Ja, met geld omgaan kan hij goed. De eerste week scoorde Brian 50.000 euro in de villa en 'n paar weken later was alles op ! Wat 'onkosten' van Netty en z'n broertje ......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Beiden even erg, ik hoop dat Brian wint.
Hij zal waarschijnlijk het meest verstandig met het geld omgaan.
Ik heb een voorkeur voor Claire en Huub.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik ook. Wie wil jij dat er wint Tipsch, en waarom? Heb je een voorkeur?
Hm we denken wel wat op dezelfde manier dan, denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor Claire of Huub.
Vaag. Misschien horen we er morgen nog iets over. Ik ga naar bed, welterusten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Claire weer terug. Maar verder geen toelichting of gesprek, ze gaan slapen.
Mijn voorkeur (in omgekeerde volgorde) :quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor Claire en Huub.
Jaap liever niet. Ik denk weinig tot niets van hem te hebben gezien.
Brian en Amanda staan me heel erg tegen.
Of was dat de kracht van Amanda ? Kennelijk kreeg ze het - maar dat kun je haar niet aanrekenen. De FEBO gaf het ? OF ??? Amanda wist het voor elkaar te krijgen ??? Dat deed ze wel op eigen kracht ! En echt .... ze lag er niet van wakker ! Na het stampvoeten ging ze weer lekker slapen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:53 schreef Musje456 het volgende:
BSOL, jij twijdelt du tussen de dames? Mmm Amanda is puur: ik zie wat je bedoelt, maar nee, probleemloos volgehouden ben ik het niet mee eens: gejank en gestampvoer wanner se niet kreeg wat ze wilde: poooooooooooooooooooost werd aangeleverd bij die rope, kleding bij de vleet....Amanda hoefde niet wakker te liggen, want ze kreeg gewoon wat ze wilde..
Huub stond te stampvoeten dat de FEBO vanavond nog een brief in de villa moest sturen dat Brian gelogen had ...... Brian belt als het maar even kan, dat Huub een boete moet krijgen. Japio zeurt aan een stuk dat hij garantie's wil hebben voor een huis en een baan. ....... Claire hoeft niet eens te bellen, haar Pa en Ome Toine staan al met een geleende Hummer bij De Telegraaf klaar om door het hek te rijden .....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:02 schreef Musje456 het volgende:
... klopt wel...maar waarom krijgt zij wel alles voor elkaar en een ander niet?
yep en zijn studieschuld nog steeds niet betaaldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, met geld omgaan kan hij goed. De eerste week scoorde Brian 50.000 euro in de villa en 'n paar weken later was alles op ! Wat 'onkosten' van Netty en z'n broertje ......
Ik hoop dat deze ruzie nog een staartje krijgt en ook dat de febo duidelijk maakt niks expres heeft achtergehouden voor Huub zodat die rat even duidelijk op zijn plek wordt gezet want dit loopt wel heel erg de spuigaten uit en de arrogantie van die del wordt met de dag erger enkel en alleen omdat ze weet dat ze worden beschermd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:36 schreef Verida het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb net even de filmpjes van de discussie bekeken, wat een trash is het toch. Respect voor Tommy dat hij zo rustig door blijft gaan terwijl die slabek probeert hem voor lul te zetten.
Is er ook nog een filmpje van de discussie tussen Claire en Amanda?
Lijkt me mooi. Brief de villa in met een verklaring dat gewoon alles gezegd mocht worden en owja, Brian, je krijgt ook een boete vanwege je agressieve gedrag naar Tommy toe gisterenavondquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze ruzie nog een staartje krijgt en ook dat de febo duidelijk maakt niks expres heeft achtergehouden voor Huub zodat die rat even duidelijk op zijn plek wordt gezet want dit loopt wel heel erg de spuigaten uit en de arrogantie van die del wordt met de dag erger enkel en alleen omdat ze weet dat ze worden beschermd.
ja vind je het gek ze is bereigd door het broetje van ricardo op haar hyvesquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja vind je het gek ze is bereigd door het broetje van ricardo op haar hyves
Waarom die bedreigingenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef Kaat38 het volgende:
Palma is niet ziek, ze komt niet ivm. met de bedreigingen op haar hyves!
Ach gossie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef schatje het volgende:
Palma en Herma zijn ziek.
omdat Palma gisterochtend verhaal bij ricado ging halen ivm dat ricardo over palma haar rug tv maaktequote:
yep kijk maarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
Bedreigd door het broertje van Ricardo?
Het moet toch niet gekker worden.
Geen flauw idee, broertje van Ricardo was nogal bezig op haar hyves, ook de familie van Claire is overigens bedreigd, Bram zit op nowlive en is goed pissig.quote:
Wat een sufkut.quote:
Ik ook. Palma heeft vaak een ongezoute mening over dit soort belachelijke acties. Ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat ook dat meespeelt in het feit dat ze er vandaag niet is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:43 schreef mootie het volgende:
Ik had toch wel willen horen wat Palma vindt van de actie tegen haar personeel.
Goedemorgen all!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een sufkut.
En waarom laat Palma zich daar in hemelsnaam door intimideren?
Is er gezegd dat Palma niet komt?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:43 schreef mootie het volgende:
Ik had toch wel willen horen wat Palma vindt van de actie tegen haar personeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |