abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58570570
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef akveor het volgende:

[..]

Als je daar een ban krijgt zullen zal NL je aan de schandpaal nagelen als ze bemerken dat je buiten hun site ook misstappen hebt begaan. Ik heb al een paar keer gezien dat daar een artikel aan gewijd wordt. Het mag... maar ik heb het idee dat ze een beetje politie agentje aan het spelen zijn. Dat users dat doen okay... maar een site zelf zou daar toch terughoudend in behoren te zijn. Soms is het net alsof ze bevestiging zoeken dat zij correct gegeband hebben. Ook al is het een particulier intiatief en doen ze fatastische dingen met een enorme inzet ik denk dat je dat beter niet kan doen.
Oef, ik zit al een tijd op NL en hier, wissel het af maar ik kan mij geen onterechte ban herinneren of het moet mij zijn ontgaan, ik denk dat dit dus zwaar overtrokken is. Ik ervaar NL als een heerlijk forum, kan zeggen wat ik wil enz.
Hier is het anders maar ook leuk dus vandaar de afwisseling.
Verder heb ik elders een ban en so what, dat is daar en klaar mee, totaal geen last van.
pi_58570577
Ik krijg het gevoel dat brajen vandaag wel een boete krijgt maar geen exit
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58570607
nou die pisnicht zal zo wel meet rooddoorlopen ogen terug komen van het janken waar is brajen durft ie niet naar boven nu amanda en ricardo ff weg zijn de lafaard
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:24:21 #129
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58570609
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik denk dat het bij een waarschuwing blijft en dat hij tijdens de kuur niet meer mag drinken. Volgens mij doen ze niet meer aan boetes.
be nice or go away
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:24:56 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58570624
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:26:39 #131
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58570662
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.
dat vloerkleed moet echt de grootte hebben van een voetbalveld.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:26:52 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58570670
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub is nog boos over gisteravond dat de febo bewust die info volgens brajen heeft achtergehouden en wil daar vandaag opheldering over , tis ook voor de gekke wat die rat wilde doen met huub in de kickboks kringen om mij heen zeggen ze allemaal dat het zo laf is wat brajen heeft willen doen en dat het echt gevaarlijk was voor huub geweest .en ik weet het want mjn man en dochter doen beide aan thaiboksen
'Vroeger' was het zo dat wanneer een wannabee een plan had zij de instrumenten aangaven maar zich in feite niet met het echte spel bemoeien. Het niet op de agenda zetten lijkt me dan ook wel logisch. Niet logisch vind ik dat Brian die bekend was met de dag dit niet (in het kader van sportiviteit) door heeft gegeven aan Huub. Ik begrijp dan ook niet precies waarom Huub een brief wil en wat zijn winst is. De Febo hoeft slechts te zeggen dat zij zich niet bemoeien met het spel. (Ahum).
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:27:41 #134
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_58570690
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Huub stond te stampvoeten dat de FEBO vanavond nog een brief in de villa moest sturen dat Brian gelogen had ...... Brian belt als het maar even kan, dat Huub een boete moet krijgen. Japio zeurt aan een stuk dat hij garantie's wil hebben voor een huis en een baan. ....... Claire hoeft niet eens te bellen, haar Pa en Ome Toine staan al met een geleende Hummer bij De Telegraaf klaar om door het hek te rijden .....

En Amanda roept : "Ik wil m'n mammie wel eens zien. Geef me tot die tijd gewoon eten, kleren en een haarstuk, want ik weet echt niet hoe ik rekeningen moet betalen. Dat heb ik nog nooit gedaan.", maakte haar parade-rondje met blote boobs in de slaapkamer en wordt morgen pas na de derde call van Palma heel langszaam wakker.

Briljant
als 't zo bekijkt: Amanda is geknipt voor de kooi!
pi_58570707
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:21 schreef NS het volgende:

[..]

Zeg je hiermee dat je het een normale reactie van Brian vindt?
Ik zeg met zoveel woorden het volgende:
1. Fysiek worden keur ik nooit goed
2. Tom bleef voor meer dan een uur zuigen bij Brian over iets waar Brian geen antwoord op wilde geven. Voor meer dan een uur bleek Tom het op te nemen voor Huub, daarmee was hij butler af maar koos hij partij. We hebben dan speler Brian en speler Tom. Eén en Eén is twee dus kunnen we wel raden wat er gaat gebeuren.

Ik vind overigens de verontwaardiging dat Huub niet wist wanneer die partij zou zijn nogal misplaatst. Hij had die uitdaging niet aan moeten nemen maar deed dat wel met z'n volle verstand, nogal dom. Daar ligt wat mij betreft het begin van het "drama".
pi_58570711
nou even het filmpje opsturen naar de scvhool waar brajen heen gaat
de school in almere stad een college
pi_58570712
Jammer dat Dinos er niet was. Die had Brian's gezwel wel even uitgedeukt.
pi_58570719
Schrik me lam, opeens streams op Brian inclusief geluid !
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:31:52 #139
16715 Mylene
*schatje*
pi_58570775
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou even het filmpje opsturen naar de scvhool waar brajen heen gaat
de school in almere stad een college

Wat een grapjas met z'n zelfbeheersing .
pi_58570794
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

2. Tom bleef voor meer dan een uur zuigen bij Brian over iets waar Brian geen antwoord op wilde geven. Voor meer dan een uur bleek Tom het op te nemen voor Huub, daarmee was hij butler af maar koos hij partij. We hebben dan speler Brian en speler Tom. Eén en Eén is twee dus kunnen we wel raden wat er gaat gebeuren.

Ik vind overigens de verontwaardiging dat Huub niet wist wanneer die partij zou zijn nogal misplaatst. Hij had die uitdaging niet aan moeten nemen maar deed dat wel met z'n volle verstand, nogal dom. Daar ligt wat mij betreft het begin van het "drama".
1. Ben ik mee eens, fysiek geweld is fout
2. Tom zat er echt geen uur, half uurtje of zoiets en als Brian het niet met woorden af kan dan gaan zijn handjes los.

De verontwaardiging van Huub was terecht, hij zou er voor trainen en dan hoor je ook goed op tijd te horen wanneer het gevecht is.

Punt
pi_58570819
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef akveor het volgende:

[..]

'Vroeger' was het zo dat wanneer een wannabee een plan had zij de instrumenten aangaven maar zich in feite niet met het echte spel bemoeien. Het niet op de agenda zetten lijkt me dan ook wel logisch. Niet logisch vind ik dat Brian die bekend was met de dag dit niet (in het kader van sportiviteit) door heeft gegeven aan Huub. Ik begrijp dan ook niet precies waarom Huub een brief wil en wat zijn winst is. De Febo hoeft slechts te zeggen dat zij zich niet bemoeien met het spel. (Ahum).
Ik ben het hier niet mee eens het er niet opzetten is heel erg laf daar Huub die hele sport niet meester is dus gewoon weg het een laffe streek is en nog laffer om je gaan te verstoppen achter de febo sta eens voor wat je zegt ipv blablabla
pi_58570820
quote:

[..]

Gelukkig

pi_58570836
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar ja, moet hij ook maar gewoon drankjes gaan serveren......i.p.v. de confrontatie voor meer dan een uur blijven zoeken.
Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolang

1. amanda tetterde, as usual, overal doorheen
2. brian ging weer op de side track toer
3. brian gaf geen antwoord en wilde volgende week verder praten; maar zoals Tommy terecht opmerkte, dan is het halve finale spel en komt er nix van

Als Brian nu eens normaal gereageerd had..... want Tommy was heel rustig en redelijk.... had dit niet gebeurd
Daarbij is Tommy, gewoon een lekker ding (kweetut, dit argument, snijd geen hout)
pi_58570838
Moet er eigenlijk wel om grinniken, die verontwaardiging van Huub. "Brian wil mij een poets bakken en ik mag niet eens weten wanneer hij het wil doen"

Ik denk dan even terug aan een jaar geleden. Er had op het rooster moeten staan: "Dinsdagmiddag half twee, Jaap gooit Amanda pakje boter in het haar"
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:36:17 #145
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58570891
Jongens goed met die RAT mee praten hoor,anders krijg je klappen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:36:54 #146
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58570902
B praat met de schoonmaakjongens over wie netjes is en wie niet. Hij deed op zijn 14e al de was. Mannie is een sloddervos volgens de jongens, vooral met haar kleren en in de kapsalon.
pi_58570916
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Desii het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolang

1. amanda tetterde, as usual, overal doorheen
2. brian ging weer op de side track toer
3. brian gaf geen antwoord en wilde volgende week verder praten; maar zoals Tommy terecht opmerkte, dan is het halve finale spel en komt er nix van

Als Brian nu eens normaal gereageerd had..... want Tommy was heel rustig en redelijk.... had dit niet gebeurd
Daarbij is Tommy, gewoon een lekker ding (kweetut, dit argument, snijd geen hout)
Het is de kracht van Huub, die gespeelde verontwaardiging. Brian was hier door voor de rest van avond gelijk overklast en uit balans. Wat in z'n voordeel had moeten werken (speltechnisch) was door Huub heel slim in z'n nadeel uitgespeeld door die misplaatste verontwaardiging. Brian hierdoor natuurlijk enorm pissed en dan komt Tommy nog eens een uur mekkeren

Je kunt het daar zo af en toe ook gewoon invullen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:37:56 #148
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58570924
B vond het bijzonder dat hij op zijn 19e al op zichzelf woonde. Hij was de enige in zijn HBO-klas.

Ehh.. al mijn vriendinnen en ik zelf ook gingen op hun 18e al op kamers.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:39:25 #149
16715 Mylene
*schatje*
pi_58570951
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Smash-it het volgende:
B vond het bijzonder dat hij op zijn 19e al op zichzelf woonde. Hij was de enige in zijn HBO-klas.

Ehh.. al mijn vriendinnen en ik zelf ook gingen op hun 18e al op kamers.
Precies, ik op mijn 17e.

Wat een idioot ook met z'n bijzonder dit en dat .
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:40:12 #150
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58570973
quote:

[..]

Ik zie dat net een beetje anders. (Natuurlijk ) Brian had deze uitdaging niet moeten doen. Ik zie zijn winst niet. Gisteren sprak hij uit dat hij Huub wou leren eens nee te zegen. Ik vraag me af waar hij die arrogantie vandaan haalt. Hij is niet de aangewezen persoon dit soort levenslessen aan Huub op te dringen. Daarnaast vindik dat Brian dit veel te groot heeft opgezet (al dan niet met behulp van de Febo. Met het aanstellen van een scheidsrechter en een half dozijn aan vechters uitnodigen voor een les? Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')