winst is. De Febo hoeft slechts te zeggen dat zij zich niet bemoeien met het spel. (Ahum).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub is nog boos over gisteravond dat de febo bewust die info volgens brajen heeft achtergehouden en wil daar vandaag opheldering over , tis ook voor de gekke wat die rat wilde doen met huub in de kickboks kringen om mij heen zeggen ze allemaal dat het zo laf is wat brajen heeft willen doen en dat het echt gevaarlijk was voor huub geweest .en ik weet het want mjn man en dochter doen beide aan thaiboksen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub stond te stampvoeten dat de FEBO vanavond nog een brief in de villa moest sturen dat Brian gelogen had ...... Brian belt als het maar even kan, dat Huub een boete moet krijgen. Japio zeurt aan een stuk dat hij garantie's wil hebben voor een huis en een baan. ....... Claire hoeft niet eens te bellen, haar Pa en Ome Toine staan al met een geleende Hummer bij De Telegraaf klaar om door het hek te rijden .....
En Amanda roept : "Ik wil m'n mammie wel eens zien. Geef me tot die tijd gewoon eten, kleren en een haarstuk, want ik weet echt niet hoe ik rekeningen moet betalen. Dat heb ik nog nooit gedaan.", maakte haar parade-rondje met blote boobs in de slaapkamer en wordt morgen pas na de derde call van Palma heel langszaam wakker.
Ik zeg met zoveel woorden het volgende:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:21 schreef NS het volgende:
[..]
Zeg je hiermee dat je het een normale reactie van Brian vindt?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou even het filmpje opsturen naar de scvhool waar brajen heen gaat
de school in almere stad een college
1. Ben ik mee eens, fysiek geweld is foutquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg met zoveel woorden het volgende:
1. Fysiek worden keur ik nooit goed
2. Tom bleef voor meer dan een uur zuigen bij Brian over iets waar Brian geen antwoord op wilde geven. Voor meer dan een uur bleek Tom het op te nemen voor Huub, daarmee was hij butler af maar koos hij partij. We hebben dan speler Brian en speler Tom. Eén en Eén is twee dus kunnen we wel raden wat er gaat gebeuren.
Ik vind overigens de verontwaardiging dat Huub niet wist wanneer die partij zou zijn nogal misplaatst. Hij had die uitdaging niet aan moeten nemen maar deed dat wel met z'n volle verstand, nogal dom. Daar ligt wat mij betreft het begin van het "drama".
Ik ben het hier niet mee eens het er niet opzetten is heel erg laf daar Huub die hele sport niet meester is dus gewoon weg het een laffe streek is en nog laffer om je gaan te verstoppen achter de febo sta eens voor wat je zegt ipv blablablaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef akveor het volgende:
[..]
'Vroeger' was het zo dat wanneer een wannabee een plan had zij de instrumenten aangaven maar zich in feite niet met het echte spel bemoeien. Het niet op de agenda zetten lijkt me dan ook wel logisch. Niet logisch vind ik dat Brian die bekend was met de dag dit niet (in het kader van sportiviteit) door heeft gegeven aan Huub. Ik begrijp dan ook niet precies waarom Huub een brief wil en wat zijn winst is. De Febo hoeft slechts te zeggen dat zij zich niet bemoeien met het spel. (Ahum).
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig
2. Tom bleef voor meer dan een uur zuigen bij Brian over iets waar Brian geen antwoord op wilde geven. Voor meer dan een uur bleek Tom het op te nemen voor Huub, daarmee was hij butler af maar koos hij partij. We hebben dan speler Brian en speler Tom. Eén en Eén is twee dus kunnen we wel raden wat er gaat gebeuren.
Ik vind overigens de verontwaardiging dat Huub niet wist wanneer die partij zou zijn nogal misplaatst. Hij had die uitdaging niet aan moeten nemen maar deed dat wel met z'n volle verstand, nogal dom. Daar ligt wat mij betreft het begin van het "drama".
Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolangquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ja, moet hij ook maar gewoon drankjes gaan serveren......i.p.v. de confrontatie voor meer dan een uur blijven zoeken.
Het is de kracht van Huub, die gespeelde verontwaardiging. Brian was hier door voor de rest van avond gelijk overklast en uit balans. Wat in z'n voordeel had moeten werken (speltechnisch) was door Huub heel slim in z'n nadeel uitgespeeld door die misplaatste verontwaardiging. Brian hierdoor natuurlijk enorm pissed en dan komt Tommy nog eens een uur mekkerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolang
1. amanda tetterde, as usual, overal doorheen
2. brian ging weer op de side track toer
3. brian gaf geen antwoord en wilde volgende week verder praten; maar zoals Tommy terecht opmerkte, dan is het halve finale spel en komt er nix van
Als Brian nu eens normaal gereageerd had..... want Tommy was heel rustig en redelijk.... had dit niet gebeurd
Daarbij is Tommy, gewoon een lekker ding(kweetut, dit argument, snijd geen hout)
Precies, ik op mijn 17e.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Smash-it het volgende:
B vond het bijzonder dat hij op zijn 19e al op zichzelf woonde. Hij was de enige in zijn HBO-klas.
Ehh.. al mijn vriendinnen en ik zelf ook gingen op hun 18e al op kamers.
Ik zie dat net een beetje anders. (Natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |