abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 03:25:09 #51
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_58568143
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 03:21 schreef APK het volgende:

[..]

Beiden even erg, ik hoop dat Brian wint.
Hij zal waarschijnlijk het meest verstandig met het geld omgaan.
Ja, met geld omgaan kan hij goed. De eerste week scoorde Brian 50.000 euro in de villa en 'n paar weken later was alles op ! Wat 'onkosten' van Netty en z'n broertje ......
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 9 mei 2008 @ 03:28:04 #52
bright side of life
pi_58568148
Huub en Claire weer terug. Maar verder geen toelichting of gesprek, ze gaan slapen.
Keep the Sunny Side Up
pi_58568153
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 03:25 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ik ook. Wie wil jij dat er wint Tipsch, en waarom? Heb je een voorkeur?
Ik heb een voorkeur voor Claire en Huub.

Jaap liever niet. Ik denk weinig tot niets van hem te hebben gezien.

Brian en Amanda staan me heel erg tegen.
pi_58568159
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 03:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik heb een voorkeur voor Claire of Huub.
Hm we denken wel wat op dezelfde manier dan, denk ik.

Bedtijd wel nu: truste engels, egels en liefhebbens
pi_58568165
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Claire weer terug. Maar verder geen toelichting of gesprek, ze gaan slapen.
Vaag. Misschien horen we er morgen nog iets over. Ik ga naar bed, welterusten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 03:44:04 #56
bright side of life
pi_58568171
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 03:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik heb een voorkeur voor Claire en Huub.

Jaap liever niet. Ik denk weinig tot niets van hem te hebben gezien.

Brian en Amanda staan me heel erg tegen.
Mijn voorkeur (in omgekeerde volgorde) :
5 - Brian - echt trash en verschrikkelijke vieze geniepige bedrieger
4 - Japio - volstrekt niet-sociale egoist, 100% vette onbetrouwbaarheid
3 - Huub - de manier, waarop hij met vrouwen/dames omgaat, kan gewoon echt niet

En toen werd het moeilijk .........
-1/2 - Claire - wat is het ?
-1/2 - Amanda. Gewoon heel puur - Recht voor z'n raap, gewoon van de straat, gewoon dom,
ze heeft het wel 15 maanden probleemloos volgehouden. Heeft geen seconde wakker gelegen
van welk probleem dan ook (met hulp van knap wat drank - maar anderen zopen ook).

Edit : Een enkele keer is het waarschijnlijk kritiek voor Amanda geweest. Met haar stembanden. Van de ene op de andere dag stopte ze met roken na een gesprek met de logopodist. En is ook meteen radikaal gestopt. Dat zie ik menige roker in de villa niet nadoen !

[ Bericht 5% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 09-05-2008 03:54:42 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_58568183
BSOL, jij twijdelt du tussen de dames? Mmm Amanda is puur: ik zie wat je bedoelt, maar nee, probleemloos volgehouden ben ik het niet mee eens: gejank en gestampvoer wanner se niet kreeg wat ze wilde: poooooooooooooooooooost werd aangeleverd bij die rope, kleding bij de vleet....Amanda hoefde niet wakker te liggen, want ze kreeg gewoon wat ze wilde..
  vrijdag 9 mei 2008 @ 03:58:27 #58
bright side of life
pi_58568187
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 03:53 schreef Musje456 het volgende:
BSOL, jij twijdelt du tussen de dames? Mmm Amanda is puur: ik zie wat je bedoelt, maar nee, probleemloos volgehouden ben ik het niet mee eens: gejank en gestampvoer wanner se niet kreeg wat ze wilde: poooooooooooooooooooost werd aangeleverd bij die rope, kleding bij de vleet....Amanda hoefde niet wakker te liggen, want ze kreeg gewoon wat ze wilde..
Of was dat de kracht van Amanda ? Kennelijk kreeg ze het - maar dat kun je haar niet aanrekenen. De FEBO gaf het ? OF ??? Amanda wist het voor elkaar te krijgen ??? Dat deed ze wel op eigen kracht ! En echt .... ze lag er niet van wakker ! Na het stampvoeten ging ze weer lekker slapen.
Keep the Sunny Side Up
pi_58568192
... klopt wel...maar waarom krijgt zij wel alles voor elkaar en een ander niet?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 04:14:52 #60
bright side of life
pi_58568203
Ik heb wel bewondering voor de lef van Amanda. Kijk naar vanmiddag - Terug van een gemist rij-examen. 'n Praatje met Brian bij de voordeur en dan zegt ze "Ik ga nu naar binnen en vertel het de anderen". Meteen geeft Brian het advies om het gewoon geheim te houden. "Nee, dat doe ik niet. Ik ga het vertellen" zegt Amanda en loopt lekker dartel naar het zwembad en roept "Jongens, ik ben gezakt".

Ze heeft de aandacht van iedereen, ze praat ronduit wat ze fout heeft gedaan en als die man in die andere auto gewoon was thuis gebleven ".... dan was ik gewoon geslaagd". Niemand, echt niemand, die haar aanpakte, niemand die haar diste, niemand die zei "Alleen sukkels zakken voor het examen".

Zie je haar er nu nog van wakker liggen ? Morgen weer een dag .......

Kijk, daarom heb ik sympathie voor Amanda.
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 9 mei 2008 @ 04:19:16 #61
bright side of life
pi_58568206
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 04:02 schreef Musje456 het volgende:
... klopt wel...maar waarom krijgt zij wel alles voor elkaar en een ander niet?
Huub stond te stampvoeten dat de FEBO vanavond nog een brief in de villa moest sturen dat Brian gelogen had ...... Brian belt als het maar even kan, dat Huub een boete moet krijgen. Japio zeurt aan een stuk dat hij garantie's wil hebben voor een huis en een baan. ....... Claire hoeft niet eens te bellen, haar Pa en Ome Toine staan al met een geleende Hummer bij De Telegraaf klaar om door het hek te rijden .....

En Amanda roept : "Ik wil m'n mammie wel eens zien. Geef me tot die tijd gewoon eten, kleren en een haarstuk, want ik weet echt niet hoe ik rekeningen moet betalen. Dat heb ik nog nooit gedaan.", maakte haar parade-rondje met blote boobs in de slaapkamer en wordt morgen pas na de derde call van Palma heel langszaam wakker.

[ Bericht 14% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 09-05-2008 04:42:30 (aangevuld) ]
Keep the Sunny Side Up
pi_58568274
Hey BSOL, lang niet gezien man! Nachtbraker!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 06:49:48 #63
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58568390
Ah, ik zie dat Brian nu inderdaad niet meer agressief is. Knap hoor, wat een leip.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 06:51:57 #64
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58568393
Ik had me suf gelachen als dat bord tegen Amanda d'r kop was gekomen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58568762
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, met geld omgaan kan hij goed. De eerste week scoorde Brian 50.000 euro in de villa en 'n paar weken later was alles op ! Wat 'onkosten' van Netty en z'n broertje ......
yep en zijn studieschuld nog steeds niet betaald walgelijk betaal je rekeningen op tijd .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58568853
pi_58568909
Goedemorgen

Ik heb net even de filmpjes van de discussie bekeken, wat een trash is het toch. Respect voor Tommy dat hij zo rustig door blijft gaan terwijl die slabek probeert hem voor lul te zetten.
Is er ook nog een filmpje van de discussie tussen Claire en Amanda?
pi_58568967
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 08:36 schreef Verida het volgende:
Goedemorgen

Ik heb net even de filmpjes van de discussie bekeken, wat een trash is het toch. Respect voor Tommy dat hij zo rustig door blijft gaan terwijl die slabek probeert hem voor lul te zetten.
Is er ook nog een filmpje van de discussie tussen Claire en Amanda?
Ik hoop dat deze ruzie nog een staartje krijgt en ook dat de febo duidelijk maakt niks expres heeft achtergehouden voor Huub zodat die rat even duidelijk op zijn plek wordt gezet want dit loopt wel heel erg de spuigaten uit en de arrogantie van die del wordt met de dag erger enkel en alleen omdat ze weet dat ze worden beschermd.
pi_58569131
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 08:45 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik hoop dat deze ruzie nog een staartje krijgt en ook dat de febo duidelijk maakt niks expres heeft achtergehouden voor Huub zodat die rat even duidelijk op zijn plek wordt gezet want dit loopt wel heel erg de spuigaten uit en de arrogantie van die del wordt met de dag erger enkel en alleen omdat ze weet dat ze worden beschermd.
Lijkt me mooi. Brief de villa in met een verklaring dat gewoon alles gezegd mocht worden en owja, Brian, je krijgt ook een boete vanwege je agressieve gedrag naar Tommy toe gisterenavond
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_58569449
Waarom is die snol zo vroeg op?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:27:11 #71
16715 Mylene
*schatje*
pi_58569529
Waar is Palma? Ik wil haar mening over het gebeuren van gisteravond wel horen. Herma niet, die mag lekker doodvallen.
pi_58569550
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:21 schreef NS het volgende:
Waarom is die snol zo vroeg op?
Oh, ze mag weer autorijden
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:30:31 #73
16715 Mylene
*schatje*
pi_58569582
Palma en Herma zijn ziek.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:30:40 #74
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_58569584
palma is ziek
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_58569637
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef AutumnTears het volgende:
palma is ziek
ja vind je het gek ze is bereigd door het broetje van ricardo op haar hyves
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')